dat was wel gelukt hoor, denk dat het nu spannender was, ook een goeie race van Hamilton vandaag al denk ik dat Alpine de strategie niet helemaal op orde hadquote:Op zondag 19 juni 2022 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aan de ene kant leuk die safetycar, de rondes na de restart ging m’n hartslag zeker even omhoog. Maar ergens ook jammer, omdat we niet konden zien of Sainz gepakt zou kunnen worden door Max in die laatste stint of niet
Zeker, maar ook mooi om te zien dat je op elk moment een scenario moet hebben liggen als team om gelijk te acteren.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aan de ene kant leuk die safetycar, de rondes na de restart ging m’n hartslag zeker even omhoog. Maar ergens ook jammer, omdat we niet konden zien of Sainz gepakt zou kunnen worden door Max in die laatste stint of niet
Kamphues moest eerst nog wat plaatjes op insta zetten.quote:
RBR had ook aardige straightline dus het had kunnen lukken, zeker.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was wel gelukt hoor, denk dat het nu spannender was, ook een goeie race van Hamilton vandaag al denk ik dat Alpine de strategie niet helemaal op orde had
waren nog 20 rondjes hè dus dan had Sainz echt heel snel moeten zijn met inhalen en uitlopen om die laatste 5 Verstappen niet weer in de DRS te krijgenquote:Op zondag 19 juni 2022 22:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker, maar ook mooi om te zien dat je op elk moment een scenario moet hebben liggen als team om gelijk te acteren.
Grote geluk voor Verstappen was dat Sainz geen geel meer had.
Op geel is hij dan toch gewoon sneller dan VER op gebruikt wit?quote:Op zondag 19 juni 2022 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren nog 20 rondjes hè dus dan had Sainz echt heel snel moeten zijn met inhalen en uitlopen om die laatste 5 Verstappen niet weer in de DRS te krijgen
Max liep een seconde per rondje in dus dat was geen probleem geweest, Alonso zei dat de motor na 20 rondjes meer voluit kon maar of dat verschil had gemaakt met die banden, denk van nietquote:Op zondag 19 juni 2022 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
RBR had ook aardige straightline dus het had kunnen lukken, zeker.
Mercedes was sowieso wel sterker dan Alpine hoe het ernaar uitzag, maar Alonso had wel binnen mogen komen. Al had hij pech bij die tweede VSC. En ik vermoed dat die ik die eerste teveel in traffic was terechtgekomen
Olav zag meer dan de ViaBoysquote:Op zondag 19 juni 2022 23:03 schreef tralalala het volgende:
Olav nu op Ziggy
Live ingesproken commentaar is toch veel beter dan wat ze bij de NOS doen.
ja een rondje of 10-15 en dan wordt het weer spannendquote:Op zondag 19 juni 2022 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op geel is hij dan toch gewoon sneller dan VER op gebruikt wit?
Hij had geen geel meerquote:Op zondag 19 juni 2022 23:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Op geel is hij dan toch gewoon sneller dan VER op gebruikt wit?
Denk het niet, Alpine ging ook naar geel en die werkten voor geen meter. Dat zag je aan het begin van de race ook al, de mediums waren gewoon bagger vandaag.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker, maar ook mooi om te zien dat je op elk moment een scenario moet hebben liggen als team om gelijk te acteren.
quote:Op zondag 19 juni 2022 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja een rondje of 10-15 en dan wordt het weer spannend
quote:
Ja maar dan heeft hij echt wel flink weg kunnen rijdenquote:Op zondag 19 juni 2022 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja een rondje of 10-15 en dan wordt het weer spannend
Ja, dat zei ik toch ookquote:
uit mijn hoofd verbeterdquote:Op zondag 19 juni 2022 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uitvallers:
Perez: Na een rondje of 9?
Schumacher: Na een rondje of 20?
Tsunoda: 20 ronden voor het einde? 22 ronden van het einde
Excuus, iets te gefocust op mijn spoelaanwijzingen. Maar daar zit ik vrij grof naast vooralsnogquote:
Geel is wel weer sneller op waardoor verstappen later weer druk had kunnen leggen.quote:Op zondag 19 juni 2022 22:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
10, 20 en 50quote:Op zondag 19 juni 2022 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weet iemand nog in welke rondes de uitvallers waren? Dit ivm met ff iemand tips geven die de race snel terug wil kijken en de wat saaiere stukken wil overslaan?
Zeker zo, maar sowieso zie je vaak een paar dominante strategieën die in de laatste rondes bij elkaar komen als ze juist worden uitgevoerd.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Geel is wel weer sneller op waardoor verstappen later weer druk had kunnen leggen.
Zeker waar. Tuurlijk meer zenuwen, maar wel een betere nasmaak in deze.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Zeker zo, maar sowieso zie je vaak een paar dominante strategieën die in de laatste rondes bij elkaar komen als ze juist worden uitgevoerd.
En dan komt het neer op het stuurwerk, bandenmanagement etc van de individuele coureurs.
Prima in balans wmb
Mooie ronde getallen iddquote:Op zondag 19 juni 2022 23:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vond het opvallend 10, 20 en bij 30 zei ik nog wie is het nu… 40 niks maar bij 50 weer raak.
Zei PSM ook. Degene die ik aanwijzingen gaf zei naderhand dan weer 10.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat gebeurt er toch achter de schermen, Lewis heeft echt geen vrienden op de circuits.
“That Guys” laten de GOAT gewoon compleet links liggen, en andersom idem.
Mooi hè, tijdens de jarenlange dominantie van Hamil... Mercedes hoorde je ze niet. Maar nu Max een rijtje overwinningen heeft en Ferrari loopt te prutsen maakt het opeens de sport kapotquote:Op zondag 19 juni 2022 23:02 schreef tralalala het volgende:
Die minnetjes bij positieve reacties voor Max op BBC en the Guardian, die Britten zijn nog steeds VIESMAD.![]()
Dat gaat niet heel gezellig worden voor Max over 2 weken.
Terechte straf wat mij betreft.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:46 schreef Tarado het volgende:
dit is het Alonso - Bottas moment
[ twitter ]
Ja dat is vrij duidelijkquote:Op zondag 19 juni 2022 23:46 schreef Tarado het volgende:
dit is het Alonso - Bottas moment
[ twitter ]
Hou dat soort shit gewoon eens in de betreffende topics.. @iedereen overigensquote:Op zondag 19 juni 2022 23:52 schreef Eagles89 het volgende:
Wat is die Mol toch altijd gruwelijk irritant in het Race Cafe zeg…die man hoort zich echt veeeel te graag praten. In het commentaar hartstikke goed maar je moet hem niet aan die tafel zetten, bah.
ook z'n commentaar laat/liet wel te wensen over hoor, ik heb hem nog geen moment gemistquote:Op zondag 19 juni 2022 23:52 schreef Eagles89 het volgende:
Wat is die Mol toch altijd gruwelijk irritant in het Race Cafe zeg…die man hoort zich echt veeeel te graag praten. In het commentaar hartstikke goed maar je moet hem niet aan die tafel zetten, bah.
nog beter eigenlijk ja, had er niet op in moeten gaanquote:Op zondag 19 juni 2022 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hou dat soort shit gewoon eens in de betreffende topics.. @:iedereen overigens
Ik ook niet. Gefrustreerd mannetje.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.gpfans.com/nl(...)ste-met-de-red-bull/
Gezien het typische Hamilton-gedrag (vd baan drukken) hecht ik persoonlijk niet zo veel geloof aan zijn uitleg.
Excuses, ik heb niet alles terug gelezen. Wat was er nou met Vettel? Iets misdaan tijdens de SC? Straf gehad?quote:
Welke uitleg je er ook aan geeft, hij deed daar niks verkeerd.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gezien het typische Hamilton-gedrag (vd baan drukken) hecht ik persoonlijk niet zo veel geloof aan zijn uitleg.
quote:Op maandag 20 juni 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
pfff, zo vermoeiend ditquote:Op maandag 20 juni 2022 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gefrustreerd mannetje.
Ben jij mijn vriend ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke uitleg je er ook aan geeft, hij deed daar niks verkeerd.
Kan voor de zomerstop al gebeurd zijnquote:Op maandag 20 juni 2022 00:27 schreef nils7 het volgende:
Nog 4 overwinningen voor Max en dan heeft ie m wel in de pocket
Dat zegt toch ook niemand?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Welke uitleg je er ook aan geeft, hij deed daar niks verkeerd.
Ik ga meteen even controleren of hij wel of niet loog via F1TV. Stay tuned.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
nieuwe versus oude banden deden een hoopquote:Op maandag 20 juni 2022 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max was wel vlot voorbij Hamilton.
Op dat gebied is de Mercedes nog niet on par.
Hij keek pas in de spiegel op het moment dat er al geen ruimte meer was, ook al wist die dat Max op de exit zat.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga meteen even controleren of hij wel of niet loog via F1TV. Stay tuned.
RBR goede straightline en idd Max op nieuwe band.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max was wel vlot voorbij Hamilton.
Tsja...quote:Op maandag 20 juni 2022 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij keek pas in de spiegel op het moment dat er al geen ruimte meer was, ook al wist die dat Max op de exit zat.
Helaas te moeilijk om te zien
Ze hadden ook totaal niet de pace om naar de top van het veld te rijden. Het was dat die safety car er kwam, anders was het gat weer 40 seconden of meer geweest ofzo.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
40squote:Op maandag 20 juni 2022 00:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden ook totaal niet de pace om naar de top van het veld te rijden. Het was dat die safety car er kwam, anders was het gat weer 40 seconden of meer geweest ofzo.
Deze snap ik niet helemaal, hij heeft toch 26 races op 18 verschillende banen gewonnen?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft nu 18 verschillende races op 17 verschillende banen gewonnen
Op het moment dat de safety car kwam, was het gat al 20 seconden. Vervolgens reden Sainz en Verstappen na de safety car zich 7 seconden los van Hamilton. Dus het gat was nu al tegen de 30 seconden, maar zonder safety car was dat nog wel wat meer geworden natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
40sDat is toch wel schromelijk overdreven. Als dat waar was had Max bij zijn tweede stop moeiteloos voor Lewis uit moeten kunnen komen
Je hebt gelijk! Of i.i.g. heeft hij idd meer races gewonnen dan 18quote:Op maandag 20 juni 2022 00:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal, hij heeft toch 26 races op 18 verschillende banen gewonnen?
Hamilton reed nog een paarse ronde na die tweede stop dus zo ver lag die ook niet achter op pacequote:Op maandag 20 juni 2022 00:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op het moment dat de safety car kwam, was het gat al 20 seconden. Vervolgens reden Sainz en Verstappen na de safety car zich 7 seconden los van Hamilton. Dus het gat was nu al tegen de 30 seconden, maar zonder safety car was dat nog wel wat meer geworden natuurlijk.
Ik heb me eentje verteld. 19 verschillende races op 18 verschillende banen dus (al zou je ook 20 kunnen zeggen omdat GP van Mexico nu de GP van Mexico City heet)quote:Op maandag 20 juni 2022 00:48 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal, hij heeft toch 26 races op 18 verschillende banen gewonnen?
Nou ja, 7 seconden over 15 rondjes dus. Dat is toch wel aanzienlijk langzamer dan de top van het veld.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamilton reed nog een paarse ronde na die tweede stop dus zo ver lag die ook niet achter op pace
Ja dat was ook een push sprint voor de win, zal ook wel invloed hebben gehad. Lewis kon zich daar al niet meer mee meten en was dus waarschijnlijk al aan het managenquote:Op maandag 20 juni 2022 00:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, 7 seconden over 15 rondjes dus. Dat is toch wel aanzienlijk langzamer dan de top van het veld.
Logisch ja, nieuwe harde banden managen met nog 15 rondes te gaanquote:Op maandag 20 juni 2022 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat was ook een push sprint voor de win, zal ook wel invloed hebben gehad. Lewis kon zich daar al niet meer mee meten en was dus waarschijnlijk al aan het managen
Hij heeft meer wins. 25 of 26. Zijn ook dubbele wins (meerdere keren een win op dezelfde baan).quote:Op maandag 20 juni 2022 00:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb me eentje verteld. 19 verschillende races op 18 verschillende banen dus (al zou je ook 20 kunnen zeggen omdat GP van Mexico nu de GP van Mexico City heet)
Managen hoeft niet altijd alleen om banden te gaan. Je hebt ook een PU met verschillende componenten die meerdere races mee moet.quote:Op maandag 20 juni 2022 00:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
Logisch ja, nieuwe harde banden managen met nog 15 rondes te gaan
Niemand?quote:Op maandag 20 juni 2022 00:22 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Excuses, ik heb niet alles terug gelezen. Wat was er nou met Vettel? Iets misdaan tijdens de SC? Straf gehad?
After initially closing up to the car in front under the Safety Car procedure, for aquote:
Ja, waarom kwam Magnussen niet binnen tijdens de safety car? Hij heeft echt onwijs veel plekken verloren omdat-ie op oude banden reed, terwijl er verder geen issue leek te zijn? Echt jammer.quote:
Ik denk dat hij het aantal verschillende GP's bedoeld ? 19 verschillende GP's gewonnen op 18 banen. GP van Oostenrijk en GP van Stiermarken op dezelfde baan. Hij heeft er nog een paar meermaals gewonnen natuurlijk maar denk dat @Peterselieman zo rekent ?quote:Op maandag 20 juni 2022 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft meer wins. 25 of 26. Zijn ook dubbele wins (meerdere keren een win op dezelfde baan).
Of bedoel je iets anders?
Tuurlijk wel, naast de baans zitten de fans, niet de toetsenbord warriors.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:02 schreef tralalala het volgende:
Die minnetjes bij positieve reacties voor Max op BBC en the Guardian, die Britten zijn nog steeds VIESMAD.![]()
Met zijn gedrag is het niet raar dat hij geen tot weinig vrienden heeft. Dat is al jaren zo.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat gebeurt er toch achter de schermen, Lewis heeft echt geen vrienden op de circuits.
“That Guys” laten de GOAT gewoon compleet links liggen, en andersom idem.
Ja, de 7 voudig wereldkampioen die toch wel vaak rookie fouten maakt, erg dubieus is datquote:Op maandag 20 juni 2022 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ah, thanks!quote:Op maandag 20 juni 2022 01:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het aantal verschillende GP's bedoeld ? 19 verschillende GP's gewonnen op 18 banen. GP van Oostenrijk en GP van Stiermarken op dezelfde baan. Hij heeft er nog een paar meermaals gewonnen natuurlijk maar denk dat @:Peterselieman zo rekent ?
Als Max op Silverstone wint dan vrees ik dat de Engelse 'fans' het circuit afbreken.quote:Op zondag 19 juni 2022 23:02 schreef tralalala het volgende:
Ja maar, het moet op Zandvoort gebeurenquote:
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, die Engelsen focussen zich dan wel op de knappe 3/4/5e plaats van Russell, Norris of Hamilton in plaats van zich te frustreren op Verstappen.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Max op Silverstone wint dan vrees ik dat de Engelse 'fans' het circuit afbreken.
Dat zou wel heel mooi zijn. Over unfinished business gesproken.
Ik verwacht vooral veel boegeroep en gefluit.quote:Op maandag 20 juni 2022 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Max op Silverstone wint dan vrees ik dat de Engelse 'fans' het circuit afbreken.
Dat zou wel heel mooi zijn. Over unfinished business gesproken.
Het WK beslissen in Nederland, hoe vet is dat als dat zou kunnenquote:
Sky ja. Maar de 'supporters' niet. Die gaan viesmad zijn.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, die Engelsen focussen zich dan wel op de knappe 3/4/5e plaats van Russell, Norris of Hamilton in plaats van zich te frustreren op Verstappen.
Zijn gewoon hooligans.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky ja. Maar de 'supporters' niet. Die gaan viesmad zijn.
Viesmad misschien wel, maar het circuit afbreken?quote:Op maandag 20 juni 2022 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sky ja. Maar de 'supporters' niet. Die gaan viesmad zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |