Ik eigenlijk ook. Of beter gezegd: massale doch beschaafde demonstraties. Dit gaat zó veel ellende opleveren voor moeders en kinderenquote:
Oh die komen er vast wel maar zij hopen juist op geweldadigheden natuurlijk om de inherente slechtheid van de 'radical left' te kunnen benadrukken en onder een vergrootglas te leggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Of beter gezegd: massale doch beschaafde demonstraties. Dit gaat zó veel ellende opleveren voor moeders en kinderen
Helaas werkt het meestal niet zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 23:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: hoe meer arme mensen erbij, hoe meer kansen wellicht voor een groeiend electoraat voor de Democraten..
Het klinkt cynisch, ik weet het.
Ik ben bang dat dit hun "verdediging" gaat worden tegen de j6 commisie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh die komen er vast wel maar zij hopen juist op geweldadigheden natuurlijk om de inherente slechtheid van de 'radical left' te kunnen benadrukken en onder een vergrootglas leggen.
Kunnen ze ook goed gebruiken in hun kruistocht om J6 te bagatelliseren![]()
Nu al het narratief.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh die komen er vast wel maar zij hopen juist op geweldadigheden natuurlijk om de inherente slechtheid van de 'radical left' te kunnen benadrukken en onder een vergrootglas leggen.
Kunnen ze ook goed gebruiken in hun kruistocht om J6 te bagatelliseren als het uit de hand loopt![]()
Kijk:
[ twitter ]
Ze noemen het ook allemaal 'The Night of Rage'![]()
Zoals ik al zei: als Andy Ngo & Co aanwezig is zou het mij ook niets verbazen dat er alles aan gedaan wordt om die profetie uit te laten komenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 03:19 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit hun "verdediging" gaat worden tegen de j6 commisie.
Even in conspiracy modus, veel van die extreemrechtsen zie ik WEL aan om onder valse vlag te gaan rellen waar ze bijv antifa van beschuldigen.
Je zag het de proud boys al doen op 6 januari.
En misschien nog wel het allerergste, ik zie het nog lukken ook.
Voorspelling: binnenkort komen de Chivatjes dit narratief verkondigen waar ze pas nog zeiden dat 6-1 ze niets kon schelen.
Die snap ik niet, een assaultwapen heeft meer rechten dan een klompje cellen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 07:13 schreef AnneX het volgende:
De adviezen voor vrouwen is om de apps te verwijderen, die je bijtijds op de hoogte brengen van ongesteldheid. ( tja, ik zette een kruisje in de agenda, maar goed. Vooruitgang)
De gegevens worden doorverkocht aan 3e partijen.
Om alles wat te maken heeft met tampons, verband, birth control alleen maar cash te betalen. Niet met een creditcard.
‘Land of the free’ Een assaultwapen heeft meer recht dan een klompje cellen.
Is post # 252 duidelijker?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 09:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Die snap ik niet, een assaultwapen heeft meer rechten dan een klompje cellen?
Nee niet echt, een voorwerp heeft geen rechten.quote:
Een hoop bevruchte eicellen die wellicht ooit een kind hadden kunnen worden, worden nu gedwongen uitgedragen tot kind.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee niet echt, een voorwerp heeft geen rechten.
Rechten zijn in principe nu juist uitgebreid, een hoop kinderen die normaal gezien nooit recht hadden op het leven (het meest fundamentele recht dat er is) hebben dat nu wel.
Dat ben ik met je eens, het kan niet zo zijn dat de vader bij een ongewenste zwangerschap de dans ontspringt.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een hoop bevruchte eicellen die wellicht ooit een kind hadden kunnen worden, worden nu gedwongen uitgedragen tot kind.
Maar goed, dan hoort bij dergelijke wetgeving ook verplichte vaderschapstesten en levenslange alimentatie, als mede goede toegang tot anticonceptie.
En veel betere pre-natale zorg dan ze nu hebben. Het gros van de abortussen is immers niet ingeleid maar spontaan, en niet zelden het gevolg van gezondheidsproblematiek die voorkomen had kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een hoop bevruchte eicellen die wellicht ooit een kind hadden kunnen worden, worden nu gedwongen uitgedragen tot kind.
Maar goed, dan hoort bij dergelijke wetgeving ook verplichte vaderschapstesten en levenslange alimentatie, als mede goede toegang tot anticonceptie.
-->BNWquote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:01 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blij dat het nu komt uit de mond van Dr Birx, krijgen de “wappies” nu weer gelijk.
Hoeveel levens zijn er niet verwoest met het verplicht vaccineren van mensen in de zorg en andere sectoren op aandringen van Biden en Fauci?
Er zullen wel weer geen consequenties zijn voor de luitjes die willens en wetens talloze levens hebben verwoest met hun fascistoïde gedrag omtrent verplichte vaccinaties.
Weet je wat een premisse is?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:01 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik ben blij dat het nu komt uit de mond van Dr Birx, krijgen de “wappies” nu weer gelijk.
Hoeveel levens zijn er niet verwoest met het verplicht vaccineren van mensen in de zorg en andere sectoren op aandringen van Biden en Fauci?
Er zullen wel weer geen consequenties zijn voor de luitjes die willens en wetens talloze levens hebben verwoest met hun fascistoïde gedrag omtrent verplichte vaccinaties.
Kinderen zelfs? Zo zo. Dus ook op dit vlak gaan we met wetenschaps ontkenning aan de slag en met de vingers in de oren rondrennen en nananana roepen?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee niet echt, een voorwerp heeft geen rechten.
Rechten zijn in principe nu juist uitgebreid, een hoop kinderen die normaal gezien nooit recht hadden op het leven (het meest fundamentele recht dat er is) hebben dat nu wel.
Wetenschapsontkenning?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kinderen zelfs? Zo zo. Dus ook op dit vlak gaan we met wetenschaps ontkenning aan de slag en met de vingers in de oren rondrennen en nananana roepen?
Een foetus is geen kind.quote:
Dat is natuurlijk geen wetenschap. Of je een kind in de buik al wel of niet kind noemt, moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Voor mij waren het tijdens de 5 zwangerschappen van mijn vrouw (2 miskramen) in elk geval vanaf seconde 1 mijn kinderen.quote:
Een foetus groeit uit tot een kind, het dehumaniseren van een foetus en het een klompje cellen noemen vind ik een stuk kwalijker dan waar jij nu tegen ageert.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een foetus is geen kind.
Verder kent deze uitspraken geen rechten toe, het neemt alleen een recht af. Dat jij dat persoonlijk een goede zaak vind maakt het nog geen feit dat ër een recht is toegekend. Meningen zijn geen feiten.
Heeft niets met een mening te maken, dit is gewoon niet waar. De wetgeving over abortus gaat nu per staat nóg meer van elkaar verschillen. Dat verergert de verdeling per definitie.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 11:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit zal zeker helpen met het tegengaan van de verdeeldheid al zal waarschijnlijk niemand het hier met mij eens zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |