abonnement Unibet Coolblue
pi_205090630
quote:
BIJ1 wil congres van jongeren Forum voor Democratie voorkomen

DEN HAAG - De lokale afdeling van BIJ1 in Den Haag is een actie begonnen om te voorkomen dat de jongerentak van Forum voor Democratie een congres kan houden in een Scheveningse strandclub. De Haagse tak van BIJ1 roept via sociale media mensen op een mail te sturen aan de club om het congres af te blazen. 'Deze bijeenkomst brengt minderheden in gevaar', zegt kandidaat-bestuurslid Yuval Gal van de lokale afdeling van BIJ1. 'Heel jammer dat ze een ondernemer lastig vallen', vindt bestuurslid Tom Russcher van de JFVD.

De jongerentak van Forum voor Democratie wil op 26 juni het vijfjarig jubileum vieren in een strandclub op Scheveningen. 'Het allerbeste, allervetste congres ooit' moet het worden, staat in de uitnodiging. 'Met elkaar herbeleven we de mooiste momenten, leren wij van inspirerende sprekers, en denken we mee over de toekomst van JFVD. Zon, zee, strand - en natuurlijk een fenomenale borrel - het wordt een onvergetelijke dag.'

Maar de lokale afdeling van BIJ1 in Den Haag, op dit moment nog in oprichting, heeft grote moeite met die bijeenkomst. Daarom is de partij samen met de linkse jongerenorganisatie Doorbraak via sociale media een campagne begonnen om de club te bewegen het congres te annuleren. Gebeurt dat niet dan zou de strandtent 'medeplichtig' zijn.

'Strand moet veilig zijn'
De kandidaat-bestuursleden van BIJ1 vinden dat de bijeenkomst niet past bij een inclusieve stad die 'veilig is voor minderheden', vertellen de beoogde duo-voorzitters Latifa Salmi en Yuval Gal. 'De bijeenkomst brengt mensen in gevaar. Mensen die er openlijk uitzien als moslim of jood zouden zich niet veilig kunnen voelen als daar honderden aanhangers voor Forum voor Democratie zijn', zegt Gal. 'En plekken als een strand moeten veilig zijn.'

Bestuurslid Tom Russcher van JFVD zag de oproepen op sociale media. 'Jammer dat BIJ1 het nodig vindt om een hardwerkende ondernemer lastig te vallen', zegt hij. Volgens Russcher moet een discussie over politieke standpunten op een andere plek en manier worden gevoerd: in de Tweede Kamer, in Provinciale Staten, in de gemeenteraden. 'Daar staan wij altijd open voor. Maar deze oproep is onderdeel van de cancel-cultuur. Het gebeurt steeds vaker dat locaties die wij huren mails krijgen met een oproep om het af te zeggen. Heel jammer.'

Discussie of boycotten?
De leden van BIJ1 vinden echter dat er ook onderwerpen zijn die voorbij het punt van debat vallen. 'Discussiėren? Dat hangt af van je wat bediscussieert. Je kan praten over armoedebeleid of woningbouw. Maar je kan niet het bestaansrecht van minderheden bediscussiėren', zeggen Salmi en Gal. Russcher: 'Wij zijn heel open over onze standpunten. Daar kan je het niet mee eens zijn. Maar Nazi’s of wappies? Als je dat vindt, ga dan het gesprek met ons aan in plaats van ons te boycotten.'

BIJ1 zegt veel reacties te hebben gehad op de oproep. 'Mensen vinden het tijd om een reactie te geven. Racisme wordt steeds meer geaccepteerd. Ze vinden het hoopvol dat we daarop een reactie geven.' Ook het landelijke BIJ1 zou achter de lokale actie staan, vertellen de bestuursleden. Maar of die succes heeft, is afwachten. De strandclub zelf is niet bereikbaar voor commentaar. Russcher: 'Maar die gaat niet afhaken. Het congres gaat gewoon door.'
Janken over onveiligheid in 1 van de veiligste landen ter wereld. Het moet niet gekker worden bij de cancel-gestapo van BIJ1.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:19:02 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205090653
Dat event in de RAI vind ik veel enger.



Over dit event
On February 24th, Russia invaded Ukraine. The event was immediately condemned by countries in the American sphere of influence: NATO, the EU, Australia, etc. Heavy sanctions were imposed. Russian assets were seized. Russian media were censored. The rest of the world was more hesitant to take sides.

Countries in Asia, Africa, Latin America, and the Middle East have refused to condemn and sanction Russia for what Moscow claims is a defensive operation to protect Russia’s national security and interests. What exactly is the background of the current conflict in Ukraine?

So many questions begging for answers. It's time for a debate!

Speakers:
John Laughland (keynote), lecturer in political science and history, author of
Marcel de Graaff MEP, Forum for Democracy (Netherlands)
Joachim Kuhs MEP, Alternative für Deutschland (Germany)
Alexander Shulgin, Russian ambassador to the Netherlands
Joost Niemöller, independent journalist
Pieter Stuurman, Café Weltschmerz
(AND MANY OTHERS.)

https://events.fvd.nl/understanding-the-conflict-in-ukraine
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:20:47 #3
491163 Viesdik
pi_205090664
Grappig, dat de FvD een partij als BIJ1 totaal niet in de weg zit. Maar het is BIJ1 die middels stigma en framing de verdeeldheid creėert middels hun cancelcultuur.
Zij creėren een beeld van een vijand die nooit heeft bestaan.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:21:41 #4
491163 Viesdik
pi_205090667
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Dat event in de RAI vind ik veel enger.
[..]

Daar wil ik ook heen! Rete interessant
  zondag 19 juni 2022 @ 11:22:39 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205090670
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Dat event in de RAI vind ik veel enger.
[..]

Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:23:52 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205090680
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
Maar dan mag je wel naar Raisa luisteren he :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205090681
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:24:35 #8
491163 Viesdik
pi_205090683
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
haha, denk dat dit een prijsfoutje is. één nul teveel
pi_205090685
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Dat event in de RAI vind ik veel enger.

[ afbeelding ]

Over dit event
On February 24th, Russia invaded Ukraine. The event was immediately condemned by countries in the American sphere of influence: NATO, the EU, Australia, etc. Heavy sanctions were imposed. Russian assets were seized. Russian media were censored. The rest of the world was more hesitant to take sides.

Countries in Asia, Africa, Latin America, and the Middle East have refused to condemn and sanction Russia for what Moscow claims is a defensive operation to protect Russia’s national security and interests. What exactly is the background of the current conflict in Ukraine?

So many questions begging for answers. It's time for a debate!

Speakers:
John Laughland (keynote), lecturer in political science and history, author of
Marcel de Graaff MEP, Forum for Democracy (Netherlands)
Joachim Kuhs MEP, Alternative für Deutschland (Germany)
Alexander Shulgin, Russian ambassador to the Netherlands
Joost Niemöller, independent journalist
Pieter Stuurman, Café Weltschmerz
(AND MANY OTHERS.)

https://events.fvd.nl/understanding-the-conflict-in-ukraine
Komt over als een serieus evenement met een zeer divers samengestelde sprekersgroep. Je merkt wel dat ze de oorlog echt vanuit alle invalshoeken willen belichten. :P
  zondag 19 juni 2022 @ 11:26:22 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205090695
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar dan mag je wel naar Raisa luisteren he :P
Twee dagen lang, je zou er eigenlijk voor betaald moeten worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205090698
quote:
8s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:16 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Janken over onveiligheid in 1 van de veiligste landen ter wereld. Het moet niet gekker worden bij de cancel-gestapo van BIJ1.
Ach ja, zo lang er niks onverkwikkelijks gebeurt moet de Baudet Jugend ook gewoon kunnen samenkomen, lijkt me.
pi_205090700
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Ja idd mensen die compleet labiel zijn en zelf niet kunnen nadenken, hoor jij daar ook bij?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090703
Nederland behoort al lange tijd niet meer onder de veiligste landen hoor
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:27:44 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205090708
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Ze zijn juist aardig gedecimeerd nu ze volledig wappie zijn gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205090709
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja idd mensen die compleet labiel zijn en zelf niet kunnen nadenken, hoor jij daar ook bij?
Nee ik stem gewoon FvD, ik ben geen linkse goedmensch die zomaar alles gelooft
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  zondag 19 juni 2022 @ 11:28:19 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205090712
Extreemlinks en extreemrechts hebben wel een behoorlijke hooliganmentaliteit beide.
pi_205090716
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze zijn juist aardig gedecimeerd nu ze volledig wappie zijn gegaan.
Dat zeggen de linkse stemmers al sinds begin corona, maar ze hebben telkens gelijk op veel vlakken
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:29:11 #18
491163 Viesdik
pi_205090723
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ach ja, zo lang er niks onverkwikkelijks gebeurt moet de Baudet Jugend ook gewoon kunnen samenkomen, lijkt me.
Exact, wij zijn de bezorgers van vrede in ons land.
pi_205090724
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Welnee, het is inmiddels echt een marginaal partijtje geworden. Ze hadden potentie om een hele grote partij te worden, maar Baudet heeft die glazen vakkundig ingegooid. Nu scoren ze in de peilingen nog slechts een paar zeteltjes.

De kiezers van FvD zijn vertrokken, met name naar JA21 en naar BBB.
pi_205090735
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Welnee, het is inmiddels echt een marginaal partijtje geworden. Ze hadden potentie om een hele grote partij te worden, maar Baudet heeft die glazen vakkundig ingegooid. Nu scoren ze in de peilingen nog slechts een paar zeteltjes.

De kiezers van FvD zijn vertrokken, met name naar JA21 en naar BBB.
Als die kiezers maar nee tegen de coronapas en vaccinatieplicht stemmen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205090736
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Komt over als een serieus evenement met een zeer divers samengestelde sprekersgroep. Je merkt wel dat ze de oorlog echt vanuit alle invalshoeken willen belichten. :P
Dit cynisme zal men waarschijnlijk niet begrijpen.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:32:07 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205090746
Maar ergens hebben ze een punt. Als zoveel incels naar Scheveningen komen zal het niet echt bevorderlijk zijn voor het welzijn van vrouwen in de cafe's daar.
pi_205090747
Bij 1, echt de meest vreselijke partij van dit land
  zondag 19 juni 2022 @ 11:33:10 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205090756
Bij1 is de wederopstanding van de CPN van de jaren 80.
pi_205090761
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Cupfighter het volgende:
Bij 1, echt de meest vreselijke partij van dit land
Niet echt een partij te noemen, net zoals de partij van Cherry een groep idioten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090762
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
Mededeling
Inclusief lunch
Ik zwaai naar dieren.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:33:57 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205090765
Even een rondje bellen en aangeven dat er een club FvD'ers wil komen feesten is opzich niet verkeerd. Vaak weten de ondernemers niet dat het om de FvD gaat omdat ze onder een andere naam reserveren.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205090768
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nederland behoort al lange tijd niet meer onder de veiligste landen hoor
Wat is veilig.

In veel extremistische landen heb je weinig criminaliteit maar totaal geen persoonlijke vrijheden. Heel veilig toch.
Alleen als je wat zegt wat de bestuurders niet bevalt verdwijn je. :')
pi_205090773
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:28 schreef Hexagon het volgende:
Extreemlinks en extreemrechts hebben wel een behoorlijke hooliganmentaliteit beide.
Hoefijzermodel he, als Baudet ook wat trangenders in z'n partij opneemt en Sylvana af en toe wat roept over het arme Rusland kunnen ze misschien best gemeenschappelijke grond vinden.
pi_205090775
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Geerd het volgende:

[..]
Mededeling
Inclusief lunch
Vast geen roti
pi_205090782
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Maar ergens hebben ze een punt. Als zoveel incels naar Scheveningen komen zal het niet echt bevorderlijk zijn voor het welzijn van vrouwen in de cafe's daar.
Nou ja, als we al die incels kunnen concentreren in één strandtent, is dat op zich wel positief. Dan is de rest van Nederland er toch op vooruit gegaan.
pi_205090785
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Maar ergens hebben ze een punt. Als zoveel incels naar Scheveningen komen zal het niet echt bevorderlijk zijn voor het welzijn van vrouwen in de cafe's daar.
Ze hebben best veel moslimleden, maar om nou meteen aan te nemen dat die Scheveningen net zo onveilig maken voor vrouwen en joden als andere moslims is nogal stigmatiserend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205090787
Dus BIJ1 wil de uitoefening van een grondrecht beletten? (recht van vreedzame vereniging/samenkomst)

Wauw....

oh wacht... Vreedzaam en BIJ1 .... :') Tjah, als je het niet wint met argumenten, ga je maar geweld gebruiken, maar dat is gebruikelijk in hun achterban dus dus zo vreemd is het nou ook weer niet) :D
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:37:19 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205090791
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:34 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Vast geen roti
Borscht :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:38:09 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_205090799
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:34 schreef myShizzle het volgende:

[..]
Vast geen roti
Nee dat zal kaviaar worden. Want ze zijn zo deftig rechts
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:38:21 #36
491163 Viesdik
pi_205090804
Die anti FvD losers hier praten niet alleen naar elkaars mond, maar naaien ook naar elkaars kont.
Het zijn net kleine kinderen die hun oren tot bloedens toe dichtdrukken zodat ze het tegengeluid niet hoeven te horen. Vervolgens gaan ze hun stem verheffen omdat ze gewoon gelijk willen krijgen.
Kan je alleen maar medelijden mee hebben met dit soort sneue werkloze figuren :')
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:39:58 #37
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090817
Fvd... bestaat die libertarische hobbyclub nog?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 juni 2022 @ 11:40:34 #38
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205090821
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Denk het niet.

Het sentiment tegen immigratie kan omslaan idd, evenals een paar andere issues.

Betekend niet dat mensen op Baudet gaan stemmen. Er komt dan gewoon een normalere partij die deze issues aankaart, zonder de drama eromheen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205090824
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:38 schreef Viesdik het volgende:
Die anti FvD losers hier praten niet alleen naar elkaars mond, maar naaien ook naar elkaars kont.
Het zijn net kleine kinderen die hun oren tot bloedens toe dichtdrukken zodat ze het tegengeluid niet hoeven te horen. Vervolgens gaan ze hun stem verheffen omdat ze gewoon gelijk willen krijgen.
Kan je alleen maar medelijden mee hebben met dit soort sneue werkloze figuren :')
INDERDAAD DOE JE EIGEN ONDERZOEK, DE EXTREEM LINKSE KLIEK PROBEERT DE FVD DE MOND TE SNOEREN, ALLEMAAL VERZAMELEN OM KOFIE TE DRINKEN, 12:00 ZONDAG OP MUSEUMPLEIN, WE LATEN ONS NIET KLEIN MAKEN DOOR DE NOS KLIEK.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090831
Ik vind de reactie van JFvD-ers nog vrij mild :) , wel de juiste manier om er mee om te gaan. Als je er serieus op in gaat, krijg je weer 'REEEEEE!!!!!'-reacties van extreeem-linkse zijnde.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205090833
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Denk het niet.

Het sentiment tegen immigratie kan omslaan idd, evenals een paar andere issues.

Betekend niet dat mensen op Baudet gaan stemmen. Er komt dan gewoon een normalere partij die deze issues aankaart, zonder de drama eromheen.
Die drama eromheen is gecreėerd door dezelfde groepen die dat ook zullen doen bij andere partijen. Je schuift dan het probleem op.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205090835
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fvd... bestaat die libertarische hobbyclub nog?
Dat weet je nooit helemaal zeker.
pi_205090842
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Fvd... bestaat die libertarische hobbyclub nog?
Als Libertarier mag ik hopen dat deze club snel verdwijnt, deze club heeft weinig met libertarisme te maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 19 juni 2022 @ 11:45:08 #44
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205090854
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:42 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Die drama eromheen is gecreėerd door dezelfde groepen die dat ook zullen doen bij andere partijen. Je schuift dan het probleem op.
Drama bij FvD? Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken :D
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_205090855
Ik heb niet veel met de FVD maar Bij1 is echt helemaal niets, alleen al als je kijkt wie daar in zitten dan heb je al genoeg gezien
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:45:22 #46
491163 Viesdik
pi_205090856
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als Libertarier mag ik hopen dat deze club snel verdwijnt, deze club heeft weinig met libertarisme te maken.
Eppo uit Belgie praat naar hij verstand heeft, en dat is niet veel kan ik je zeggen :')
pi_205090860
Nu het fundament van de wappiebeweging zo goed als verdwenen is, en veel verdwaalde zielen langzaam weer een beetje bij zinnen komen, blijven voor fvd alleen de echte klootzakken nog over.
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 juni 2022 @ 11:46:35 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205090866
Pot, ketel, zwart
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205090867
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:42 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik vind de reactie van JFvD-ers nog vrij mild :) , wel de juiste manier om er mee om te gaan. Als je er serieus op in gaat, krijg je weer 'REEEEEE!!!!!'-reacties van extreeem-linkse zijnde.
pi_205090870
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Drama bij FvD? Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken :D
Ja deels was dat wel hun strategie. Ik denk dat FvD weer heel groot gaat worden als de coronapas of een andere nutteloze sociaal kredietsysteem terugkomt
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:47:10 #51
491163 Viesdik
pi_205090872
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb niet veel met de FVD maar Bij1 is echt helemaal niets, alleen al als je kijkt wie daar in zitten dan heb je al genoeg gezien
niet veel is een beetje wat beter is dan niks :)
pi_205090875
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:46 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ja deels was dat wel hun strategie. Ik denk dat FvD weer heel groot gaat worden als de coronapas of een andere nutteloze sociaal kredietsysteem terugkomt
Terugkomt? Het is er nooit geweest, ouwe nepnieuwsneuzelaar.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:47:56 #53
319979 Fok-it
All is well
pi_205090877
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Eppo uit Belgie praat naar hij verstand heeft, en dat is niet veel kan ik je zeggen :')
Sow he, dissje dit hoor. Maar nee, Etto heeft wel wat meer politieke kennis dan Viesdik die vooral BNW-drek gebruikt om zijn visie weer te geven
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205090881
Overigens wat wil Bij1 gaan doen tegen dit congres, met bordjes ervoor gaan staan net zoals bij zwarte piet?
pi_205090882
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:47 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Terugkomt? Het is er nooit geweest, ouwe nepnieuwsneuzelaar.
Waarom denk je anders dat FvD toen 8 zetels kreeg?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205090885
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
Het verspreiden van complotwappie onzin is een verdienmodel.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:49:40 #57
491163 Viesdik
pi_205090889
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Sow he, dissje dit hoor. Maar nee, Etto heeft wel wat meer politieke kennis dan Viesdik die vooral BNW-drek gebruikt om zijn visie weer te geven
ahhhh als er dingen zijn die je miauw miauw niet kunnen handelen, wordt er altijd naar BNW gewezen
Mensen die weten dat ze de dialoog al verloren hebben voordat ze eraan begonnen zijn, snoeren mensen gewoon de mond door er een censuur of complot label aan te plakken.
Kan je alleen medelijden mee hebben
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:50:00 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090891
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:45 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Eppo uit Belgie praat naar hij verstand heeft, en dat is niet veel kan ik je zeggen :')
Het economische programma van je hobbyclub is inderdaad to-taal niet libertair...

Maar iets zegt me dat je dat punt niet eens gelezen hebt; iets zegt met dat je dat hele programma niet gelezen heb. Zou niet de eerste keer zijn dat een FvD fanboy nooit verder lijkt te zijn gekomen dan wat gerommel in de marge op internet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205090899
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het economische programma van je hobbyclub is inderdaad to-taal niet libertair...

Maar iets zegt me dat je dat punt niet eens gelezen hebt; iets zegt met dat je dat hele programma niet gelezen heb. Zou niet de eerste keer zijn dat een FvD fanboy blijkt nooit verder te zijn gekomen dan wat gerommel in de marge op internet.
Kun je AUB stoppen met Libertair koppelen aan FVD, iemand die zuiver libertair is zal zich nooit aan deze vuilnis partij koppelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090900
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wat wil Bij1 gaan doen tegen dit congres, met bordjes ervoor gaan staan net zoals bij zwarte piet?
" De Haagse tak van BIJ1 roept via sociale media mensen op een mail te sturen aan de club om het congres af te blazen."

Ze roepen dus op om Spam te gaan versturen :D
Is dat niet strafbaar toevallig? :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:51:12 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090903
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:49 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ahhhh als er dingen zijn die je miauw miauw niet kunnen handelen, wordt er altijd naar BNW gewezen
Mensen die weten dat ze de dialoog al verloren hebben voordat ze eraan begonnen zijn, snoeren mensen gewoon de mond door er een censuur of complot label aan te plakken.
Kan je alleen medelijden mee hebben
Vertel nog wat over chipimplementatie en de WHO.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 juni 2022 @ 11:51:45 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205090908
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wat wil Bij1 gaan doen tegen dit congres, met bordjes ervoor gaan staan net zoals bij zwarte piet?
Dikke kans dat ze dat doen. Voor een deel is het ook gewoon tijdverdrijf.
pi_205090909
Ik vind het FvD een enorme kutpartij, maar het gedrag van BIJ1 hier is zo mogelijk nog verachtelijker. He achterban met daarin ook een behoorlijk percentage extreem links, die meneer met een strandclub daar is een nazi vriendje. Stuur hem allemaal een "e-mail"!!!
pi_205090910
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:48 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Waarom denk je anders dat FvD toen 8 zetels kreeg?
Niet omdat er een sociaal kredietsysteem was.
pi_205090913
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:49 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Het verspreiden van complotwappie onzin is een verdienmodel.
[ afbeelding ]
Er gaan meer sales over klimaathysterie dan sceptici over coronabeleid
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205090914
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:48 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens wat wil Bij1 gaan doen tegen dit congres, met bordjes ervoor gaan staan net zoals bij zwarte piet?
Dat staat in de OP hč?
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:52:26 #67
491163 Viesdik
pi_205090916
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het economische programma van je hobbyclub is inderdaad to-taal niet libertair...

Maar iets zegt me dat je dat punt niet eens gelezen hebt; iets zegt met dat je dat hele programma niet gelezen heb. Zou niet de eerste keer zijn dat een FvD fanboy nooit verder lijkt te zijn gekomen dan wat gerommel in de marge op internet.
ik kon al lezen voordat je moeder op haar 40e eindelijk naar de basisschool mocht
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:53:14 #68
319979 Fok-it
All is well
pi_205090921
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ik kon al lezen voordat je moeder op haar 40e eindelijk naar de basisschool mocht
Fijn dat je je ware aard hier laat zien. Veel meer niveau dan dit wordt hem niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:53:17 #69
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090923
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kun je AUB stoppen met Libertair koppelen aan FVD, iemand die zuiver libertair is zal zich nooit aan deze vuilnis partij koppelen.
Laat ik het zo zeggen: de internetlibertariėrs hebben in FvD hun partij gevonden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205090924
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Niet omdat er een sociaal kredietsysteem was.
Dat kwam eventjes later met de coronapas inderdaad, maar mensen wisten dat dit soort dingen gingen gebeuren. Mensen massaal uitsluiten van de maatschappij (met de gevolgen die we nu ervaren) doe je niet zonder slag of stoot
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:53:49 #71
491163 Viesdik
pi_205090927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vertel nog wat over chipimplementatie en de WHO.

nu jij weer
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:54:03 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_205090930
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:51 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het FvD een enorme kutpartij, maar het gedrag van BIJ1 hier is zo mogelijk nog verachtelijker. He achterban met daarin ook een behoorlijk percentage extreem links, die meneer met een strandclub daar is een nazi vriendje. Stuur hem allemaal een "e-mail"!!!
Bij1 en FvD zijn verder dan ook gewoon 2 extremen in ons politieke landschap, beide bungelend aan 1 kant van de zijde
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:54:28 #73
319979 Fok-it
All is well
pi_205090933
quote:
Huh? NOS is toch fakenews??
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205090934
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: de internetlibertariėrs hebben in FvD hun partij gevonden.
Omdat het nep libertariers zijn, mensen die op geen enkele manier snappen wat is om libertarier te zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090936
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Fijn dat je je ware aard hier laat zien. Veel meer niveau dan dit wordt hem niet
Ik weet niet of je als partij nou blij moet zijn met zulke aanhangers. Niet echt reclame. Meer eentje in de categorie: met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:55:06 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090937
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]
ik kon al lezen voordat je moeder op haar 40e eindelijk naar de basisschool mocht
FvD is inderdaad een beetje de KLB van de politiek qua niveau.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205090941
quote:
3s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dat staat in de OP hč?
Ik zie het, dat gaat het niet worden denk ik zal weinig mensen boeien
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:56:07 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090946
quote:
Ach help nee, een filmpje.

Vertel het eens in je eigen woorden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205090947
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Dat kwam eventjes later met de coronapas inderdaad, maar mensen wisten dat dit soort dingen gingen gebeuren. Mensen massaal uitsluiten van de maatschappij (met de gevolgen die we nu ervaren) doe je niet zonder slag of stoot
Ah, ok. Dus je weet niet wat een sociaal kredietsysteem inhoudt. Dan snap ik je reacties al wat beter.
pi_205090948
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Bij1 en FvD zijn verder dan ook gewoon 2 extremen in ons politieke landschap, beide bungelend aan 1 kant van de zijde
Nadat ik het had geschreven moest ik denken aan hoe het forum omging met mensen rond corona en vaccinaties. Dat het forum moet overkomen is eigenlijk niet eens zo triest want wie een bal kaatst. Alleen jammer dat er nu een ondernemer tussen zit.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:56:52 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_205090954
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:54 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik weet niet of je als partij nou blij moet zijn met zulke aanhangers.
Juist wel. Ideaal toch voor Baudet.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 11:57:24 #82
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205090957
Het ene achterlijke uiterste wil het andere achterlijke uiterste bestrijden. Vooral geen aandacht aan geven maar lekker marginaal laten blijven
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205090958
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Huh? NOS is toch fakenews??
Alleen als het goed uitkomt.
  zondag 19 juni 2022 @ 11:57:38 #84
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205090959
FvD heeft één goed idee en dat is het afschaffen van de erfbelasting.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:58:05 #85
491163 Viesdik
pi_205090961
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:54 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Huh? NOS is toch fakenews??
Deze reactie is pas gruwelijk dom :')___________!!!
Ik gebruik je eigen schaapcontent wapen tegen jezelf.
Of ben je zo dom om dat in te zien? :')__!!
pi_205090962
Als de Russische ambassadeur bij FvD in Scheveningen komt spreken, dan kunnen ze hem gelijk erna bij de gevangenis van het internationaal strafhof afleveren
pi_205090964
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Dat event in de RAI vind ik veel enger.

[ afbeelding ]

Over dit event
On February 24th, Russia invaded Ukraine. The event was immediately condemned by countries in the American sphere of influence: NATO, the EU, Australia, etc. Heavy sanctions were imposed. Russian assets were seized. Russian media were censored. The rest of the world was more hesitant to take sides.

Countries in Asia, Africa, Latin America, and the Middle East have refused to condemn and sanction Russia for what Moscow claims is a defensive operation to protect Russia’s national security and interests. What exactly is the background of the current conflict in Ukraine?

So many questions begging for answers. It's time for a debate!

Speakers:
John Laughland (keynote), lecturer in political science and history, author of
Marcel de Graaff MEP, Forum for Democracy (Netherlands)
Joachim Kuhs MEP, Alternative für Deutschland (Germany)
Alexander Shulgin, Russian ambassador to the Netherlands
Joost Niemöller, independent journalist
Pieter Stuurman, Café Weltschmerz
(AND MANY OTHERS.)

https://events.fvd.nl/understanding-the-conflict-in-ukraine
Inderdaad een programma dat mij geen plezier bezorgt. Echter is een spreker van AfD gewoon toegestaan, evenals de Russische ambassadeur. Als Bij1 werkelijk zo inclusief is als het beweert, laten ze de Gideonjugend gewoon met rust.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:58:28 #88
319979 Fok-it
All is well
pi_205090965
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:58 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Deze reactie is pas gruwelijk dom :')___________!!!
Ik gebruik je eigen schaapcontent wapen tegen jezelf.
Of ben je zo dom om dat in te zien? :')__!!
Uhu
Ja oke Viesdik
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205090966
Lekker sfeertje hier op zondag morgen, tip, douw je computer dicht en maak een wandeling.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205090968
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ah, ok. Dus je weet niet wat een sociaal kredietsysteem inhoudt. Dan snap ik je reacties al wat beter.
Een sociaal kredietsysteem is een systeem waar je meer vrijheden krijgt op basis van ethische keuzes en status. Het systeem maakt het mogelijk om mensen te 'blacklisten' en buitensluiten van de maatschappij vanwege een lage score.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 11:59:20 #91
491163 Viesdik
pi_205090970
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach help nee, een filmpje.

Vertel het eens in je eigen woorden.
Jeugdjournaal is te moeilijk voor jou hč :')
  zondag 19 juni 2022 @ 12:00:03 #92
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205090976
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Joost Niemöller, independent journalist
hahahaha
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:02:34 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205090989
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Jeugdjournaal is te moeilijk voor jou hč :')
Beter dan dit gaat het niet worden he Viesdik? Veel plezier op je feestje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:03:04 #94
491163 Viesdik
pi_205090993
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
hahahaha
als je niet voor de staatsomroep en staatskranten werkt is iedereen onafhankelijk
kan je leuk vinden, kan je niet leuk vinden.. is sowwww :)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:04:29 #95
491163 Viesdik
pi_205091001
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Beter dan dit gaat het niet worden he Viesdik? Veel plezier op je feestje.
Dank je wel voor het erkennen van je nederlaag
  zondag 19 juni 2022 @ 12:05:29 #96
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_205091008
Bij BIJ1 snappen ze het elementaire democratische grondrecht van de vrijheid van vereniging niet? :')
We have always been at war with Eastasia.
pi_205091018
Moeten hun weten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker zondag 19 juni 2022 @ 12:08:04 #98
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205091023
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
quote:
inclusief lunch
:{w
pi_205091025
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Zit die Engnek nog aan het roer?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:09:37 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_205091036
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:08 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Zit die Engnek nog aan het roer?
Ho ho, de redder van het volk he
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205091052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kun je AUB stoppen met Libertair koppelen aan FVD, iemand die zuiver libertair is zal zich nooit aan deze vuilnis partij koppelen.
Libertair zijn ze inderdaad niet, de partij van Jan Roos kwam daar nog het dichtste bij in de buurt. Maar ik ben maar wat blij dat ze bestaan, er valt tenminste wat te kiezen en ik vind dat FVD zeker wel wat toevoegt in de 2e kamer.
Wat ik wel merk is dat Baudet de partij heeft gesloopt. Het is te hard gegroeid en Baudet is een beetje doorgeslagen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:14:14 #102
491163 Viesdik
pi_205091060
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ho ho, de redder van het volk he
wel grappig dat je op basis van reacties al snel kan concluderen dat mensen een communistisch hart toedragen
pi_205091065
quote:
8s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:16 schreef Alpha0 het volgende:
'Strand moet veilig zijn'
De kandidaat-bestuursleden van BIJ1 vinden dat de bijeenkomst niet past bij een inclusieve stad die 'veilig is voor minderheden', vertellen de beoogde duo-voorzitters Latifa Salmi en Yuval Gal. 'De bijeenkomst brengt mensen in gevaar. Mensen die er openlijk uitzien als moslim of jood zouden zich niet veilig kunnen voelen als daar honderden aanhangers voor Forum voor Democratie zijn', zegt Gal. 'En plekken als een strand moeten veilig zijn.'
2016 belde net, en vertelde dat er nu echt eens een keer wat vernieuwing moest komen in dit soort belachelijke linkse praatjes om de tegenpartij monddood proberen te maken.
Eens kijken
pi_205091068
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:15 schreef Maharski het volgende:

[..]
2016 belde net, en vertelde dat er nu echt eens een keer wat vernieuwing moest komen in dit soort belachelijke linkse praatjes om de tegenpartij monddood proberen te maken.
Waarom? De praatjes werken, al die losers buigen voor deze mentaal gestoorde communisten. Waarom denk je dat we geen ZP meer hebben? Als de media en de staat aan je kant staan hoef je niet zo creatief te zijn.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:20:03 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091090
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Libertair zijn ze inderdaad niet, de partij van Jan Roos kwam daar nog het dichtste bij in de buurt. Maar ik ben maar wat blij dat ze bestaan, er valt tenminste wat te kiezen en ik vind dat FVD zeker wel wat toevoegt in de 2e kamer.
Wat ik wel merk is dat Baudet de partij heeft gesloopt. Het is te hard gegroeid en Baudet is een beetje doorgeslagen.
wat voegt Fvd precies toe
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 juni 2022 @ 12:21:44 #106
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_205091096
Forum Jugend. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:23:43 #107
491163 Viesdik
pi_205091105
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat voegt Fvd precies toe
:')

en dat claimt de partij te kennen
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:24:58 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_205091112
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]
:')

en dat claimt de partij te kennen
Geef eens gewoon antwoord dan.

Wat voegt Fvd toe?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205091136
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:05 schreef -XOR- het volgende:
Bij BIJ1 snappen ze het elementaire democratische grondrecht van de vrijheid van vereniging niet? :')
Bij1 probeert de staat te bewegen deze bijeenkomst te annuleren?

Ik vind dat cancelen smakeloos, en ze lijken zich inderdaad niet zoveel aan te trekken van de geest van dat stukje grondwet. Maar boze mailtjes naar die ondernemer heeft toch weinig te maken met enige aantasting van grondrechten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205091148
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Ho ho, de redder van het volk he
Wat moet er gered worden dan?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:29:40 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_205091155
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:28 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Wat moet er gered worden dan?
Dat weet niemand
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 19 juni 2022 @ 12:32:38 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_205091184
Fascisten hadden ook altijd van dit soort acties naar hun concurrenten.

Wat dat betreft is er alleen een verschil dat bij1 nog huichelachtig doet over hun motieven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:34:33 #113
491163 Viesdik
pi_205091202
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat weet niemand
als je het nu nog niet weet, dan weet je het later pas
niet iedereen is er momenteel klaar voor
misschien ben je er ook wel nooit klaar voor.. dat zou kut zijn
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:35:14 #114
319979 Fok-it
All is well
pi_205091204
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:34 schreef Viesdik het volgende:

[..]
als je het nu nog niet weet, dan weet je het later pas
niet iedereen is er momenteel klaar voor
misschien ben je er ook wel nooit klaar voor.. dat zou kut zijn
Dat zou desastreus zijn inderdaad

Maar vertel nou wat fvd toevoegt. Dat lijkt me namelijk een uitstekend begin voor mijn zoektocht naar wakker worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:36:20 #115
491163 Viesdik
pi_205091209
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat zou desastreus zijn inderdaad

Maar vertel nou wat fvd toevoegt. Dat lijkt me namelijk een uitstekend begin voor mijn zoektocht naar wakker worden
daar ga ik natuurlijk geen antwoord op geven, want ik zit niet te wachten op cynisme
Doe vooral zelf onderzoek zou ik zeggen
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 12:37:51 #116
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205091215
Extreem rechtse en extreem linkse partijen :')
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:38:36 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091221
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]
daar ga ik natuurlijk geen antwoord op geven, want ik zit niet te wachten op cynisme
Doe vooral zelf onderzoek zou ik zeggen
:') :') :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091232
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]
daar ga ik natuurlijk geen antwoord op geven, want ik zit niet te wachten op cynisme
Doe vooral zelf onderzoek zou ik zeggen
Gedaan. Maar daardoor snap ik nog steeds niet hoe en fascistoļde club met een doorgesnoven corpsbal aan het roer ook maar ergens de redding van kan zijn. Laat staan van een totaal land.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205091238
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:36 schreef Viesdik het volgende:

[..]
daar ga ik natuurlijk geen antwoord op geven, want ik zit niet te wachten op cynisme
Doe vooral zelf onderzoek zou ik zeggen
Je weet hier prachtig je intellectuele armoede te etaleren.
"Pools are perfect for holding water"
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:40:30 #120
491163 Viesdik
pi_205091239
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gedaan. Maar daardoor snap ik nog steeds niet hoe en fascistoļde club met een doorgesnoven corpsbal aan het roer ook maar ergens de redding van kan zijn. Laat staan van een totaal land.
waarom vind je het een fascistoļde club ?
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 12:40:37 #121
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205091242
SELLUF ONDERZOEK DOEN!

  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:42:21 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205091253
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat voegt Fvd precies toe
Extreemrechtse praatjes.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205091266
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Extreemrechtse praatjes.
Extreemrechts = iedereen die niet een gehate minderheid in eigen land wil worden.

Echt extreem is dat inderdaad.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:45:08 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_205091275
Het enige waar ik altijd medelijden mee heb bij dit soort gevallen zijn de ouders. Zeker als ze zelf gewoon enigszins weldenkend zijn. Moet toch echt pijnlijk zijn om je kind te zien veranderen in zo'n radicale zwakbegaafde idioot.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 12:45:20 #125
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205091277
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:44 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Extreemrechts = iedereen die niet een gehate minderheid in eigen land wil worden.

Echt extreem is dat inderdaad.
Klinkt een beetje als een tijd 82 jaar geleden als je dit zo opschrijft.
pi_205091289
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat voegt Fvd precies toe
Tijdens de Corona waren hun de mensen die een ander perspectief boden in de 2e kamer. En ze hebben grotendeels gelijk gehad. Corona was lang niet zo gevaarlijk als men deed voorkomen en de fascistische trekjes die het kabinet en de 2e kamer liet zien werden gelukkig nog wel tegengesproken door het FVD. De rest van de kamer liet het maar gebeuren en liet de oren hangen naar het OMT met alle gevolgen van dien.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:48:41 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091291
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tijdens de Corona waren hun de mensen die een ander perspectief boden in de 2e kamer. En ze hebben grotendeels gelijk gehad. Corona was lang niet zo gevaarlijk als men deed voorkomen en de fascistische trekjes die het kabinet en de 2e kamer liet zien werden gelukkig nog wel tegengesproken door het FVD. De rest van de kamer liet het maar gebeuren en liet de oren hangen naar het OMT met alle gevolgen van dien.
FvD had gelijk met corona?

Wauw.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091292
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:45 schreef Momo het volgende:

[..]
Klinkt een beetje als een tijd 82 jaar geleden als je dit zo opschrijft.
En dat is dan ook de enige reden dat je er tegen bent, decennia aan hersenspoelen dat als je niet een minderheid wil worden in eigen land dat je dan een nazi bent.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:50:53 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091305
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:44 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Extreemrechts = iedereen die niet een gehate minderheid in eigen land wil worden.

Echt extreem is dat inderdaad.
Als vurig patriot en liefhebber van huis, haard en tradities, heemkunde en historie is FvD wel de laatste partij waar ik op zou stemmen. Al is het alleen maar om de povere kennis van de Nederlandse geschiedenis van de Leider zelf.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091308
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tijdens de Corona waren hun de mensen die een ander perspectief boden in de 2e kamer. En ze hebben grotendeels gelijk gehad. Corona was lang niet zo gevaarlijk als men deed voorkomen en de fascistische trekjes die het kabinet en de 2e kamer liet zien werden gelukkig nog wel tegengesproken door het FVD. De rest van de kamer liet het maar gebeuren en liet de oren hangen naar het OMT met alle gevolgen van dien.
Hard gelachen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 12:53:18 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205091320
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
FvD had gelijk met corona?

Wauw.
De corona, hun. Geeft het niveautje wel aardig weer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205091321
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Tijdens de Corona waren hun de mensen die een ander perspectief boden in de 2e kamer. En ze hebben grotendeels gelijk gehad. Corona was lang niet zo gevaarlijk als men deed voorkomen en de fascistische trekjes die het kabinet en de 2e kamer liet zien werden gelukkig nog wel tegengesproken door het FVD. De rest van de kamer liet het maar gebeuren en liet de oren hangen naar het OMT met alle gevolgen van dien.
Sjerrie's frisse zeewind heeft de corona inderdaad zo het land uitgeblazen. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 19 juni 2022 @ 12:54:03 #133
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_205091327
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:08 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Zit die Engnek nog aan het roer?
Bedoel je de redder in nood die niet meegaat in het supporten van een land die nog steeds publiekelijk homo's discrimineren?
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205091329
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als vurig patriot en liefhebber van huis, haard en tradities, heemkunde en historie is FvD wel de laatste partij waar ik op zou stemmen. Al is het alleen maar om de povere kennis van de Nederlandse geschiedenis van de Leider zelf.
Als je een beter alternatief hebt laat maar horen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:55:13 #135
491163 Viesdik
pi_205091335
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Je weet hier prachtig je intellectuele armoede te etaleren.
Er is een enorm verschil tussen het etaleren van mijn intellect, en mij behoudend opstellen naar hen die zich niet kunnen maatstaven aan het hoog cognitieve niveau die mij enerzijds de wijsheid geeft nodig te hebben, dan wel het besef laat inzien van een gebrek bij anderen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viesdik op 19-06-2022 13:10:42 ]
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 12:57:47 #136
491163 Viesdik
pi_205091363
En tevens, wat voor een zin heeft het om gelijk te krijgen als je het al hebt
pi_205091381
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Hard gelachen.
Om welk gedeelte precies? Veel van de voorspellingen van FVD zijn gewoon uitgekomen. Bovendien ben ik niet vergeten dat ongevaccineerden werden weggezet als 2e rangs burgers. Met volle steun uiteraard van zowat alle partijen en de media.
  zondag 19 juni 2022 @ 13:00:34 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205091383
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Om welk gedeelte precies? Veel van de voorspellingen van FVD zijn gewoon uitgekomen.
Als je dagelijks zoveel onzin de wereld in roeptoetert komt er heel soms ook wel eens iets uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:02:01 #139
491163 Viesdik
pi_205091399
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Om welk gedeelte precies? Veel van de voorspellingen van FVD zijn gewoon uitgekomen. Bovendien ben ik niet vergeten dat ongevaccineerden werden weggezet als 2e rangs burgers. Met volle steun uiteraard van zowat alle partijen en de media.
verwen ze toch niet man met je reacties, je krijgt er alleen maar spijt van
laat hen lekker creperen in hun eigen waanzin
pi_205091432
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:54 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Bedoel je de redder in nood die niet meegaat in het supporten van een land die nog steeds publiekelijk homo's discrimineren?
Je held Sjerrie steunt Rusland toch juist? Ergo, het FvD heeft helemaal geen problemen met verregaande onderdrukking van homo's.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205091472
De digitale ID waar de coronacheck up een voorloper van was is al in de maak.
Burgers zijn massaal uitgesloten van het dagelijkse leven en het spelletje kan zo maar herhaald worden komende zomer.
Maar blijf vooral schaapachtig onze huidige politici en corrupte OMT leden volgen. Dan komt het vast allemaal goed, we doen het immers voor een ander. Alleen is die ander niet wie jullie denken dat het is.
pi_205091487
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:59 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Om welk gedeelte precies? Veel van de voorspellingen van FVD zeg niet welke wel en welke niet zijn gewoon uitgekomen. Bovendien ben ik niet vergeten dat ongevaccineerden zichzelf wegzetten werden weggezet als 2e rangs burgers. Dronken van hun slachtofferrol Met volle steun uiteraard van zowat alle partijen en de media.
En ik zal nog even met je meegaan, al was alles uitgekomen wat FvD voorspelde, dan had Thierry op de kermis moeten gaan staan en handen gaan lezen. En dan nog, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Dus die hele achterafgelijkgeverij is niet alleen vermoeiend, maar ook nog een keer zinloos.
pi_205091500
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:11 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als ze straks een boerka moet dragen en haar dochter aangerand wordt in het zwembad en haar zoontje neergestoken of in elkaar geslagen kan ze gelukkig nog haarzelf in de spiegel aankijken en zegen: "ik ben ten minste geen nazi".
De trein van Allahuakbarnhem naar Besnijmegen vertrekt over tien minuten!
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:17:40 #144
491163 Viesdik
pi_205091510
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:15 schreef Montagui het volgende:
Hebben de Pol Pot fanaten weer problemen met een andere mening?
zo is het altijd
het zijn de kritiekloze buigslaven van het systeem die onvoorwaardelijk meegaan in de ondergang van ons land
Zij worden daar volgens mij nog opgewonden van ook. Ze delen een strijd tegen een onzichtbare vijand van een niet bestaande onrecht.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:18:04 #145
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091515
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:55 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Er is een enorm verschil tussen het etaleren van mijn intellect, en mij behoudend opstellen naar hen die zich niet kunnen maatstaven aan het hoog cognitieve niveau die mij enerzijds de wijsheid geeft nodig te hebben, dan wel het besef laat inzien van een gebrek bij anderen.
Het is echt Mensa-gehalte, inderdaad, je reacties.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 19 juni 2022 @ 13:18:50 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205091520
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:11 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als ze straks een boerka moet dragen en haar dochter aangerand wordt in het zwembad en haar zoontje neergestoken of in elkaar geslagen kan ze gelukkig nog haarzelf in de spiegel aankijken en zegen: "ik ben ten minste geen nazi".
Dat er problemen zijn is in die groep is duidelijk maar wegzetten allemaal als een soort onmenselijke apen gaat ook weer te ver hoor koekkoek.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:19:58 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091536
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:11 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als ze straks een boerka moet dragen en haar dochter aangerand wordt in het zwembad en haar zoontje neergestoken of in elkaar geslagen kan ze gelukkig nog haarzelf in de spiegel aankijken en zegen: "ik ben ten minste geen nazi".
Waarom zou ik met mijn hekel aan conservatief islamisme gaan stemmen op een conservatieve Nederlandse partij?

Niet vreemd ook dat Baudet de laatste tijd wat aanschurkt tegen de islam; zitten nog best veel overeenkomsten daar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 juni 2022 @ 13:20:11 #148
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_205091537
quote:
2s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je held Sjerrie steunt Rusland toch juist? Ergo, het FvD heeft helemaal geen problemen met verregaande onderdrukking van homo's.
Sjerrie steunt een eerlijk debat met twee kanten van het verhaal
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:21:53 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091548
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:17 schreef Viesdik het volgende:

[..]
zo is het altijd
het zijn de kritiekloze buigslaven van het systeem die onvoorwaardelijk meegaan in de ondergang van ons land
Zij worden daar volgens mij nog opgewonden van ook. Ze delen een strijd tegen een onzichtbare vijand van een niet bestaande onrecht.
De ondergang...

Wat op dit moment vooral voor ondergang zorgt is de eroderende positie van de middenklasse; en de FvD met diens fetisjisme voor verdere versoepeling van ontslagrecht, vlaktaks en ruim baan voor de vrije markt gaat die spiraal neerwaarts echt niet stoppen.

Maar hee, ze wapperen met wat vlaggetjes, dus ze zijn voor Het Volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091552
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Sjerrie steunt een eerlijk debat met twee kanten van het verhaal
Hahaha nee
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:23:26 #151
319979 Fok-it
All is well
pi_205091555
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Sjerrie steunt een eerlijk debat met twee kanten van het verhaal
:D _O-
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205091556
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]
verwen ze toch niet man met je reacties, je krijgt er alleen maar spijt van
laat hen lekker creperen in hun eigen waanzin
Veel plezier met overal uitgekotst worden.

:W
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:28:53 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091588
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:54 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als je een beter alternatief hebt laat maar horen.
Geen, dat is het hele punt. Er is helemaal geen partij die daarvoor opkomt omdat cultuur, tradities (en dan tradities die iets dieper gaan dan Zwarte Piet) en geschiedenis als zodanig al decennia als marginaal randverschijnsel wordt gezien. Het wordt hooguit door rechts-conservatieve clubjes als schaamlap ingezet. Want voor hen is vooral de economie sacrosanct; ze verschillen geen moer met de VVD. Wat heet, FvD is nog een tandje erger.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091599
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Geerd het volgende:

[..]
Mededeling
Inclusief lunch
Oesters, kaviaar en coke?
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:37:07 #155
319979 Fok-it
All is well
pi_205091620
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het wordt hooguit door rechts-conservatieve clubjes als schaamlap ingezet.
Zoals ze ook doorzichtig doen met homorechten. Helaas voor sommigen toch niet doorzichtig genoeg.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:38:31 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091630
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zoals ze ook doorzichtig doen met homorechten. Helaas voor sommigen toch niet doorzichtig genoeg.
Moet je soms lezen wat FvD'ers hier over vrouwen zeggen... gewoon haatbaardisme maar dan geschoren. En dan moeten we op die club stemmen om 'een primitieve ideologie' tegen te gaan? Lol.

Mark my words: die clubs gaan op een gegeven moment gewoon samen verder in hun conservatieve haatcampagne.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091631
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit soort events lijken mij (zeker in tijden van oorlog) niet wenselijk.
Zoiets als Hitler die in 1939 in Nederland komt spreken om de inval in Polen goed te praten.
Wat een vergelijking zeg, dit moet andersom eens gebeuren
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:40:32 #158
319979 Fok-it
All is well
pi_205091641
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moet je soms lezen wat FvD'ers hier over vrouwen zeggen... g
Zitten enorm veel incels tussen ja. Teveel om het nog toeval te noemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205091659
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat er problemen zijn is in die groep is duidelijk maar wegzetten allemaal als een soort onmenselijke apen gaat ook weer te ver hoor koekkoek.
Alles gaat te ver bij mensen als jullie. Ik mocht nog niet zeggen dat ik geen gehate minderheid in eigen land wilde worden van jou of het was al "ohhhh 1940".

Je eeuwige drang om maar te deugen is misselijkmakend en draagt bij aan de totale verwoesting van ons land, ons volk en onze cultuur.
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:43:41 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205091673
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:42 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Alles gaat te ver bij mensen als jullie. Ik mocht nog niet zeggen dat ik geen gehate minderheid in eigen land wilde worden van jou of het was al "ohhhh 1940".

Je drang om maar te deugen is misselijkmakend en draagt bij aan de totale verwoesting van ons land, ons volk en onze cultuur.
Al lid van je lokale heemkundekring?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_205091680
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Sjerrie steunt een eerlijk debat met twee kanten van het verhaal
_O- _O- _O-
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:46:57 #162
491163 Viesdik
pi_205091706
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Zoals ze ook doorzichtig doen met homorechten. Helaas voor sommigen toch niet doorzichtig genoeg.
iedereen heeft dezelfde rechten, maar je hoeft niet iedereen te accepteren
pi_205091708
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:20 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Sjerrie steunt een eerlijk debat met twee kanten van het verhaal
Lol
pi_205091724
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
500 euro :')

Hoe word ik makkelijk rijk :')
  Beste/leukste mod 2022 zondag 19 juni 2022 @ 13:48:58 #165
319979 Fok-it
All is well
pi_205091725
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:46 schreef Viesdik het volgende:

[..]
iedereen heeft dezelfde rechten, maar je hoeft niet iedereen te accepteren
Niet wat ik wilde zeggen, maar natuurlijk werp je een totaal irrelevante tegenreactie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205091731
En partij die staat voor vrijheid en diversiteit wil verbieden dat anderen bij elkaar mogen komen. Stelletje kansloze idioten zijn het. Wat je ook van al die fvd sneuneuzen mag vinden.
  zondag 19 juni 2022 @ 13:58:28 #167
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205091776
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:20 schreef Viesdik het volgende:
Grappig, dat de FvD een partij als BIJ1 totaal niet in de weg zit. Maar het is BIJ1 die middels stigma en framing de verdeeldheid creėert middels hun cancelcultuur.
Zij creėren een beeld van een vijand die nooit heeft bestaan.
Klinkt als een willekeurige dag in huize Simons. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 19 juni 2022 @ 14:01:19 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205091802
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Maar ergens hebben ze een punt. Als zoveel incels naar Scheveningen komen zal het niet echt bevorderlijk zijn voor het welzijn van vrouwen in de cafe's daar.
Komen hier voornamelijk dan 'incels' op af? Blijkbaar heb jij een goed beeld van het publiek bij dit soort events.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen: de internetlibertariėrs hebben in FvD hun partij gevonden.
Je hebt mij geregeld als 'libertariėr' weggezet, maar FvD is echt alles behalve mijn partij.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:49 schreef 111210 het volgende:
En partij die staat voor vrijheid en diversiteit wil verbieden dat anderen bij elkaar mogen komen. Stelletje kansloze idioten zijn het. Wat je ook van al die fvd sneuneuzen mag vinden.
Woke-isten zien mensen met een afwijkende mening al snel als 'gevaarlijk'. Dus als je bijvoorbeeld een transgender persoon hebt, en iemand die niet gelooft in transgenderisme, is dat laatste persoon een 'gevaar' voor het geestelijk welzijn van het eerste persoon en moet dus wordt gecensureerd. Dit is hoe woke-isten denken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205092006
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:49 schreef 111210 het volgende:
En partij die staat voor vrijheid en diversiteit wil verbieden dat anderen bij elkaar mogen komen. Stelletje kansloze idioten zijn het. Wat je ook van al die fvd sneuneuzen mag vinden.
Dit dus vooral!!
pi_205092011
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waarom zou ik met mijn hekel aan conservatief islamisme gaan stemmen op een conservatieve Nederlandse partij?

Niet vreemd ook dat Baudet de laatste tijd wat aanschurkt tegen de islam; zitten nog best veel overeenkomsten daar.
Wat een onzin, Baudet vergelijken met Islam om te rechtvaardiging dat je de enige partijen die tegen meer omvolking zijn uitsluit en toch verder kan larpen als iemand die helemaal pro-Nederland is, je zou de grenzen wijd openzetten als dat volk maar meestemt met je communstische ideologie.
pi_205092212
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_205092226
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:08 schreef Tanatos het volgende:
[ afbeelding ]
En een klavertje 4 en een konijnepootje.

Veel geluk met de hoefijzertheorieėn :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205092277
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 13:49 schreef 111210 het volgende:
En partij die staat voor vrijheid en diversiteit wil verbieden dat anderen bij elkaar mogen komen. Stelletje kansloze idioten zijn het. Wat je ook van al die fvd sneuneuzen mag vinden.
Hoe willen ze dat verbieden?

Ik bedoel, ik vind dat 'aandringen bij / lastig vallen van de eigenaar van de locatie' ook zwaar triest en kansloos. Maar ik zie niet hoe dat neer komt op verbieden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205092295
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe willen ze dat verbieden?

Ik bedoel, ik vind dat 'aandringen bij / lastig vallen van de eigenaar van de locatie' ook zwaar triest en kansloos. Maar ik zie niet hoe dat neer komt op verbieden.
Als je dat bij elke eigenaar voor elkaar krijgt dan is het praktisch verboden he? Wat denk je dan dat het doel was? Ze zouden het natuurlijk meteen verbieden als ze die mogelijkheid hadden maar gelukkig hebben ze die (voorlopig nog) niet.
pi_205092344
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:27 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Als je dat bij elke eigenaar voor elkaar krijgt dan is het praktisch verboden he?
Nee hoor. Zelfs als geen enkele pandeigenaar in Nederland diens locatie nog beschikbaar wil stellen voor een FvD bijeenkomst (na aandringen van Bij1), dan is er nog steeds helemaal niets verboden en is het recht op vrijheid van vereniging van het FvD geenszins aangetast.

Mensen mogen elkaar buiten sluiten als ze dat willen. FvD lijkt al een poosje op de 'anderen buiten willen sluiten' tour, en blijkbaar reageert Bij1 daar op een soortgelijke manier op: door anderen (locatie verhuurders) sterk aan te moedigen FvD buiten te sluiten.

Als jij mij mag vragen om mijn zaaltje aan jou te verhuren, mag een ander mij ook vragen om mijn zaaltje niet aan jou te verhuren. En zelfs zeggen 'als jij dat zaaltje aan die persoon verhuurt, komen ik en mijn vrienden nooit meer langs en moedigen we anderen aan dat ook niet meer te doen'.

Daar mag je van vinden wat je wilt. Zoals ik al zei, ik vind het zeer triest. Maar met verbieden heeft het echt helemaal niets te maken.

Als Bij1 dit had willen verbieden, hadden ze naar de gemeente of rechter gemoeten, en daar gelukkig zeer waarschijnlijk nul op rekest gekregen.

quote:
Wat denk je dan dat het doel was? Ze zouden het natuurlijk meteen verbieden als ze die mogelijkheid hadden maar gelukkig hebben ze die (voorlopig nog) niet.
Gelukkig niet inderdaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 19-06-2022 15:45:29 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_205092398
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Te groot?
Deze partij heeft helemaal geen externe vijanden nodig, met de de eigen koers gaan ze in rap tempo naar beneden in de peilingen en uiteindelijk het aantal kiezer dat ze aan weten te trekken.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_205092436
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:46 schreef quo_ het volgende:

[..]
Te groot?
Deze partij heeft helemaal geen externe vijanden nodig, met de de eigen koers gaan ze in rap tempo naar beneden in de peilingen en uiteindelijk het aantal kiezer dat ze aan weten te trekken.
Het enige aan het FvD wat groeit is de bankrekening van Thierry. Precies zoals hij het bedoeld heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205092572
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe willen ze dat verbieden?

Ik bedoel, ik vind dat 'aandringen bij / lastig vallen van de eigenaar van de locatie' ook zwaar triest en kansloos. Maar ik zie niet hoe dat neer komt op verbieden.
Verhinderen is misschien een beter woord. Maar alleen al het feit dat je niet wil dat mensen die anders denken dan jij zelf dingen niet mogen maakt je in mijn ogen gewoon een linkse fascist. Beetje het zelfde als de antifa, dat tuig is bijna net zo erg als dat gene waar ze tegen strijden
pi_205092613
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:19 schreef 111210 het volgende:

[..]
Verhinderen is misschien een beter woord. Maar alleen al het feit dat je niet wil dat mensen die anders denken dan jij zelf dingen niet mogen maakt je in mijn ogen gewoon een linkse fascist. Beetje het zelfde als de antifa, dat tuig is bijna net zo erg als dat gene waar ze tegen strijden.
Het is inderdaad erg FvD-achtig, wat Bij1 daar wil doen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 16:26:46 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205092633
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Komen hier voornamelijk dan 'incels' op af? Blijkbaar heb jij een goed beeld van het publiek bij dit soort events.

Gezien hun aanwezigheid op internet en de vrouwonvriendelijke gefrustreerde monddiarree die er doorgaans uitkomt kun je wel stellen dat het incels zijn.
pi_205092653
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar dan mag je wel naar Raisa luisteren he :P
Voor 500 mag ze wel meer doen dan praten daar komt toch alleen maar onzin uit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 19 juni 2022 @ 16:38:41 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205092747
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:19 schreef 111210 het volgende:

[..]
Verhinderen is misschien een beter woord. Maar alleen al het feit dat je niet wil dat mensen die anders denken dan jij zelf dingen niet mogen maakt je in mijn ogen gewoon een linkse fascist. Beetje het zelfde als de antifa, dat tuig is bijna net zo erg als dat gene waar ze tegen strijden
Dat is nu eenmaal hoe de woke-isten tegenwoordig opereren. In Amerika zijn dit soort praktijken meer norm dan uitzondering. Denk aan al die sprekers die bij universiteiten worden geweerd, want 'hurtful language' of 'threat to safety'.

En je hebt hele bedrijven zoals Check My Ads bijvoorbeeld die hun dagen vullen met het contacteren van bedrijven als zij adverteren voor een individu of organisatie Check My Ads als moreel onjuist beschouwt. Vervolgens wordt zo'n bedrijf onder druk gezet de contacten daarmee te verbreken, vaak met succes.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien hun aanwezigheid op internet en de vrouwonvriendelijke gefrustreerde monddiarree die er doorgaans uitkomt kun je wel stellen dat het incels zijn.
Ik denk zeker dat die er tussen zitten. Maar of het voor al dat soort lui zo is betwijfel ik. Het lijkt me meer dat dit een voor jou geruststellend idee is om zo'n hele groep op die manier af te schilderen. Alleen er zitten daar ook de nodige vrouwen zelf bij natuurlijk. Zijn die dan ook 'incel' ?... Dat lijkt me toch niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205093029
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is nu eenmaal hoe de woke-isten tegenwoordig opereren. In Amerika zijn dit soort praktijken meer norm dan uitzondering. Denk aan al die sprekers die bij universiteiten worden geweerd, want 'hurtful language' of 'threat to safety'.

En je hebt hele bedrijven zoals Check My Ads bijvoorbeeld die hun dagen vullen met het contacteren van bedrijven als zij adverteren voor een individu of organisatie Check My Ads als moreel onjuist beschouwt. Vervolgens wordt zo'n bedrijf onder druk gezet de contacten daarmee te verbreken, vaak met succes.
[..]
Ik denk zeker dat die er tussen zitten. Maar of het voor al dat soort lui zo is betwijfel ik. Het lijkt me meer dat dit een voor jou geruststellend idee is om zo'n hele groep op die manier af te schilderen. Alleen er zitten daar ook de nodige vrouwen zelf bij natuurlijk. Zijn die dan ook 'incel' ?... Dat lijkt me toch niet.
Tsja, geld praat. Dat krijg je er een beetje van in een wereld waar bedrijven hun winstoogmerk als grootste goed zien; dan zijn ze middels hun inkomsten blijkbaar sterk te beļnvloeden.

Die bedrijven kunnen ook doen wat Dior mbt Depp deed; niet luisteren naar de cancel-roepers.

En dat is dan ook de keuze die deze strandtent mag gaan maken, welke klandizie hebben ze liever.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205093057
Nu we het over incels en FvD hebben .. Hoe is het eigenlijk met Eva? Doet die nog mee? Is men daar nog fan van?
"Pools are perfect for holding water"
pi_205093226
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoe willen ze dat verbieden?

Ik bedoel, ik vind dat 'aandringen bij / lastig vallen van de eigenaar van de locatie' ook zwaar triest en kansloos. Maar ik zie niet hoe dat neer komt op verbieden.
Het lijkt een beetje op de tactiek van KOZP die winkeliers lastig vielen die zwarte pieten in de etalage hadden, als je je tot dit niveau gaat verlagen dan zink je erg diep als politieke partij
pi_205093300
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het lijkt een beetje op de tactiek van KOZP die winkeliers lastig vielen die zwarte pieten in de etalage hadden, als je je tot dit niveau gaat verlagen dan zink je erg diep als politieke partij
Overlast veroorzaken gaat dan inderdaad te ver, en daar hebben we justitie dan ook voor.

En ja, het is inderdaad nogal 'tot hetzelfde trieste niveau verlagen'.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205093306
Dat klinkt wel heel erg democratisch :N
pi_205093338
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 17:37 schreef Halcon het volgende:
Dat klinkt wel heel erg democratisch :N
Wat heeft dit met democratie te maken?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 18:06:12 #189
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205093582
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Starhopper het volgende:
Even een rondje bellen en aangeven dat er een club FvD'ers wil komen feesten is opzich niet verkeerd. Vaak weten de ondernemers niet dat het om de FvD gaat omdat ze onder een andere naam reserveren.
Lekker mensen cancelen met een andere mening. :')
Ook al is het de NVU ( :r ) , zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen gewoon iets af kunnen huren
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 19 juni 2022 @ 18:07:11 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205093603
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Lekker mensen cancelen met een andere mening. :')
Ook al is het de NVU ( :r ) , zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen gewoon iets af kunnen huren
Ligt er een beetje aan, lijkt me een eigen keuze voor de ondernemer vooral.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 juni 2022 @ 18:11:28 #191
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205093663
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Hexagon het volgende:
Bij1 is de wederopstanding van de CPN van de jaren 80.
Marcus Bakker draait zich om in zn graf
pi_205093804
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 15:46 schreef quo_ het volgende:

[..]
Te groot?
Deze partij heeft helemaal geen externe vijanden nodig, met de de eigen koers gaan ze in rap tempo naar beneden in de peilingen en uiteindelijk het aantal kiezer dat ze aan weten te trekken.
Oneens.

Freek Jansen en Gideo van Meijeren behoren tot de zeer kleine groep van tweedekamerleden die wél hun werk doen: het controleren van de regering. Hun bijdragen zijn zeer nuttig en leggen veelal de vinger op de zere plek.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:26:59 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205093834
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:11 schreef kibo het volgende:

[..]
Marcus Bakker draait zich om in zn graf
Als ie maar geen auto rijdt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 18:27:43 #194
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_205093839
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Als ie maar geen auto rijdt.
:')
pi_205093867
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:33 schreef Starhopper het volgende:
Even een rondje bellen en aangeven dat er een club FvD'ers wil komen feesten is opzich niet verkeerd. Vaak weten de ondernemers niet dat het om de FvD gaat omdat ze onder een andere naam reserveren.
Gaan we dat voortaan ook doen als dat racistische kneuzenclubje van jou samenkomt
  zondag 19 juni 2022 @ 18:31:12 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205093883
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gaan we dat voortaan ook doen als dat racistische kneuzenclubje van jou samenkomt
RKC?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 18:35:47 #197
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_205093929
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Komt over als een serieus evenement met een zeer divers samengestelde sprekersgroep. Je merkt wel dat ze de oorlog echt vanuit alle invalshoeken willen belichten. :P
Inderdaad zeg dit is nog erger dan bijeenkomsten van de NSB waarbij het Duitse perspectief voor de inval van Polen besproken wordt.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 19 juni 2022 @ 18:36:03 #198
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205093933
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan, lijkt me een eigen keuze voor de ondernemer vooral.
Zoals ik het lees is het al verhuurd , maar ze willen het voorkomen wegens een verkeerde mening.
Nu is de Haagse afdeling van Bij1 ook niet lekker fris

twitter


:r
Ik ben inmiddels overleden
pi_205093948
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:06 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Lekker mensen cancelen met een andere mening. :')
Ook al is het de NVU ( :r ) , zo lang ze niet oproepen tot geweld , moet iedereen gewoon iets af kunnen huren
Ja precies, de moslims kunnen hun gedachtegoed hier ook vrijelijk verspreiden onder de gemakkelijk beļnvloedbare jongeren.
  zondag 19 juni 2022 @ 18:39:51 #200
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205093963
quote:
'Strand moet veilig zijn'
De kandidaat-bestuursleden van BIJ1 vinden dat de bijeenkomst niet past bij een inclusieve stad die 'veilig is voor minderheden', vertellen de beoogde duo-voorzitters Latifa Salmi en Yuval Gal. 'De bijeenkomst brengt mensen in gevaar. Mensen die er openlijk uitzien als moslim of jood zouden zich niet veilig kunnen voelen als daar honderden aanhangers voor Forum voor Democratie zijn', zegt Gal. 'En plekken als een strand moeten veilig zijn.'
Zouden blanke meisjes die op straat langs een groepje jonge moslims moeten, zich heel veilig voelen? Of vindt BIJ1 dat niet relevant omdat blanke meisjes geen 'minderheid' zijn?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 19 juni 2022 @ 18:43:35 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205094011
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:11 schreef kibo het volgende:

[..]
Marcus Bakker draait zich om in zn graf
Marcus Bakker was toen al uitgespeeld. De CPN van de jaren 80 was die van Ina Brouwer.
pi_205094012
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Zoals ik het lees is het al verhuurd , maar ze willen het voorkomen wegens een verkeerde mening.
Nu is de Haagse afdeling van Bij1 ook niet lekker fris

[ twitter ]

:r
Dit clubje heeft gewoon niks te zoeken in de Nederlandse politiek
  zondag 19 juni 2022 @ 18:46:08 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205094032
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:36 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Zoals ik het lees is het al verhuurd , maar ze willen het voorkomen wegens een verkeerde mening.
Nu is de Haagse afdeling van Bij1 ook niet lekker fris
Vaak boeken dat soort clubjes onder pseudoniemen, dus kan me best voorstellen dat je er als ondernemer bij nader inzien geen zin in hebt. En dat proberen ze natuurlijk. Beetje kansloos om je daar zo druk over te maken, maargoed. Zowel bij1 als FvD zijn natuurlijk behoorlijk kansloze lui.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 19 juni 2022 @ 18:46:38 #204
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094038
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zouden blanke meisjes die op straat langs een groepje jonge moslims moeten, zich heel veilig voelen? Of vindt BIJ1 dat niet relevant omdat blanke meisjes geen 'minderheid' zijn?
Het wordt mijn inziens pas een probleem als ze mindergeil zijn.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 18:48:40 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094059
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Vaak boeken dat soort clubjes onder pseudoniemen, dus kan me best voorstellen dat je er als ondernemer bij nader inzien geen zin in hebt. En dat proberen ze natuurlijk. Beetje kansloos om je daar zo druk over te maken, maargoed. Zowel bij1 als FvD zijn natuurlijk behoorlijk kansloze lui.
Jep, met meer overeenkomsten dan verschillen. Misschien kunnen ze samen een soort onderbuikevenement organiseren, samen trekken ze de meest gezellige lui aan. Heeft Lange Frans ook weer wat publiek voor zich staan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 18:51:23 #206
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205094076
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:27 schreef probeer het volgende:

Maar boze mailtjes naar die ondernemer heeft toch weinig te maken met enige aantasting van grondrechten.
Jij vindt het geen aantasting van grondrechten als een ondernemer geintimideerd wordt, terwijl hij slechts zijn beroep uitoefent?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 19 juni 2022 @ 18:54:52 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094109
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij vindt het geen aantasting van grondrechten als een ondernemer geintimideerd wordt, terwijl hij slechts zijn beroep uitoefent?
Hangt af van de inhoud. Bedreigingen zijn niet toegestaan, maar klachten natuurlijk wel. Ik begrijp dat het ongewenst is, ik zou het ook kut vinden als ondernemer. Maar als er geen strafbare feiten worden gepleegd, kan ik het moeilijk scharen onder grondrechtenaantasting.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 18:57:02 #208
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205094132
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:54 schreef Vis1980 het volgende:

Hangt af van de inhoud. Bedreigingen zijn niet toegestaan, maar klachten natuurlijk wel. Ik begrijp dat het ongewenst is, ik zou het ook kut vinden als ondernemer. Maar als er geen strafbare feiten worden gepleegd, kan ik het moeilijk scharen onder grondrechtenaantasting.
Niemand heeft het over strafbaar. En zeggen dat als iets niet strafbaar is het per definitie geen aantasting is van iemands grondrechten is uiteraard kul.

Ergo, niet met je eens.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205094421
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij vindt het geen aantasting van grondrechten als een ondernemer geļntimideerd wordt, terwijl hij slechts zijn beroep uitoefent?
Wiens grondrechten? Welke grondrechten? Hoe en door wie worden ze aangetast?

Intimidatie is naar mijn weten strafbaar. Maar hoe hebben grondrechten hier ook maar iets mee te maken?

Probeert de staat deze FvD bijeenkomst te verbieden dan? De enige die grondrechten aan kan tasten is de staat. Dat is namelijk wat grondrechten zijn; rechten die individuele burgers kunnen inroepen tegenover de overheid.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 19:24:30 #210
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_205094464
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:20 schreef probeer het volgende:

Wiens grondrechten?
Van de ondernemer. Jij vindt niet dat het ongehinderd, onbedreigd, ongeintimideerd uitvoeren van zijn werk tot een grondrecht behoort?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_205094514
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Van de ondernemer. Jij vindt niet dat het ongehinderd, onbedreigd, ongeintimideerd uitvoeren van zijn werk tot een grondrecht behoort?
Ten eerste, bedreiging en intimidatie? Daar rept het artikel in ieder geval niet over. Dus het is me onduidelijk waar je dat vandaan haalt. Heb je misschien een aanvullende bron? Of loop je nu wellicht de boel expres aan te dikken?

En hinder; zolang het niet fysiek is en blijft bij publieke oproepen op social media om geen gebruik van diensten te maken bij een specifiek bedrijf, zie ik daar nou ook niet echt iets in wat niet mag volgens onze wetten.

Zo mag jij hier ook posten dat je geen gebruik meer maakt van de lokale frietboer omdat diens beleid je tegen staat, en daarbij anderen aanmoedigt om dat ook niet meer te doen. Helaas is jouw reikwijdte net wat kleiner dan die van Bij1, of FvD for that matter.

Maar om je vraag te beantwoorden. In Nederland behoort dat inderdaad niet tot een grondrecht. Al hebben we wel wetten die intimidatie en bedreiging illegaal maken. Nogmaals, grondrechten gaan over wat de staat niet mag doen jegens een burger. Heeft echt helemaal niets te maken met burgers onderling.

Dus eh, de grondrechten van alle betrokkenen zijn nog geheel gewaarborgd in deze.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 19-06-2022 19:46:51 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Beste debater 2022 zondag 19 juni 2022 @ 19:39:10 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205094611
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 14:33 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Wat een onzin, Baudet vergelijken met Islam om te rechtvaardiging dat je de enige partijen die tegen meer omvolking zijn uitsluit en toch verder kan larpen als iemand die helemaal pro-Nederland is, je zou de grenzen wijd openzetten als dat volk maar meestemt met je communstische ideologie.
Mijn communistische ideologie? Noem eens wat van mijn communistische ideeėn.

Meer en meer wordt wel duidelijk dat je gewoon een Trump fanboy bent die waarschijnlijk pas sinds 2016 interesse heeft gekregen in politiek, sindsdien alles vanuit Amerika op Nederland extrapoleert en op geheel Trumpiaans-Amerikaanse wijze het oude spook van communisme - een ideologie die op sterven na dood is en geen moer meer in de globale melk te brokkelen heeft - oprakelt om Qanon bagger te verspreiden.

Stop the steal bro

(oh, en stap 1 voor iedere daadwerkelijke liefhebber van eigen cultuur en traditie is lid worden van de lokale heemkundekring; al gedaan?)
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 19 juni 2022 @ 19:57:25 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094917
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 18:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Niemand heeft het over strafbaar. En zeggen dat als iets niet strafbaar is het per definitie geen aantasting is van iemands grondrechten is uiteraard kul.

Ergo, niet met je eens.
Jawel, aantasting van grondrechten is strafbaar.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 19:59:14 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205094944
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mijn communistische ideologie? Noem eens wat van mijn communistische ideeėn.

Meer en meer wordt wel duidelijk dat je gewoon een Trump fanboy bent die waarschijnlijk pas sinds 2016 interesse heeft gekregen in politiek, sindsdien alles vanuit Amerika op Nederland extrapoleert en op geheel Trumpiaans-Amerikaanse wijze het oude spook van communisme - een ideologie die op sterven na dood is en geen moer meer in de globale melk te brokkelen heeft - oprakelt om Qanon bagger te verspreiden.

Stop the steal bro

(oh, en stap 1 voor iedere daadwerkelijke liefhebber van eigen cultuur en traditie is lid worden van de lokale heemkundekring; al gedaan?)
Waar jij op reageert is een oude bekende die voor de zoveelste keer een nieuw account heeft aangemaakt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205094966
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jawel, aantasting van grondrechten is strafbaar.
Is dat zo ja? Er mag toch niet aan de grondwet getoetst worden? Wanneer de regering dan iets flikt bij een/meerdere burgers wat niet mag, dan worden ze toch meestal via andere wetten, voortvloeiend uit die grondwetsartikelen, op de vingers getikt?

quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 19:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Waar jij op reageert is een oude bekende die voor de zoveelste keer een nieuw account heeft aangemaakt.
Welke?
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 20:03:28 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205095031
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Is dat zo ja? Er mag toch niet aan de grondwet getoetst worden? Wanneer de regering dan iets flikt bij een/meerdere burgers wat niet mag, dan worden ze toch meestal via andere wetten, voortvloeiend uit die grondwetsartikelen, op de vingers getikt?
[..]
Welke?
Goede vraag, lijkt mij dat schending van grondrecht strafbaar is.

En op je tweede vraag: GoogleFactChecker
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 20:06:47 #217
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205095105
Bij1 Heeft helemaal niks te willen.
Dit is een land met recht op samenkomst en vergadering verankerd in de grondwet en daar heeft een politieke partij geen moer mee te maken!
pi_205095113
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Goede vraag, lijkt mij dat schending van grondrecht strafbaar is.
Zal het vast wel zijn, maar volgens mij niet door de grondwet an sich. Wel door andere (bestuursrechtelijke?) wetten.

Dacht ik tenminste. Ik word GRAAG gecorrigeerd als dit toch anders ligt. @trein2000

quote:
En op je tweede vraag: GoogleFactChecker
Ja dat snapte ik, maar wie was hij?
"Pools are perfect for holding water"
pi_205095126
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:06 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Bij1 Heeft helemaal niks te willen.
Dit is een land met recht op samenkomst en vergadering verankerd in de grondwet en daar heeft een politieke partij geen moer mee te maken!
Heeft inderdaad helemaal niets met de grondwet te maken. Die wordt dan ook nergens geschaad hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 19-06-2022 20:13:20 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 19 juni 2022 @ 20:09:18 #220
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205095162
quote:
Racisme wordt steeds meer geaccepteerd.
Discriminatie van en geweld tegen blanken, vrouwen, joden en homo's ook.
  zondag 19 juni 2022 @ 20:11:07 #221
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205095184
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Discriminatie van en geweld tegen blanken, vrouwen, joden en homo's ook.
En dan is het goed?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 19 juni 2022 @ 20:12:08 #222
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205095203
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En dan is het goed?
Als Bij1 en Denk het zeggen wel.
  zondag 19 juni 2022 @ 20:34:09 #223
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_205095633
Roodhemden die bruinhemden in hun doen en laten willen belemmeren. Heel retro van ze. Maar het zijn de jaren '80 die momenteel hip zijn, niet de jaren '30...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_205095689
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:34 schreef AgLarrr het volgende:
Roodhemden die bruinhemden in hun doen en laten willen belemmeren. Heel retro van ze. Maar het zijn de jaren '80 die momenteel hip zijn, niet de jaren '30...
Het is een belediging voor de Roodhemden om Bij1 daar gelijk aan te stellen
pi_205096890
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:36 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het is een belediging voor de Roodhemden om Bij1 daar gelijk aan te stellen
Het is een belediging voor een regime met waarschijnlijk het meeste doden ter wereld in de gehele 20e eeuw, om Bij1 ook communistisch te noemen? Echt waar ja? Hoe krijg je zoiets je toetsenbord uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door probeer op 19-06-2022 21:42:09 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_205097995
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Twee dagen lang, je zou er eigenlijk voor betaald moeten worden
Inderdaad. Want het is misdadig om die smerige FvD oor-aids aan te moeten horen :r
Plus dat niemand op een Incel stormvloed in Scheveningen zit te wachten. Laat die maar lekker thuis blijven, want als kluizenaar kunnen ze weinig kwaad uitrichten.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 19 juni 2022 @ 22:54:54 #227
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_205098059
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 22:49 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Inderdaad. Want het is misdadig om die smerige FvD oor-aids aan te moeten horen :r
Plus dat niemand op een Incel stormvloed in Scheveningen zit te wachten. Laat die maar lekker thuis blijven, want als kluizenaar kunnen ze weinig kwaad uitrichten.
Er is een ontzettend eenvoudige oplossing om te voorkomen dat je het aan moet horen: er niet naartoe gaan.
  maandag 20 juni 2022 @ 00:26:05 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205098569
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als Bij1 en Denk het zeggen wel.
Ik geloof je op je woord hoor, maar heb je hier een bron van? Ja, ik ben mij bewust van bepaalde standpunten van Bij 1, maar ik kan mij niet herinneren dat ze niet tegen die dingen zijn die jij beschrijft, vooral vrouwen, homo's en joden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 20 juni 2022 @ 07:57:30 #229
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205099063
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:27 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Nee ik stem gewoon FvD, ik ben geen linkse goedmensch die zomaar alles gelooft
_O-

Jij bent blijkbaar een FvD’er die alles gelooft. En kijk eens naar de peilingen, het zijn niet alleen ‘linkse goedmenschen’ die niet op FVD stemmen. Het is 95% van Nederland dat niet op ze stemt hoor…
pi_205099835
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:44 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Niet dat ik je enige uitleg verschuldigd ben maar: nee
Tevens is het gewoon gefilmd. Wat er verteld wordt daar kun je nog over discussiėren.
Een man die wat vertelt over een massaal jongerenfeest aan het Gardameer van veelal allochtone jongeren, wat uit de hand gelopen is en waar enkele meisjes aangerand zijn. Zeer naar voor de betrokken slachtoffers.

Hoe de fucking fuck kom jij dan bij de godsgruwelijk achterlijke uitspraak dat Bij1 dit ook wil in Nederland? Geloof je oprecht dat Bij1 vrouwen aangerand wil zien worden? Ben je werkelijk waar zo ver heen, in het konijnenhol van alt-right propaganda?

Is dit waar je met anderen over wilt discussiėren? Jouw smerige verdachtmakingen, zonder ook maar enige grond of onderbouwing? En je denkt oprecht dat mensen zo'n stelling serieus nemen?

Wat is er mis met je?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 juni 2022 @ 10:22:03 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205100045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:19 schreef Dutchguy het volgende:
Deze dan maar weer even uit de mottenballen halen.

[ afbeelding ]
Ik houd niet van Marco Borsato maar ik vin dhem geen Hitler
  maandag 20 juni 2022 @ 10:27:59 #232
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205100091
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie heb je het hier dan precies over? Oprechte vraag, want het label 'alt-right' gebruik jij natuurlijk nogal vrij snel bij een verschil van mening.
Figuren die graag een fascistische dictatuur willen en daarom propaganda op internet verspreiden om zieltjes te winnen. Zoals Bloemkool met zijn post waarin hij beweert dat Bij1 aanrandingen wil.

Vaak laffe zielige kerels die alleen op internet een grote bek hebben.
  maandag 20 juni 2022 @ 10:38:14 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205100175
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 20:09 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Discriminatie van en geweld tegen blanken, vrouwen, joden en homo's ook.
Het is natuurlijk een totaal non-argument. Racisme staat juist de afgelopen jaren erg in de aandacht. Alleen partijen zoals BIJ1 zien overal racisme waar het niet is. Ook hier hebben ze het weer over racisme zonder aan te geven waar er dan precies sprake van zou zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Iedereen rechts van Kaag is alt right. Wat dat ook mag betekenen.
Tja, het is vooral een zwaktebod van @Hexagon zelf. Je zou hem ook constant bij een meningsverschil kunnen wegzetten als een links liberale, pro-Europa woke-ist, maar dat doet ook niemand. Ik denk ook verder dat hij het hele idee 'alt-right' niet eens kan definiėren. Het dient slechts als een pejoratief, iets wat hij gebruikt om te kunnen demoniseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205100179
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Mark Rutte is rechtser dan Kaag en geen alt-right dus ga terug naar de schoolbanken
Je strooit te vaak met dat label ook naar mij zonder te definiėren wat je er nu precies mee bedoelt. Tenzij je het normaal vind mensen in de witte identitaire hoek te plaatsen omdat ze vinden dat het wel wat minder mag met immigratie. Of bedoel je met alt right toch iets anders?
pi_205100185
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is natuurlijk een totaal non-argument. Racisme staat juist de afgelopen jaren erg in de aandacht. Alleen partijen zoals BIJ1 zien overal racisme waar het niet is. Ook hier hebben ze het weer over racisme zonder aan te geven waar er dan precies sprake van zou zijn.
[..]
Tja, het is vooral een zwaktebod van @:Hexagon zelf. Je zou hem ook constant bij een meningsverschil kunnen wegzetten als een links liberale, pro-Europa woke-ist, maar dat doet ook niemand. Ik denk ook verder dat hij het hele idee 'alt-right' niet eens kan definiėren. Het dient slechts als een pejoratief, iets wat hij gebruikt om te kunnen demoniseren.
De term Eurofascist dekt de lading dan beter. Maar goed ik heb tenminste nog het fatsoen om mensen met respect te behandelen.
  maandag 20 juni 2022 @ 10:39:50 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205100190
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Figuren die graag een fascistische dictatuur willen en daarom propaganda op internet verspreiden om zieltjes te winnen. Zoals Bloemkool met zijn post waarin hij beweert dat Bij1 aanrandingen wil.

Vaak laffe zielige kerels die alleen op internet een grote bek hebben.
Haha, een 'fascistische dictatuur'. Toe maar, dat is een heftige claim, je weet überhaupt wel wat dit betekent? Ik heb hier nog niemand zoiets zien promoten en toch heb jij het label 'alt-right' alweer meermaals gebruikt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 20 juni 2022 @ 10:45:55 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205100223
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, een 'fascistische dictatuur'. Toe maar, dat is een heftige claim, je weet überhaupt wel wat dit betekent? Ik heb hier nog niemand zoiets zien promoten en toch heb jij het label 'alt-right' alweer meermaals gebruikt.
Natuurlijk weet ik wat dat betekent. Dat is een land waar alles dat niet in het straatje van de rechtsconservatieve machthebber past met bruut geweld de kop in wordt gedrukt. Rusland van Poetin bijvoorbeeld. Het grote voorbeeldland van al die alt-right mafkezen. Al sluit in net uit dat er ook de nodige uitkeringstrekkers bij zitten die het gewoon voor geld doen.
  maandag 20 juni 2022 @ 11:14:41 #238
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205100421
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 10:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Natuurlijk weet ik wat dat betekent. Dat is een land waar alles dat niet in het straatje van de rechtsconservatieve machthebber past met bruut geweld de kop in wordt gedrukt. Rusland van Poetin bijvoorbeeld. Het grote voorbeeldland van al die alt-right mafkezen. Al sluit in net uit dat er ook de nodige uitkeringstrekkers bij zitten die het gewoon voor geld doen.
Ik zal je eens even wat definities geven van alt-right:

AIVD:
quote:
De alt-rechtsbeweging komt voort uit de Amerikaanse alt-rightbeweging. In deze extremistische beweging staat ras centraal. Het blanke ras moet volgens hen zuiver blijven en niet gemengd worden met andere rassen. In de blanke etnostaat die zij nastreven is geen plaats voor andere rassen. De alt-rechtsbeweging wil dit extremistische gedachtegoed algemeen geaccepteerd maken.
ADL:
quote:
The alt right (short for “alternative right”) is a segment of the white supremacist movement consisting of a loose network of racists and anti-Semites who reject mainstream conservatism in favor of politics that embrace implicit or explicit racism, anti-Semitism and white supremacy. Many seek to re-inject such bigoted ideas into the conservative movement in the United States. The alt right also includes many racist users of image boards and message forums such as 4chan, 8chan and Reddit who enjoy harassing or “trolling” people who disagree with their views.
Dit heeft dus niets te maken met fascisme of een dictatuur. Laat staan met alle andere dingen die jij geregeld al als 'alt-right' labelt. Het geeft dus te meer aan dat jij eigenlijk helemaal niet weet wat deze term betekent en deze daarom ook op een onjuiste manier gebruikt, voornamelijk om andere users te kunnen demoniseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205100879
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Een man die wat vertelt over een massaal jongerenfeest aan het Gardameer van veelal allochtone jongeren, wat uit de hand gelopen is en waar enkele meisjes aangerand zijn. Zeer naar voor de betrokken slachtoffers.

Hoe de fucking fuck kom jij dan bij de godsgruwelijk achterlijke uitspraak dat Bij1 dit ook wil in Nederland? Geloof je oprecht dat Bij1 vrouwen aangerand wil zien worden? Ben je werkelijk waar zo ver heen, in het konijnenhol van alt-right propaganda?

Is dit waar je met anderen over wilt discussiėren? Jouw smerige verdachtmakingen, zonder ook maar enige grond of onderbouwing? En je denkt oprecht dat mensen zo'n stelling serieus nemen?

Wat is er mis met je?
En dan zo'n reactie. Ik zou bijna geloven dat het filmpje dichter bij de waarheid zit dan ik had gedacht.
Misschien moet jij eens gaan nadenken over wat er hier in dit land gebeurt. Als 40% van de verkrachtingen voor rekening komt van deze groep dan is daar iets goed mis en met de opvattingen van de mensen die het allemaal maar vinden meevallen.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  maandag 20 juni 2022 @ 12:32:51 #240
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205101027
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:12 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Misschien moet jij eens gaan nadenken over wat er hier in dit land gebeurt.
Wat heeft het Garda-meer met Nederland te maken?
pi_205101071
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:32 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Wat heeft het Garda-meer met Nederland te maken?
Niets, behalve dat de lui die hier voor problemen zorgen dat daar ook doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 20 juni 2022 @ 12:43:51 #242
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205101100
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Niets, behalve dat de lui die hier voor problemen zorgen dat daar ook doen.
Waren het Nederlanders aan het Garda-meer?
pi_205101261
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:12 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
En dan zo'n reactie. Ik zou bijna geloven dat het filmpje dichter bij de waarheid zit dan ik had gedacht.
Misschien moet jij eens gaan nadenken over wat er hier in dit land gebeurt. Als 40% van de verkrachtingen voor rekening komt van deze groep dan is daar iets goed mis en met de opvattingen van de mensen die het allemaal maar vinden meevallen.
quote:
Bij1 heeft liever dit ook in Nederland
Je bent ziek in je hoofd.

En ga nu maar weer lekker huilen over hoe niemand je achterlijke shit serieus neemt, en ik gemeen tegen je doe en hoe dat je gelijk bevestigt. Stellen dat een politieke partij wil dat vrouwen aangerand worden. Je zal het ranzige lef maar hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door probeer op 20-06-2022 13:12:42 ]
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 juni 2022 @ 13:11:44 #244
3542 Gia
User under construction
pi_205101293
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2022 07:57 schreef Zwansen het volgende:

[..]
_O-

Jij bent blijkbaar een FvD’er die alles gelooft. En kijk eens naar de peilingen, het zijn niet alleen ‘linkse goedmenschen’ die niet op FVD stemmen. Het is 95% van Nederland dat niet op ze stemt hoor…
En 99.2% stemt niet op Bij1.
  maandag 20 juni 2022 @ 13:16:12 #245
3542 Gia
User under construction
pi_205101339
quote:
DEN HAAG - De lokale afdeling van BIJ1 in Den Haag is een actie begonnen om te voorkomen dat de jongerentak van Forum voor Democratie een congres kan houden in een Scheveningse strandclub. De Haagse tak van BIJ1 roept via sociale media mensen op een mail te sturen aan de club om het congres af te blazen.
Zorgelijke ontwikkeling.
De bijeenkomst moet voorkomen worden en Bij1 roept mensen op daarvoor te zorgen.
Zoals er in het verleden ook winkeliers bedreigd werden die zwarte pietjes in de etalage hadden?

Hoop dat de ondernemer direct aangifte doet als er maar een zweem van bedreiging is.
pi_205101359
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:11 schreef Gia het volgende:

[..]
En 99.2% stemt niet op Bij1.
100 - (0,84 / 100 x 78,71) = 99.339% zelfs.

Dus je wilt zeggen dat Bij1 amper invloed heeft?
"Pools are perfect for holding water"
pi_205101365
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Zorgelijke ontwikkeling.
De bijeenkomst moet voorkomen worden en Bij1 roept mensen op daarvoor te zorgen.
Zoals er in het verleden ook winkeliers bedreigd werden die zwarte pietjes in de etalage hadden?
Ze roepen op om te mailen.

quote:
Hoop dat de ondernemer direct aangifte doet als er maar een zweem van bedreiging is.
Inderdaad.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 juni 2022 @ 13:28:11 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205101420
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 11:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zal je eens even wat definities geven van alt-right:

AIVD:
[..]
ADL:
[..]
Dit heeft dus niets te maken met fascisme of een dictatuur. Laat staan met alle andere dingen die jij geregeld al als 'alt-right' labelt. Het geeft dus te meer aan dat jij eigenlijk helemaal niet weet wat deze term betekent en deze daarom ook op een onjuiste manier gebruikt, voornamelijk om andere users te kunnen demoniseren.
Gelukkig ben jij er nog om extreemrechts gedachtengoed te normaliseren. Wat moesten ze zonder jou.

Verder vallen de posts van Bloemkool precies in die definitie van alt-right
https://www.aivd.nl/onder(...)-rechts-of-alt-right
  maandag 20 juni 2022 @ 13:29:21 #249
3542 Gia
User under construction
pi_205101429
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:18 schreef probeer het volgende:

[..]
Ze roepen op om te mailen.
Ja, en wat zal er in die mailtjes staan?
"Wij willen u graag dringend adviseren om het Congres van de jongerenafdeling van Forum voor Democratie niet door te laten gaan. Graag een reactie op deze mail, anders zien we ons genoodzaakt om persoonlijk contact op te nemen met u, om deze zaak geregeld te krijgen."

Zoiets? Keurige tekst. Staat geen bedreiging in, althans, niet direct. Maar als je meerdere van deze mails krijgt, ga je je toch ongemakkelijk voelen en voorkom je liever dat die lui je komen bezoeken.

We hebben deze methoden al gezien met de zwarte Piet-discussie, waarbij winkeliers in bedekte termen bedreigd werden en maar liever de zwarte Pietjes uit de etalages haalden, om represailles te voorkomen.
pi_205101555
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Ja, en wat zal er in die mailtjes staan?
"Wij willen u graag dringend adviseren om het Congres van de jongerenafdeling van Forum voor Democratie niet door te laten gaan. Graag een reactie op deze mail, anders zien we ons genoodzaakt om persoonlijk contact op te nemen met u, om deze zaak geregeld te krijgen."

Zoiets? Keurige tekst.
Vind je dat ja? Ik zou dat niet keurig noemen.

quote:
Staat geen bedreiging in, althans, niet direct.
Dus wel een bedreiging, zie dikgedrukte.

quote:
Maar als je meerdere van deze mails krijgt, ga je je toch ongemakkelijk voelen en voorkom je liever dat die lui je komen bezoeken.
Ja. Ik zou bij meerdere van deze mailtjes zelfs bij de politie langs gaan.

quote:
We hebben deze methoden al gezien met de zwarte Piet-discussie, waarbij winkeliers in bedekte termen bedreigd werden en maar liever de zwarte Pietjes uit de etalages haalden, om represailles te voorkomen.
Represailles ja? Of toch voornamelijk negatieve publiciteit en derving van inkomsten?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 20 juni 2022 @ 14:17:09 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205101782
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij er nog om extreemrechts gedachtengoed te normaliseren. Wat moesten ze zonder jou.
Welk 'extreemrechts' gedachtegoed heb je het dan zoal over? Ik zal je alvast de definitie geven van 'extreemrechts' alvorens je ook hier weer een eigen, onjuiste betekenis aan probeert te geven:
quote:
De AIVD spreekt van rechts-extremisme als aan definitie van extremisme wordt voldaan en daarbij een of meer van de volgende denkbeelden centraal staan:

• vreemdelingenhaat;
• haat jegens vreemde (cultuur)elementen;
• ultranationalisme.
Ik ben enorm benieuwd waar je denkt dat ik dingen promoot die hier direct mee in lijn liggen ...
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:28 schreef Hexagon het volgende:
Verder vallen de posts van Bloemkool precies in die definitie van alt-right
https://www.aivd.nl/onder(...)-rechts-of-alt-right
Ik heb die user nog niet kunnen betrappen op posts die insteken op de creatie van een 'blanke etnostaat'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205101801
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 12:43 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waren het Nederlanders aan het Garda-meer?
Dat weet ik niet. Ik vermoed dat ze noord Afrikaanse paspoorten hebben.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 20 juni 2022 @ 14:33:30 #253
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205101890
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat weet ik niet. Ik vermoed dat ze noord Afrikaanse paspoorten hebben.
En hoe zorgen ze dan hier voor problemen?
pi_205101997
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:33 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
En hoe zorgen ze dan hier voor problemen?
Geen idee. Het zijn allemaal modelburgers die hun school afmaken en niet bovenaan iedere negatieve lijst prijken. Waar hebben we het eigenlijk over?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 20 juni 2022 @ 14:52:30 #255
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205102013
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geen idee. Het zijn allemaal modelburgers die hun school afmaken en niet bovenaan iedere negatieve lijst prijken. Waar hebben we het eigenlijk over?
Geen idee, jij zegt dat de jongeren van het Gardameer hier voor problemen zorgen dus ik was benieuwd op welke manier. Maar je weet het zelf dus ook niet?
pi_205102019
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 14:52 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Geen idee, jij zegt dat de jongeren van het Gardameer hier voor problemen zorgen dus ik was benieuwd op welke manier. Maar je weet het zelf dus ook niet?
Ik heb wel een idee maar ik denk dat het zinloos is daar met jou over te discussiėren.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205102924
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 09:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Alt right wappie gespot.

Is dit nou serieus de media die jij tot je neemt?
Ben ik met je eens we zouden allemaal de verslaggeving over dit probleem op de NOS moeten kijken

Oh wacht, die hebben er niks over verteld want dat past niet in de agenda. Raar he dat mensen naar dingen als ON en PJW gaan kijken?

Wat is dat de hele tijd met jullie en de persoonlijke aanvallen als wappie en alt right en incel, kun je niet gewoon normaal een gesprek voeren?
pi_205103015
quote:
84s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:19 schreef Starhopper het volgende:
Dat event in de RAI vind ik veel enger.

[ afbeelding ]

Over dit event
On February 24th, Russia invaded Ukraine. The event was immediately condemned by countries in the American sphere of influence: NATO, the EU, Australia, etc. Heavy sanctions were imposed. Russian assets were seized. Russian media were censored. The rest of the world was more hesitant to take sides.

Countries in Asia, Africa, Latin America, and the Middle East have refused to condemn and sanction Russia for what Moscow claims is a defensive operation to protect Russia’s national security and interests. What exactly is the background of the current conflict in Ukraine?

So many questions begging for answers. It's time for a debate!

Speakers:
John Laughland (keynote), lecturer in political science and history, author of
Marcel de Graaff MEP, Forum for Democracy (Netherlands)
Joachim Kuhs MEP, Alternative für Deutschland (Germany)
Alexander Shulgin, Russian ambassador to the Netherlands
Joost Niemöller, independent journalist
Pieter Stuurman, Café Weltschmerz
(AND MANY OTHERS.)

https://events.fvd.nl/understanding-the-conflict-in-ukraine
Ik niet.
pi_205103085
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 12:08 schreef maily het volgende:

[..]
[..]
:{w
Alsof je daar geen rosbief, filet americain en beschuit met muisjes bij krijgt. Niet te te vergeten Nescafé.
pi_205103133
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:09 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Ben ik met je eens we zouden allemaal de verslaggeving over dit probleem op de NOS moeten kijken

Oh wacht, die hebben er niks over verteld want dat past niet in de agenda. Raar he dat mensen naar dingen als ON en PJW gaan kijken?
Huh? Omroep west doet hier toch gewoon verslag van? Dat is toch mainstream media, al dan niet regionaal?

https://www.omroepwest.nl(...)democratie-voorkomen

Alsjeblieft, linkje staat gewoon in de OP. Als de titel zo'n blauwe kleur heeft, is het soms een hyperlink, en kan je er op klikken.

quote:
Wat is dat de hele tijd met jullie en de persoonlijke aanvallen als wappie en alt right en incel, kun je niet gewoon normaal een gesprek voeren?
Ik vind dat ik in dit topic prima blijk heb gegeven van mijn vermogen om een normaal gesprek te voeren. (edit: Eerder met jou zelfs nog.) Betekent echter niet dat ik dat vermogen constant inzet. Hangt oa van het standpunt van de ander af.

Dus eh, ja ... Als iemand hier binnen komt vallen met de 'bijdrage' dat Bij1 wil dat Nederlandse vrouwen ook aangerand worden, dan heeft diegene inderdaad aan mij geen vriendelijke gesprekspartner.

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 20-06-2022 17:41:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Spellchecker maandag 20 juni 2022 @ 17:41:34 #261
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205103267
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:26 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Alsof je daar geen rosbief, filet americain en beschuit met muisjes bij krijgt. Niet te te vergeten Nescafé.
Ja wow. En de rest van het geld? :Y)
pi_205103404
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:30 schreef probeer het volgende:

[..]
Huh? Omroep west doet hier toch gewoon verslag van? Dat is toch mainstream media, al dan niet regionaal?

https://www.omroepwest.nl(...)democratie-voorkomen

Alsjeblieft, linkje staat gewoon in de OP. Als de titel zo'n blauwe kleur heeft, is het soms een hyperlink, en kan je er op klikken.
[..]
Ik vind dat ik in dit topic prima blijk heb gegeven van mijn vermogen om een normaal gesprek te voeren. Betekent echter niet dat ik dat vermogen constant inzet. Hangt een beetje van het standpunt van de ander af.

Dus eh, ja ... Als iemand hier binnen komt vallen met de 'bijdrage' dat Bij1 wil dat Nederlandse vrouwen ook aangerand worden, dan heeft diegene inderdaad aan mij geen vriendelijke gesprekspartner.
Je kunt wel "huh" zeggen maar waarom heeft de NOS er niks over gezegd dan?

En persoonlijk denk ik niet dat Bij1 dat persee wil, er zitten namelijk ook niet-blanken of transgenders tussen die misschien wel aangerand kunnen worden (hahaha). Maar serieus, ik snap wat je bedoelt maar het is natuurlijk wel zo dat partijen die ff simpel gezegd "meer meer meer" willen dat een hogere prioriteit geven dan een veilige samenleving voor oa vrouwen.
pi_205103550
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:53 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Je kunt wel "huh" zeggen maar waarom heeft de NOS er niks over gezegd dan?
Omdat dit regionaal nieuws is. Jongeren van FvD willen locatie huren, lokale Bij1 spoort achterban aan om mailtjes te sturen. Niet alles wat de lokale afdeling van Bij1 of de jongerentak van het FvD doen is landelijk nieuws. En gelukkig maar ook.

Ik vermoed dat wanneer dit nog een staartje krijgt door bv een afgezegd/verplaatst evenement, of Bij1 aanhang die te ver gaat en bedreigt, er wel uitgebreidere verslaglegging van meerdere media plaats zal vinden. Waaronder wellicht de NOS.

Tot nu toe is het imo allemaal nogal 'mwah', qua nieuwswaarde en zulks.

quote:
En persoonlijk denk ik niet dat Bij1 dat persee wil, er zitten namelijk ook niet-blanken of transgenders tussen die misschien wel aangerand kunnen worden (hahaha). Maar serieus, ik snap wat je bedoelt maar het is natuurlijk wel zo dat partijen die ff simpel gezegd "meer meer meer" willen dat een hogere prioriteit geven dan een veilige samenleving voor oa vrouwen.
Tsja. Ik heb het net even gelezen https://bij1.org/programma/asiel-en-migratie/ en ik ben geen fan. Vind het nogal onrealistisch. En ja, zorgen om de veiligheid van iedereen binnen onze landsgrenzen is daar imo ook een kanttekening bij.

Maar dat is toch echt van een heel andere orde dan de stelling van Bloemkool.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205103599
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:07 schreef probeer het volgende:

[..]
Omdat dit regionaal nieuws is. Jongeren van FvD willen locatie huren, lokale Bij1 spoort achterban aan om mailtjes te sturen. Niet alles wat de lokale afdeling van Bij1 of de jongerentak van het FvD doen is landelijk nieuws. En gelukkig maar ook.

Ik vermoed dat wanneer dit nog een staartje krijgt door bv een afgezegd/verplaatst evenement, of Bij1 aanhang die te ver gaat en bedreigt, er wel uitgebreidere verslaglegging van meerdere media plaats zal vinden. Waaronder wellicht de NOS.

Tot nu toe is het imo allemaal nogal 'mwah', qua nieuwswaarde en zulks.
[..]
Tsja. Ik heb het net even gelezen https://bij1.org/programma/asiel-en-migratie/ en ik ben geen fan. Vind het nogal onrealistisch. En ja, zorgen om de veiligheid van iedereen binnen onze landsgrenzen is daar imo ook een kanttekening bij.

Maar dat is toch echt van een heel andere orde dan de stelling van Bloemkool.
Oh nee, ik bedoelde het nieuws over het Gardameer, dat ze het niet over deze bijeenkomst hebben dat begrijp ik nog wel.
pi_205103634
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:12 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Oh nee, ik bedoelde het nieuws over het Gardameer, dat ze het niet over deze bijeenkomst hebben dat begrijp ik nog wel.
Ik ben erg bang dat de voornaamste reden daarachter is, dat wanneer de NOS zich bezig zou houden met berichtgeving over groepsaanrandingen in Europa, dat het leeuwendeel van hun werkzaamheden zou worden.

Gebeurt te vaak icm niet in Nederland dus te ver van huis. Superhard, maar ws helaas waar.

Mocht dit nou leiden tot ingrijpen door de Italiaanse overheid, anders dan wat standaard is (justitie die opspoort, oppakt en vervolgt) dan wordt het wellicht wel nieuws groot genoeg om in het buitenland in de landelijke media te komen.

[ Bericht 3% gewijzigd door probeer op 20-06-2022 18:22:10 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_205103876
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ben erg bang dat de voornaamste reden daarachter is, dat wanneer de NOS zich bezig zou houden met berichtgeving over groepsaanrandingen in Europa, dat het leeuwendeel van hun werkzaamheden zou worden.

Gebeurt te vaak icm niet in Nederland dus te ver van huis. Superhard, maar ws helaas waar.

Mocht dit nou leiden tot ingrijpen door de Italiaanse overheid, anders dan wat standaard is (justitie die opspoort, oppakt en vervolgt) dan wordt het wellicht wel nieuws groot genoeg om in het buitenland in de landelijke media te komen.
Ik zit ff te kijken en een "aboriginal"-vlag is blijkbaar wel nieuwswaardig bij de NOS, heb zo'n vermoeden dat Nederland dit iets interessanter zou vinden kijkende naar de views die PJW krijgt op zijn video.

Ik denk dat ze bij het NOS eerder dit soort motivatie hebben om dit maar onder het tapijt te schuiven.
pi_205103930
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ben erg bang dat de voornaamste reden daarachter is, dat wanneer de NOS zich bezig zou houden met berichtgeving over groepsaanrandingen in Europa, dat het leeuwendeel van hun werkzaamheden zou worden.

Gebeurt te vaak icm niet in Nederland dus te ver van huis. Superhard, maar ws helaas waar.

Mocht dit nou leiden tot ingrijpen door de Italiaanse overheid, anders dan wat standaard is (justitie die opspoort, oppakt en vervolgt) dan wordt het wellicht wel nieuws groot genoeg om in het buitenland in de landelijke media te komen.
Vrij recent nog in Walibi, dat is bij mij weten toch in Nederland
pi_205103947
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:49 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Vrij recent nog in Walibi, dat is bij mij weten toch in Nederland
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-jongens~a36cb197/

Dat heeft dan ook de mainstream media gehaald.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205103999
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 18:51 schreef probeer het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)te-jongens~a36cb197/

Dat heeft dan ook de mainstream media gehaald.
Maar weer niet bij de NOS, alleen achter een paywal en ze laten ons natuurlijk niks weten over de identiteit van de daders om redenen die iedereen weet en dat is dus de reden waarom rechts Nederland afhaken bij de MSM.
pi_205104044
Gaaf hoe de NOS toch altijd zo belangrijk is voor de ekte rechtsige mensch..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 20 juni 2022 @ 19:09:53 #271
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205104114
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2022 19:02 schreef xpompompomx het volgende:
Gaaf hoe de NOS toch altijd zo belangrijk is voor de ekte rechtsige mensch..
Ze kijken nooit he, linkse propaganda@!!1
pi_205104198
Als er 2 partijen zijn die haatgevoelens niet onder stoelen of banken steken dan zijn het wel BIJ1 en FvD.
Ordinaire haatclubs met zetels in de kamer, getverdemme.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205104367
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 17:41 schreef maily het volgende:

[..]
Ja wow. En de rest van het geld? :Y)
Ondankbaar. Dat is premium broodbeleg.
pi_205104656
Stel dat het andersom zou zijn, dan had het land op de kop gestaan
pi_205105746
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 13:07 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
Je bent ziek in je hoofd.

En ga nu maar weer lekker huilen over hoe niemand je achterlijke shit serieus neemt, en ik gemeen tegen je doe en hoe dat je gelijk bevestigt. Stellen dat een politieke partij wil dat vrouwen aangerand worden. Je zal het ranzige lef maar hebben.
Ga nog even door. Ik kan wel lachen met je reacties.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:42:40 #276
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205105920
Ik heb letterlijk net een topic dichtgegooid omdat het een en al moddergooien was. Leuk man, wat verwacht je van ons als mods? Dat we telkens stront gaan ruimen?

En ja ik gooi dit en publique omdat ik er best wel klaar mee ben. Mooiste vind ik de tr's (waarvoor dank!) maar het dan niet kunnen laten toch te quoten waardoor we ipv één post een half topic kunnen weggooien vanwege de reacties er op.

Een betere wereld begint bij jezelf. Ik snap de drang om ergens op in te gaan wel, maar als je het tr waardig vindt, ga er dan niet op in.. Dank je wel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_205105947
Misschien kunnen ze als ze er toch zijn gelijk fusie besprekingen houden, zelfde type mensen en zelfde type partij.
Er zijn wat hobbeltjes te overwinnen maar ik zie potentie !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205105951
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zat die ‘events’ eens door te lezen

https://events.fvd.nl/dr-(...)realiteit-of-illusie

500 euro, wat _O-
Dat is wel inclusief lunch he, dat zeg je er weer niet bij !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 juni 2022 @ 21:49:28 #279
408813 crew  trein2000
pi_205105970
Los van wat je allemaal van FvD vindt, ik vind het ook een knettergestoorde gevaarlijke partij, alleen zolang ze niets strafbaars doen mogen ze natuurlijk gewoon een vergadering houden. Dat is notabene in de grondwet vastgelegd.

Dat Bij1 dat wil voorkomen zegt meer over Bij1 dan FvD, democratie alleen voor de mensen die het met ons eens zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 20 juni 2022 @ 21:51:04 #280
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205105979
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Los van wat je allemaal van FvD vindt, ik vind het ook een knettergestoorde gevaarlijke partij, alleen zolang ze niets strafbaars doen mogen ze natuurlijk gewoon een vergadering houden. Dat is notabene in de grondwet vastgelegd.

Dat Bij1 dat wil voorkomen zegt meer over Bij1 dan FvD, democratie alleen voor de mensen die het met ons eens zijn.
Dit inderdaad.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 20 juni 2022 @ 21:56:24 #281
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_205106041
FvD is ook een kutpartij. Maar dit werkt gewoon weer eens in hun voordeel. Ze zijn nu zielig, dus kunnen ze weer lekker in de slachtofferrol gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_205106047
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:49 schreef trein2000 het volgende:
Los van wat je allemaal van FvD vindt, ik vind het ook een knettergestoorde gevaarlijke partij, alleen zolang ze niets strafbaars doen mogen ze natuurlijk gewoon een vergadering houden. Dat is notabene in de grondwet vastgelegd.

Dat Bij1 dat wil voorkomen zegt meer over Bij1 dan FvD, democratie alleen voor de mensen die het met ons eens zijn.
Wat heeft de grondwet hiermee te maken?
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 juni 2022 @ 22:02:16 #283
408813 crew  trein2000
pi_205106129
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:56 schreef probeer het volgende:

[..]
Wat heeft de grondwet hiermee te maken?
Dat zulke teksten niet uit de lucht komen vallen, dat is een vrij sterke indicatie van wat wij als samenleving belangrijk vinden.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205106138
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat zulke teksten niet uit de lucht komen vallen, dat is een vrij sterke indicatie van wat wij als samenleving belangrijk vinden.
Dat de staat ons het recht op vereniging niet ontzegt.

Klopt. Is hier gelukkig ook nergens aan de orde.

Dat 'er staat iets over in de grondwet dus mag ons door niemand een belemmering voor de voeten geworpen worden' is leuke retoriek. Gaat de wapen-fanboys in de VS ook goed af.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 juni 2022 @ 22:07:20 #285
408813 crew  trein2000
pi_205106202
Laat maar.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 juni 2022 @ 22:07:42 #286
408813 crew  trein2000
pi_205106209
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:03 schreef probeer het volgende:
Dat 'er staat iets over in de grondwet dus mag ons door niemand een belemmering voor de voeten geworpen worden' is leuke retoriek. Gaat de wapen-fanboys in de VS ook goed af.
:')
Daag Probeer, fijne dag verder.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205106263
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Volgens mij valt dat wel mee. De laatste pijling die ik van FVD heb gezien liet zien dat ze zijn gezakt sinds de tweede kamer verkiezingen van 2021.
Old Tyme Hardcore!
pi_205106325
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:07 schreef trein2000 het volgende:
Laat maar.
Ben je nou verongelijkt door die vergelijking met de 2A discussie in de VS? Jammer joh.

Ben het zelfs helemaal met je eens dat Bij1 hier nogal triest bezig is. Maar men mag een ander toch best vragen om iets niet te faciliteren voor een derde partij? Hoe raakt dat het recht van die derde partij? Men heeft toch de vrijheid om 'nee' te zeggen?

Zijn er op FoK! ook niet regelmatig discussies over de grenzen van de VvM en in hoeverre FoK! die dient te faciliteren? Daarbij komt toch ook de mening langs dat iemand vindt dat onderwerp X geen plek heeft op dit forum, en of de modjes dat in de regels willen zetten? Worden de users die het over X willen hebben dan beknot in hun VvM?
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 20 juni 2022 @ 22:17:42 #289
408813 crew  trein2000
pi_205106346
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:16 schreef probeer het volgende:

[..]
Ben je nou verongelijkt door die vergelijking met de 2A discussie in de VS? Jammer joh.

Ben het zelfs helemaal met je eens dat Bij1 hier nogal triest bezig is. Maar men mag een ander toch best vragen om iets niet te faciliteren voor een derde partij?

Zijn er op FoK! ook niet regelmatig discussies over de grenzen van de VvM en in hoeverre FoK! die dient te faciliteren? Daarbij komt toch ook best vaak de mening langs dat iemand vindt dat onderwerp X geen plek heeft op dit forum?
Ik ben verontwaardigd omdat ik op een lijn gezet wordt met halve moordenaars terwijl ik een volwassen discussie probeer te voeren. Enorm zwaktebod en een goede reden om nu op de blokkeer knop te drukken, fijne dag verder.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_205106356
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik ben verontwaardigd omdat ik op een lijn gezet wordt met halve moordenaars terwijl ik een volwassen discussie probeer te voeren. Enorm zwaktebod en een goede reden om nu op de blokkeer knop te drukken, fijne dag verder.
Die vergelijking met halve moordenaars verzin je toch echt helemaal zelf man.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205106506
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:14 schreef ludovico het volgende:
https://www.denederlandse(...)dstuk_1_grondrechten

Als ik de wetten moet benoemen die geschonden worden met QR codes en QR op werk of anders als consequentie ontslagen worden / 70% van het loon... Of welke grondrechten dienstplicht wel niet overtreedt, sorry, maar dan moet je misschien met iemand die je hoger in aanzien hebt gaan praten want dan ben ik niet degene die je nog kan redden.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]
:')
Leuk dit feitenvrije geroeptoeter. Er wordt van alles geschonden volgens jou maar als ik je vraag om dat concreet te maken geef je niet thuis. Logisch ook, want inhoudelijk is het bullshit. De grondwet wordt niet geschonden.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat toont alleen maar aan dat er dus gewogen wordt en mag worden en die grondrechten vaak niet absoluut zijn. Maar het principe van die grondwet kan dan alsnog wel geschonden worden en die principes zijn geen lichte kleine principes. Ik zeg steeds dat het geen wisselgeld is en dat voel ik met mij hele hebben en houden, dat die rechten zo aangevallen worden en men niet ziet hoe fout het is om die te overschreiden omwille van deze Covid situatie.....

Zijn die rechten echt zo weinig waard mensen?
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oh nu wordt ineens het principe geschonden. We krabbelen al terug…
Tsja, die principes achter de grondwet ..
"Pools are perfect for holding water"
pi_205107149
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2022 11:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Ze zijn gewoon te bang dat FvD te groot wordt, maar dat is niet meer te stoppen. Dat steeds meer mensen zich aangetrokken voelen tot FvD hebben dit soort partijen zelf aan te danken.
Ik denk niet dat veel mensen daar bang voor zijn. Als je nu nog steeds FvD stemt dan heb je wel echt ergens een afslag gemist de afgelopen jaren. Dat is een relatief beperkte groep mensen, dus dat zal niet enorm gaan toenemen.
pi_205107150
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2022 22:33 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Tsja, die principes achter de grondwet ..
Das ff geleden
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205107165
FvD is de beste partij in de historie van de Nederlandse democratie. Het is dus geen wonder dat de grootste anti-Nederland-club de partij het liefst verboden ziet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205107173
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:50 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Ik denk niet dat veel mensen daar bang voor zijn. Als je nu nog steeds FvD stemt dan heb je wel echt ergens een afslag gemist de afgelopen jaren. Dat is een relatief beperkte groep mensen, dus dat zal niet enorm gaan toenemen.
We zijn een crisis verwijderd van een politieke partij als FvD die zo groot gaat worden dat Pim Fortuyn jaloers zou worden. We hebben al lang genoeg gezien wat dit soort linkse hippiepartijen veroorzaken
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205107246
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:54 schreef KroketBroodje het volgende:
We zijn een crisis verwijderd van een politieke partij als FvD die zo groot gaat worden dat Pim Fortuyn jaloers zou worden. We hebben al lang genoeg gezien wat dit soort linkse hippiepartijen veroorzaken
We gaan al een tijdje van crisis naar crisis en in de tussentijd heeft FvD alleen maar ingeleverd. Dus welke crisis wordt er op Facebook genoemd dan waar de Fvd z'n slag mee gaat slaan?
pi_205107319
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 23:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Das ff geleden
De nieuwe zoekfunctie van FoK! werkt erg goed.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205107513
Wie weet is de uitbater een FvD stemmer. Die lacht zich dan te barsten over de briefjes en verzoekjes en veegt zijn kont er mee af.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205107829
Dat is hun democratische recht en dat BIJ1 dit probeert tegen te houden zegt wel genoeg over BIJ1.
Ō mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 21 juni 2022 @ 08:17:34 #300
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_205107841
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 08:15 schreef HSG het volgende:
Dat is hun democratische recht en dat BIJ1 dit probeert tegen te houden zegt wel genoeg over BIJ1.
Typisch gedrag van kleine kinderen intimiderende intochtverziekers.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_205112609
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2022 00:11 schreef Accordtje het volgende:

[..]
We gaan al een tijdje van crisis naar crisis en in de tussentijd heeft FvD alleen maar ingeleverd. Dus welke crisis wordt er op Facebook genoemd dan waar de Fvd z'n slag mee gaat slaan?
Geen idee ik zit niet op facebook.

Maar zodra corona en daarbij die massale buitensluiting van groepen mensen weer terug komt dan zie je het vanzelf
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')