Hoe is dat iets goeds?quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:18 schreef heywoodu het volgende:
De eerste zware bui was gelukkig opgelost toen 'ie hier kwam, waardoor er weinig gebeurde. Hopelijk met de rest ook mazzel.
Omdat ik helemaal geen zin heb ik de bakken met onweer die er bij de regen zitten. Alleen regen: laat maar komen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:27 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Hoe is dat iets goeds?Ik zie het ook gebeuren en baal ervan, want nu heb ik dus alleen hele gore benauwdheid en misschien een buitje.
Doe dan maar niks en droge lucht. Holy fuck wat een verschil opeens.
Op die fiets en rijwiel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal geen zin heb ik de bakken met onweer die er bij de regen zitten. Alleen regen: laat maar komen.
Hier ook nog iets van 27 en windstil.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:02 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier nog 26 graden en volledig windstil, gaat een lekkere nacht worden
Dat gebiedje dat nu over Gelderland/Flevoland richting NW drijft lijkt inderdaad weer wat aan kracht te winnen. Ga het vanaf nu merken.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:13 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoor gerommel in De Bilten he ziet de buien groeien..
Hier ook pas DIEP IN DE NACHT gruwelijk nat.quote:Op donderdag 23 juni 2022 22:58 schreef Arizona het volgende:
In Twente bevinden we ons ver van een verkoelende bui en is het nog een plakkerige 26 graden
loop nu ook wel te twijfelen over een multi unitquote:Op donderdag 23 juni 2022 23:20 schreef RiKe het volgende:
Wat ben ik toch blij met de airco in m'n huis, gericht op de slaapkamer![]()
Lijkt er wel op dat ik vannacht uit m'n bed gedreund wordt als die bui boven Limburg verder ontwikkeld.
Ik slaap voorlopig niet. Tis gewoon niet te doen..quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:18 schreef Paul het volgende:
Hoe moet ik nou slapen en de ramen kunnen ook niet open
Toch wel bijzonder wat een beetje luchtvochtigheid kan doen, het is volgens de thermostaat nauwelijks warmer hier in huis dan gisteren maar voelt echt als zes, zeven graden meer.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik slaap voorlopig niet. Tis gewoon niet te doen..
Ja bizar hč? Ik checkte ook net de temperatuur binnen..zelfde als gisterquote:Op donderdag 23 juni 2022 23:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder wat een beetje luchtvochtigheid kan doen, het is volgens de thermostaat nauwelijks warmer hier in huis dan gisteren maar voelt echt als zes, zeven graden meer.
Mazzel.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bizar hč? Ik checkte ook net de temperatuur binnen..zelfde als gister![]()
scheelt dat ik pas in de middag verplichtingen heb..dus wat later slapen boeit nu niet zo.
het gaat goed komen, regen incoming de komende 24 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen zit ik zelfs met airco nog langzaam dood te gaan omdat de hitte er gewoon niet uit te krijgen is. Geen druppel verkoelende regen
@:Haags
Heb toevallig laatst één aangeschaft. Wordt volgende maand geļnstalleerd.quote:Op donderdag 23 juni 2022 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
loop nu ook wel te twijfelen over een multi unit
maar even geen geld #skeretijden
@:lenny_leonard
Geen idee hoe dat zitquote:Op donderdag 23 juni 2022 23:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mazzel.![]()
Wat ik trouwens niet snap (iemand die een beetje handig met natuurkunde is kan dit vast wel verklaren), is waarom die luchtvochtigheidsgraad in huis navenant stijgt met die van buiten, terwijl ik alles potdicht hou. Dat lijkt niet logisch.
Wanneer de lucht in huis koeler is dan buiten kan die relatief minder vocht bevatten, met je huis potdicht stijgt de luchtvochtigheid door ademen, zweten, douchen, koken en vanaf buiten door de kieren.en deuren die toch weleens open gaanquote:Op donderdag 23 juni 2022 23:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mazzel.![]()
Wat ik trouwens niet snap (iemand die een beetje handig met natuurkunde is kan dit vast wel verklaren), is waarom die luchtvochtigheidsgraad in huis navenant stijgt met die van buiten, terwijl ik alles potdicht hou. Dat lijkt niet logisch.
Geluksvogel. Hier geen bliksem gezien of donder gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2022 06:08 schreef TLC het volgende:
Das toch mooi hoor, zo snachts naar buiten kijken met al die flitsen en dat gedonder
en t duurde best lang ! van ongeveer 22.00 uur en om 2 uur s'nachts was het nog bezigquote:Op vrijdag 24 juni 2022 07:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geluksvogel. Hier geen bliksem gezien of donder gehoord
Ik heb in coma gelegen vannacht.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Ondertussen zit ik zelfs met airco nog langzaam dood te gaan omdat de hitte er gewoon niet uit te krijgen is. Geen druppel verkoelende regen
Tijd dat je een echte airco koopt. Een split laat de temperatuur niet oplopen. 18 graden hier, constant.quote:Op vrijdag 24 juni 2022 00:03 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |