Dat lijkt me op zich weinig nut hebben. Kost alleen maar FP-tijdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze de auto's nu 10mm lager gaan afstellen, dan moeten ze 10mm omhoog en dan staan ze op de gewenste hoogte
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich weinig nut hebben. Kost alleen maar FP-tijd
De racetijd blijft gewoon gelijk hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd
ze hebben dat nu toch vooruit geschoven, dit raceweekend gebeurt er niets wat dat betreft of is dat weer veranderd?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd
Tuurlijk, dat kan, maar hoe je het ook wendt of keert: de kans op succes wordt flink kleinerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Uiteraard kan je vanaf achteraan ook winnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd
best gevaarlijk ook maar ik neem aan dat ze proberen te voorkomen dat teams niet zelf voor die softspot gaan, op welke hoogte die dan ook ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat lijkt me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
En dan aan het eind een off-road kwalificatierondequote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
Of een sprintrace over 100km. Wie weet wat die gekken verzinnenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan aan het eind een off-road kwalificatieronde
Een ronde verplicht over het vuil!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Of een sprintrace over 100km. Wie weet wat die gekken verzinnen
Kansloosquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet
FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP
https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, je kan wel wat willen maar je moet het ook kunnen toepassen, wat ik wel vreemd vindt is dat ze die extra vloersteun etc. dan niet terugdraaien, die had Mercedes er toch wel heel snel opzitten, wat ook de andere teams wel vreemd vonden omdat ze tenslotte van Baku naar Canada zijn gegaan en amper tijd en gelegenheid was om wat te doenquote:
In FP3. 3 ronden rijden om te kijken of het binnen de grenzen valt, anders opnieuw proberen. Zo niet dan 10mm omhoog.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
"ride height qualification session"quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
Gegeven dat alle teams hun vraagtekens zetten bij wat nu eigenlijk wordt gemeten, denk ik dat het nog lang kan duren voor er iets geimplementeerd wordt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In FP3. 3 ronden rijden om te kijken of het binnen de grenzen valt, anders opnieuw proberen. Zo niet dan 10mm omhoog.
Is hier donderdag al besproken toen dit bekend werd. En geldt niet voor deze race maar waarschijnlijk vanaf Silverstone.
dit en je ziet de politieke beweging van Mercedes die veel verder willen gaan omdat ze nu eenmaal een knakenbak hebben gebouwd en Red Bull die het gewoon wil laten zoals het isquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:32 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Gegeven dat alle teams hun vraagtekens zetten bij wat nu eigenlijk wordt gemeten, denk ik dat het nog lang kan duren voor er iets geimplementeerd wordt.
ze meten toch oa de verticale G krachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Of voor de eigen coureurquote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder. Nee, je zult het bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie moeten doen waar ze echt vol moeten rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
Dan zit je al in parc ferme en msg je niets meer aanpassen. FP3 stond in de TD.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder. Nee, je zult het bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie moeten doen waar ze echt vol moeten rijden.
Auto’s zijn in orde toch? Er is geen technisch mankement. Het effect van de porpoising op de coureur verschilt van coureur tot coureur.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of voor de eigen coureur
En als de verticale g-krachten te groot worden kan dat get geval zijn.
Uit het technisch reglement:quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.
Als een auto ronde na ronde stuitert op het rechte stuk is dat gevaarlijk. Iedereen in de sport heeft het gevaar inmiddels onderkend. Dan kun je best tegen de teams zeggen: laat die auto tijdens de race minder stuiteren of je loopt kans dat je uit de race gehaald wordt. Meetmethode of niet.quote:1.3 Dangerous construction
The stewards may exclude a vehicle whose construction is deemed to be dangerous.
Zoals ik gisteren zei:quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet
FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP
https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/
En wat ik donderdag al lasquote:
Stuiteren an sich is niet gevaarlijk, zeker als de coureur gewoon z’n rempunt kan pakken. Daarnaast is op de limiet racen sowieso gevaarlijk. Wanneer stuiteren gevaarlijk wordt is mede afhankelijk van wie er achter het stuur zit, schijnbaar wordt Hamilton er kreupel van, en kan Russell gewoon z’n ding doen. Maar beide coureurs zouden dus de meatball moeten krijgen in jouw optiek?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uit het technisch reglement:
[..]
Als een auto ronde na ronde stuitert op het rechte stuk is dat gevaarlijk. Iedereen in de sport heeft het gevaar inmiddels onderkend. Dan kun je best tegen de teams zeggen: laat die auto tijdens de race minder stuiteren of je loopt kans dat je uit de race gehaald wordt. Meetmethode of niet.
Dat zou heel goed kunnen. De FIA kan aangeven hoe ver ze het willen laten gaan. Dat Russell het nu niet voelt of niet zegt te voelen zegt helemaal niets. De huidige auto's slopen het lichaam in een versneld tempo, waardoor er op langere termijn wel degelijk gevolgen zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Stuiteren an sich is niet gevaarlijk, zeker als de coureur gewoon z’n rempunt kan pakken. Daarnaast is op de limiet racen sowieso gevaarlijk. Wanneer stuiteren gevaarlijk wordt is mede afhankelijk van wie er achter het stuur zit, schijnbaar wordt Hamilton er kreupel van, en kan Russell gewoon z’n ding doen. Maar beide coureurs zouden dus de meatball moeten krijgen in jouw optiek?
Fp3 lijkt me dus niet relevant, je bent ook niet verplicht om dan te rijden toch? Zou je ook nog een mankement kunnen faken bijv. Parc ferme mag je geloof ik wel een aanpassing doen voor veiligheid?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan zit je al in parc ferme en msg je niets meer aanpassen. FP3 stond in de TD.
Dat alleen Hamilton het voelt hoeft ook niet te spreken voor alle anderen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. De FIA kan aangeven hoe ver ze het willen laten gaan. Dat Russell het nu niet voelt of niet zegt te voelen zegt helemaal niets. De huidige auto's slopen het lichaam in een versneld tempo, waardoor er op langere termijn wel degelijk gevolgen zijn.
Klopt. De FIA heeft in de huidige regels wel degelijk een handvat om op te kunnen treden en dat kunnen ze ongeacht wat de teams te melden hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat alleen Hamilton het voelt hoeft ook niet te spreken voor alle anderen.
Jullie zijn bezig met een wellus/niettus discussie.
Dan moeten ze die coureurs na de race maar straffen als blijkt ze te weinig tegen het stuiteren gedaan hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder.
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/
Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.
Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt.
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergetenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.
De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.
Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
Ja dat weet ik, maar soms is een tijdperk wel aan zijn einde.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten
Het seizoen kende een prachtige start met mooie gevechten tussen Verstappen en Leclerc. Geen Mercedes te bekennen maar op de één of andere manier proberen ze toch weer hun stempel te drukken op het seizoen. Dat is hun goedrecht, maar op deze manier komt het ietwat desperaat over.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.
De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.
Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
Je leest onder de artikelen meer en meer reacties dat de Formule 1-fans klaar zijn met het gedrag van Mercedes. Dat gaat hun machtspositie zeker aantasten omdat onder meer journalisten hier niet immuun voor zijn. Sterker nog, er komen nu ook vanuit Britse hoek kritische stukken op Mercedes. Dat was tot voor enkele maanden bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten
eens alleen komt dat besef meestal achteraf en zo ver zijn ze nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar soms is een tijdperk wel aan zijn einde.
Het Mercedes tijdperk is aan het afbrokkelen. Zodra Wolff daar weggaat is het ook definitief voorbij met al dat domme gedoe denk ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je leest onder de artikelen meer en meer reacties dat de Formule 1-fans klaar zijn met het gedrag van Mercedes. Dat gaat hun machtspositie zeker aantasten omdat onder meer journalisten hier niet immuun voor zijn. Sterker nog, er komen nu ook vanuit Britse hoek kritische stukken op Mercedes. Dat was tot voor enkele maanden bijna onmogelijk
Ze hebben de auto zelf ontworpen. Lessons learned en meenemen naar volgend seizoen. Red Bull heeft het wat dat betreft heel erg goed gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....
Triest hoe alles wat Toto zegt per se verkeerd uitgelegd moet wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/
Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.
Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt.
Dan bij deze de mogelijkheid om het goed uit te leggen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Triest hoe alles wat Toto zegt per se verkeerd uitgelegd moet worden
dat is dus de vraag dat lessons learned, ze hebben nog steeds weinig idee wat ze aan het doen zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze hebben de auto zelf ontworpen. Lessons learned en meenemen naar volgend seizoen. Red Bull heeft het wat dat betreft heel erg goed gedaan.
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan bij deze de mogelijkheid om het goed uit te leggen.
ik denk dat je het zelf nog een keer moet lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.
Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees?
Goh.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je het zelf nog een keer moet lezen
Totaal ja, Wolff is al jaren ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goh.
"In de Formule 1 moeten wij soms tegen onszelf beschermd worden" is zeker ook onzin
Iedereen binnen de racewereld zegt dat het de oplossing is. Technische mensen zeggen het, andere coureurs zeggen het, ex-coureurs zeggen het. Alleen bij Mercedes is men daar nogal onduidelijk over. Voorbeeld: aan de ene kant beweert Toto dat de auto verhogen geen oplossing zou zijn en dat het complexer zou zijn, aan de andere kant probeerde hij bij de FIA een regelwijziging door te drukken waardoor ALLE auto's zouden moeten worden verhoogd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn
Wat is een acceptabele verhoging van het gezondheidsrisico t.o.v. verhoging snelheid?quote:Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft.
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:18 schreef SamCooke het volgende:
.
[..]
Wat is een acceptabele verhoging van het gezondheidsrisico t.o.v. verhoging snelheid?
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doenquote:Dus omdat Mercedes een sh*tcar heeft gemaakt geeft hun dat een vrijgeleide om een extreme set-up te kiezen die gevaarlijk is voor de coureurs alleen omdat ze zo hun 'rechtmatige' plek in het veld kunnen behouden?
Feit #1: Mercedes heeft een shit auto gebouwd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.
Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees?
Ach kom op zeg. Tuurlijk ga je nergens een quote vinden waarin Toto zegt "geeft Mercedes een vrijgeleide". Dat snap jij toch ook wel?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.
[..]
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen
Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Feit #1: Mercedes heeft een shit auto gebouwd.
Feit #2: Auto iets verhogen zal het stuiteren verminderen. Dit verzin ik niet zelf, dit wordt gezegd door tientallen kenners die er vele malen meer verstand van hebben dan jij of ik. Waarom denk je dat Toto met een "geweldig" idee kwam om een minimale rijhoogte voor ALLE teams vast te stellen? Waarom zou hij dit proberen door te drukken als het verhogen geen zin zou hebben?
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegtquote:En ja ... FIA neemt nu toch de teams tegen zichzelf in bescherming met de nieuwe technical directive? Toto wilde dat iets ging gebeuren en de FIA heeft ingegrepen. Toto wilde dat FIA de teams in bescherming zou nemen tegen zichzelf en dat is precies wat de FIA nu doet. Die gast weet uit gekkigheid niet meer wat hij moet doen of zeggen en probeert iedereen met zich mee naar beneden te trekken in plaats van accepteren dat hij gewoon een zuig auto heeft dit jaar.
Toto stelt voor om ieder team een minimale rijhoogte te geven. Terwijl Russell claimt dat de Mercedes niet verder omhoog kan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.
[..]
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen
Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan
weet je. Er zijn gelukkig nog 9 andere teams die ook allemaal een eigen mening hebben. Die mening is alleen wat minder zichtbaar omdat één team wel buitengewoon veel aandacht krijgt, veel meer dan goed is voor de sport.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toto stelt voor om ieder team een minimale rijhoogte te geven. Terwijl Russell claimt dat de Mercedes niet verder omhoog kan.
Hoe duidelijk wil je het hebben dat ze hun uiterste best doen om alle teams te naaien omdat ze zelf een rukauto hebben gebouwd?
Het is gewoon walgelijk.
Toto en FIA zijn het helemaal niet eens. Mercedes claimt dat ze aanpassingen willen ivm gezondheid van de rijders, maar dat is kul. Die gezondheid hebben ze bij Mercedes zelf in de hand, maar ze verrekken het om de auto aan te passen omdat ze dan achter de AT's rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?
[..]
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt
Gekkigheid uit Wolffs mond is het stukje over dat sommige coureurs zogenaamd niet meer uitgesproken zijn over het stuiteren. Wat onzin en gewoon weer lullen in de ruimte is, zodat er een "narrative" ontstaat wat ze weer hun kant op kunnen draaien.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?
[..]
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt
Defenieer "teveel"quote:Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Toto zit met zijn vingers in heel veel papjesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.
De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.
Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
Is vrijgeleide echt de term waar we aan moeten denken? Dat Mercedes een vrijgeleide zou krijgen of is dat heel misschien een klein beetje overdreven? Ik zie dat in de artikelen of de kutauto van Mercedes ook niet terugkomen, dat journalisten die indruk hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Tuurlijk ga je nergens een quote vinden waarin Toto zegt "geeft Mercedes een vrijgeleide". Dat snap jij toch ook wel?
Dat stoot mij ook tegen de borst.quote:Toto zegt wel "laten wij een minimale rijhoogte voor iedereen vaststellen". Dat is toch gewoon hetzelfde als "wij hebben een shit auto gebouwd, dus help ons aub. door iedereen te straffen, zodat wij niet in de acherhoede hoeven te rijden"?
En uit dat artikel beweert wolff iets anders? Ik mis even wat wolff nu weer fout doetquote:Toto wilde verandering en Toto wilde dat de teams tegen zichzelf beschermd werden en dat is precies wat de FIA nu doet. Het is niet wat Toto wilde, maar FIA heeft geluisterd. Teams kunnen en mogen niet meer hun coureurs in gevaar brengen om te verbergen dat ze een achterhoede auto hebben gebouwd en Lewis mag zichzelf niet meer in gevaar brengen om Russell bij te kunnen benen.
Maar iedereen was het er over eens dat de nieuwe TD een voordeel was voor teams die weinig stuiteren zoals RBquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/
Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.
Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt.
het blijft een subjectief iets, maar daarvoor is het kapstokartikel 1.3quote:
Eens. We weten alleen van de afgelopen seizoenen dat de FIA nogal eens wat uit de hoge hoed tovert in pogingen om de teams voorin dichter bij elkaar te brengen. Ik snap dus best de ongerustheid bij de RB fans dat er uiteindelijk een maatregel uitkomt die het hele seizoen weer op zijn kop gooit en uiteindelijk wel voordelig voor Mercedes uit zal pakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Mercedes kan natuurlijk best een auto bouwen die het asfalt niet raakt. Maar dat kost snelheid. Daardoor zou eventueel een situatie kunnen ontstaan dat niet alleen het comfort maar ook de gezondheid van coureurs wordt uitgeruild tegen snelheid. Dat is een onwenselijke stituatie in een snelheidssport aangezien het dan de gezondheid is die wordt opgeofferd.
Dan mag de FIA best ingrijpen, en moet dat wellicht. Alleen uitsluitend ter bescherming van de gezondheid, het niet inleveren van snelheid is geen probleem dat de FIA aangaat. Het was aan de teams om een auto te bouwen die zo snel mogelijk is zonder de gezondheid van coureurs in gevaar te brengen. Dat sommige teams daarin niet zijn geslaagd is geen probleem van de FIA, er zijn wel vaker teams die er niet in zijn geslaagd een snelle auto te bouwen binnen de gestelde kaders.
Eerst maar afwachten wat de gevolgen zijn. Vooralsnog is de enige wijziging dat de teams in Canada extra versteviging mogen aanbrengen onder hun bodem, wat voor Mercedes het grootste voordeel is omdat ze geen side pods hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar iedereen was het er over eens dat de nieuwe TD een voordeel was voor teams die weinig stuiteren zoals RB
Hoezo is dat dan nu ineens anders?
Mercedes moet nu toch juist omhoog om binnen de stuiterlimiet te blijven?
Ik lees hier al weken "Mercedes moet de auto hoger zetten maar dat willen ze niet"
Nu moeten ze het en is het weer niet goed.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. We weten alleen van de afgelopen seizoenen dat de FIA nogal eens wat uit de hoge hoed tovert in pogingen om de teams voorin dichter bij elkaar te brengen. Ik snap dus best de ongerustheid bij de RB fans dat er uiteindelijk een maatregel uitkomt die het hele seizoen weer op zijn kop gooit en uiteindelijk wel voordelig voor Mercedes uit zal pakken.
De mail '.....anders stoppen we er mee!' staat al klaar in Toto's concepten. Dat weet iedereen die de F1 al een paar jaar volgt.
* Netsplitter mompelt iets over janken....quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja de FIA is corrupt dit dat. Manmanman, wat een ongefundeerd gejank weer.
Gaat het een keer helemaal goed met Max en consorten. Toch blijven zeuren over de FIA. Alsof die vorig jaar het kampioenschap niet hebben weergegeven aan Max.
De teams dichter bij elkaar brengen is een legitiem sportief doel voor het technisch reglement van het komende jaar. Maar het is geen legitiem doel lopende het jaar bij een veiligheidsmaatregel.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens. We weten alleen van de afgelopen seizoenen dat de FIA nogal eens wat uit de hoge hoed tovert in pogingen om de teams voorin dichter bij elkaar te brengen. Ik snap dus best de ongerustheid bij de RB fans dat er uiteindelijk een maatregel uitkomt die het hele seizoen weer op zijn kop gooit en uiteindelijk wel voordelig voor Mercedes uit zal pakken.
De mail '.....anders stoppen we er mee!' staat al klaar in Toto's concepten. Dat weet iedereen die de F1 al een paar jaar volgt.
Je hoeft niet heel ver de historie in om te weten dat de FIA inderdaad teams heeft bevoordeeld om ze er bij te houden. Of dat corruptie is, laat ik aan jou.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja de FIA is corrupt dit dat. Manmanman, wat een ongefundeerd gejank weer.
Gaat het een keer helemaal goed met Max en consorten. Toch blijven zeuren over de FIA. Alsof die vorig jaar het kampioenschap niet hebben weergegeven aan Max.
Helemaal mee eens. Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaat gebeuren. Vorig jaar heeft men veelvuldig TD's ingezet om de spanning te verhogen. En daar zijn toen diverse teams op verschillende momenten mee benadeeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De teams dichter bij elkaar brengen is een legitiem sportief doel voor het technisch reglement van het komende jaar. Maar het is geen legitiem doel lopende het jaar bij een veiligheidsmaatregel.
Zoals? Niet om tegen je in te gaan, maar de laatste 3-4 jaar boeit het nieuws om de races heen me niet zoveel meer, dus mis ik dat vaak en kijk ik vooral de races zelfquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vorig jaar heeft men veelvuldig TD's ingezet om de spanning te verhogen. En daar zijn toen diverse teams op verschillende momenten mee benadeeld.
De achtervleugels, de pitstops. Die schieten me meteen te binnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zoals? Niet om tegen je in te gaan, maar de laatste 3-4 jaar boeit het nieuws om de races heen me niet zoveel meer, dus mis ik dat vaak en kijk ik vooral de races zelf
De achterbanden na Baku..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De achtervleugels, de pitstops. Die schieten me meteen te binnen.
quote:
Terwijl je toch verwacht dat de GOAT minimaal tweede moet worden als zijn nieuwe teammaat op het podium staat.quote:
Ik denk dat Max die bak na 1 rondje in de pits parkeertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:40 schreef AnneX het volgende:
Voor de fun: laat VER een uurtje rijden in zijn auto…
Ben benieuwd naar het resultaat.
Ja, waarom zou hij daar in godsnaam zijn tijd aan verdoen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Max die bak na 1 rondje in de pits parkeert
Hamilton roept dat ook. En Russel beweert ook dat Max in het begin van het seizoen zich beklaagde over het stuiteren. Ze vergeten alleen dat Redbull het probleem grotendeels heeft opgelost. En verder is er verschil tussen. Iets gevaarlijk vinden en onprettig.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:44 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gekkigheid uit Wolffs mond is het stukje over dat sommige coureurs zogenaamd niet meer uitgesproken zijn over het stuiteren. Wat onzin en gewoon weer lullen in de ruimte is, zodat er een "narrative" ontstaat wat ze weer hun kant op kunnen draaien.
.
Hij bedankt voor de eerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:40 schreef AnneX het volgende:
Voor de fun: laat VER een uurtje rijden in zijn auto…
Ben benieuwd naar het resultaat.
Juist, daar zit het verschil dan ook. Waarom klagen als je het opgelost hebt? Dat Mercedes het niet kan oplossen is hun probleem.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:48 schreef aesop het volgende:
[..]
Hamilton roept dat ook. En Russel beweert ook dat Max in het begin van het seizoen zich beklaagde over het stuiteren. Ze vergeten alleen dat Redbull het probleem grotendeels heeft opgelost. En verder is er verschil tussen. Iets gevaarlijk vinden en onprettig.
Het scheelt natuurlijk wel of je wint met stuiteren of zoekt naar snelheid en alleen kan profiteren bij het ongeluk van een ander en dan nog last hebt van stuiterenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:48 schreef aesop het volgende:
[..]
Hamilton roept dat ook. En Russel beweert ook dat Max in het begin van het seizoen zich beklaagde over het stuiteren. Ze vergeten alleen dat Redbull het probleem grotendeels heeft opgelost. En verder is er verschil tussen. Iets gevaarlijk vinden en onprettig.
Ze kunnen het wel oplossen, maar dat is niet die manier waarop ze willen, ze willen een oplossing die ze een voordeel geeft tov de andere teams.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Juist, daar zit het verschil dan ook. Waarom klagen als je het opgelost hebt? Dat Mercedes het niet kan oplossen is hun probleem.
Porpoising: Mercedes geeft zelf toe dat ze te ver gegaan zijn met de auto en de risico's voor Russell en Hamiltonquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:54 schreef Droopie het volgende:
Ik vind dat de FIA wel heel makkelijk omgaat met de veiligheid van de coureurs de afgelopen 2 jaar. Zeker vergeleken met de jaren ervoor.
Als ik het als buitenstaander even opsom zonder te kijken naar financien heb ik er al 3.
Russell in zijn Mercedes (en anderen) door porpoising.
De chicane en curb in Miami, waardoor Sainz? met 50G tegen de muur opvloog.
Het circuit van Jeddah, ik vind hem prachtig, maar veilig is dat niet echt niet te noemen. Te snel en teveel blinde bochten.
Gaan we over 2 jaar een meaculpa krijgen van de fia dat ze teveel geluisterd hebben naar de teambazen en het geld.
Met de Halo, Hans, aanpassingen van de procedures VSC en circuit van SPA leken ze echt de goede richting ingeslagen zijn, maar nu lijkt het de andere kant op te zijn gegaan.
Ja, ik zie die kritiek op de FIA ook niet als terecht. Vooralsnog pakken ze het op zoals zou moeten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Porpoising: Mercedes geeft zelf toe dat ze te ver gegaan zijn met de auto en de risico's voor Russell en Hamilton
Sainz: Sainz maakt zelf de fout in die bocht, dat is niet de schuld van de FIA.
Jeddah: Ja, Jeddah heb je een punt, dat circuit zit echt op de rand van het toelaatbare wat mij betreft.
Ik weet niet wat je nu poneert maar de FIA heeft meteen na Baku gereageerd, men heeft teams de kans gegeven om zelf met oplossingen te komen en de teams negeren de oplossingen en nemen willens en wetens risico's en dus stapt de FIA in. Precies zoals het zou moeten dus.
Je doet je gebruikersnaam geen eer aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ik zie die kritiek op de FIA ook niet als terecht. Vooralsnog pakken ze het op zoals zou moeten.
En ook eens met Jeddah, toch zijn er nog niet echt incidenten geweest daar die het beeld geven dat het zo gevaarlijk is als het lijkt. Of heb ik in andere raceklassen wat gemist?
Jij wel dan?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je doet je gebruikersnaam geen eer aan.
Gasley naar mercedes voor ham die het niet meer trekt.quote:
Kunnen ze beter voor Leclerc gaan, die klaagt niet als zijn auto stuitertquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gasley naar mercedes voor ham die het niet meer trekt.
Rosberg werd daar 3de mede doordat Hamilton uitviel. En Maleisie is een circuit waar je in kunt halen. We weten nog niet hoe moeilijk (of makkelijk) dat hier is met de nieuwe auto's. En gezien de snelheid van Vettel en Alonso, mag Leclerc in zijn handjes klappen als hij de top 5 haalt.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Nopequote:
Kans op regen tussen 80 en 100% volgens sommige weersites. Op de luchthaven regent het, maar die ligt een slordige 20km verderop.quote:
Waarom dat?quote:
Leclerc moet 10 plaatsen opgeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:32 schreef Remco2021 het volgende:
Is Verstappen zwaar de favo om morgen te winnen? Of heeft Le Clerc ook wel een kansje?
Ik zie MAX wel winnen morgen idd.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:35 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Oke, dan moet Verstappen het kunnen redden mits panne.
Maar wellicht leuker is dat er ook voor de quali nog 60% kans op neerslag wordt gegeven. Dan is het niet vanzelfsprekend dat de usual suspects op rij 1 en 2 staan.quote:
MAX is wel goed in de regen. Meer coureurs, dus kan leuk wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar wellicht leuker is dat er ook voor de quali nog 60% kans op neerslag wordt gegeven. Dan is het niet vanzelfsprekend dat de usual suspects op rij 1 en 2 staan.
Tenzijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:35 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Oke, dan moet Verstappen het kunnen redden mits panne.
quote:
Waarom schrijf jij Max iedere keer met hoofdletters?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
MAX is wel goed in de regen. Meer coureurs, dus kan leuk worden
Iemand kan zijn auto in de prak rijden. Misschien dat.quote:
Om te laten zien dat hij een ekte fan is!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij Max iedere keer met hoofdletters?
Is een bejaarde die stiekem reclame maakt voor de omroep.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij Max iedere keer met hoofdletters?
Dat vind ik leuk en omdat ik het een van de beste coureurs ooit vind.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom schrijf jij Max iedere keer met hoofdletters?
Zijquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Om te laten zien dat hij een ekte fan is!
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is een bejaarde die stiekem reclame maakt voor de omroep.
Uh okequote:
Mag hoor, vroeg het me gewoon afquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk en omdat ik het een van de beste coureurs ooit vind.
Owh, ik zie nu pas het blauwe streepje (zit mobiel)quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik zie nu pas het blauwe streepje (zit mobiel)
Ben er al jaren van overtuigd dat @:aloa een vrouw is
Ik denk ook dat jij een vrouw bent...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik zie nu pas het blauwe streepje (zit mobiel)
Ben er al jaren van overtuigd dat @:aloa een vrouw is
True en truequote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik denk ook dat jij een vrouw bent...
Je weet het nooit
Hamiltonquote:
Ik ga voor een Latifi, Strollebol kan het wel met regen.quote:
Dat is een prima regenrijderquote:
In die hoek zit ik zelf ook te denken jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:59 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ga voor een Latifi, Strollebol kan het wel met regen.
latifiquote:
Dat mag ook als je niet stuitert hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:04 schreef pvdplanet het volgende:
De rijhoogte moest toch omhoog bij sommige, das handig in de regen
Grapjequote:
Gruwelijk natquote:
quote:
Schreeuw niet zo, gek.quote:
quote:
We hebben het net over natte dingen, en Kleffedop komt zich even melden hoorquote:
Het is FP3. Dan gaat hij normaliter pas op zijn vroegst na 20 minuten naar buiten.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
Maxquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
geen van beidequote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
Strikvraag. Geen van beide.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
Trudeauquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
Justin Bieber met z'n halve pokerfacequote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
Gilles en Jacques.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:10 schreef 3rr0r het volgende:
Wie is populairder in Canada, Stroll of Latifi?
google die shitquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
Er is altijd eentje ietsjes meer dan de andere... Komt eentje uit de Montreal regio en de andere niet? Wellicht dan meer fans voor diegene in het publiek.
Beide geboren in Montrealquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
Er is altijd eentje ietsjes meer dan de andere... Komt eentje uit de Montreal regio en de andere niet? Wellicht dan meer fans voor diegene in het publiek.
Dan ga ik echt juichen, zou mooi zijn voor zo'n jongenquote:
Heeft hij al eens gedaan meen ik. 1x is genoeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan ga ik echt juichen, zou mooi zijn voor zo'n jongen
Alsof Ferrari nog kans maakt op de titelquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Prima weekend voor Charles om een penalty te pakken als het zo blijft.
Mexico toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gedaan meen ik. 1x is genoeg.
Ik zit liever op m'n warme zolderkamertje.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
De mensen op de tribune krijgen waar voor hun geld
Vorig jaar had Max ook een lekkere voorsprong totdat Mercedes die raket erin gooide. Had geen race langer moeten duren .quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alsof Ferrari nog kans maakt op de titel
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft hij al eens gedaan meen ik. 1x is genoeg.
Ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
ik nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
Hell no.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
Wij nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
Wereldgozerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:15 schreef Perox het volgende:
Vettel zit goed in zijn vel de laatste tijd - toch mooi om te zien.
Echt nietquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
slaat tegenwoordig ook een beetje doorquote:
wat moeten zij met een paal?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ach het is zijn home GP, is toch mooi.
Ik gun Lewis/Russell ook wel een pole op Silverstone.
Ik zou het ook weer niet uitsluiten.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alsof Ferrari nog kans maakt op de titel
Er rijdt toch al een homo meequote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaat tegenwoordig ook een beetje door
met zijn er moet een homo mee rijden
Dat mag hij vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaat tegenwoordig ook een beetje door
met zijn er moet een homo mee rijden
Zou kunnen. Ik heb ook geen glazen bol. Voor hetzelfde geld gaat RBR de komende races iedere keer kapot. Maar volgens mij had Ferrari het moeten hebben van de stratencircuits. En dat hebben ze niet gepaktquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou het ook weer niet uitsluiten.
De eerste vier races ging het alleen over RBR en hun technische onbetrouwbaarheid, misschien heeft Ferrari straks hun (grotere) problemen opgelost en daarnaast kan corona helaas ook nog een grote rol gaan spelen.
quote:
Zou goed zijn voor m’n fok f1 managerquote:
Waarom the fuck hebben ze dan een Z uitgekozen als het als een D klinkt?quote:
Oh shit, daar zeg je wat! Heb al een poosje niet meer naar m'n team gekekenquote:
Daar staat zijn moeder met de waarschuwende vingerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lance ging wel erg voorzichtig laatste chicane in
Voor dit weekend al te laatquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh shit, daar zeg je wat! Heb al een poosje niet meer naar m'n team gekeken
Chinezen hebben een ander alfabetquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom the fuck hebben ze dan een Z uitgekozen als het als een D klinkt?
Waarom heb jij een 3 als het als een e klinktquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom the fuck hebben ze dan een Z uitgekozen als het als een D klinkt?
Mick kan er geen ene reet van.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
Zelfs met maar 9 wagens op de baan is Mick de langzaamste
Beter dan die shitbox Merc, aldus L. Larbalestier.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:22 schreef Zorro het volgende:
Iedereen met een blauwe W achter de naam. Allemaal in een Williams gereden
Ja tekentjes...en als je dan onze letters gaat gebruiken moet je de juiste kiezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Chinezen hebben een ander alfabet
Hoezo? Ik lees het altijd als Drie-erren-nul-erquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een 3 als het als een e klinkt
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja tekentjes...en als je dan onze letters gaat gebruiken moet je de juiste kiezen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een 3 als het als een e klinkt
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.quote:In de paddock is er bij andere teams met gefronste wenkbrauwen gereageerd. Zo kwam de technische richtlijn dermate laat binnen dat teams niet meer konden reageren. Geen enkel team begon de vrijdagse trainingen met een extra metalen steun. De verbazing was dan ook groot toen één team wel op-en-top voorbereid bleek: Mercedes. Het team van Toto Wolff had al een vloer klaar voor het experiment en had ook een tweede metalen steun paraat.
helemaal met je eens woudjequote:
Dat is goed Zo-erren-oquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lees het altijd als Drie-erren-nul-er
Is niet m'n echte naam.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Waarom heb jij een 3 als het als een e klinkt
je bent niet te achterdochtigquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef exile79 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
[..]
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef exile79 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
[..]
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.
Foutje?quote:
Van Zhou ook niet (remember "de tekentjes")quote:
In tegenstelling tot een naam met nummers erin is een naam met letters in het algemeen gewoon uit te spreken.quote:
het is wel heel toevallig. Misschien moeten ze de hotline eens opheffen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef exile79 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
[..]
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.
precies wat ik dachtquote:
Kan het toeval zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef exile79 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
[..]
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:24 schreef exile79 het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)nd-protest/10324556/
[..]
Ben ik te achterdochtig of is dit écht heel toevallig.
eerst maar eens bandjes op de auto zettenquote:
Dat is volgens sommige Sir Lulu the Second.quote:
quote:
ze hebben er al weer een andere vloer onderquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan het toeval zijn?
Dat gat in de vloer is geen toeval maar als je dat gat ziet dan is het duidelijk dat dit in de garage ter plekke gemaakt is. Dus dat kan.
Alleen die steun voor die extra beugel. Dat kan geen toeval zijn. Bijzonder waardeloos en oneerlijk
Mja, dat is misschien wel handig jaquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerst maar eens bandjes op de auto zetten
Ja, die steun, daar doelde ik op inderdaad. Op het laatste moment wordt er een regel/richtlijn veranderd en toevallig heeft Mercedes het al klaar liggen..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan het toeval zijn?
Dat gat in de vloer is geen toeval maar als je dat gat ziet dan is het duidelijk dat dit in de garage ter plekke gemaakt is. Dus dat kan.
Alleen die steun voor die extra beugel. Dat kan geen toeval zijn. Bijzonder waardeloos en oneerlijk
Kunnen beter schaatsen eronderquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eerst maar eens bandjes op de auto zetten
Ik wist niet dat het gevroren heeft?quote:
Al even hoorquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:30 schreef Zorro het volgende:
Max begint er een gewoonte van te maken om FP3 slechts een half uur te laten duren.
Volgens mij zij al die teams voortdurend met de fia aan het communiceren en weten ze allang dat er mogelijk zo iets dergelijks zit aan te komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja, die steun, daar doelde ik op inderdaad. Op het laatste moment wordt er een regel/richtlijn veranderd en toevallig heeft Mercedes het al klaar liggen..
inmiddels flexen de voorvleugels van RB en Ferrari net zo hardquote:
Gezien de reacties vd andere teams lijkt me dat sterk..quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Volgens mij zij al die teams voortdurend met de fia aan het communiceren en weten ze allang dat er mogelijk zo iets dergelijks zit aan te komen.
Ik heb het idee dat ze aan zijn kant die afweging bewust maken. Misschien materieel/budget sparen?quote:
Ja janken in de pers zijn ze allemaal heel goed inquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gezien de reacties vd andere teams lijkt me dat sterk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |