Niet echt, tenzij een kledingkast opruimen en herindelen iets spannend is etcquote:
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij een kledingkast opruimen en herindelen iets spannend is etc
Vooral als er lingerie bij zitquote:Op maandag 20 juni 2022 09:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?
Uhhhmm neequote:Op maandag 20 juni 2022 09:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?
Netjesquote:Op maandag 20 juni 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles wat in de kast lag, paste ik nog
Goed bezig. ik ook, ben al zeker 10 jaar dezelfde maatquote:Op maandag 20 juni 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles wat in de kast lag, paste ik nog
Oh ik dan weer niet..quote:Op maandag 20 juni 2022 11:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Goed bezig,
[..]
Goed bezig. ik ook, ben al zeker 10 jaar dezelfde maat
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bel je netjes de dierenambulance, want protocol dat wilde dode vogels opgehaald moeten worden, wordt er gezegd: gooi maar in de vuilnisbak want het is een gekkenhuis en we hebben maar één auto beschikbaar. Die ligt nu dus in een plastic tas in een openbare vuilnisbak.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
En dan kom je thuis, wil je alles opengooien, ligt er een dooie kauw op je balkon.Niet gekliktSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bel je netjes de dierenambulance, want protocol dat wilde dode vogels opgehaald moeten worden, wordt er gezegd: gooi maar in de vuilnisbak want het is een gekkenhuis en we hebben maar één auto beschikbaar. Die ligt nu dus in een plastic tas in een openbare vuilnisbak.
HElemaal goed. Ging me ook niet om de foto, maar om het verhaal van de dierenambulance.quote:
Goed gedaanquote:Op maandag 20 juni 2022 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
HElemaal goed. Ging me ook niet om de foto, maar om het verhaal van de dierenambulance.
quote:
Even omdraaien en de goede afslag nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
ik ben weer een verkeerde afslag ingeslagen op het internet
plyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy y y yquote:
Ik kwam gisteren rond half vijf binnen. Uitgestorven. Kreeg zowat een dubbele portie, en werd aan tafel bediendquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekkere broodjes daar. Als ik daar binnenkom hoef ik niks te zeggen, ze weten al wat ik wil![]()
The one and onlyquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
plyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy y y y
Echt top tent, en heerlijk eten daar. Gemiddeld 3x in de week wat halen daar ikquote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren rond half vijf binnen. Uitgestorven. Kreeg zowat een dubbele portie, en werd aan tafel bediend
Daar is het me te prijzig voor. Ik gemiddeld een keer in de week.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Echt top tent, en heerlijk eten daar. Gemiddeld 3x in de week wat halen daar ik
Werk er vlakbij, en de baas betaalt vaakquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daar is het me te prijzig voor. Ik gemiddeld een keer in de week.
Oh dan mag jij mij volgende keer trakterenquote:
No problemquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh dan mag jij mij volgende keer trakteren
Ben er vrijdag denk ik weer. Vast eindpunt van training door Amsterdam.quote:
Lekker langs het noordzeekanaal zitten daar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben er vrijdag denk ik weer. Vast eindpunt van training door Amsterdam.
Ik woon nu vlak bij een Maas-havenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker langs het noordzeekanaal zitten daar.
Ben er vlakbij opgegroeid, de oude haven
Dus ben zaanse havenees
Maashaven?quote:
Het ruikt daar altijd naar koekjesquote:
Ik weet het. Kreeg altijd spontaan trek als ik daar moest zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2022 10:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt, door de Meneba fabriek daar
Was met 12 minuten al klaar. Sta nu bij de snackbar, calorieën aanvullenquote:
Lekker, zwemsequote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:28 schreef DJMO het volgende:
Zo. Dat was 16 km. Nu gesprekje psych, en daarna naar het zwembad.
Haha lekker veel plezier met zwemmenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was met 12 minuten al klaar. Sta nu bij de snackbar, calorieën aanvullen
Hou je die gele jas aan dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:30 schreef DJMO het volgende:
Tot zover het zwembadDurfde weer eens niet naar binnen, bang dat mensen me aan zouden staren
Nee, maar ik vind het gewoon lastig in zulke situaties. Heb ik ook wel met nieuwe/vreemde winkels. Sociale angst is een bitch.quote:
Ja rottig wel voor je. Maar je komt evengoed overal dat is wel goed weerquote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het gewoon lastig in zulke situaties. Heb ik ook wel met nieuwe/vreemde winkels. Sociale angst is een bitch.
Ja, reizen an sich is geen probleem, wandelen ook niet, maar boodschappen doen heb ik een hekel aan. Je zult mij ook vrijwel nooit op de markt tegenkomenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja rottig wel voor je. Maar je komt evengoed overal dat is wel goed weer
Markt in geen 30j meer geweest.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 15:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, reizen an sich is geen probleem, wandelen ook niet, maar boodschappen doen heb ik een hekel aan. Je zult mij ook vrijwel nooit op de markt tegenkomen
met zulke massa's heb ik ook minder problemen, daar verdwijn ik gewoon tussen, maar in een 'besloten' ruimte zoals een schoolplein, markt, sportschool of zwembad ?? verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:03 schreef PLY het volgende:
[..]
Markt in geen 30j meer geweest.
Maar concerten en voetbalwedstrijden vind ik prachtig met veel mensen.
Zal niet lang meer duren dan mag het weer niet meer ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik sta ook liever met een eigen groepje op een druk festival of voetbalwedstrijd mits genoeg ruimte dan in een drukke kroeg of winkel ofzo.
Dan toch pas over een week of zes. Eerst de vierdaagse verdomme.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren dan mag het weer niet meer ben ik bang.
Ik hoop het voor je. Voor mij hoeft het niet meer. Maar denk dat we er niet onderuit komen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan toch pas over een week of zes. Eerst de vierdaagse verdomme.
Mwah scheelt de politie veel werk op zaterdagavond in elke willekeurige stad.quote:
Te erg al die ruzie en steekpartijen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah scheelt de politie veel werk op zaterdagavond in elke willekeurige stad.
Sinds weer open is elke zaterdag wel ergens weer vechtpartijen steek partijen etc.
Maatregelen die weer komen dan zal een lockdown of evenemnten waar veel mensen samen komen weer aangepast wordenquote:
Ja het is heftiger als voor de corona.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Te erg al die ruzie en steekpartijen de laatste tijd.
Mogen ze weer uit gaan ze dit doen. Vindt het een slap excuus als ze zeggen dat het door corona komt.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het is heftiger als voor de corona.
Allemaal korte lontjes.
Hoor op het nieuws ook hoe duur drinken op een terrasje gaat worden ppff niet normaalquote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als gratis evenementen boeren feesten bevrijdingsfestivals enzo waar ze nu entree voor vragen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoor op het nieuws ook hoe duur drinken op een terrasje gaat worden ppff niet normaal
Als dat zou kunnen. Het is allemaal zo duur. Niet meer leuk.quote:
Neequote:
@Danny zal tevreden zijn ...?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Neemuz is nog leuk, voor de rest weinig aan.
SC gaat veel te langzaam allemaal, dts gewend he.
Geen idee. Ik lees wel veel mee rond deze tijd meestal, maar tuurlijk was dts leuk.quote:
Zolang ze luistert;)quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoe is het met de verkering?
Ben je wel een beetje lief voor haar?
Leuk dat je mijn muziekjes likedquote:
Vind ook bijna alle muziek mooi borrelquote:Op woensdag 22 juni 2022 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Leuk dat je mijn muziekjes liked
vind ik leuk
SUPERLIKE terug
Als ik slaap welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grap eerlijk gejat van Radio 2.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Welke dag is het vandaag ?quote:
Als je dat weet waarom vraag je dan of ik al op weg ben naar Stroe?quote:
Zou toch kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je dat weet waarom vraag je dan of ik al op weg ben naar Stroe?![]()
Nope. Mijn kinderen gaan voor alles.quote:Op woensdag 22 juni 2022 08:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou toch kunnen
Dat je het een keer anders had gepland
Middagquote:
Was om vijf uur al wakker. Iets met een rolgordijn dat een eigen wil heeft. Ben wel tot half zeven blijven soezen, maar toch.quote:
Daarom ben ik ook zo trots op mijn ouders. Altijd bij elkaar gebleven ondanks alle ellende, en 4 kinderen kunnen laten studeren en opgroeien in een normale omgeving.quote:
Was ook heel vroeg, ff zitten vissen hierquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was om vijf uur al wakker. Iets met een rolgordijn dat een eigen wil heeft. Ben wel tot half zeven blijven soezen, maar toch.
Koesteren iddquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo trots op mijn ouders. Altijd bij elkaar gebleven ondanks alle ellende, en 4 kinderen kunnen laten studeren en opgroeien in een normale omgeving.
Deze maand zijn ze 45 jaar getrouwd
Wrijf het er maar in dat ik daar niet toe in staat ben geweest. Je zal het vast niet zo bedoelen, maar je opmerking komt wel keihard aan.quote:Op woensdag 22 juni 2022 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo trots op mijn ouders. Altijd bij elkaar gebleven ondanks alle ellende, en 4 kinderen kunnen laten studeren en opgroeien in een normale omgeving.
Deze maand zijn ze 45 jaar getrouwd
Nee sorry zo bedoelde ik dat niet he? Tis meer dat ik in mijn directe omgefving zoveel mensen zie die hun kids niet op de 1e plek zetten daarom wil ik hun ff in het zonnetje zettenquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in dat ik daar niet toe in staat ben geweest. Je zal het vast niet zo bedoelen, maar je opmerking komt wel keihard aan.
ja dat snap ik en sorry dat ik geen rekening met je hield, ik ben zelf ook gefrustreerd dat het me niet gelukt is een gezin te stichtenquote:
Zand erover.quote:Op woensdag 22 juni 2022 11:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat snap ik en sorry dat ik geen rekening met je hield, ik ben zelf ook gefrustreerd dat het me niet gelukt is een gezin te stichten
Mag wat kostenquote:
Ja gaat wel, hoessie met jou danquote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Klopt, kwamen elkaar alleen in dts tegenalles goed jonge dame?
quote:
Valt wel mee toch? Imo redelijk standaard Nederlands weer...quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte zomer twee dagen warm weer weekend regen en daarna weer warm
Bondage!quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Imo redelijk standaard Nederlands weer...
Probeer eens chilipepers kauwend te wandelen, dat is pas pittigquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer eens chilipepers kauwend te wandelen, dat is pas pittig
Ik heb zomaar een keyboard gehad (ik wou al heeeel lang een). Ik kan geen noten lezen maar dit is dus een start van een nieuwe hobbyquote:
Ah dat is wel leuk.. noten lezen kan je wel lerenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een keyboard gehad (ik wou al heeeel lang een). Ik kan geen noten lezen maar dit is dus een start van een nieuwe hobby
Nice, dan kan je dit gaan doenquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb zomaar een keyboard gehad (ik wou al heeeel lang een). Ik kan geen noten lezen maar dit is dus een start van een nieuwe hobby
Ja precies!! Nu nog noobmode maar het keyboard is een leuk ding net ff getest😎quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel leuk.. noten lezen kan je wel leren
Hahahaha jaaaaaa LIFEGOALS. GEWELDIGquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice, dan kan je dit gaan doen
Rustgevendquote:Op woensdag 22 juni 2022 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
En dan krijg ik dit in mijn recommended
Tis pas 1 dag zomerquote:Op woensdag 22 juni 2022 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aparte zomer twee dagen warm weer weekend regen en daarna weer warm
Dat was extreem ja. Begin coronatijd 2020 met meer dagen die de 40 graden aantikte.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zolang de 40 graden maar niet aangetikt wordt is het prima voor mij.
Of die droogte van paar jaar geleden dat je echt ging juichen als het eindelijk ging regenen.
Dus jij gaat binnekort een liedje spelen voor ons?quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik hoorde laatst iemand op het station outkast-roses spelen. Klonk echt bazig.
Nootjequote:Op woensdag 22 juni 2022 16:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat was extreem ja. Begin coronatijd 2020 met meer dagen die de 40 graden aantikte.
Teveel drukquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Dus jij gaat binnekort een liedje spelen voor ons?
Drama was dat ! Ik haat hitte, ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 30 graden, laat staan boven de 40quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat was extreem ja. Begin coronatijd 2020 met meer dagen die de 40 graden aantikte.
Ja begrijpelijk, zwaar weer vooral als je verplichtingen had.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Drama was dat ! Ik haat hitte, ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 30 graden, laat staan boven de 40
Veel filmpjes kijken op YouTube, zo deden mijn zoons dat vroeger. Hier staat een keyboard en synthesizer.quote:
Gaaf!quote:Op woensdag 22 juni 2022 15:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind dat ook niks die hitte 23gr net mooiquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Drama was dat ! Ik haat hitte, ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 30 graden, laat staan boven de 40
Ja helemaal mee eens !quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind dat ook niks die hitte 23gr net mooi
Ik speel alleen 2e vioolquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf!Geen noten lezen is geen probleem met keyboard, omdat je ook heel goed met een akkoordenschema kan spelen. Maar ik dacht dat je saxofoon speelde door jouw topic, maar dat is niet zo?
Nee dat is niet zo. Ik hou van die sound (ik hoor snel als er sax inzit en heb er iets mee). Ik ben ooit aan gitaar begonnen maar dat was mij te intensief (als je goed wilt spelen). I wish dat ik dat speeldequote:Op woensdag 22 juni 2022 16:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gaaf!Geen noten lezen is geen probleem met keyboard, omdat je ook heel goed met een akkoordenschema kan spelen. Maar ik dacht dat je saxofoon speelde door jouw topic, maar dat is niet zo?
Nice! Ja en nu heb je de luxe van appsquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel filmpjes kijken op YouTube, zo deden mijn zoons dat vroeger. Hier staat een keyboard en synthesizer.
Spelen mooi
ik vond kunstgeschiedenis erg saaiquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zit nu "De kleuren van Caspers" op npo2 terug te kijken, hou echt van dat soort programma's, had best kunstgeschiedenis willen studeren, je hebt er misschien niet zoveel aan in de kapitalistische wereld, maar zooo interessant
Kunst kan mooi zijn iddquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zit nu "De kleuren van Caspers" op npo2 terug te kijken, hou echt van dat soort programma's, had best kunstgeschiedenis willen studeren, je hebt er misschien niet zoveel aan in de kapitalistische wereld, maar zooo interessant
Oh ik vond het geweldig op schoolquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond kunstgeschiedenis erg saai![]()
Pompidou bezoeken in Parijs daarentegen erg leuk
Ik hou van kunstquote:
ik had dan ook een heel vervelende docentquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ik vond het geweldig op school![]()
Het ligt eraan wat voor kunst het is, maar het kan immens mooi zijn!quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zo fucking mooi vaakquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat voor kunst het is, maar het kan immens mooi zijn!
Je bent nooit te oud om te beginnen. Ik ben ook een aantal jaren terug begonnen nadat ik ook vroeger al eens gespeeld had. En ik ben ook weer met sax begonnen. Het geeft zo'n kick om dat weer te doen. Alleen les is wel kostbaar, maar wil ik toch wel gaan nemen weer.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo. Ik hou van die sound (ik hoor snel als er sax inzit en heb er iets mee). Ik ben ooit aan gitaar begonnen maar dat was mij te intensief (als je goed wilt spelen). I wish dat ik dat speeldeen altijd spijt ervan gehad dat ik geen instrument kan bespelen.
Omdat het "zo klein" is zekerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
Louvre vond ik mwahhh
en wat valt de Mona Lisa tegen![]()
Ik heb dat met geschiedenis.quote:
je verwacht iets heeeeel grootsquote:
Geschiedenis en biologie waren mijn favoriete vakken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb dat met geschiedenis.
Was ook ooit geïnspireerd door de titanic en boeken erover gelezen vroeger.
ik doe liever aan biologiequote:Op woensdag 22 juni 2022 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geschiedenis en biologie waren mijn favoriete vakken.
Hangen 8 gitaren hier keyboard synthesizers mega pedalen en gelukkig geen drumstel meerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te beginnen. Ik ben ook een aantal jaren terug begonnen nadat ik ook vroeger al eens gespeeld had. En ik ben ook weer met sax begonnen. Het geeft zo'n kick om dat weer te doen. Alleen les is wel kostbaar, maar wil ik toch wel gaan nemen weer.
Goedemiddag gizquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geschiedenis en biologie waren mijn favoriete vakken.
ik moet zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Botje. [ afbeelding ]
Jah en dan ben ik nog niet eens buiten geweest.
Gaaf!!! Ja moet je doen joh, als het kan. Geeft veel voldoening. Het kost wat maar zie het als een investering:) moet wel haalbaar zijn natuurlijk en de tijd hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te beginnen. Ik ben ook een aantal jaren terug begonnen nadat ik ook vroeger al eens gespeeld had. En ik ben ook weer met sax begonnen. Het geeft zo'n kick om dat weer te doen. Alleen les is wel kostbaar, maar wil ik toch wel gaan nemen weer.
Ik hou ook van geschiedenis, de titanic was ook enorm boeiendquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik heb dat met geschiedenis.
Was ook ooit geïnspireerd door de titanic en boeken erover gelezen vroeger.
En de nachtwacht? DIe is wel stuk groterquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
Louvre vond ik mwahhh
en wat valt de Mona Lisa tegen![]()
Ik ook wel.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Goedemiddag giznatuurkunde vond ik ook leuk
Als ik rustig blijf moet ik erdoor kunnen komen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet zeggen
ik vind dit nog wel te doen
Fijne avond. Laters.quote:Op woensdag 22 juni 2022 16:38 schreef PLY het volgende:
Lekker aan het water zitten achter.. Pr avond
okquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En de nachtwacht? DIe is wel stuk groter![]()
Hoe laat kunnen we aanschuiven?quote:
Jaloers. Veel plezierquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hey fuck it, ik ga uitloggen van m'n werk en dan naar de duinen. En dan nu m'n avondeten van gisteren opwarmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kijk wat een gastvrijheidquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoeft niet jaloers te zijn, je mag mee hoor
Hier juist nietquote:
Hemaaaaquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
De wegen in Den Haag zijn niet meer geblokkeerd toch? Vandaag appte collega foto van ME voor onze kantoor
Aah ik was al bang voor een gaslek of iets dergelijksquote:
Ik ben nu al zelf pannenkoeken aan het bakkenquote:
Ik had zo'n stevige boer gelaten dat die met trekkers door de straten redenquote:
Heeft de gas unie zich niet gemeld om een nieuw gas veld aan te boren?quote:Op woensdag 22 juni 2022 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had zo'n stevige boer gelaten dat die met trekkers door de straten reden
Ja ik verdien er een lekker zakcentje meequote:Op woensdag 22 juni 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft de gas unie zich niet gemeld om een nieuw gas veld aan te boren?
wij hadden pizzaquote:Op woensdag 22 juni 2022 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nu al zelf pannenkoeken aan het bakken
Ik heb je maar op de blok lijst gezet, mensen die geen pizza eten zijn net zo erg als mensen die ananas op pizza doenquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hadden pizza
(nou ja ik een broodje gezond, ben niet zo van de pizza)
pizza van de pizzariaquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb je maar op de blok lijst gezet, mensen die geen pizza eten zijn net zo erg als mensen die ananas op pizza doen
Pizzaquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb je maar op de blok lijst gezet, mensen die geen pizza eten zijn net zo erg als mensen die ananas op pizza doen
Je hebt je gezin voorzien van diepvries pizzaquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
pizza van de pizzaria![]()
diepvries pizza
ik spreek je later nog welquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt je gezin voorzien van diepvries pizza![]()
![]()
Ik ga meteen het strafhof in den haag inschakelen, dit zijn misdaden tegen de mensheid!![]()
![]()
Als muis ooit thuis komt met diepvries pizza dan gaat ze meteen een inrichting in, zeker als we kinderen hebben. Zo ga je niet met kinderen omquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik spreek je later nog wel
als jij een gezin hebt
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als muis ooit thuis komt met diepvries pizza dan gaat ze meteen een inrichting in, zeker als we kinderen hebben. Zo ga je niet met kinderen om
Als je geen tijd hebt om goed eten te koken dan heb je zeker geen tijd voor kinderenquote:
Geen idee om eerlijk te zijn.quote:
Die mis je gelijk op fokquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is al even weg ook volgens mij.
Ply!quote:
Vond ze laatste kunstje niet zo heel grappigquote:
jawel hoor. Enige waar ik zo van baal is m'n sociale angst, dat ik niet zomaar een zwembad of museum in kan stappen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Altijd lol met die man
[..]
Moalles kits?
Verstand op nul en blik op oneindigquote:Op woensdag 22 juni 2022 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
jawel hoor. Enige waar ik zo van baal is m'n sociale angst, dat ik niet zomaar een zwembad of museum in kan stappen.
Ik vrees dat mijn mensenangst alleen maar groter wordt. Behoorlijk getraumatiseerd door het handelen van Jeugdzorg.quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Verstand op nul en blik op oneindig
Gaat je vast eens lukken met minder paniek.
Hoe doe je dat dan in Amsterdam?quote:Op woensdag 22 juni 2022 20:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
jawel hoor. Enige waar ik zo van baal is m'n sociale angst, dat ik niet zomaar een zwembad of museum in kan stappen.
Erg vervelend voor je mo, hoop op betere tijden voor jequote:Op woensdag 22 juni 2022 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn mensenangst alleen maar groter wordt. Behoorlijk getraumatiseerd door het handelen van Jeugdzorg.
Ja, van enorme massa's heb ik minder last. Daar ga ik in op, is het ieder voor zich, is het te druk om op mij te letten. Maar in kleinere, besloten groepen, zoals op het schoolplein, op de markt, in de sportschool, zwembad, museum, give it a call, voel ik me aangestaard, alsof ze over me roddelen en me uitlachen.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan in Amsterdam?
Die mensenmassa als je het station alleen al uit komt grijst mij altijd aan.
Soort van mensenschuw maar je moet bedoel je? Moet met therapie beter gaan ooitquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, van enorme massa's heb ik minder last. Daar ga ik in op, is het ieder voor zich, is het te druk om op mij te letten. Maar in kleinere, besloten groepen, zoals op het schoolplein, op de markt, in de sportschool, zwembad, museum, give it a call, voel ik me aangestaard, alsof ze over me roddelen en me uitlachen.
Ah zo. Ik snap het.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, van enorme massa's heb ik minder last. Daar ga ik in op, is het ieder voor zich, is het te druk om op mij te letten. Maar in kleinere, besloten groepen, zoals op het schoolplein, op de markt, in de sportschool, zwembad, museum, give it a call, voel ik me aangestaard, alsof ze over me roddelen en me uitlachen.
Nee, daar ben ik juist in m'n element. Dan kan ik vrijelijk m'n gang gaan zonder het gevoel dat mensen naar mij kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik snap het.![]()
Ik vind die mensenmassa echt benauwend. Die 1.5 meter vond ik op zich nog wel prettig ook.
ASS. Daar helpt geen therapie bij.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Soort van mensenschuw maar je moet bedoel je? Moet met therapie beter gaan ooit
Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad, ze stappen allemaal opzijquote:Op woensdag 22 juni 2022 21:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah zo. Ik snap het.![]()
Ik vind die mensenmassa echt benauwend. Die 1.5 meter vond ik op zich nog wel prettig ook.
Apart hoe het brein werkt.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik juist in m'n element. Dan kan ik vrijelijk m'n gang gaan zonder het gevoel dat mensen naar mij kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |