Hij heeft indirect gegaard op een kamado, die staat er naast. Afgegrild op de kettle. Hadden 2 bbq's aan.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je hebt een grotere bbq nodig zo te zien
Wel leuk om te zien dat als je er een lamskotelet naast legt, je eigenlijk hetzelfde stuk vlees hebt. Alleen dan wel van een ander dier en 20x zo groot.
Goud.quote:
Die 2 dingen die hem open houden?quote:
Klopt die ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 13:57 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Die 2 dingen die hem open houden?
(Van mij krijg je geen gewenst antwoord, overigensben gewoon nieuwsgierig.)
Volgens mij speciaal gemaakt voor de BGE:quote:
In een ketel doe je vaak briketten. Houtskool doe je vaak in Kamado’s, ook al kan het omgekeerd ook voorkomen. Heb je een specifieke wens? Hoe vaak gebruik je hem ?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe BBQ en wil graag weer op houtskool. Is zo'n Weber Original Kettle aanbevelenswaardig?
Er zullen vast wel betere zijn, maar wij gebruiken die van ons na 17 jaar nog steeds tot volle tevredenheid.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe BBQ en wil graag weer op houtskool. Is zo'n Weber Original Kettle aanbevelenswaardig?
Briketten zijn juist prima. Kolen bedoel ik, niet persé houtskool. Ik had wat opgezocht over die Kamado's. Van mij hoeft hij niet dicht te kunnen. En aan die eiermania hoef ik ook niet mee te doen. In de zomer wordt hij wel regelmatig gebruikt, de ene keer voor uitgebreide bbq, de andere keer om een steak of sateetje te grillen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In een ketel doe je vaak briketten. Houtskool doe je vaak in Kamado’s, ook al kan het omgekeerd ook voorkomen. Heb je een specifieke wens? Hoe vaak gebruik je hem ?
Dan is zo’n weber ketel uitstekend.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Briketten zijn juist prima. Kolen bedoel ik, niet persé houtskool. Ik had wat opgezocht over die Kamado's. Van mij hoeft hij niet dicht te kunnen. En aan die eiermania hoef ik ook niet mee te doen. In de zomer wordt hij wel regelmatig gebruikt, de ene keer voor uitgebreide bbq, de andere keer om een steak of sateetje te grillen.
Anno 2023 kan je niet meer aankomen met een paup0r Weber, maar moet je gaan voor een kamado.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga lekker voor pauper. Misschien gooi ik er wel frikandellen op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Anno 2023 kan je niet meer aankomen met een paup0r Weber, maar moet je gaan voor een kamado.
Ik raad je deze aan:quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik ga lekker voor pauper. Misschien gooi ik er wel frikandellen op.
Euhhh jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Anno 2023 kan je niet meer aankomen met een paup0r Weber, maar moet je gaan voor een kamado.
Hou toch op met die overprices zooi. Waarom? Om te laten zien in de buurt hoe breed je het laat hangen?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zeker. Uitermate tevreden met mijn 47cm kettle 1. Wat ik wel zou willen aanbevelen is een thermometer in de deksel.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 17:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Kip pakt ook zo lekker snel die 'vuursmaak' op.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 16:53 schreef Scorpie het volgende:
Er wordt hier veel te weinig gepost.
Nu aan de rotisserie, hele kip. Zo simpel maar o zo lekker.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |