Doordeweeks verkansie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk leventje heb jij toch ook he.
Zaterdag hiervoor ingepland.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:21 schreef GM78 het volgende:
Nu de vraag hoe gaan we kijken.
Gaan we de laatste 2 afleveringen bingen, of verdelen over vrijdag en zaterdagavond. Of dit weekend een deel, en volgend weekend de laatste aflevering.
Ik bedoel we zullen toch zeker weer een jaar moeten wachten op
seizoen 5
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Toch jammer dat alles uiteindelijk gedroomd was.![]()
Mike niet, Will wel.quote:
Volgens mij zijn ze nog niet begonnen met seizoen 5. Op z'n vroegst kerst 2023 gok ik.. :/quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef Momo het volgende:
Zal wel zeker een jaar duren tot seizoen 5 als die zo groots wordt als seizoen 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik ook, ST doet (nog?) niet mee aan de hele wokehype van Netflixquote:Op zondag 3 juli 2022 01:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze het zo subtiel hebben gebracht.
Robin subtiel? Hebben wij dezelfde serie gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2022 10:42 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik ook, ST doet (nog?) niet mee aan de hele wokehype van Netflix![]()
Zelfde geldt voor Robin trouwens.
Ze had gewoon een puberale crush, niets mis meequote:Op zondag 3 juli 2022 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Robin subtiel? Hebben wij dezelfde serie gekeken?
En die scenes met Will vond ik allesbehalve subtiel. Sterker nog, ik vond ze tenenkrommend. Maar goed, dat heb ik ook met die driehoeksrelatie tussen Nancy, Steve en Jonathan. Al die smachtende blikken en dat gezever...quote:Op zondag 3 juli 2022 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Robin subtiel? Hebben wij dezelfde serie gekeken?
Ik ben vooral benieuwd hoe dit te overtreffen valt. De verwachtingen zijn nu megahoog. Dit scenario met Hawkins in de hens moeten ze dus ook zien te rekken in 8/9 afleveringen. Daar ben ik vooral benieuwd naar hoe ze dat gaan doen.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:56 schreef Forumtijger het volgende:
Voor degenen die seizoen 4 nu helemaal hebben afgekeken: Hebben jullie bepaalde verwachtingen/scenario's in gedachten van wat er mogelijk in seizoen 5 gaat gebeuren? Wie gaat er dood/wie blijft er leven? Waar hoop je op/waar ben je bang voor/wat wordt er hopelijk uitgelicht in seizoen 5? Evt. in een spoiler zetten als het teveel verklapt voor degenen die seizoen 4 nog niet hebben afgekeken...
Oneens. Ik vond dat met Will en Mike in de auto waar hij het over El had (en natuurlijk zichzelf bedoelde) heel mooi gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En die scenes met Will vond ik allesbehalve subtiel. Sterker nog, ik vond ze tenenkrommend. Maar goed, dat heb ik ook met die driehoeksrelatie tussen Nancy, Steve en Jonathan. Al die smachtende blikken en dat gezever...
Ik hoop op een glansrol voor de moeder van Mike.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:56 schreef Forumtijger het volgende:
Voor degenen die seizoen 4 nu helemaal hebben afgekeken: Hebben jullie bepaalde verwachtingen/scenario's in gedachten van wat er mogelijk in seizoen 5 gaat gebeuren? Wie gaat er dood/wie blijft er leven? Waar hoop je op/waar ben je bang voor/wat wordt er hopelijk uitgelicht in seizoen 5? Evt. in een spoiler zetten als het teveel verklapt voor degenen die seizoen 4 nog niet hebben afgekeken...
Is Hawkins het enige stadje wat bereikbaar is via de portals? Zo ja, boel evacueren en gewoon ergens opnieuw beginnen. Beton storten in de cracks.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe dit te overtreffen valt. De verwachtingen zijn nu megahoog. Dit scenario met Hawkins in de hens moeten ze dus ook zien te rekken in 8/9 afleveringen. Daar ben ik vooral benieuwd naar hoe ze dat gaan doen.
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is. Mag best een romance in zitten.quote:Op zondag 3 juli 2022 10:59 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ze had gewoon een puberale crush, niets mis mee
Ik vraag mezelf vooral af hoe ze dat gaan doen met de tijdsprong, zoals de Duffer Brothers hebben gezegd (https://nl.moyens.net/net(...)eizoen-van-stranger/). Ik bedoel, als ze starten met het filmen van seizoen 5, zijn de acteurs zeker 1-2 jaar ouder.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe dit te overtreffen valt. De verwachtingen zijn nu megahoog. Dit scenario met Hawkins in de hens moeten ze dus ook zien te rekken in 8/9 afleveringen. Daar ben ik vooral benieuwd naar hoe ze dat gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Misschien heeft het ene wel met het andere te maken...Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
quote:Op zondag 3 juli 2022 10:42 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik ook, ST doet (nog?) niet mee aan de hele wokehype van Netflix![]()
Eens ja, puik stukje acteerwerk van Will.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:01 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oneens. Ik vond dat met Will en Mike in de auto waar hij het over El had (en natuurlijk zichzelf bedoelde) heel mooi gedaan.
Dat ging toch puur om aandacht trekken? Lawaai maken.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:58 schreef Fok-it het volgende:
Buiten dat die Metallica-scene erg tof was begrijp ik niet helemaal hoe het voor een afleiding kon zorgen bij die beesten? De link met muziek was toch alleen bij mensen die Vecna in zijn greep heeft?
Ja zou kunnen. Maar die beesten en Vecna zijn wel redelijk één toch? Want als dat het geval is hadden ze in aflevering 4 elk willekeurig nummer kunnen gebruiken om Max terug te halenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat ging toch puur om aandacht trekken? Lawaai maken.
Ze zijn dan ook geen 12 in de serie.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:29 schreef Djeez het volgende:
Het is zeer ongeloofwaardig dat ze moeten doorgaan voor twaalfjarigen. Eleven heeft al behoorlijke tieten. Desondanks mij meer dan uitstekend vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |