Je bedoelt dat het ze helpt om het WRC te winnen?quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien helpt het juist, die gedachtegang heb ik meer. Zullen we morgen wel zien
mwah, Russell pleitte wel heel actief voor het toestaan van 'actieve' ophanging.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:46 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik begreep (uit niet-reproduceerbare bronnen) dat die Mercedes niet zomaar hoger te zetten is, omdat die in de basis ontworpen zou zijn voor een actief onderstel. Als dat waar is hebben ze echt een probleem.
Volgens amus uit wel. Als m'n Duits goed genoeg is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik lees nergens dat mercedes is het nadeel zou zijn.
Het is natuurlijk onvoorspelbaar als meerdere teams hun auto anders af moeten gaan stellen dan binnen de ontwerpfilosofie ideaal zou zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef BroesWillems het volgende:
Ik snap de gedachtegang van @:ChevyCaprice wel. De FIA helpt Mercedes normaal altijd met die TD's. Dus er moet wel een adder onder het gras zitten waarom Mercedes er voordeel van heeft.
Je Duits is goed genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens amus uit wel. Als m'n Duits goed genoeg is.
Spreek je Duits? Dan heb ik een goed stuk voor je: https://www.auto-motor-un(...)g-strafen-gp-kanada/quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ik lees nergens dat mercedes is het nadeel zou zijn.
Da's goed nieuwsquote:
Als het sneller zou zijn om niet op en neer te stuiteren, hadden ze dat allang gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien helpt het juist, die gedachtegang heb ik meer. Zullen we morgen wel zien
Klopt, maar deze TD kan ook juist weer opportunities creëren Gaat allemaal om hoe de engineers ermee omspringen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als het sneller zou zijn om niet op en neer te stuiteren, hadden ze dat allang gedaan.
Ja, klopt. Russell's eerste WDC incoming.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar deze TD kan ook juist weer opportunities creëren Gaat allemaal om hoe de engineers ermee omspringen.
Goed en zeer uitgebreid artikel. Het is een dikke vinger naar de teams die de auto laten stuiteren. Kom maar met een beter ontwerp of de auto gaat omhoogquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgens amus uit wel. Als m'n Duits goed genoeg is.
zelfs Ferrari kan hier last mee krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed en zeer uitgebreid artikel. Het is een dikke vinger naar de teams die de auto laten stuiteren. Kom maar met een beter ontwerp of de auto gaat omhoog
En terecht. Het begint bij een auto ontwerpen. Erg goed dat ze die basis vasthouden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed en zeer uitgebreid artikel. Het is een dikke vinger naar de teams die de auto laten stuiteren. Kom maar met een beter ontwerp of de auto gaat omhoog
Zeker weten, maar ook een AlphaTauri bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 juni 2022 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs Ferrari kan hier last mee krijgen
Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Nee. Sorry maar verdiep je eens in de technische aspecten want wat je nu zegt klopt gewoon totaal niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar deze TD kan ook juist weer opportunities creëren Gaat allemaal om hoe de engineers ermee omspringen.
Ik vrees dat die Mercedes door het gebrek aan sidepods en daarmee weinig druk op die vrije bodemplaat, nog best wel eens hele rare dingen zou kunnen gaan doen als die rijhoogte omhoog gaat.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
Teams moeten in VT3 in Canada al aantonen dat hun auto niet te veel stuitert. Lukt dat niet dan moeten er aanpassingen komen en lukt dat niet dan bepaalt de FIA dat de auto verder omhoog moet plus nog 10 millimeter extra marge.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Misschien wordt het wel een Messerschmitt.
Tja...mijn enige reactie daarop is "Aw, diddums"quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat die Mercedes door het gebrek aan sidepods en daarmee weinig druk op die vrije bodemplaat, nog best wel eens hele rare dingen zou kunnen gaan doen als die rijhoogte omhoog gaat.
Misschien wordt het wel een Messerschmitt.
het lastige bij het concept van Mercedes is dat het compleet anders werkt dan de rest. RB heeft de auto zo ontworpen dat ze via luchtwervelingen aan de zijkant een kussen creëren om de gaten af te sluiten. Mercedes kan dat door het ontwerp niet op deze manier doen en moet daarom lager op de weg liggen dan de RB.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat die Mercedes door het gebrek aan sidepods en daarmee weinig druk op die vrije bodemplaat, nog best wel eens hele rare dingen zou kunnen gaan doen als die rijhoogte omhoog gaat.
Misschien wordt het wel een Messerschmitt.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. Sorry maar verdiep je eens in de technische aspecten want wat je nu zegt klopt gewoon totaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |