Dan neem je een maandje gratis Amazon Prime.quote:Op maandag 1 mei 2023 20:05 schreef Tengano het volgende:
Ik ben niet blij...... Ik ben vergeten die tweede aflevering te kijkenen daar is bij de KPN geen herhaling meer van te zien
![]()
Ik was met me hoofd met andere dingen bezig. Zonde
Dat is niet zo'n slecht ideequote:Op maandag 1 mei 2023 20:24 schreef NY_Giant het volgende:
Dan neem je een maandje gratis Amazon Prime.
Dat komt door de deal met Amazon Prime. Daar zijn alle afleveringen blijvend te zien zonder reclame. Bij NLZIET kun je waarschijnlijk alleen de laatste aflevering een week lang terugkijken mét reclame.quote:Op zondag 7 mei 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
NLZIET is trouwens weer aan het kloot violen, weer de huidige aflevering zonder reclame niet online en de hele serie is van de site verdwenen. Elke week is dit tot op heden aan de hand! Toen maar de aflevering met commercials gezien. Wat een armoe!
Nee, de uitzending zonder reclame is daar elke week te zien, maar ik zag hem vandaag pas online terwijl het normaal gesproken direct na uitzending beschikbaar is. Volgens NLZIET gaat er iets mis met de aanlevering vanuit Talpa wat ze nu aan het uitzoeken zijn. Soms verdwijnt de hele serie uit 'mijn series' en als de aflevering erbij komt staat het er allemaal weer. Vreemde gang van zaken...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:01 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat komt door de deal met Amazon Prime. Daar zijn alle afleveringen blijvend te zien zonder reclame. Bij NLZIET kun je waarschijnlijk alleen de laatste aflevering een week lang terugkijken mét reclame.
Maar kun je daar alle afleveringen terugkijken of alleen de laatste?quote:Op maandag 8 mei 2023 23:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, de uitzending zonder reclame is daar elke week te zien, maar ik zag hem vandaag pas online terwijl het normaal gesproken direct na uitzending beschikbaar is. Volgens NLZIET gaat er iets mis met de aanlevering vanuit Talpa wat ze nu aan het uitzoeken zijn.
Zag haar vanavond pas voor het eerst. Leuk dat ze mee doet.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zag zondag ineens dat Naomie van big brother 2020 ook op het eiland zit, ik vraag me steeds af, doen oud deelnemers van allerlei andere programma"s mee om te winnen of zijn het gewoon figuranten omdat er niet genoeg aanmeldingen zijn? Of hebben die gewoon geen baan?
Ja die zag ik ook, duurde nog even voordat haar naam ook in beeld kwamquote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zag zondag ineens dat Naomie van big brother 2020 ook op het eiland zit, ik vraag me steeds af, doen oud deelnemers van allerlei andere programma"s mee om te winnen of zijn het gewoon figuranten omdat er niet genoeg aanmeldingen zijn? Of hebben die gewoon geen baan?
Nawel (ook BB) deed ook mee, maar die vertrok al met de eerste aflevering vrijwillig.quote:Op dinsdag 9 mei 2023 15:17 schreef Donna1000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |