Jawel hoor en een airco moet ook aanstaan, hier staan ze altijd aan. Airco gaat naar ingestelde temp en gaat werken wanneer de temp hoger wordt. Resultaat een stabiele temp in de kamers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een split haalt de temperatuur ook niet van 26 naar comfortabel binnen 1-2 uur. Deze neppert deed het echt uitstekend tot nu, maar als de warmte eenmaal overal is doorgedrongen is het klaar.
En als ik niet thuis ben, zet ik natuurlijk geen airco aan.
Ik heb het helemaal gemist.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de Haagse regio heeft het ook geonweerd vannacht: tussen 3.00 en 4.00 uur lag ik wakker door de flitsen en redelijk harde donders. Vandaag enorm benauwd.
klopt hier in Katwijk ook, het heeft ook nog behoorlijk hard en veel geregend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de Haagse regio heeft het ook geonweerd vannacht: tussen 3.00 en 4.00 uur lag ik wakker door de flitsen en redelijk harde donders. Vandaag enorm benauwd.
Je zou er maar onder staanquote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:06 schreef Nober het volgende:
Zag 'm hier nog niet staan.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Ik ben vanmorgen om half negen van huis weggegaan, was rond half drie bij boer geert in zaandam. (24 km) Pas de laatste 2,5 km m'n jas uitgetrokken. En ik zit op dit moment meer kapot te gaan van de warmte dan tijdens die wandelingquote:Op vrijdag 24 juni 2022 20:03 schreef Nattekat het volgende:
Het is nu warmer dan vanmiddag volgens mij
Het waren 2 heerlijke uren van verkoeling.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 14:06 schreef Nober het volgende:
Zag 'm hier nog niet staan.
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Lekker nabewerkt weerquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:23 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou deze maar spotten. Wat een kei harde plaat. Was dus donderdagavond in Noord Frankrijk
[ afbeelding ]
Viel mee hier, itt een nacht eerder konden de ramen nu tenminste open blijven tijdens de nachtquote:
Mooi momentquote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:23 schreef INViCTuS het volgende:
Je zou deze maar spotten. Wat een kei harde plaat. Was dus donderdagavond in Noord Frankrijk
[ afbeelding ]
Ja dan gaat voor mij de magie ook een beetje weg.quote:
Wat hield je gisteren tegen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2022 08:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Viel mee hier, itt een nacht eerder konden de ramen nu tenminste open blijven tijdens de nacht
Er kwamen nogal wat buien aan. Afgelopen nacht was er gelukkig helemaal niks in aantocht, dus kon alles lekker open blijven gedurende de nachtquote:
Met buitjes koelt het wel meteen lekker afquote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er kwamen nogal wat buien aan. Afgelopen nacht was er gelukkig helemaal niks in aantocht, dus kon alles lekker open blijven gedurende de nacht
Ja, maar als die de hele nacht door af en aan komen moet ik om de haverklap dus m'n bed uit om de ramen open en dicht en open en dicht te doen, want met mogelijk felle buien alles open laten is logischerwijze niet zo slim. Daarom: rustige nacht > fellebuiennacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met buitjes koelt het wel meteen lekker af
Je lichaam koelt niet af, bedoel je? Daarom is hoge luchtvochtigheid ook altijd zo vervelend. Je lichaam heeft er sowieso moeite mee en daarom zweet je je de tering. Als het heet is en er komen buien koelt de temperatuur buiten immers wel af, maar daar word je zelf dus niet veel beter van. Wellicht dat het iets helpt voor binnen in huis, maar de luchtvochtigheid stijgt, dus voelt sowieso onprettig. Wind is altijd beter.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 10:59 schreef cherrycoke het volgende:
"als het regent dan koelt"
Even iets uit de wereld hebben, bovenstaande statement is helaas niet waar.
De grootste factor is voor afkoeling is wind, als je zegt als het regent dan koelt het af ben je duidelijk nog nooit in de tropen geweest waar je bij 30 graden en regen zonder wind je jezelf de tering zweet met een plens regen op je kop.
Dit is nu ook het fenomeen in Nederland omdat alles vochtig is en er geen wind staat zal de regen niet helpen tegen afkoeling, windkracht 6 wel.
Denk dat dat nog best meevalt.quote:
Dat lukt hier voor geen meter, nog steeds 25+ binnenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 14:40 schreef Nattekat het volgende:
Operatie hitte uit huis krijgen voor de volgende run naar 30 graden + bonus benauwdheid is onderweg
Wel een lekker dynamische zomer zo.
Hier is het 23.5, maar dat zal wel weer de lucht in gaan als ik zo weg ben en de airco weer uit staat. Wordt tijd dat ze in Nederland ook een beetje tegen de hitte gaan bouwen. Ik wil niet weten wat een hel nieuwbouwhuizen binnen weten te houden als de warmte eenmaal in de isolatie getrokken is.quote:Op zaterdag 25 juni 2022 16:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat lukt hier voor geen meter, nog steeds 25+ binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |