Ja precies. Dat zie je ook in het topic over het verhogen van het minimumloon.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Rijke mensen zijn bang voor arme mensen, en dat die hun welvaart komen afpakken. Dat zie je op zowel nationaal als internationaal niveau. En inderdaad vooral goedkoop die landen willen leegroven, want dat is goed voor ons.
Dat is grotendeels ook vraag-aanbod en de levensstandaard/prijsstandaard in die verschillende landen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nu is een vliegvakantie haast goedkoper dan een autovakantie. Een week in een krappe stacaravan aan het Gardameer is vaak duurder dan een week all-in naar een resort in Turkije... Dat vind ik krom. Ik zou verwachten dat er wel minder vakantievliegers zijn als vliegen een stuk duurder zou zijn dan een autovakantie.
50 euro zou me niet uitmakenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is grotendeels ook vraag-aanbod en de levensstandaard/prijsstandaard in die verschillende landen.
Maar goed, zou jij niet naar Tenerife vliegen als het ticket 50 euro duurder was? Voor de meeste mensen zou die prijs gewoon een gegeven zijn als ze daar geaag heen willen.
Nee, helaas niet. Hij staat nog ingepakt en het is nog een dikke bende op ons terras. We (nou ja, New Mexicoquote:
Die hebben we niet en mij veel te warm buiten.quote:
Welke?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hebben we niet en mij veel te warm buiten.
Ik heb een maaltijdsalade gehaald.
Hier gaat de elektrische bbq aan denk ik (we hebben er ook een op kolen, maar beetje onzinnig vinden we als met twee zijn). We gaan voor een ‘broodje’ hamburger.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Hij staat nog ingepakt en het is nog een dikke bende op ons terras. We (nou ja, New Mexico) zijn nog druk bezig met de vloer van de overkapping.
Dat is dus het probleem, dat 50 of 100 euro voor niemand uitmaakt. Dus gaan we of niet minder vliegen of dat bedrag moet heel hoog zijn. En dat zit je binnen een mum van tijd met schrijnende gevallen, dat immigranten uit Indonesië of Suriname het niet kunnen betalen eens naar hun geboorteland te gaan, terwijl Rob Jetten zijn Instagram volspamt met vakantiefoto’s uit de hele wereld.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
50 euro zou me niet uitmaken. Maar er komt natuurlijk wel een keer een omslagpunt. Dat zal voor iedereen anders zijn.
Dan moeten de prijzen van korte vluchten omhoog. Daar zit natuurlijk het voornaamste probleem.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, dat 50 of 100 euro voor niemand uitmaakt. Dus gaan we of niet minder vliegen of dat bedrag moet heel hoog zijn. En dat zit je binnen een mum van tijd met schrijnende gevallen, dat immigranten uit Indonesië of Suriname het niet kunnen betalen eens naar hun geboorteland te gaan, terwijl Rob Jetten zijn Instagram volspamt met vakantiefoto’s uit de hele wereld.
Lekker!quote:
LEKKERquote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier gaat de elektrische bbq aan denk ik (we hebben er ook een op kolen, maar beetje onzinnig vinden we als met twee zijn). We gaan voor een ‘broodje’ hamburger.
De hamburger zelf weegt al iets van 250 gramdat op een broodje en ik ben wel klaar.
Heeft net een tweede kind met Bibi, wat een lul.quote:Geverifieerd
Ik kan nu niks zeggen waardoor dit lichter wordt voor Bibi.
Het enige wat ik kan zeggen tegen mezelf is dat ik hulp moet zoeken voor de demonen in mijn hoofd.
Wat ik heb gedaan is onvergeeflijk en ik verwacht dus ook niet dat Bibi me zomaar vergeeft.
Ik wil een betere vader zijn dan dat ik een vriend ben geweest.
Ik hou het allermeeste van mijn gezin en juist dat heb ik verkloot.
Het enige wat Bibi nu verdiende is om in alle rust te kunnen genieten van haar kraamtijd, en zelfs dat heb ik haar afgenomen.
Ik ben een lul!
Het spijt me Biebs. ?
Nou inderdaad! Gelijk weer doen alsof hij issues heeft en blablabla. Net zoals die Jeroen Rietberger.quote:Je bedoelt het demoon in je broek
Hij kwam uit dat hele Voice-verhaal nog als een halve heilige. Dat kon niet lang duren natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iemand reageert:
[..]
Nou inderdaad! Gelijk weer doen alsof hij issues heeft en blablabla. Net zoals die Jeroen Rietberger.
Nee Strani. Wat jij allemaal wil mag nog steeds nietquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:35 schreef Strani het volgende:
Als je kinderloos blijft mag je verder in principe alles, qua vervuilend gedrag. Moreel gezien dan hè
Even onder behandeling van een psycholoog voor een seksverslaving en daarna weer door zoals altijd zal het wel wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:32 schreef Guanabana het volgende:
Hahaha, iemand reageert:
[..]
Nou inderdaad! Gelijk weer doen alsof hij issues heeft en blablabla. Net zoals die Jeroen Rietberger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |