Niet echt, tenzij een kledingkast opruimen en herindelen iets spannend is etcquote:
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt, tenzij een kledingkast opruimen en herindelen iets spannend is etc
Vooral als er lingerie bij zitquote:Op maandag 20 juni 2022 09:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?
Uhhhmm neequote:Op maandag 20 juni 2022 09:52 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Als je de kleding stukken ook nog eff aan het passen bent tussendoor kan het spannend worden?
Netjesquote:Op maandag 20 juni 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles wat in de kast lag, paste ik nog
Goed bezig. ik ook, ben al zeker 10 jaar dezelfde maatquote:Op maandag 20 juni 2022 11:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alles wat in de kast lag, paste ik nog
Oh ik dan weer niet..quote:Op maandag 20 juni 2022 11:09 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Goed bezig,
[..]
Goed bezig. ik ook, ben al zeker 10 jaar dezelfde maat
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bel je netjes de dierenambulance, want protocol dat wilde dode vogels opgehaald moeten worden, wordt er gezegd: gooi maar in de vuilnisbak want het is een gekkenhuis en we hebben maar één auto beschikbaar. Die ligt nu dus in een plastic tas in een openbare vuilnisbak.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
En dan kom je thuis, wil je alles opengooien, ligt er een dooie kauw op je balkon.Niet gekliktSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan bel je netjes de dierenambulance, want protocol dat wilde dode vogels opgehaald moeten worden, wordt er gezegd: gooi maar in de vuilnisbak want het is een gekkenhuis en we hebben maar één auto beschikbaar. Die ligt nu dus in een plastic tas in een openbare vuilnisbak.
HElemaal goed. Ging me ook niet om de foto, maar om het verhaal van de dierenambulance.quote:
Goed gedaanquote:Op maandag 20 juni 2022 19:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
HElemaal goed. Ging me ook niet om de foto, maar om het verhaal van de dierenambulance.
quote:
Even omdraaien en de goede afslag nemenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
ik ben weer een verkeerde afslag ingeslagen op het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |