abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:41:39 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205074891
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Om er nog eentje in te gooien:

Me schatjepatatje :')
Het is sowieso friet, dus deze slaat echt werkelijk nergens op.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:43:36 #252
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205074908
Ik moet trouwens wel lachen dat mensen nu lopen te mekkeren over de reiskosten vergoeding (dat ¤0,19 te laag is). Ik werkte begin dit jaar nog in de zorg, daar krijg je ¤0,08 met max van 30 km enkele reis |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:43:42 #253
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205074910
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:32 schreef zorro28 het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, elke sector claimt personeelstekorten, maar door corona is er veel personeel in bepaalde sectoren (zoals bij Schiphol) uitgegaan. Waar zijn die dan gebleven?
Dat vroegen we ons gisteren ook af. Ik denk dat ie allemaal verdampt zijn.
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:44:41 #254
482080 AgnesGru
pi_205074917
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Het is sowieso friet, dus deze slaat echt werkelijk nergens op.
Mijn sweetiefrietie dan.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:44:46 #255
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205074919
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
Ik moet trouwens wel lachen dat mensen nu lopen te mekkeren over de reiskosten vergoeding (dat ¤0,19 te laag is). Ik werkte begin dit jaar nog in de zorg, daar krijg je ¤0,08 met max van 30 km enkele reis |:)
Ik krijg nu meer aan reiskostenvergoeding dan voor corona en ga minder vaak naar kantoor.
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:44:56 #256
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205074922
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Mijn sweetiefrietie dan.
_O-
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:46:02 #257
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205074926
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:43 schreef AgnesGru het volgende:
En dan klagen dat er niemand in de zorg wil werken :+

Dat is wel heel schraal, dat ze niet eens de 19 cent willen aanhouden :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:46:42 #258
482080 AgnesGru
pi_205074932
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:46 schreef Redefine het volgende:

[..]
En dan klagen dat er niemand in de zorg wil werken :+

Dat is wel heel schraal, dat ze niet eens de 19 cent willen aanhouden :{
Nou dat :D

Waar ik nu werk krijg ik gewoon ¤0,19 en geen max aan het aantal km.
pi_205074945
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:38 schreef Redefine het volgende:
Sectoren als de reisbranche, de horeca en de retail hebben het personeelstekort uiteraard grotendeels wel aan henzelf te danken. Uiteraard is het in veel gevallen een uitvloeisel van Corona. Maar als die branches hun personeel voor Corona nou wel fatsoenlijk hadden betaald en/of beter behandeld. Dan waren veel wel weer teruggekomen toen het aantrok.

Nu hebben de meesten wel wat beters gevonden, waardoor ze wel gek zouden zijn als ze weer terug zouden gaan.
De horeca is dan ook wel een sector waar die problemen overal in Europa spelen (slechte betaling en arbeidsomstandigheden) en niet verrassend zijn er nu overal enorme personeelstekorten. Ik denk wel gezien de vaak lage winstmarges in de horeca dat de prijzen wel flink verhoogd moeten worden om het personeel fatsoenlijk te betalen. Dan zal je wel weer hele hordes mensen krijgen die klagen dat de horeca veel te duur is.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:50:21 #260
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205074956
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Nou dat :D

Waar ik nu werk krijg ik gewoon ¤0,19 en geen max aan het aantal km.
Die krijg ik hier ook. En ook zonder maximum. Waarbij ze zelfs niet eens de kortste route aanhouden van de ANWB wat de meesten, maar juist net iets langer.

Zelf was dat overigens wel ongunstig t.o.v. mijn oude werk waar het OV volledig werd vergoed. Maar daar heb ik een hoger salaris voor gekregen. Waardoor ik nu zelfs gunstiger uit ben 8-)
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:52:06 #261
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205074963
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:48 schreef zorro28 het volgende:

[..]
De horeca is dan ook wel een sector waar die problemen overal in Europa spelen (slechte betaling en arbeidsomstandigheden) en niet verrassend zijn er nu overal enorme personeelstekorten. Ik denk wel gezien de vaak lage winstmarges in de horeca dat de prijzen wel flink verhoogd moeten worden om het personeel fatsoenlijk te betalen. Dan zal je wel weer hele hordes mensen krijgen die klagen dat de horeca veel te duur is.
Horeca is inderdaad overal een probleem. Waarbij veel niet meer volledig open kunnen. Dat kost ze ook geld. En nu kunnen ze de mensen niet meer krijgen
pi_205074972
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:26 schreef Redefine het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat het voor veel mensen niet tastbaar is. Die zien dan niet wat voor het gevaren het oplevert. Waarbij het ook niet helpt dat er nu veel populisten zijn die roepen dat het onzin is en met nepbewijzen aankomen...
Overstromingen in Limburg, Venetië en noem maar op, maar als ze zelf droog blijven, dan halen de meeste mensen hun schouders op. Het is wel irritant, want je weet dat je de komende generaties met een probleem opzadelt. Of we er nu nog iets aan kunnen doen is maar de vraag, maar stilzitten helpt sowieso niet.
En tegelijkertijd merk ik dat mijn motivatie om er wat aan te doen ook iets minder wordt. Als ik naar mijn oma ga, pak ik vaker de auto.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:53:38 #263
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205074975
Ben wel benieuwd of die regelgeving vanuit de EU over het minimumloon er ooit echt gaat komen. Dan zijn er veel bedrijven die hun personeel niet meer zo makkelijk kunnen uitbuiten.

Mijn oude werkgever zal dan bijvoorbeeld veel mensen veel meer moeten gaan betalen.
pi_205074978
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:26 schreef Redefine het volgende:

[..]
Het probleem is vooral dat het voor veel mensen niet tastbaar is. Die zien dan niet wat voor het gevaren het oplevert. Waarbij het ook niet helpt dat er nu veel populisten zijn die roepen dat het onzin is en met nepbewijzen aankomen...
En de problemen van drie graden erbij over 100 jaar zitten ook niet echt in het Rijke Westen natuurlijk. Plaatjes als Amersfoort aan Zee doen het leuk, maar wij lossen het in de tussentijd wel op. Het is meer de derde wereld die de klappen gaat krijgen door verdroging, verwoestijning, overstromingen en dat soort dingen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:53:58 #265
482080 AgnesGru
pi_205074979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:50 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die krijg ik hier ook. En ook zonder maximum. Waarbij ze zelfs niet eens de kortste route aanhouden van de ANWB wat de meesten, maar juist net iets langer.

Zelf was dat overigens wel ongunstig t.o.v. mijn oude werk waar het OV volledig werd vergoed. Maar daar heb ik een hoger salaris voor gekregen. Waardoor ik nu zelfs gunstiger uit ben 8-)
OV krijg ik ook volledig vergoed, en heb ook een hoger salaris. En dat met regelmatig werken *O*
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:56:44 #266
482080 AgnesGru
pi_205074995
Wij willen een nieuw zonnescherm, je hebt tegenwoordig ook met (ingebouwde) verlichting en ook een terrasverwarmer kan je erbij doen :D en iets van variovolant, dan heb je zoiets:

Binnenkort maar eens naar de showroom, maar wat een keuzes tegenwoordig.
pi_205075000
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:36 schreef Arizona het volgende:

[..]
HIer ben ik het zeker mee eens.
Wij wilden laatst met het OV naar Utrecht (met 3 personen), maar dat was zo'n gedoe met kaartjes en dalkorting en ov chip en dan niet binnen bepaalde tijden mogen reizen en weet ik het. En dan waren we nóg veel duurder uit dan met de auto. Dus toch maar de auto gepakt.

Qua vliegen denk ik dat ze dat een stuk duurder moeten maken en zeker voor kortere stukken veel minder aantrekkelijk moeten maken.
Zegt zij die zelf over een maandje hopelijk in het vliegtuig naar Tenerife stapt :')
Vluchten binnen de Benelux kan je nog wel verbieden, maar daarbuiten betekenen hoge belastingen bij zoiets prijsinelastisch als vliegen vooral dat de staatsinkomsten omhoog gaan, en niet het aantal vluchten omlaag. Één keer per jaar (een paar) honderd euro extra op het vakantiebudget is voor vrijwel iedereen te overzien en zakelijke reizigers halen ook hun schouders op. Dus wat dat betreft moet je toch op de één of andere manier naar schoner vliegen.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 15:59:02 #268
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075013
vier uur, tijd voor een ijsje :9
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:00:40 #269
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:53 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Overstromingen in Limburg, Venetië en noem maar op, maar als ze zelf droog blijven, dan halen de meeste mensen hun schouders op. Het is wel irritant, want je weet dat je de komende generaties met een probleem opzadelt. Of we er nu nog iets aan kunnen doen is maar de vraag, maar stilzitten helpt sowieso niet.
En tegelijkertijd merk ik dat mijn motivatie om er wat aan te doen ook iets minder wordt. Als ik naar mijn oma ga, pak ik vaker de auto.
Bij daar eerste zie je het inderdaad al. En sowieso ook wel al aan veel meer overstromingen in Europa al en bosbranden door enorme droogte wereldwijd.

Hier merk je het ook aan de meer extremere weerbeelden van de laatste jaren.

En ja het is lastig om zelf gemotiveerd te blijven om er wat aan te doen. Maar daar staat of valt vaak ook wel bij of er goede voorbeelden worden gegeven en of het makkelijk genoeg is. Veel mensen zouden bijvoorbeeld wel afval willen scheiden, maar het wordt vaak niet erg gemakkelijk gemaakt om te doen. In mijn wijk gelukkig wel.

Wat mij zelf betreft. Ik heb geen kinderen, rij geen auto, scheid deels mijn afval, gooi nooit onnodig eten weg en verbruik weinig gas. Naar mijn werk ga ik dan wel met de bus, maar die is dan wel elektrisch.

Enige wat ik doe is twee keer per jaar vliegen voor vakantie. Dat dan weer wel :7
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:04:07 #270
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075043
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]
En de problemen van drie graden erbij over 100 jaar zitten ook niet echt in het Rijke Westen natuurlijk. Plaatjes als Amersfoort aan Zee doen het leuk, maar wij lossen het in de tussentijd wel op. Het is meer de derde wereld die de klappen gaat krijgen door verdroging, verwoestijning, overstromingen en dat soort dingen.
Ja klopt. Terwijl Afrika dan nog onleefbaarder wordt en ook in delen van Zuid-Amerika en Azië het niet meer te houden is. Ondertussen zijn diverse kleine eilandengroepen als de Malediven dan allang verdwenen.

Maar hier halen we dan over schouders op, want wij hebben er geen last van. Nou ja, wel natuurlijk van al die vluchtelingen die onze kant opkomen. Dan is het opeens wel erg.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:11:04 #271
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075078
Wat dat laatste betreft. En deel van het oplossen van het vluchtelingenprobleem zit in ervoor te zorgen dat het in het land van herkomst beter wordt. Maar we willen toch liever alle grondstoffen roven voor een habbekrats, goedkope arbeid daar hebben en de wapenindustrie in stand houden. We worden liever rijker dan dat we de wereld leefbaarder willen maken...
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:16:34 #272
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075121
En wat het klimaat betreft vind ik het altijd zo apart dat klimaatverandering ontkenners gewoon helemaal niks willen doen. Ik snap nog best dat je niet meegaat met alles over het klimaat. Maar dat je dan ook helemaal niks wil doen aan milieuvervuiling gaat er bij mij niet in. We hebben er allemaal baat bij dat onze lucht, grond en water gezonder wordt.

Hetzelfde geldt voor het vervangen van fossiele brandstoffen. Die zijn eindig dus moet je gaan vervangen, zijn vaak slecht voor het milieu en de gezondheid. Plus dat die grondstoffen veel in handen zijn van de meest dubieuze figuren en landen. Als je daar vanaf zou zijn kun je eindelijk landen als Saudi Arabië en Rusland keihard aanpakken.

Maar nee die mensen hebben liever dat er door wordt gepompt in Groningen en we weer meer kolen gaan gebruiken 8)7
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:17:26 #273
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_205075131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 15:57 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Vluchten binnen de Benelux kan je nog wel verbieden, maar daarbuiten betekenen hoge belastingen bij zoiets prijsinelastisch als vliegen vooral dat de staatsinkomsten omhoog gaan, en niet het aantal vluchten omlaag. Één keer per jaar (een paar) honderd euro extra op het vakantiebudget is voor vrijwel iedereen te overzien en zakelijke reizigers halen ook hun schouders op. Dus wat dat betreft moet je toch op de één of andere manier naar schoner vliegen.
Nu is een vliegvakantie haast goedkoper dan een autovakantie. Een week in een krappe stacaravan aan het Gardameer is vaak duurder dan een week all-in naar een resort in Turkije... Dat vind ik krom. Ik zou verwachten dat er wel minder vakantievliegers zijn als vliegen een stuk duurder zou zijn dan een autovakantie.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:22:45 #274
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:

[..]
Nu is een vliegvakantie haast goedkoper dan een autovakantie. Een week in een krappe stacaravan aan het Gardameer is vaak duurder dan een week all-in naar een resort in Turkije... Dat vind ik krom. Ik zou verwachten dat er wel minder vakantievliegers zijn als vliegen een stuk duurder zou zijn dan een autovakantie.
Kamperen is nu inderdaad vaak duurder dan een hotel vakantie. En er zijn inderdaad heel veel hele goedkope vakantiereizen te maken. Bijna twee weken naar de Dominicaanse Republiek voor minder dan 1000 euro pp bijvoorbeeld...
pi_205075183
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:11 schreef Redefine het volgende:
Wat dat laatste betreft. En deel van het oplossen van het vluchtelingenprobleem zit in ervoor te zorgen dat het in het land van herkomst beter wordt. Maar we willen toch liever alle grondstoffen roven voor een habbekrats, goedkope arbeid daar hebben en de wapenindustrie in stand houden. We worden liever rijker dan dat we de wereld leefbaarder willen maken...
Rijke mensen zijn bang voor arme mensen, en dat die hun welvaart komen afpakken. Dat zie je op zowel nationaal als internationaal niveau. En inderdaad vooral goedkoop die landen willen leegroven, want dat is goed voor ons.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:25:17 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075204
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:23 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Rijke mensen zijn bang voor arme mensen, en dat die hun welvaart komen afpakken. Dat zie je op zowel nationaal als internationaal niveau. En inderdaad vooral goedkoop die landen willen leegroven, want dat is goed voor ons.
Ja precies. Dat zie je ook in het topic over het verhogen van het minimumloon.
pi_205075266
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:

[..]
Dat is grotendeels ook vraag-aanbod en de levensstandaard/prijsstandaard in die verschillende landen.

Maar goed, zou jij niet naar Tenerife vliegen als het ticket 50 euro duurder was? Voor de meeste mensen zou die prijs gewoon een gegeven zijn als ze daar geaag heen willen.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:40:54 #278
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075304
Op Tenerife is het nu kouder dan hier.
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:44:30 #279
482080 AgnesGru
pi_205075330
Gaan jullie vanavond aan de barbecue?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:44:58 #280
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_205075336
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat is grotendeels ook vraag-aanbod en de levensstandaard/prijsstandaard in die verschillende landen.

Maar goed, zou jij niet naar Tenerife vliegen als het ticket 50 euro duurder was? Voor de meeste mensen zou die prijs gewoon een gegeven zijn als ze daar geaag heen willen.
50 euro zou me niet uitmaken :P. Maar er komt natuurlijk wel een keer een omslagpunt. Dat zal voor iedereen anders zijn.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:46:27 #281
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_205075346
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:44 schreef AgnesGru het volgende:
Nee, helaas niet. Hij staat nog ingepakt en het is nog een dikke bende op ons terras. We (nou ja, New Mexico :@ ) zijn nog druk bezig met de vloer van de overkapping.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:47:54 #282
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075352
quote:
Die hebben we niet en mij veel te warm buiten. :{
Ik heb een maaltijdsalade gehaald. :@
Fuck the EBU.
pi_205075367
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die hebben we niet en mij veel te warm buiten. :{
Ik heb een maaltijdsalade gehaald. :@
Welke?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:50:39 #284
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075371
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:50 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Welke?
kip ketjap van de Lidl.
Fuck the EBU.
pi_205075395
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
kip ketjap van de Lidl.
Kip :9
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:54:03 #286
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:53 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Kip :9
Precies kip :9
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 16:58:17 #287
482080 AgnesGru
pi_205075445
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:46 schreef Arizona het volgende:

[..]
Nee, helaas niet. Hij staat nog ingepakt en het is nog een dikke bende op ons terras. We (nou ja, New Mexico :@ ) zijn nog druk bezig met de vloer van de overkapping.
Hier gaat de elektrische bbq aan denk ik (we hebben er ook een op kolen, maar beetje onzinnig vinden we als met twee zijn). We gaan voor een ‘broodje’ hamburger.

De hamburger zelf weegt al iets van 250 gram _O- dat op een broodje en ik ben wel klaar.
pi_205075467
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:44 schreef Arizona het volgende:

[..]
50 euro zou me niet uitmaken :P. Maar er komt natuurlijk wel een keer een omslagpunt. Dat zal voor iedereen anders zijn.
Dat is dus het probleem, dat 50 of 100 euro voor niemand uitmaakt. Dus gaan we of niet minder vliegen of dat bedrag moet heel hoog zijn. En dat zit je binnen een mum van tijd met schrijnende gevallen, dat immigranten uit Indonesië of Suriname het niet kunnen betalen eens naar hun geboorteland te gaan, terwijl Rob Jetten zijn Instagram volspamt met vakantiefoto’s uit de hele wereld.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:09:42 #289
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Dat is dus het probleem, dat 50 of 100 euro voor niemand uitmaakt. Dus gaan we of niet minder vliegen of dat bedrag moet heel hoog zijn. En dat zit je binnen een mum van tijd met schrijnende gevallen, dat immigranten uit Indonesië of Suriname het niet kunnen betalen eens naar hun geboorteland te gaan, terwijl Rob Jetten zijn Instagram volspamt met vakantiefoto’s uit de hele wereld.
Dan moeten de prijzen van korte vluchten omhoog. Daar zit natuurlijk het voornaamste probleem.
Fuck the EBU.
pi_205075684
quote:
Lekker! :) Nee, ik ben de diepvries aan het leegeten. Vandaag - net als gisteren - een restje Chinees.
Morgen aardappels met een blikje groente en vlees uit de vriezer. Of, als ik gek wil doen, churros uit de vriezer met Wagner's piccolinis. Dat zie ik ook nog wel gebeuren :P
pi_205075686
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hier gaat de elektrische bbq aan denk ik (we hebben er ook een op kolen, maar beetje onzinnig vinden we als met twee zijn). We gaan voor een ‘broodje’ hamburger.

De hamburger zelf weegt al iets van 250 gram _O- dat op een broodje en ik ben wel klaar.
LEKKER :D Zelfgemaakt?
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:28:01 #292
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205075699
De geruchten over Waylon die vreemdging zijn waar, hij heeft het er zelf over op zijn Instagram:

https://www.instagram.com/p/Ce5_nfrsxYD/?hl=nl

quote:
Geverifieerd
Ik kan nu niks zeggen waardoor dit lichter wordt voor Bibi.
Het enige wat ik kan zeggen tegen mezelf is dat ik hulp moet zoeken voor de demonen in mijn hoofd.
Wat ik heb gedaan is onvergeeflijk en ik verwacht dus ook niet dat Bibi me zomaar vergeeft.
Ik wil een betere vader zijn dan dat ik een vriend ben geweest.
Ik hou het allermeeste van mijn gezin en juist dat heb ik verkloot.
Het enige wat Bibi nu verdiende is om in alle rust te kunnen genieten van haar kraamtijd, en zelfs dat heb ik haar afgenomen.
Ik ben een lul!

Het spijt me Biebs. ?
Heeft net een tweede kind met Bibi, wat een lul. :') Hij heeft nu wel echt afgedaan bij mij hoor.

Tot zover de juice :P
Koel en donker bewaren
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:28:21 #293
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205075700
Ik heb zo'n verse pizza van de AH, die zijn zo lekker :9
Koel en donker bewaren
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:31:08 #294
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205075721
Demonen in mijn hoofd. Exorcist is benodigd.
Fuck the EBU.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:32:09 #295
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_205075726
Hahaha, iemand reageert:

quote:
Je bedoelt het demoon in je broek
Nou inderdaad! Gelijk weer doen alsof hij issues heeft en blablabla. Net zoals die Jeroen Rietberger.
Koel en donker bewaren
pi_205075738
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iemand reageert:
[..]
Nou inderdaad! Gelijk weer doen alsof hij issues heeft en blablabla. Net zoals die Jeroen Rietberger.
Hij kwam uit dat hele Voice-verhaal nog als een halve heilige. Dat kon niet lang duren natuurlijk.
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:35:58 #297
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_205075767
Als je kinderloos blijft mag je verder in principe alles, qua vervuilend gedrag. Moreel gezien dan hè :7
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_205075776
Hoeveel artiesten zouden 'm ook zitten te knijpen nu ze weten dat al die meisjes dit ook gewonnen vertellen aan al die juicekanalen _O-
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:40:32 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075802
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:35 schreef Strani het volgende:
Als je kinderloos blijft mag je verder in principe alles, qua vervuilend gedrag. Moreel gezien dan hè :7
Nee Strani. Wat jij allemaal wil mag nog steeds niet |:)
  vrijdag 17 juni 2022 @ 17:41:34 #300
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205075813
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iemand reageert:
[..]
Even onder behandeling van een psycholoog voor een seksverslaving en daarna weer door zoals altijd zal het wel worden :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')