Dat van die hagel kan ik bevestigen, de auto van de zoon van een buurvrouw schijnt daar naar de tering te zijn gegaan.quote:
Daar kijk ik ook naar uitquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:46 schreef Revanches het volgende:
Hopelijk vrijdag en komend weekend onweersbuien
het kanquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:46 schreef Revanches het volgende:
Ik hoop het niet. Donderdag- en vrijdagnacht honderdduizend man op elkaar gepakt in de binnenstad van Assen (TT). Wordt gevaarlijk danquote:Op dinsdag 21 juni 2022 18:46 schreef Revanches het volgende:
freitag gewitterquote:Op dinsdag 21 juni 2022 19:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Donderdag- en vrijdagnacht honderdduizend man op elkaar gepakt in de binnenstad van Assen (TT). Wordt gevaarlijk dan
De hele dag?quote:Op woensdag 22 juni 2022 13:44 schreef Paul het volgende:
Gaat vrijdag echt hele dag regenen en onweren enzo
Ik heb dan een boottochtje!!!!!!!!
Dan hebben we altijd re knmi temperatuurkaart nogquote:Op woensdag 22 juni 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Buienradar temperatuurkaart is stuk trouwens, stel je eens voor dat we vandaag op recordjacht zouden gaan
Allebei waren ze stuk.quote:Op woensdag 22 juni 2022 14:48 schreef Remco het volgende:
[..]
Dan hebben we altijd re knmi temperatuurkaart nog
Dit mag best de hele zomer! Nachten ook 12-14. Prima wel. 1x per 2 weken onweerquote:Op woensdag 22 juni 2022 16:22 schreef MissHobje het volgende:
Ik love dit weertje ..niet te warm niet te koud strak blauw geen last van mijn gewrichtendeze dag maakt gewoon zoveel goed
en morgen zien we wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |