Was dat ook niet die brave huisvader die toch bleek vreemd te gaan?quote:Op maandag 20 juni 2022 18:25 schreef Ulx het volgende:
Die Eric Greitens roept nu op tot RINO jacht in zijn campagne. Op zich boeit het me weinig of Republikeinen elkaar afmaken, ze doen maar, maar volgens mij mag oproepen tot moord niet.
Hij had zijn minnares ontvoerd, naakt vastgebonden in een kelder, daarvan foto's gemaakt om haar te chanteren en haar vervolgens verkracht opdat ze haar plek zou weten.quote:Op maandag 20 juni 2022 18:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was dat ook niet die brave huisvader die toch bleek vreemd te gaan?
quote:Op maandag 20 juni 2022 18:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij had zijn minnares ontvoerd, naakt vastgebonden in een kelder, daarvan foto's gemaakt om haar te chanteren en haar vervolgens verkracht opdat ze haar plek zou weten.
Niet iets waar de gemiddelde Republikein schande van roept.
Wat gaan ze met hem doen mocht hij veroordeeld worden je kunt hem moeilijk tussen het andere tuig in een federale gevangenis smijten.quote:Op maandag 20 juni 2022 02:37 schreef Kijkertje het volgende:
Opiniestuk van Neal Katyal:
[ twitter ]
[..]
Tja dat is de grote vraag natuurlijk ...quote:Op maandag 20 juni 2022 20:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat gaan ze met hem doen mocht hij veroordeeld worden je kunt hem moeilijk tussen het andere tuig in een federale gevangenis smijten.
Kudlow was overigens de idioot die de handelsoorlog met China in Trumps oortjes fluisterde, je weet wel, de oorlog die de VS verloren en China veel sterker maakte.quote:Op maandag 20 juni 2022 23:23 schreef AnneX het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft Pence, de Gristen schijnheilige nog niet eerder iemand horen liegen als President Biden. Heeftie poep in zijn oren?
[ twitter ]
Er zijn ook mensen die zich ernstig zorgen maken:quote:Op maandag 20 juni 2022 18:52 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, zijn video zal wel van FB en Twitter worden gehaald. Hij gaat vervolgens janken over cancelculture op Fox. Daarna komen de emails naar de deplorables waarin hij om geld vraagt.
Standaardprocedure.
Kijken of ze er in MO intrappen. Waarschijnlijk wel.
Eastman heeft gezegd dat hij handgeschreven opdrachten van Trump heeft. Het is nog maar de vraag wie er onder de bus verdwijnt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 13:14 schreef Ulx het volgende:
Bron: politico heeft de subpoena van Holder (de filmmaker). Staat er als een pdf.
Waarom niet? Het is alleen lastig voor de secret service agenten die ook de cel in zullen moeten.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:46 schreef vipergts het volgende:
[..]
Wat gaan ze met hem doen mocht hij veroordeeld worden je kunt hem moeilijk tussen het andere tuig in een federale gevangenis smijten.
Volgens mij is dat geen probleem omdat hij die bescherming vast verliest bij een veroordeling. Er is natuurlijk geen gevangenis of instantie die een ex-president wil hebben als gevangene. Ze zullen in de VS wel in hun maag zitten met het hele akkerfietje. Je kunt Trump met de beste wil van de wereld niet laten lopen maar aan een veroordeling kleven mijn inziens evenveel of zelfs meer nadelen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is alleen lastig voor de secret service agenten die ook de cel in zullen moeten.
Hij verliest die bescherming niet. Verder kun je natuurlijk best veel trucage uithalen, huisarrest en weet ik wat meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen probleem omdat hij die bescherming vast verliest bij een veroordeling. Er is natuurlijk geen gevangenis of instantie die een ex-president wil hebben als gevangene. Ze zullen in de VS wel in hun maag zitten met het hele akkerfietje. Je kunt Trump met de beste wil van de wereld niet laten lopen maar aan een veroordeling kleven mijn inziens evenveel of zelfs meer nadelen.
Want waar laat je hem dan tussen die Proud Boys die zullen niet al te blij met hem zijn, veroordeel je hem niet of geef je hem gratie dan hoef je internationaal nergens meer kritiek op te leveren want de tegenpartij zal de VS dat altijd voor de voeten gooien.
Het beste zou zijn een natuurlijke dood dan ben je er maar vanaf.
Die mensen gaan toch niet mee de gevangenis in als hij daar beland moeten ze in de cel naast hem gaan zitten dan. Een wapen meenemen lijkt me ook onpraktisch.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij verliest die bescherming niet. Verder kun je natuurlijk best veel trucage uithalen, huisarrest en weet ik wat meer.
Het is niet iemand die je even wat gevangenis kleding geeft. Nu hebben ze met Weinstein, Epstein en Madoff best hun groepje bekende gevangenen maar een ex-president. Het lijkt mij een hoop verantwoordelijkheid waar niemand op zit te wachten.quote:
Ze kunnen voor zijn eigen veiligheid toch gewoon een luxe cel voor hem maken?quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het is niet iemand die je even wat gevangenis kleding geeft. Nu hebben ze met Weinstein, Epstein en Madoff best hun groepje bekende gevangenen maar een ex-president. Het lijkt mij een hoop verantwoordelijkheid waar niemand op zit te wachten.
Dat is bij mij weten het moeilijkste te bewijzen ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:07 schreef Ulx het volgende:
Huisarrest voor seditious conspiracy? Da's een trede onder landverraad waar bij mijn weten de doodstraf op staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |