Een split haalt de temperatuur ook niet van 26 naar comfortabel binnen 1-2 uur. Deze neppert deed het echt uitstekend tot nu, maar als de warmte eenmaal overal is doorgedrongen is het klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 08:51 schreef Lokfiets het volgende:
[..]
Tijd dat je een echte airco koopt. Een split laat de temperatuur niet oplopen. 18 graden hier, constant.
quote:Op vrijdag 24 juni 2022 13:09 schreef Nattekat het volgende:
dus vanaf vandaag wordt het weer iedere dag later licht en vroeger donker.
quote:
Jawel hoor en een airco moet ook aanstaan, hier staan ze altijd aan. Airco gaat naar ingestelde temp en gaat werken wanneer de temp hoger wordt. Resultaat een stabiele temp in de kamers.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een split haalt de temperatuur ook niet van 26 naar comfortabel binnen 1-2 uur. Deze neppert deed het echt uitstekend tot nu, maar als de warmte eenmaal overal is doorgedrongen is het klaar.
En als ik niet thuis ben, zet ik natuurlijk geen airco aan.
Ik heb het helemaal gemist.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de Haagse regio heeft het ook geonweerd vannacht: tussen 3.00 en 4.00 uur lag ik wakker door de flitsen en redelijk harde donders. Vandaag enorm benauwd.
klopt hier in Katwijk ook, het heeft ook nog behoorlijk hard en veel geregend.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 15:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
In de Haagse regio heeft het ook geonweerd vannacht: tussen 3.00 en 4.00 uur lag ik wakker door de flitsen en redelijk harde donders. Vandaag enorm benauwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |