Dat is hier helemaal niet gaande en wat zal de rechter smullen van 'te dunne argumentatie'. Dan sleept men de staat toch voor de rechter of gaan de boeren ineens bepalen wat wel en niet mag in Nederland?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het onteigenen van boeren op basis van een te dunne argumentatie.
Recht op bezit hebben we het dan over
Die fictieve BBB zetels gaan weer hard dalen komende dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ALS Omtzigt mee doet gaat dat niet lukken
Dan heb je samen met BBB al 50 zetels minstens![]()
Ze gaan daar echt niet over liegen, veel te grot afbreukrisco.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
Geloof er 0.0 van dat dat gezin trouwens thuis zou zijn. Hoogstens de parkiet. Die zitten echt wel weekje ergens anders hoor. Politie is niet achterlijk en laten die daar nu op hoogtepunt van emoties bij boeren echt niet zomaar zitten. Is puur voor het sentiment richting het volk die tweet.
Het is ook niet zo dat ze maar een bedrag voorstellen hè. Je moet je hele financiële hebben en houden overhandigen, daar gaat dan een formule overheen en dan krijg je een voorstel. En onder de streep was het dus netto 107.000 winst voor een boer die al 15 jaar dat bedrijf met 110quote:
Da's een totale dorpsidioot, walgelijk dat dat soort figuren genoeg dom kutvolk aanspreken om er ook nog de politiek mee in te komen...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ever-stikstof-boeren
De enige eervolle politicus in die hele zaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Omtzigt is te autistisch om een partij te leiden.
Die lachen zich een breuk over onze achterlijke zelf gecreëerde stikstofproblematiek. Heeft in de T. gestaan dus is het waar!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in het buitenland ook nog aandacht voor al deze acties eigenlijk?
Mja, anderzijds is het knap van Van der Wal dat ze nu eens rechtlijnig is en voorlopig niet wil buigen. Dat hebben we weinig meegemaakt afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte 4 is wel een succes![]()
![]()
Alleen maar competente ministersdie een groot draagvlak hebben
![]()
En dan de peilingen 32 zetels verlies al![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Niet machtsgeile psychopaten
Lol.quote:
Diegene die Sywert tipte aan Hugo?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De enige eervolle politicus in die hele zaal.
quote:
Alle bedrijven die in Harderwijk zijn uitgekocht om ruimte te maken voor het Waterfront, deden dat met een grote glimlach. Hebben ook stuk voor stuk een groter en mooier pand neer kunnen zetten van het geld dat zij ontvingen (al is verplaatsing in het geval van de boeren niet aan de orde).quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden die allemaal met zulke regelingen bezig zijn geweest. Nu is woningbouw waarschijnlijk anders dan de stikstof regeling maar ik zou zeggen een ton winst om je ouderlijk huis te verlaten, je bedrijf stop te zetten en je contracten af te kopen, dan nog een huis te kopen & aan te kleden valt bij mij niet echt onder riant.
Anekdotisch bewijs misschien, maar blijkbaar zitten er grote verschillen tussen regio’s hierover.
Vreselijk programma was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
Hoe meer die boertjes te keer gaan hoe minder ze mijn sympathie hebben en ik voor de andere partij ben, sowieso heb ik n teringhekel aan Boer zoekt Vrouw.
Lijkt me handig om die rechtszaken te gaan voeren ja. Verwacht alleen dat ze dan een expert aanwijzen die de juiste mening vertolkt en de rechter dan akkoord geeft aan de staat dat zijn beleid in orde is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is hier helemaal niet gaande en wat zal de rechter smullen van 'te dunne argumentatie'. Dan sleept men de staat toch voor de rechter of gaan de boeren ineens bepalen wat wel en niet mag in Nederland?
Hooi met keutels.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een oogstmachine, dat lijkt me eerder hooi oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |