Het kan natuurlijk zijn dat Bowers zijn geheugen wat roestig was...quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:23 schreef Ulx het volgende:
Trump beweerde vanmorgen dat Rusty Bowers, de aartsconservatieve speaker van Arizona, hem vertelde dat hij Arizona had gewonnen.
Bowers zegt onder ede dat Trump liegt en dat hij dat nooit heeft gezegd.
Fox schijnt de clips van Bowers te herhalen. Zonder dat soort insinuaties.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat Bowers zijn geheugen wat roestig was...
[ afbeelding ]
Yep. Met het hart en hoofd op de juiste plaats.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:54 schreef Bluesdude het volgende:
George Conway? Man van die trumpspreekster Conway ?
Geen belasting betalen wel ontvangen, want dat is geen discriminatie op basis van religie.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 20:22 schreef MoreDakka het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)s-schools/index.html
[..]
Vrij absurde uitspraak. De SC is echt een drama op dit moment
Dat is wel bijzonder. Ik bedoel, dat hebben ze natuurlijk ook wel gedaan, maar is ze er echt zo voor uit gekomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:19 schreef Ulx het volgende:
Ronna McDaniel zei dat de RNC meehielp met de fake-electors fraudeerpoging.
Is dat geen onmogelijke relatie?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yep. Met het hart en hoofd op de juiste plaats.
Ook medeplichtig aan de Lincoln Project🇺🇸
Lordy.....quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is wel bijzonder. Ik bedoel, dat hebben ze natuurlijk ook wel gedaan, maar is ze er echt zo voor uit gekomen?
Dat klopt maar daar is geen aandacht voor.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Geen belasting betalen wel ontvangen, want dat is geen discriminatie op basis van religie.
Maar er zit nog een hele reeks van zeer partizane uitspraken in de planning de aankomende maanden.
Het J6C moet de beelden van Alex Holder nog bekijken. Ik denk dat geen van de drie excuses overeind blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:51 schreef Bluesdude het volgende:
Wat zal Trump's verdediging zijn over zijn betrokkenheid met het fake-electorsscheme ?
* Ik wist daar niks van
* ik wist daar iets van, maar ik dacht dat het anders zat, is mij verteld
* mij is verteld dat het allemaal legaal was .
Hij & zij zeggen er geen woord over. Op twitter krijgt hij voor 7 stuivers en dezelfde oprechte vraag.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 22:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Is dat geen onmogelijke relatie?
Hij zo anti haar held ?
oja. die Britse filmmakerquote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het J6C moet de beelden van Alex Holder nog bekijken. Ik denk dat geen van de drie excuses overeind blijven.
China en Ruslandquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Stel dat gaat gebeuren.
Wie zal er winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |