abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:42:30 #2
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205080547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik vermoed dat ze de auto's nu 10mm lager gaan afstellen, dan moeten ze 10mm omhoog en dan staan ze op de gewenste hoogte :P
Dat lijkt me op zich weinig nut hebben. Kost alleen maar FP-tijd
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juni 2022 @ 09:42:49 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205080552
RACEN.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:43:07 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205080556
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:42 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Dat lijkt me op zich weinig nut hebben. Kost alleen maar FP-tijd
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:44:05 #5
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_205080564
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Rini dankjewel.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:45:30 #6
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205080570
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:

[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd ;)
De racetijd blijft gewoon gelijk hoor :7
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:45:44 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080574
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:

[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd ;)
ze hebben dat nu toch vooruit geschoven, dit raceweekend gebeurt er niets wat dat betreft of is dat weer veranderd?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 juni 2022 @ 09:49:01 #8
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205080584
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Tuurlijk, dat kan, maar hoe je het ook wendt of keert: de kans op succes wordt flink kleiner :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205080589
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is wel vaker gebeurd dat iemand die van achteren kwam nog spekkoper werd. Denk aan Rosberg in Maleisië. Max moet wel nog maar even winnen eerst..
Uiteraard kan je vanaf achteraan ook winnen.
Maar het is niet voor niets dat de meeste races vanaf de 'front rows' gewonnen worden ;)
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:50:30 #10
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205080592
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:43 schreef daNpy het volgende:

[..]
Er 1 mm onder zitten en dan 10mm omhoog moeten kost racetijd ;)
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:52:02 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080601
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Wat lijkt me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
best gevaarlijk ook maar ik neem aan dat ze proberen te voorkomen dat teams niet zelf voor die softspot gaan, op welke hoogte die dan ook ligt
pi_205080608
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
En dan aan het eind een off-road kwalificatieronde :P
  zaterdag 18 juni 2022 @ 09:56:33 #13
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205080625
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:53 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
En dan aan het eind een off-road kwalificatieronde :P
Of een sprintrace over 100km. Wie weet wat die gekken verzinnen :7
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juni 2022 @ 10:01:06 #14
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205080643
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:56 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Of een sprintrace over 100km. Wie weet wat die gekken verzinnen :7
Een ronde verplicht over het vuil!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:02:08 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080649
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet

FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP

https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/
pi_205080663
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet

FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP

https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/
Kansloos :')
pi_205080682
Lekcxlerxkcsckxsc hep een groot probleem.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:08:19 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080685
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:04 schreef mikieu het volgende:

[..]
Kansloos :')
beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, je kan wel wat willen maar je moet het ook kunnen toepassen, wat ik wel vreemd vindt is dat ze die extra vloersteun etc. dan niet terugdraaien, die had Mercedes er toch wel heel snel opzitten, wat ook de andere teams wel vreemd vonden omdat ze tenslotte van Baku naar Canada zijn gegaan en amper tijd en gelegenheid was om wat te doen
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:18:41 #19
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205080746
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
In FP3. 3 ronden rijden om te kijken of het binnen de grenzen valt, anders opnieuw proberen. Zo niet dan 10mm omhoog.

Is hier donderdag al besproken toen dit bekend werd. En geldt niet voor deze race maar waarschijnlijk vanaf Silverstone.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_205080798
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
"ride height qualification session"

Wie komt er door Q1?

Soort omgekeerd limbodansen.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:32:37 #21
37887 Dauthi
Progressive
pi_205080838
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:18 schreef Starflyer het volgende:

[..]
In FP3. 3 ronden rijden om te kijken of het binnen de grenzen valt, anders opnieuw proberen. Zo niet dan 10mm omhoog.

Is hier donderdag al besproken toen dit bekend werd. En geldt niet voor deze race maar waarschijnlijk vanaf Silverstone.
Gegeven dat alle teams hun vraagtekens zetten bij wat nu eigenlijk wordt gemeten, denk ik dat het nog lang kan duren voor er iets geimplementeerd wordt.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:34:40 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:32 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Gegeven dat alle teams hun vraagtekens zetten bij wat nu eigenlijk wordt gemeten, denk ik dat het nog lang kan duren voor er iets geimplementeerd wordt.
dit en je ziet de politieke beweging van Mercedes die veel verder willen gaan omdat ze nu eenmaal een knakenbak hebben gebouwd en Red Bull die het gewoon wil laten zoals het is
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 10:34:55 #23
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205080857
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36:26 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080869
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
ze meten toch oa de verticale G krachten?
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:36:51 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205080873
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:38:56 #26
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205080889
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:36 schreef tja77 het volgende:

[..]
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.
Of voor de eigen coureur :)

En als de verticale g-krachten te groot worden kan dat get geval zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:39:21 #27
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205080890
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Wat me ook de hele opzet lijkt. Dat je langzamer gaat dan wanneer je het binnen de grenzen afsteld.
Misschien kunnen ze in FP1 vrij aftellen en wordt en bij het begin van FP2 een verplichte ronde gereden.
Dan wijst de accelerometer via de telemetrie uit of het binnen de grenzen valt.
Zo niet dan 10mm omhoog en wellicht een nieuwe testronde.
Kan nog een heel tv-entertainmant worden
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder. Nee, je zult het bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie moeten doen waar ze echt vol moeten rijden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205080896
Zijn er ook gegevens over welk team er over klaagt.

Tot dusver heb ik voornamelijk Mercedes het meest in de picture gezien omtrent dit onderwerp.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:40:47 #29
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205080897
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:39 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder. Nee, je zult het bijvoorbeeld tijdens de kwalificatie moeten doen waar ze echt vol moeten rijden.
Dan zit je al in parc ferme en msg je niets meer aanpassen. FP3 stond in de TD.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:41:39 #30
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205080903
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:38 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Of voor de eigen coureur :)

En als de verticale g-krachten te groot worden kan dat get geval zijn.
Auto’s zijn in orde toch? Er is geen technisch mankement. Het effect van de porpoising op de coureur verschilt van coureur tot coureur.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 10:42:03 #31
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205080910
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:36 schreef tja77 het volgende:

[..]
Uhh nee, dat kan ook niet wanneer een auto teveel onderstuur heeft. Dat kan alleen wanneer er iets aan de auto mankeert en mogelijk gevaar voor andere coureurs oplevert.
Uit het technisch reglement:
quote:
1.3 Dangerous construction
The stewards may exclude a vehicle whose construction is deemed to be dangerous.
Als een auto ronde na ronde stuitert op het rechte stuk is dat gevaarlijk. Iedereen in de sport heeft het gevaar inmiddels onderkend. Dan kun je best tegen de teams zeggen: laat die auto tijdens de race minder stuiteren of je loopt kans dat je uit de race gehaald wordt. Meetmethode of niet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_205080912
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:
wat ze ook verzinnen, dit weekend dus niet

FIA’S NEW F1 BOUNCING LIMIT WON’T APPLY AT CANADIAN GP

https://the-race.com/form(...)pply-at-canadian-gp/
Zoals ik gisteren zei:

twitter
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 10:43:39 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205080925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:42 schreef TagForce het volgende:

[..]
Zoals ik gisteren zei:

[ twitter ]
Had je anders verwacht?
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:44:23 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205080929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:42 schreef TagForce het volgende:

[..]
Zoals ik gisteren zei:

[ twitter ]
dat zegt niet zoveel, baan wordt ook sneller
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:47:35 #35
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205080946
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:42 schreef TagForce het volgende:

[..]
Zoals ik gisteren zei:

[ twitter ]
En wat ik donderdag al las :)

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:49:55 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205080960
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Uit het technisch reglement:
[..]
Als een auto ronde na ronde stuitert op het rechte stuk is dat gevaarlijk. Iedereen in de sport heeft het gevaar inmiddels onderkend. Dan kun je best tegen de teams zeggen: laat die auto tijdens de race minder stuiteren of je loopt kans dat je uit de race gehaald wordt. Meetmethode of niet.
Stuiteren an sich is niet gevaarlijk, zeker als de coureur gewoon z’n rempunt kan pakken. Daarnaast is op de limiet racen sowieso gevaarlijk. Wanneer stuiteren gevaarlijk wordt is mede afhankelijk van wie er achter het stuur zit, schijnbaar wordt Hamilton er kreupel van, en kan Russell gewoon z’n ding doen. Maar beide coureurs zouden dus de meatball moeten krijgen in jouw optiek?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 10:54:22 #37
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205080992
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:49 schreef tja77 het volgende:

[..]
Stuiteren an sich is niet gevaarlijk, zeker als de coureur gewoon z’n rempunt kan pakken. Daarnaast is op de limiet racen sowieso gevaarlijk. Wanneer stuiteren gevaarlijk wordt is mede afhankelijk van wie er achter het stuur zit, schijnbaar wordt Hamilton er kreupel van, en kan Russell gewoon z’n ding doen. Maar beide coureurs zouden dus de meatball moeten krijgen in jouw optiek?
Dat zou heel goed kunnen. De FIA kan aangeven hoe ver ze het willen laten gaan. Dat Russell het nu niet voelt of niet zegt te voelen zegt helemaal niets. De huidige auto's slopen het lichaam in een versneld tempo, waardoor er op langere termijn wel degelijk gevolgen zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:55:35 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205080997
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:40 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dan zit je al in parc ferme en msg je niets meer aanpassen. FP3 stond in de TD.
Fp3 lijkt me dus niet relevant, je bent ook niet verplicht om dan te rijden toch? Zou je ook nog een mankement kunnen faken bijv. Parc ferme mag je geloof ik wel een aanpassing doen voor veiligheid?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205081001
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen. De FIA kan aangeven hoe ver ze het willen laten gaan. Dat Russell het nu niet voelt of niet zegt te voelen zegt helemaal niets. De huidige auto's slopen het lichaam in een versneld tempo, waardoor er op langere termijn wel degelijk gevolgen zijn.
Dat alleen Hamilton het voelt hoeft ook niet te spreken voor alle anderen.

Jullie zijn bezig met een wellus/niettus discussie.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 10:59:39 #40
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205081020
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dat alleen Hamilton het voelt hoeft ook niet te spreken voor alle anderen.

Jullie zijn bezig met een wellus/niettus discussie.
Klopt. De FIA heeft in de huidige regels wel degelijk een handvat om op te kunnen treden en dat kunnen ze ongeacht wat de teams te melden hebben.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_205081031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:39 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dan hou je als coureur gewoon een beetje in tijdens die ronde die gemeten wordt, dan stuitert je auto ook minder.
Dan moeten ze die coureurs na de race maar straffen als blijkt ze te weinig tegen het stuiteren gedaan hebben.
Цой жив
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 18 juni 2022 @ 11:02:24 #42
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205081035
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/

Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.

Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_205081065
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/

Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.

Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt. :')
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_205081082
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.

De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.

Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 18 juni 2022 @ 11:16:54 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205081117
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.

De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.

Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten
pi_205081123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten
Ja dat weet ik, maar soms is een tijdperk wel aan zijn einde.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 18 juni 2022 @ 11:20:37 #47
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205081142
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.

De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.

Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
Het seizoen kende een prachtige start met mooie gevechten tussen Verstappen en Leclerc. Geen Mercedes te bekennen maar op de één of andere manier proberen ze toch weer hun stempel te drukken op het seizoen. Dat is hun goedrecht, maar op deze manier komt het ietwat desperaat over.
Het klote is, er is EN een budgetcap EN de reglementen worden gedurende het seizoen aangepast. Heb je als team flink geïnvesteerd in de winter en minder op development gedurende het seizoen, dan ben je dus genaait. Ik zie dit gewoon weer als de zoveelste vorm van competitievervalsing.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 11:22:12 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205081147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
ze hebben natuurlijk een aardige machtspositie, 8 keer achter elkaar wk, grootste motorenleverancier dus hebben wel een vinger in de pap en Hamilton niet te vergeten
Je leest onder de artikelen meer en meer reacties dat de Formule 1-fans klaar zijn met het gedrag van Mercedes. Dat gaat hun machtspositie zeker aantasten omdat onder meer journalisten hier niet immuun voor zijn. Sterker nog, er komen nu ook vanuit Britse hoek kritische stukken op Mercedes. Dat was tot voor enkele maanden bijna onmogelijk
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 18 juni 2022 @ 11:22:59 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205081150
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:17 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ja dat weet ik, maar soms is een tijdperk wel aan zijn einde.
eens alleen komt dat besef meestal achteraf en zo ver zijn ze nog niet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juni 2022 @ 11:24:45 #50
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205081162
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:22 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je leest onder de artikelen meer en meer reacties dat de Formule 1-fans klaar zijn met het gedrag van Mercedes. Dat gaat hun machtspositie zeker aantasten omdat onder meer journalisten hier niet immuun voor zijn. Sterker nog, er komen nu ook vanuit Britse hoek kritische stukken op Mercedes. Dat was tot voor enkele maanden bijna onmogelijk
Het Mercedes tijdperk is aan het afbrokkelen. Zodra Wolff daar weggaat is het ook definitief voorbij met al dat domme gedoe denk ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 juni 2022 @ 11:27:02 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_205081171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]
hun hebben het hele circus veroorzaakt met hun acteerwerk en om zo laag te rijden.....
Ze hebben de auto zelf ontworpen. Lessons learned en meenemen naar volgend seizoen. Red Bull heeft het wat dat betreft heel erg goed gedaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205081181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/

Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.

Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt. :')
Triest hoe alles wat Toto zegt per se verkeerd uitgelegd moet worden
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 18 juni 2022 @ 11:35:23 #53
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_205081224
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Triest hoe alles wat Toto zegt per se verkeerd uitgelegd moet worden
Dan bij deze de mogelijkheid om het goed uit te leggen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 11:37:33 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205081242
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ze hebben de auto zelf ontworpen. Lessons learned en meenemen naar volgend seizoen. Red Bull heeft het wat dat betreft heel erg goed gedaan.
dat is dus de vraag dat lessons learned, ze hebben nog steeds weinig idee wat ze aan het doen zijn
pi_205081282
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Dan bij deze de mogelijkheid om het goed uit te leggen. :)
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.

Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees?
  zaterdag 18 juni 2022 @ 11:48:35 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205081291
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.

Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees?

ik denk dat je het zelf nog een keer moet lezen
pi_205081325
Present.
pi_205081429
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik denk dat je het zelf nog een keer moet lezen
Goh.

"In de Formule 1 moeten wij soms tegen onszelf beschermd worden" is zeker ook onzin
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:15:14 #59
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205081436
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Goh.

"In de Formule 1 moeten wij soms tegen onszelf beschermd worden" is zeker ook onzin
Totaal ja, Wolff is al jaren ongeloofwaardig.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_205081459
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn

Iedereen binnen de racewereld zegt dat het de oplossing is. Technische mensen zeggen het, andere coureurs zeggen het, ex-coureurs zeggen het. Alleen bij Mercedes is men daar nogal onduidelijk over. Voorbeeld: aan de ene kant beweert Toto dat de auto verhogen geen oplossing zou zijn en dat het complexer zou zijn, aan de andere kant probeerde hij bij de FIA een regelwijziging door te drukken waardoor ALLE auto's zouden moeten worden verhoogd.

En ondertussen heb je ook Mercedes strategist James Vowles die min of meer toegeeft dat de issues in Monaco en Baku een direct gevolg zijn van verlagen van de vloer na Barcelona.

quote:
Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft.
Wat is een acceptabele verhoging van het gezondheidsrisico t.o.v. verhoging snelheid?

Dus omdat Mercedes een sh*tcar heeft gemaakt geeft hun dat een vrijgeleide om een extreme set-up te kiezen die gevaarlijk is voor de coureurs alleen omdat ze zo hun 'rechtmatige' plek in het veld kunnen behouden?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_205081518
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:18 schreef SamCooke het volgende:
.
[..]
Wat is een acceptabele verhoging van het gezondheidsrisico t.o.v. verhoging snelheid?
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.

quote:
Dus omdat Mercedes een sh*tcar heeft gemaakt geeft hun dat een vrijgeleide om een extreme set-up te kiezen die gevaarlijk is voor de coureurs alleen omdat ze zo hun 'rechtmatige' plek in het veld kunnen behouden?
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen

Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 12:31:38 #62
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205081521
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Toto gaf eerder aan dat ze geen idee hebben hoe het op te lossen. Auto verhogen zou geen oplossing zijn.

Dat werd hier al snel als leugen betiteld. Laten we doen alsof hij liegt. Is de auto een paar cm verhogen überhaupt een optie als de auto daarmee veel snelheid verliest? Wat is er acceptabele verhoging tov daling snelheid? Geen enkel team wil zijn coureurs slopen maar snelheid is wat elk team zoekt een ook financieel nodig heeft. Als je vanuit die optiek dat artikel nog een keer leert is hij dan nog steeds een mafkees?

Feit #1: Mercedes heeft een shit auto gebouwd.

Feit #2: Auto iets verhogen zal het stuiteren verminderen. Dit verzin ik niet zelf, dit wordt gezegd door tientallen kenners die er vele malen meer verstand van hebben dan jij of ik. Waarom denk je dat Toto met een "geweldig" idee kwam om een minimale rijhoogte voor ALLE teams vast te stellen? Waarom zou hij dit proberen door te drukken als het verhogen geen zin zou hebben?

Feit #3: Verhogen zou wel een (significant) negatief effect hebben op de snelheid.

Feit #4: Mercedes is te arrogant, just TAKE IT ON THE NOSE in plaats van je in allerlei bochten te wringen om je eigen shitshow te verbergeten.Als je auto dusdanig slecht is is het schandalig dat je de gezondheid van de coureurs in gevaar brengt, zodat je niet met de HAAS en Williams hoeft te concurreren.

En ja ... FIA neemt nu toch de teams tegen zichzelf in bescherming met de nieuwe technical directive? Toto wilde dat iets ging gebeuren en de FIA heeft ingegrepen. Toto wilde dat FIA de teams in bescherming zou nemen tegen zichzelf en dat is precies wat de FIA nu doet. Die gast weet uit gekkigheid niet meer wat hij moet doen of zeggen en probeert iedereen met zich mee naar beneden te trekken in plaats van accepteren dat hij gewoon een zuig auto heeft dit jaar.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:33:48 #63
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_205081535
Mooi woord, zuigauto.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 12:35:09 #64
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205081542
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.
[..]
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen

Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan
Ach kom op zeg. Tuurlijk ga je nergens een quote vinden waarin Toto zegt "geeft Mercedes een vrijgeleide". Dat snap jij toch ook wel?

Toto zegt wel "laten wij een minimale rijhoogte voor iedereen vaststellen". Dat is toch gewoon hetzelfde als "wij hebben een shit auto gebouwd, dus help ons aub. door iedereen te straffen, zodat wij niet in de acherhoede hoeven te rijden"?

Toto wilde verandering en Toto wilde dat de teams tegen zichzelf beschermd werden en dat is precies wat de FIA nu doet. Het is niet wat Toto wilde, maar FIA heeft geluisterd. Teams kunnen en mogen niet meer hun coureurs in gevaar brengen om te verbergen dat ze een achterhoede auto hebben gebouwd en Lewis mag zichzelf niet meer in gevaar brengen om Russell bij te kunnen benen.
pi_205081567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:31 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Feit #1: Mercedes heeft een shit auto gebouwd.

Feit #2: Auto iets verhogen zal het stuiteren verminderen. Dit verzin ik niet zelf, dit wordt gezegd door tientallen kenners die er vele malen meer verstand van hebben dan jij of ik. Waarom denk je dat Toto met een "geweldig" idee kwam om een minimale rijhoogte voor ALLE teams vast te stellen? Waarom zou hij dit proberen door te drukken als het verhogen geen zin zou hebben?
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?
quote:
En ja ... FIA neemt nu toch de teams tegen zichzelf in bescherming met de nieuwe technical directive? Toto wilde dat iets ging gebeuren en de FIA heeft ingegrepen. Toto wilde dat FIA de teams in bescherming zou nemen tegen zichzelf en dat is precies wat de FIA nu doet. Die gast weet uit gekkigheid niet meer wat hij moet doen of zeggen en probeert iedereen met zich mee naar beneden te trekken in plaats van accepteren dat hij gewoon een zuig auto heeft dit jaar.
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt
pi_205081574
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een interessante vraag. Die de teams niet kunnen maken. Daar heeft volgens mij Toto het over.
[..]
Alle auto's hebben last van porpoising. Norris gaf aan dat ze de auto hebben verhoogd vanwege porpoising, terwijl na verhogen de mclaren nog steeds last heeft van porposing. Dus ook zij kiezen voor een verhouding porposing en snelheid. Zoals elk team dat zal doen

Nergens stelt iemand dat Mercedes een vrijgeleide moet krijgen. Zelfs wolff niet en anders zie ik die quote('s) heel graag tegemoet en bied ik mijn excuses aan
Toto stelt voor om ieder team een minimale rijhoogte te geven. Terwijl Russell claimt dat de Mercedes niet verder omhoog kan.

Hoe duidelijk wil je het hebben dat ze hun uiterste best doen om alle teams te naaien omdat ze zelf een rukauto hebben gebouwd?

Het is gewoon walgelijk.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 12:42:49 #67
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205081588
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Toto stelt voor om ieder team een minimale rijhoogte te geven. Terwijl Russell claimt dat de Mercedes niet verder omhoog kan.

Hoe duidelijk wil je het hebben dat ze hun uiterste best doen om alle teams te naaien omdat ze zelf een rukauto hebben gebouwd?

Het is gewoon walgelijk.
weet je. Er zijn gelukkig nog 9 andere teams die ook allemaal een eigen mening hebben. Die mening is alleen wat minder zichtbaar omdat één team wel buitengewoon veel aandacht krijgt, veel meer dan goed is voor de sport.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_205081596
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?
[..]
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt
Toto en FIA zijn het helemaal niet eens. Mercedes claimt dat ze aanpassingen willen ivm gezondheid van de rijders, maar dat is kul. Die gezondheid hebben ze bij Mercedes zelf in de hand, maar ze verrekken het om de auto aan te passen omdat ze dan achter de AT's rijden.

Mercedes wil maar één ding en dat is zorgen dat alle teams genaaid worden in de hoop dat dat het veld opschud.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 12:44:22 #69
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205081601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mercedes was toch aan het lobbyen voor die active suspension?
[..]
Huh? Dus FIA en Wolff zij het met elkaar eens en nu is het gekkigheid uit Wolff zijn mond? Ik begrijp niet wat je zegt
Gekkigheid uit Wolffs mond is het stukje over dat sommige coureurs zogenaamd niet meer uitgesproken zijn over het stuiteren. Wat onzin en gewoon weer lullen in de ruimte is, zodat er een "narrative" ontstaat wat ze weer hun kant op kunnen draaien.

Ze hebben gegokt en verloren. Ze hadden gedacht dat na Baku bepaalde teams ook van de daken gingen schreeuwen dat het niet kon zo ....
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:44:26 #70
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205081602
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
In de tussentijd kan de FIA prima met de meatball gaan zwaaien als een auto te veel stuitert
Defenieer "teveel" ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205081647
Mercedes kan natuurlijk best een auto bouwen die het asfalt niet raakt. Maar dat kost snelheid. Daardoor zou eventueel een situatie kunnen ontstaan dat niet alleen het comfort maar ook de gezondheid van coureurs wordt uitgeruild tegen snelheid. Dat is een onwenselijke stituatie in een snelheidssport aangezien het dan de gezondheid is die wordt opgeofferd.

Dan mag de FIA best ingrijpen, en moet dat wellicht. Alleen uitsluitend ter bescherming van de gezondheid, het niet inleveren van snelheid is geen probleem dat de FIA aangaat. Het was aan de teams om een auto te bouwen die zo snel mogelijk is zonder de gezondheid van coureurs in gevaar te brengen. Dat sommige teams daarin niet zijn geslaagd is geen probleem van de FIA, er zijn wel vaker teams die er niet in zijn geslaagd een snelle auto te bouwen binnen de gestelde kaders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:52:02 #72
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205081648
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:10 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Ik snap ook niet dat de FIA niet eens klaar is met het toneel spel van Wolff/Mercedes.

De halve wereld weet het en ziet dit spel.
Als of er alleen maar Britten zitten die op hand van Lewis zijn.

Of pompt Merc ergens geld heen wat wij niet zien en of weten.
Toto zit met zijn vingers in heel veel papjes

[ Bericht 0% gewijzigd door daNpy op 18-06-2022 12:58:20 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205081721
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:35 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ach kom op zeg. Tuurlijk ga je nergens een quote vinden waarin Toto zegt "geeft Mercedes een vrijgeleide". Dat snap jij toch ook wel?
Is vrijgeleide echt de term waar we aan moeten denken? Dat Mercedes een vrijgeleide zou krijgen of is dat heel misschien een klein beetje overdreven? Ik zie dat in de artikelen of de kutauto van Mercedes ook niet terugkomen, dat journalisten die indruk hebben.

quote:
Toto zegt wel "laten wij een minimale rijhoogte voor iedereen vaststellen". Dat is toch gewoon hetzelfde als "wij hebben een shit auto gebouwd, dus help ons aub. door iedereen te straffen, zodat wij niet in de acherhoede hoeven te rijden"?
Dat stoot mij ook tegen de borst.
quote:
Toto wilde verandering en Toto wilde dat de teams tegen zichzelf beschermd werden en dat is precies wat de FIA nu doet. Het is niet wat Toto wilde, maar FIA heeft geluisterd. Teams kunnen en mogen niet meer hun coureurs in gevaar brengen om te verbergen dat ze een achterhoede auto hebben gebouwd en Lewis mag zichzelf niet meer in gevaar brengen om Russell bij te kunnen benen.
En uit dat artikel beweert wolff iets anders? Ik mis even wat wolff nu weer fout doet
  zaterdag 18 juni 2022 @ 12:58:36 #74
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_205081723
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)rmd-worden/10324002/

Wolff: "Formule 1-teams moeten tegen zichzelf beschermd worden"
Mercedes-teambaas Toto Wolff zegt dat Formule 1-teams tegen zichzelf beschermd moeten worden en vindt het goed dat de FIA ingrijpt om porpoising en bouncing te verminderen. Volgens de Oostenrijker is een aantal F1-coureurs namelijk ineens niet meer zo uitgesproken over de hele kwestie.

Als je denk dat er geen vreemdere dingen meer uitgekraamd kunnen worden door hem, komt er toch weer een nieuw dieptepunt. :')
Maar iedereen was het er over eens dat de nieuwe TD een voordeel was voor teams die weinig stuiteren zoals RB
Hoezo is dat dan nu ineens anders?
Mercedes moet nu toch juist omhoog om binnen de stuiterlimiet te blijven?
Ik lees hier al weken "Mercedes moet de auto hoger zetten maar dat willen ze niet"
Nu moeten ze het en is het weer niet goed.
Wie dit leest is gek
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 juni 2022 @ 13:03:32 #75
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_205081754
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2022 12:44 schreef daNpy het volgende:

[..]
Defenieer "teveel" ;)
het blijft een subjectief iets, maar daarvoor is het kapstokartikel 1.3
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')