Nou... nee.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een beetje als de main cast van Stranger Things
quote:Matt en Ross Duffer, broers en mede-makers van Stranger Things (2016– ), geven toe de afgelopen seizoenen van hun populaire Netflix-serie te hebben bewerkt zonder de wijzigingen aan de kijkers aan te kondigen. Ook zeggen ze dat ze van plan zijn om nog een fout in seizoen vier te wijzigen.
https://www.filmvandaag.n(...)rkt-vorige-seizoenen
Voor mij nogal afhankelijk van hoe spannend de eerste aflevering stopt. Ik gok dus op vrijdag en zaterdag, maar dat kan morgenavond zo weer anders zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:21 schreef GM78 het volgende:
Nu de vraag hoe gaan we kijken.
Gaan we de laatste 2 afleveringen bingen, of verdelen over vrijdag en zaterdagavond. Of dit weekend een deel, en volgend weekend de laatste aflevering.
Ik bedoel we zullen toch zeker weer een jaar moeten wachten op
seizoen 5
Morgenavond ergens kijken, denk ik. Anders pas maandag de tijd (lol).quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor mij nogal afhankelijk van hoe spannend de eerste aflevering stopt. Ik gok dus op vrijdag en zaterdag, maar dat kan morgenavond zo weer anders zijn.
Druk leventje heb jij toch ook he.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Morgenavond ergens kijken, denk ik. Anders pas maandag de tijd (lol).
Doordeweeks verkansie.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Druk leventje heb jij toch ook he.
Zaterdag hiervoor ingepland.quote:Op donderdag 30 juni 2022 16:21 schreef GM78 het volgende:
Nu de vraag hoe gaan we kijken.
Gaan we de laatste 2 afleveringen bingen, of verdelen over vrijdag en zaterdagavond. Of dit weekend een deel, en volgend weekend de laatste aflevering.
Ik bedoel we zullen toch zeker weer een jaar moeten wachten op
seizoen 5
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Toch jammer dat alles uiteindelijk gedroomd was.![]()
Mike niet, Will wel.quote:
Volgens mij zijn ze nog niet begonnen met seizoen 5. Op z'n vroegst kerst 2023 gok ik.. :/quote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:49 schreef Momo het volgende:
Zal wel zeker een jaar duren tot seizoen 5 als die zo groots wordt als seizoen 4.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |