Precies. Ik zat al even op de kalender te kijken wanneer weer, maar pas in okt!quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:18 schreef Blik het volgende:
20:00 race, waren alle races maar op dit tijdstip. Heerlijk!
Kwali om 22:00quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:18 schreef Blik het volgende:
13:00 beviel me eigenlijk veel beterquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:18 schreef Blik het volgende:
Ik vind het juist wel prettig omdat je dan tenminste overdag gewoon wat kunt gaan doen. Zo midden op de dag een race vind ik eigenlijk super ruk.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
13:00 beviel me eigenlijk veel beter
Nou ben ik nu dit weekend weg, dus komt het wel uit, maar de hele dag op die race moeten wachten is het niet helemaal.
Ach, hoe vaak doe je nou wat? Ik geloof niet dat iedereen iedere zondag op pad gaat op een dusdanige manier dat de F1 in de weg zit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig omdat je dan tenminste overdag gewoon wat kunt gaan doen. Zo midden op de dag een race vind ik eigenlijk super ruk.
13:00 beste tijd inderdaad, daarna de dag voor jezelfquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak doe je nou wat? Ik geloof niet dat iedereen iedere zondag op pad gaat op een dusdanige manier dat de F1 in de weg zit.
15:00 is wel helemaal ruk wat dat betreft, moet ik je nageven. Tegen de tijd dat het afgelopen is, is het alweer tijd voor het avondeten.
Eind van de middag vind ik prettiger.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel prettig omdat je dan tenminste overdag gewoon wat kunt gaan doen. Zo midden op de dag een race vind ik eigenlijk super ruk.
Serieus, jij gaat voor anderen bepalen hoe vaak ze wat doen op zondagquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak doe je nou wat? Ik geloof niet dat iedereen iedere zondag op pad gaat op een dusdanige manier dat de F1 in de weg zit.
Daarom, lekker 's avonds na het eten. Dat is gewoon ideaal.quote:15:00 is wel helemaal ruk wat dat betreft, moet ik je nageven. Tegen de tijd dat het afgelopen is, is het alweer tijd voor het avondeten.
lekker in bed kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, jij gaat voor anderen bepalen hoe vaak ze wat doen op zondag
Sommige mensen hebben gewoon een leven hè.
[..]
Daarom, lekker 's avonds na het eten. Dat is gewoon ideaal.
Je wil niet weten hoe vaak ik F1 mis wegens een of andere afspraak of een verjaardag…quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
15:00 is wel helemaal ruk wat dat betreft, moet ik je nageven. Tegen de tijd dat het afgelopen is, is het alweer tijd voor het avondeten.
Perfect idd, kind in bed, papa op de bank. Met een krombachertje.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:18 schreef Blik het volgende:
Idd, irritant. Telefoon op stil terugweg in auto radio uit en dan hopen dat niemand de uitslag verklapt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe vaak ik F1 mis wegens een of andere afspraak of een verjaardag…
Beste tijd is lekker om 08.00u ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
13:00 beste tijd inderdaad, daarna de dag voor jezelf
Wel een beetje vroeg voor een biertjequote:Op woensdag 15 juni 2022 21:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beste tijd is lekker om 08.00u ofzo
15:00 waarop je zeker weet dat beide kinderen wakker zijn..quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:37 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig zijn de race hierna allemaal op de beste tijd.
15:00 met een uurtje later voor de eerste uit de serie en een uurtje vroeger voor de laatste uit de serie.
Vanaf Japan dan een paar mindere tijden maar goed. Die zijn gelukkig in de minderheid.
Ja, wie doet er nou wat in het weekend?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, het weekend is een rustmoment en zondag is er om F1 te kijkenquote:Op woensdag 15 juni 2022 23:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, wie doet er nou wat in het weekend?
Jammer dat Japan net als Australië tegenwoordig zo laat is, maar 7u is alsnog wel heerlijk, weinig kans dat er allerlei andere dingen tegelijk bezig zijnquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:37 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig zijn de race hierna allemaal op de beste tijd.
15:00 met een uurtje later voor de eerste uit de serie en een uurtje vroeger voor de laatste uit de serie.
Vanaf Japan dan een paar mindere tijden maar goed. Die zijn gelukkig in de minderheid.
Toen Max nog niet reed was dat laatste nooit een issue.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Idd, irritant. Telefoon op stil terugweg in auto radio uit en dan hopen dat niemand de uitslag verklapt.
Dat klopt, toen was het niet boeiend genoeg voor de radio.quote:Op donderdag 16 juni 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Max nog niet reed was dat laatste nooit een issue.
Heb je geen vrouw?quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
15:00 waarop je zeker weet dat beide kinderen wakker zijn..
Je kan ze niet vroeg genoeg indoctrineren met de F1.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Precies. Hier thuis is mijn zoon (6) gefascineerd door de kleuren Pirelli-banden. Rondom de pitstops vraagt hij telkens waarom ze nu weer een bepaalde kleur hebben gekozen. Hij heeft ook die Jumbo-auto van vorig jaar waar hij zelf gele en rode banden kan wisselen. In Monaco was het even lastig met blauw- en groen, want hoe leg je een kleuter uit wat 'intermediate banden' zijn? Kortom: hij komt er wel, over een paar jaar mee naar een racequote:Op donderdag 16 juni 2022 10:36 schreef Nattekat het volgende:
e kan ze niet vroeg genoeg indoctrineren met de F1.
Het combineren van race kijken en de eigen wil van die kinders breken is lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ze niet vroeg genoeg indoctrineren met de F1.
Dat indoctrineren moet je natuurlijk al doen voor ze een eigen wil ontwikkelenquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het combineren van race kijken en de eigen wil van die kinders breken is lastig.
Mijn eigen genen zitten me in de weg. Eigenwijs gedoe.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat indoctrineren moet je natuurlijk al doen voor ze een eigen wil ontwikkelen
Mijn vader was daar heel goed in.
Die van 1,5 slaapt tot half 3/3. Die van 2,5 is alleen best te pruimen. In combi met de eerstgenoemde doet hij zijn naam, die hij deelt met de Egyptische god vd chaos, eer aan !quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:58 schreef Donna het volgende:
Mijn dochter van 4 kijkt ook mee. En die van 1.5 ligt meestal nog in bed tijdens de races.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mijn eigen genen zitten me in de weg. Eigenwijs gedoe.
waren de condooms op ?quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Klik je zelf even op die vivaforum link?quote:
dat betoog hoef je niet te houden want kinderen zijn echt niet "fantastisch" en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Klik je zelf even op die vivaforum link?
Ik denk niet dat ik hier mijn “ja maar kinderen zijn fantastisch” betoog mag houden.
Hier soms ook wel tot 4 uur, maar samen is het een tornado idd. Matras op de grond, laptop erbij met hun foute filmpjes en een bak chips, dan zijn ze hier wel stil. Heb je alleen F1 met cocomelon of Paw Patrol op de achtergrondquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Die van 1,5 slaapt tot half 3/3. Die van 2,5 is alleen best te pruimen. In combi met de eerstgenoemde doet hij zijn naam, die hij deelt met de Egyptische god vd chaos, eer aan !
Vind de logistiek er achter ook altijd zo tof om te zien. Ze bouwen het zelf op in luchtvracht ULD's en ieder gaatje is gevuld. Zelfs in het correcte contour (vorm).quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:30 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe beelden.
[ afbeelding ]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijdenquote:
Agreed.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijden
Hm.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat betoog hoef je niet te houden want kinderen zijn echt niet "fantastisch" en dat weet je zelf ook
maar je krijgt er zoveel voor terugik snap het
Volgens mij zijn ze daar actief mee aan het experimenteren, omdat voorheen de kwalificatie vaak onder heel andere condities gereden werd dan de race. Door de kwalificatie later te doen, hopen ze dat de baan er wat representatiever bij ligt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van vaste tijden, dat je met tijdzones te maken hebt ok maar het is nu wel een rommeltje met kwalificatie op steeds andere tijden
Dan maakt het des te vreemder dat ze de kwalificatie van Bakoe om 16:00 hebben gedaan, terwijl de race om 13:00 begon.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar actief mee aan het experimenteren, omdat voorheen de kwalificatie vaak onder heel andere condities gereden werd dan de race. Door de kwalificatie later te doen, hopen ze dat de baan er wat representatiever bij ligt.
Met alle respect. Dat klopt niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hm.
Laat ik het zo stellen:
Van alle mogelijkheden die er zijn om je vrije tijd te verkloten zijn kinderen een van de beste opties.
Natuurlijk blijft er wel het dingetje vrije tijd verkloten.
Het gaat mij over waar je de tijd liever aan kwijt bent.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Met alle respect. Dat klopt niet.
Mijn vader was een groot man (figuurlijk, niet fysiek) en hierbij citeer ik hem: "de vrouw is de grootste berover van de mannelijke vrijheid".
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier soms ook wel tot 4 uur, maar samen is het een tornado idd. Matras op de grond, laptop erbij met hun foute filmpjes en een bak chips, dan zijn ze hier wel stil. Heb je alleen F1 met cocomelon of Paw Patrol op de achtergrond
Niet dissen met Pawpatrol. Ze zijn al onderweg. Tenminste, als er een probleem is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3
Ik zei niet dat ze de complete 1.5 uur stil zijn he.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:35 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
1,5 uur aandacht bij paw patrol, die zijn vast ouder dan 3
Oeps.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat mij over waar je de tijd liever aan kwijt bent.
Ik mis het realisme. Ik zit te wachten op de aflevering Chase en de dodelijke kettingbotsing op de A4.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Niet dissen met Pawpatrol. Ze zijn al onderweg. Tenminste, als er een probleem is.
niet alleen je vrije tijd, ook je bankrekeningquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hm.
Laat ik het zo stellen:
Van alle mogelijkheden die er zijn om je vrije tijd te verkloten zijn kinderen een van de beste opties.
Natuurlijk blijft er wel het dingetje vrije tijd verkloten.
Zal Hamilton zich nog voortplanten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
is er nog een mod ook hier? ben wel klaar met die klagende ouders
Zijn pa wel, maar klagende kinderen die racen zal hier wel weer okee zijn denk ik dan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zal Hamilton zich nog voortplanten?
ze zouden voortplanten moeten verbieden.....de hele wereld is al vertiefd en veel te volquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan hij mentaal niet aan, dat betekend dat iemand anders meer aandacht dan hem krijgtquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Get in there Lewis!quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen. Sue me.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze zouden voortplanten moeten verbieden.....de hele wereld is al vertiefd en veel te vol
en ja, ik draag er al aan bij, heb de zooi door laten knippen
Rare namen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb twee kinderen. Sue me.
Alleen bij gelovigen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:25 schreef Predator40 het volgende:
ze zouden voortplanten moeten verbieden.....
We waren bij 20.00 is een fijne tijd. Nee 15.00 is beter. Niet, 13.00. Nee, ‘smorgens, alleen smaakt dan de bier minder.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:15 schreef R-woud93 het volgende:
Zullen we het wel een beetje ontopic houden?
Lewis natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
We waren bij 20.00 is een fijne tijd. Nee 15.00 is beter. Niet, 13.00. Nee, ‘smorgens, alleen smaakt dan de bier minder.
En toen begon er 1 over kinderen..
Wie gaat er winnen dan?
Taking one for the team.quote:
Dat zegt elke ouder over Lewis.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn boeiender dan Lewis !
Mijn zoontje van 6 kan beter tegen zijn verlies dan Lewis.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Oneens.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:22 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
That's what he said.quote:
quote:
Hij heeft andere dingen aan zijn hoofd.quote:Moet Hamilton zich weer schrap zetten? 'Circuit in Canada is erg hobbelig'
Canada is in 2022 weer terug op de F1-kalender. Kevin Magnussen kijkt uit naar de race op het Circuit Gilles Villeneuve, maar waarschuwt wel voor het hobbelige circuit. Het gaat een flinke uitdaging worden met de stijve F1-auto’s van 2022.
https://www.gpblog.com/nl(...)is-erg-hobbelig.html
Dat is nog veel te vaak dus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik denk dat we fok/f1 een fijne nieuwe dimensie kunnen geven, als we Ham alleen aanhalen als zijn resultaat meer dan 3 posities afwijkt van waar hij moet staan (p6).
Ja, maar mensen willen Lewis verder gooien dan jouw kinderenquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik denk dat we fok/f1 een fijne nieuwe dimensie kunnen geven, als we Ham alleen aanhalen als zijn resultaat meer dan 3 posities afwijkt van waar hij moet staan (p6).
![]()
Wat betreft mijn kinderen: die zijn verder te gooien dan Lewis !
En het harde hoofd van mijn zoonlief tegen zijn onderkaak?quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar mensen willen Lewis verder gooien dan jouw kinderen
geen upgrades en ze gaan de auto hoger zetten dus langzamer.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |