abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205103728
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:25 schreef Ulx het volgende:
Die Eric Greitens roept nu op tot RINO jacht in zijn campagne. Op zich boeit het me weinig of Republikeinen elkaar afmaken, ze doen maar, maar volgens mij mag oproepen tot moord niet.
Was dat ook niet die brave huisvader die toch bleek vreemd te gaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205103893
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Was dat ook niet die brave huisvader die toch bleek vreemd te gaan?
Hij had zijn minnares ontvoerd, naakt vastgebonden in een kelder, daarvan foto's gemaakt om haar te chanteren en haar vervolgens verkracht opdat ze haar plek zou weten.
Niet iets waar de gemiddelde Republikein schande van roept.
pi_205103914
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hij had zijn minnares ontvoerd, naakt vastgebonden in een kelder, daarvan foto's gemaakt om haar te chanteren en haar vervolgens verkracht opdat ze haar plek zou weten.
Niet iets waar de gemiddelde Republikein schande van roept.
_O_ family values _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205103958
Nou ja, zijn video zal wel van FB en Twitter worden gehaald. Hij gaat vervolgens janken over cancelculture op Fox. Daarna komen de emails naar de deplorables waarin hij om geld vraagt.

Standaardprocedure.

Kijken of ze er in MO intrappen. Waarschijnlijk wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2022 18:53:21 ]
pi_205105324
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2022 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
Opiniestuk van Neal Katyal:

[ twitter ]
[..]

Wat gaan ze met hem doen mocht hij veroordeeld worden je kunt hem moeilijk tussen het andere tuig in een federale gevangenis smijten.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205106065
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Wat gaan ze met hem doen mocht hij veroordeeld worden je kunt hem moeilijk tussen het andere tuig in een federale gevangenis smijten.
Tja dat is de grote vraag natuurlijk ...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205106605
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205107001
Dus als ik het goed begrijp, heeft Pence, de Gristen schijnheilige nog niet eerder iemand horen liegen als President Biden. Heeftie poep in zijn oren?
twitter
pi_205107172
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:23 schreef AnneX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft Pence, de Gristen schijnheilige nog niet eerder iemand horen liegen als President Biden. Heeftie poep in zijn oren?
[ twitter ]
Kudlow was overigens de idioot die de handelsoorlog met China in Trumps oortjes fluisterde, je weet wel, de oorlog die de VS verloren en China veel sterker maakte.
Hij was ook nog een tijdje de covid expert. Nee, daar had hij geen enkele kennis of ervaring voor, natuurlijk.
pi_205107184
Ergens toch wel gek, een handelsoorlog verliezen van China.
Incelfrikandel
pi_205107492
Ooooh niks aan de hand, Freedom of Speech en Hillary deed hetzelfde! :{w

twitter
pi_205107500
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:52 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, zijn video zal wel van FB en Twitter worden gehaald. Hij gaat vervolgens janken over cancelculture op Fox. Daarna komen de emails naar de deplorables waarin hij om geld vraagt.

Standaardprocedure.

Kijken of ze er in MO intrappen. Waarschijnlijk wel.
Er zijn ook mensen die zich ernstig zorgen maken:

twitter
pi_205107503
Verwacht wordt dat het niet bij een verbod op abortus zal blijven als ze de kans krijgen in de SC:

twitter
pi_205107506
twitter

twitter
pi_205110145
Lordy....er zijn tapes....
pi_205110155
Bron: politico heeft de subpoena van Holder (de filmmaker). Staat er als een pdf.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 13:15:37 ]
pi_205110403
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 04:54 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Eastman heeft gezegd dat hij handgeschreven opdrachten van Trump heeft. Het is nog maar de vraag wie er onder de bus verdwijnt.
pi_205110884
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:12 schreef Ulx het volgende:
Lordy....er zijn tapes....
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 13:14 schreef Ulx het volgende:
Bron: politico heeft de subpoena van Holder (de filmmaker). Staat er als een pdf.
twitter
pi_205111041
Holder werkt trouwens gewoon mee. Die doet niet moeilijk.
pi_205111778
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:46 schreef vipergts het volgende:

[..]
Waarom niet? Het is alleen lastig voor de secret service agenten die ook de cel in zullen moeten.
pi_205112392
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 16:47 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom niet? Het is alleen lastig voor de secret service agenten die ook de cel in zullen moeten.
Volgens mij is dat geen probleem omdat hij die bescherming vast verliest bij een veroordeling. Er is natuurlijk geen gevangenis of instantie die een ex-president wil hebben als gevangene. Ze zullen in de VS wel in hun maag zitten met het hele akkerfietje. Je kunt Trump met de beste wil van de wereld niet laten lopen maar aan een veroordeling kleven mijn inziens evenveel of zelfs meer nadelen.

Want waar laat je hem dan tussen die Proud Boys die zullen niet al te blij met hem zijn, veroordeel je hem niet of geef je hem gratie dan hoef je internationaal nergens meer kritiek op te leveren want de tegenpartij zal de VS dat altijd voor de voeten gooien.

Het beste zou zijn een natuurlijke dood dan ben je er maar vanaf.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205112525
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:12 schreef vipergts het volgende:

[..]
Volgens mij is dat geen probleem omdat hij die bescherming vast verliest bij een veroordeling. Er is natuurlijk geen gevangenis of instantie die een ex-president wil hebben als gevangene. Ze zullen in de VS wel in hun maag zitten met het hele akkerfietje. Je kunt Trump met de beste wil van de wereld niet laten lopen maar aan een veroordeling kleven mijn inziens evenveel of zelfs meer nadelen.

Want waar laat je hem dan tussen die Proud Boys die zullen niet al te blij met hem zijn, veroordeel je hem niet of geef je hem gratie dan hoef je internationaal nergens meer kritiek op te leveren want de tegenpartij zal de VS dat altijd voor de voeten gooien.

Het beste zou zijn een natuurlijke dood dan ben je er maar vanaf.
Hij verliest die bescherming niet. Verder kun je natuurlijk best veel trucage uithalen, huisarrest en weet ik wat meer.
zie email 27 oktober
pi_205112532
Waarom zou een gevangenis hem niet willen?
pi_205112911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:24 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hij verliest die bescherming niet. Verder kun je natuurlijk best veel trucage uithalen, huisarrest en weet ik wat meer.
Die mensen gaan toch niet mee de gevangenis in als hij daar beland moeten ze in de cel naast hem gaan zitten dan. Een wapen meenemen lijkt me ook onpraktisch.
Huisarrest oid lijkt me wel een optie.
pi_205112962
Huisarrest voor seditious conspiracy? Da's een trede onder landverraad waar bij mijn weten de doodstraf op staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2022 19:07:41 ]
pi_205112973
pi_205112997
Om hem te verplichten om in Mar-A-Lago te blijven vind ik nou niet echt een straf. Bovendien gaat hij dan de Secret Service weer torenhoge rekeningen sturen.
pi_205113017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 18:24 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou een gevangenis hem niet willen?
Het is niet iemand die je even wat gevangenis kleding geeft. Nu hebben ze met Weinstein, Epstein en Madoff best hun groepje bekende gevangenen maar een ex-president. Het lijkt mij een hoop verantwoordelijkheid waar niemand op zit te wachten.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 19:15:44 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205113062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:12 schreef vipergts het volgende:

[..]
Het is niet iemand die je even wat gevangenis kleding geeft. Nu hebben ze met Weinstein, Epstein en Madoff best hun groepje bekende gevangenen maar een ex-president. Het lijkt mij een hoop verantwoordelijkheid waar niemand op zit te wachten.
Ze kunnen voor zijn eigen veiligheid toch gewoon een luxe cel voor hem maken?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205113064
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 19:07 schreef Ulx het volgende:
Huisarrest voor seditious conspiracy? Da's een trede onder landverraad waar bij mijn weten de doodstraf op staat.
Dat is bij mij weten het moeilijkste te bewijzen ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')