Achter de coulissen vernomen dat hij telkens geweigerd wordt in het Berlijnse nachtleven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.
NEE!
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.
Iedereen bij Ajax werd woest als hij minuten maakte.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
ANNOUNCE Lex Immers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat de nieuwe Trauner nog wel komt. Kwam toen ook uit de lucht vallen .quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Slot was ook fan van Mats Seuntjes geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die matige Jong Ajax spelers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
NEE!
Zijn Engels loopt anders niet op steenkolen vergeleken met andere trainers in de Eredivisie, zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Labyad is ook transfervrij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Ja dat maakt het zo opvallend. Ben benieuwd wat er dan wel achter zit. Meer chemie tussen de spelers? Coaching in het veld makkelijker maken?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn Engels loopt anders niet op steenkolen vergeleken met andere trainers in de Eredivisie, zal wel meevallen denk ik.
Arne speelt FUT.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat maakt het zo opvallend. Ben benieuwd wat er dan wel achter zit. Meer chemie tussen de spelers? Coaching in het veld makkelijker maken?
dat was ook het hoogtepunt van z'n carrierequote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen daar heel erg balbezitsvoetbal, nog erger dan het gemiddelde Frank de Boer-voetbal.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me een uitstekende club voor hem. Wat jij @:el-stinho
Dit overtreft de vriendin van Danilo niet, dus laat maar dan.quote:
Ekkelenkamp zelf heeft ook een prachtige kont, dus wat mij betreft helemaal prima.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik ben overtuigd. Laat maar komen die Ekkelenkamp
Ik heb toen er ooit geruchten waren dat Patrick Kluivert zou komen gezegd dat ik mijn seizoenskaart zou verscheuren als dat echt zo zou zijn, mocht er ook maar 1 Joel Veltman-gerucht komen ga ik dat ook weer overwegenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
NEE!
ANNOUNCE Michiel Kramer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:22 schreef fetX het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor van Geel namen joh?
Ipv oud Feyenoorders, is nu de hype op oud Ajacieden gericht.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:47 schreef fetX het volgende:
Beter halen ze die Maatsen gewoon. Gaat dat nog wat worden @:zka ?
Ja of @ZKA is iedereen die op EEN LIJSTJE staat aan het posten omdat hij denkt dat hij wordt afgetroefd door Krabbenlul.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:57 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar denkt Arne na één gigantische fluke in de UCL dat hij Pep is en dat alles wat hij aanraakt in goud veranderd.
Wat een zelfoverschatting.
Hij post het juist nu omdat Krabbenlul het vlak daarvoor had gepost. Schijnbaar kan dit de deal met Maatsen in gevaar brengen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of @:zka is iedereen die op EEN LIJSTJE staat aan het posten omdat hij denkt dat hij wordt afgetroefd door Krabbenlul.
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat op een lijstje met pakweg 5-10 vervangers voor Malacia ook ergens een Sinkgraven staat.
Die logica mis ik een beetjequote:Op woensdag 15 juni 2022 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij post het juist nu omdat Krabbenlul het vlak daarvoor had gepost. Schijnbaar kan dit de deal met Maatsen in gevaar brengen.
Maakt niet zoveel uit toch? De transferperiode gaat over wanneer spelers kunnen worden ingeschreven bij een club, je kan gewoon deals sluiten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Is de transferperiode nou eigenlijk open? Ik dacht pas eind van de maand maar las net vanaf 9 juni al?
Tussen Hendriks, Burger, Wehrmann, Azarkan, Conteh, Balde, Bozenik, Bannis, El Bouchataoui en Antonucci zat echt niemand die op korte termijn een basisspeler had kunnen worden bij Feyenoord. Sterker zelfs alleen Hendriks, Burger en in mindere mate Bozenik en Wehrmann kunnen mee op Eredivisie niveau. Of ze nou met Jong Feyenoord hadden meegetraind of bij Excelsior, Dordrecht of Volendam maakt allemaal ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinkgraven![]()
Eigenlijk he dat er nu aan zulke gasten wordt gedacht is indirect nog steeds de schuld van Martin van Geel.
Ik had Hendriks Burger, Azarkan die gozer met die moeilijke naam die ook naar Zwitersland ging maar ook gasten als Bozenick Conte Balde en die belg bij Volendam wel willen zien hoe ze er nu voorstonden als we wel met jong in de eerste divisie hadden gespeeld.
Had je voor Malacia nu wel Hendriks kunnen invoeren en had je op het middenveld nog een Burger gehad die er wel klaar voor was bijvoorbeeld.
Nu vis je in oud jeugdspelers van hunnie die het net niet gered hebben.
Nee klopt, maar ik vroeg het me wel af. Omdat over iets meer dan een week de trainingen alweer starten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit toch? De transferperiode gaat over wanneer spelers kunnen worden ingeschreven bij een club, je kan gewoon deals sluiten.
Bijna al deze spelers hebben wel een deel van hun periode bij ons een tekort aan speeltijd (op gepast niveau) gehad. Een positie in een team met veel speeltijd in een serieuze competitie binnen de Feyenoord structuur lijkt me wel bevordelijk voor de ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tussen Hendriks, Burger, Wehrmann, Azarkan, Conteh, Balde, Bozenik, Bannis, El Bouchataoui en Antonucci zat echt niemand die op korte termijn een basisspeler had kunnen worden bij Feyenoord. Sterker zelfs alleen Hendriks, Burger en in mindere mate Bozenik en Wehrmann kunnen mee op Eredivisie niveau. Of ze nou met Jong Feyenoord hadden meegetraind of bij Excelsior, Dordrecht of Volendam maakt allemaal ook niet zo veel uit.
Je moet het nut van een elftal in de KKD niet overschatten.
Duimen Europees voetbal te halen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FC Utrecht - Feyenoord Zo 8 januari 12:15
FC Groningen - Feyenoord Za 14 januari 16:30
Feyenoord - Ajax Zo 22 januari 14:30
Feyenoord - NEC Wo 25 januari 21:00
FC Twente - Feyenoord Zo 29 januari 12:15
Feyenoord - PSV Zo 5 februari 14:30
sc Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - AZ
Lekker rijtje zo na de winterstop
Moet veel inleveren om hier te kunnen voetballen, maar het is het hem allemaal waard.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat zal zo'n Maatsen verdienen? Dat zal toch een flinke salarispost zijn.
Het schijnt dat Nouri een contract is aangeboden, ligt zo lekker in de groep.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
Zijn we nu op jacht naar mislukte Ajaxcieden?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Wat een ellende.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Die moet lekker naar emmen of go ahead gaan ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Als pinchhitter tja. Maar Danilo en Dost als spitsen komend seizoen? Jeetje.
Hier heb je in elk geval geen 7 scouts voor nodig.
Nee. Nee. Nee. Dit kan niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Hij is waanzinnig lelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:44 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is er dusdanig erg aan Dost als spits. Los van zijn slappe houding omtrent het Nederlands elftal is hij toch nergens echt door het ijs gezakt?
Geen oplossing voor de toekomst natuurlijk dat snap ik.
Een grote klap in het gezicht ja.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Bas Dost zou een grote klap voor de club Feyenoord zijn. Brenet is prima.
Nouja, dit zijn blijkbaar de namen uit het nooit geen geld lijstjequote:Op donderdag 16 juni 2022 09:51 schreef Pistolero het volgende:
Al die mensen die dachten dat er eindelijk ook maar enigszins fatsoenlijk beleid werd gevoerd komen deze dagen wel van een koude kermis thuis..
Ik ga nog steeds uit van het driespitsenscenario.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat het opvulling voor bank is. Dan is het nog redelijk oké denk ik.
Is dat niet een beetje overdreven duur. Zoveel meer salarisbudget heeft Feyenoord toch niet? Conference was leuk maar geen vetpotquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van het driespitsenscenario.
Beetje afhankelijk van wat er nog binnenkomt. Maar als je nu al voor bijna geen geld twee spitsen haalt (met een type pinchhitter zonder inteelthoofd) en je kan straks met een potje een echt talentvolle spits kopen zie ik dat best zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven duur. Zoveel meer salarisbudget heeft Feyenoord toch niet? Conference was leuk maar geen vetpot
Ah, een beetje zoals toen we Jørgensen, Bozenik én Pratto als spits haddenquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds uit van het driespitsenscenario.
Denk dat zowel Dost en Danilo niet op bank willen dan zou je een derde spits voor achter die twee moeten halen als je niet gelijk ontevreden spelers wil hebbenquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er nog binnenkomt. Maar als je nu al voor bijna geen geld twee spitsen haalt (met een type pinchhitter zonder inteelthoofd) en je kan straks met een potje een echt talentvolle spits kopen zie ik dat best zitten.
Dost was zelfs in zijn hoogtijdagen vaak eerder een last dan een lust voor de ploeg. Teams zoals Wolfsburg en Sporting stelden hun hele team erop af maar dat had als gevolg dat de andere aanvallers minder scoorden. Enige wat Dost kan is balletjes zo ongeveer op de doellijn in het doel prikken. Inzaghi was een wereldvoetballer in vergelijking met hem.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:06 schreef fetX het volgende:
Waarom wacht je niet even op wat centen eigenlijk, tenzij je 3 spitsen wilt halen?
Dost is fucking 33, los van het feit dat ik betwijfel of hij (nog) goed genoeg is.
Het maakte juist duidelijk dat we wat beters nodig hadden ondanks dat Dessers het uitstekend deed. We hebben anderzijds veel punten laten liggen door grote kansen die onze spitsen misten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu was Dessers/Linssen natuurlijk ook geen droom line-up waar je een stijfje van kreeg voorafgaand aan het seizoen. Pakte natuurlijk wel goed uit onder Arne.
Wie weet wat SlotBall doet met deze mannen.
Net alsof je bij Slot die garantie hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het maakte juist duidelijk dat we wat beters nodig hadden ondanks dat Dessers het uitstekend deed. We hebben anderzijds veel punten laten liggen door grote kansen die onze spitsen misten.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Dost zin heeft in een jaar bankzitten dus ik ben enorm bang dat hij dan de #1 spits wordt.
Ik zie Danilo eerder een 1e spits zijn van die 2 dan Dost.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Het maakte juist duidelijk dat we wat beters nodig hadden ondanks dat Dessers het uitstekend deed. We hebben anderzijds veel punten laten liggen door grote kansen die onze spitsen misten.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Dost zin heeft in een jaar bankzitten dus ik ben enorm bang dat hij dan de #1 spits wordt.
Nouja, zelfs als er straks voor tientallen miljoenen wordt verkocht zal er maar een heel klein deel van dat geld in het potje transferbuget komen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dit zijn blijkbaar de namen uit het nooit geen geld lijstje
Het wordt een stuk interessanter wat er gaat gebeuren als er straks 40-45 miljoen binnenkomt
Ik begin me daar steeds ongeruster over te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nouja, zelfs als er straks voor tientallen miljoenen wordt verkocht zal er maar een heel klein deel van dat geld in het potje transferbuget komen.
Hoe kom je hierbij? De transfermarkt is nog niet eens op gang.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begin me daar steeds ongeruster over te maken.De bedragen lijken voorlopig tegen te vallen (wat een verrassing)
print(“quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:35 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Beter ga ik een scriptje schrijven.
Geruchten die ik las over Malacia en Senesi met lage biedingen. Malacia 12 miljoen dacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? De transfermarkt is nog niet eens op gang.
Alsof zo’n club meteen 20 neer gaat leggen. Dat is het spel. En Feyenoord heeft de biedingen meteen van tafel geveegd. Eindelijk een keer.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Geruchten die ik las over Malacia en Senesi met lage biedingen. Malacia 12 miljoen dacht ik.
Eind van de zomer maken we de balans op.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsof zo’n club meteen 20 neer gaat leggen. Dat is het spel. En Feyenoord heeft de biedingen meteen van tafel geveegd. Eindelijk een keer.
Scherpen als tweede doelman geruchtquote:Op donderdag 16 juni 2022 10:47 schreef Scrummie het volgende:
Welke naam gaat de voorgaande allemaal overtreffen? Toch Veltman? Seuntjes?
Nee, maar je weet wel van te voren wat voor spelers Dessers en Linssen zijn en dat die perfect passen in SlotBall. . Nu met Danilo en Dost maak je echt een draai van 180 graden qua type speler, dat vind ik toch wel opmerkelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu was Dessers/Linssen natuurlijk ook geen droom line-up waar je een stijfje van kreeg voorafgaand aan het seizoen. Pakte natuurlijk wel goed uit onder Arne.
Wie weet wat SlotBall doet met deze mannen.
Ik was juist onder de indruk van zijn Engels. Niet dat het supergoed is maar ik had het echt veel slechter verwachtquote:Op donderdag 16 juni 2022 08:13 schreef Pistolero het volgende:
Zou Arne gepest worden door de spelers om zijn slechte Engels dat er nu zo'n extreme focus is op Nederlandse spelers.
Nederlands overdrijven sowieso altijd enorm over hun eigen Engels, dat is vergeleken met zo'n beetje elk ander land uitstekend. In elk ander (niet engelstalig) land zouden mensen Mark Rutte een dikke voldoende geven voor zijn Engels maar hier wordt hij er om uitgelachen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:17 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik was juist onder de indruk van zijn Engels. Niet dat het supergoed is maar ik had het echt veel slechter verwacht
Dessers was natuurlijk een volledige noodgreep en echt niet zo doordacht voor het voetbal wat Slot speelt, die jongen heeft echter wel goed ingevuld. Linssen blijft natuurlijk geen spits. Danilo kan echt nog wel die rol vertolken om goed te passen in het voetbal van Slot, zou die niet zoveel voor moeten doen verwacht ik.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, maar je weet wel van te voren wat voor spelers Dessers en Linssen zijn en dat die perfect passen in SlotBall. . Nu met Danilo en Dost maak je echt een draai van 180 graden qua type speler, dat vind ik toch wel opmerkelijk.
Van Linssen wist je van te voren wel dat ie die spitspositie in zou vullen zoals Slot het zou willen, met zijn werkinstelling en bereidheid tot jagen, vastzetten etc. Van Dessers wist je ook dat het een vrij bewegelijke speler is. Danilo is volgens mij exact het tegenovergestelde van Linssen. Alles wat Danilo heeft (met name afwerken) heeft Linssen niet en alles wat Linssen heeft heeft Danilo niet. Ik vind dat echt wel een opmerkelijke overgang.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dessers was natuurlijk een volledige noodgreep en echt niet zo doordacht voor het voetbal wat Slot speelt, die jongen heeft echter wel goed ingevuld. Linssen blijft natuurlijk geen spits. Danilo kan echt nog wel die rol vertolken om goed te passen in het voetbal van Slot, zou die niet zoveel voor moeten doen verwacht ik.
Dost is natuurlijk lachwekkend, maar als back-up en voor een ander type voetbal waar een wedstrijd soms om vraagt te begrijpen.
Verder is hij natuurlijk nog niet binnen, ook FC Emmen heeft interesse.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah, een beetje zoals toen we Jørgensen, Bozenik én Pratto als spits hadden
En Linssen speelde
Maar de kwaliteiten van Linssen, jagen en zijn werkinstelling, zijn nu bepaald niet dingen die onmogelijk moeten zijn voor een Danilo. De zweep daarop en dat moet die jongen prima kunnen invullen, gewoon een kwestie van een knoppie omzetten en de juiste SPIRIT.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van Linssen wist je van te voren wel dat ie die spitspositie in zou vullen zoals Slot het zou willen, met zijn werkinstelling en bereidheid tot jagen, vastzetten etc. Van Dessers wist je ook dat het een vrij bewegelijke speler is. Danilo is volgens mij exact het tegenovergestelde van Linssen. Alles wat Danilo heeft (met name afwerken) heeft Linssen niet en alles wat Linssen heeft heeft Danilo niet. Ik vind dat echt wel een opmerkelijke overgang.
Qua back-up als stormram zou Dost niet per se verkeerd zijn moet ik toegeven nee.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar de kwaliteiten van Linssen, jagen en zijn werkinstelling, zijn nu bepaald niet dingen die onmogelijk moeten zijn voor een Danilo. De zweep daarop en dat moet die jongen prima kunnen invullen, gewoon een kwestie van een knoppie omzetten en de juiste SPIRIT.
Ojox, bedoel je daar Ajax mee?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:43 schreef ZKA het volgende:
Ik heb nog één Nederlandse naam. Zonder verleden bij Ojox. ;-)
Leicester City weet wel raad allen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:36 schreef De_Kraam het volgende:
Je gaat bijna hopen dat de helikopter neerstort voordat ie in de Kuip aankomt op de open dag. Wat een namen.
Arnesen met een zak winegums de deur uit NU.
Hopelijk is dat een naam waar we wél vrolijk van worden dan. Het is even nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:43 schreef ZKA het volgende:
Announce Wout Weghorst @Calandquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk is dat een naam waar we wél vrolijk van worden dan. Het is even nodig.
Vincaint?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:43 schreef ZKA het volgende:
Is dit Rotterdamse variant van Botmanquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mag toch verdomme hopen dat ze Botheim eens een aanbod hebben gedaan.
Godverdommequote:Op donderdag 16 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Janssen? Die gaat naar Brugge las ik net.
Al besproken.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Transfer Hendriks naar Utrecht gaat niet door wegens een zware knieblessure.
Verdomme.
ik dacht Antwerpquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Janssen? Die gaat naar Brugge las ik net.
Oja, dat bedoelde ik. De club van Overmars in elk geval. Allemaal België dus wat doet het er toe.quote:
Dat. Kan die samen met Overmars dickpics versturen.quote:
Announce Bilal Basacikoglu.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:43 schreef ZKA het volgende:
Dan hoop ik op dit op de open dag:quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop dat er een transfergerucht komt over:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Bandalovski,
Basto,
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Jochemsen,
Johnston,
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Leonardo dos Santos Silva,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Teixeira,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Wilkshire
Afgehandeld.
quote:Ramon Hendriks heeft enorme pech gehad op zijn vakantie. De verdediger van Feyenoord was al rond en zelfs gepresenteerd bij FC Utrecht, maar zonder één minuut op het trainingsveld te hebben gestaan liep Hendriks een zware blessure op.
Volgens De Telegraaf heeft Hendriks zijn kruisband gescheurd en staat hij voor een revalidatie van acht à negen maanden. Voor de Feyenoorder persoonlijk een enorm drama. Ook FC Utrecht ziet wederom een speler wegvallen. De 20-jarige verdediger gaat voornamelijk in Rotterdam herstellen van zijn blessure.
Feyenoord-watcher Mikos Gouka laat op Twitter weten dat Hendriks gewoon onder contract blijft staan bij FC Utrecht. ''Voor de duidelijkheid: Ramon Hendriks is dus nog wel gewoon speler van FC Utrecht, de deal was immers al afgerond. De lange revalidatie van zijn knieblessure zal hij bij Feyenoord laten plaatsvinden. Er is dus geen sprake van het verscheuren van het contract of iets dergelijks.''
Dat staat er wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Er staat overal: Transfer gaat niet door. Maar gaat dus wel door?
Apart ja is die transfer nu afgeketst of niet? Anders kan hij prima bij Utrecht revalideren.quote:
Eén van deze spelers in dit rijtje is jarenlang mijn wachtwoord voor bijna alles geweest. Ter info.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Bandalovski,
Basto,
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Jochemsen,
Johnston,
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Teixeira,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Wilkshire
Afgehandeld.
Bij zware blessures is het wel gebruikelijk dat je revalideert bij de club die eigenaar isquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Apart ja is die transfer nu afgeketst of niet? Anders kan hij prima bij Utrecht revalideren.
Die van mij was jarenlang een man die buiten het veld een panna kreeg van iemand die nu dood is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén van deze spelers in dit rijtje is jarenlang mijn wachtwoord voor bijna alles geweest. Ter info.
Nouja kan me best voorstellen dat een jongen die daar niemand kent liever revalideert op de club waar hij zijn leven lang rondlooptquote:Op donderdag 16 juni 2022 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Apart ja is die transfer nu afgeketst of niet? Anders kan hij prima bij Utrecht revalideren.
Het is een huurdeal toch? Als het eigendom nog bij Feyenoord ligt begrijp ik ook wel dat ze hem liever zelf begeleiden in z'n herstelquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kan me best voorstellen dat een jongen die daar niemand kent liever revalideert op de club waar hij zijn leven lang rondloopt
Maarja dan wel uurtje factuurtje naar die drankneus
Oja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een huurdeal toch? Als het eigendom nog bij Feyenoord ligt begrijp ik ook wel dat ze hem liever zelf begeleiden in z'n herstel
Geen Guidetti, kan dit niet serieus nemen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Bandalovski,
Basto,
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Jochemsen,
Johnston,
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Teixeira,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Wilkshire
Afgehandeld.
Die zou ik dan ook niet in een lijstje met mislukte transfers plaatsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen Guidetti, kan dit niet serieus nemen.
Wijnaldum mag er vanaf dit seizoen ook bij.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 00:15 schreef Kerftminister het volgende:
Kalou werd ook steevast elk jaar genoemd in de zomer.
Lensquote:Op donderdag 16 juni 2022 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alhoewel een lijstje met typische ‘is dat niet iets voor Feyenoord’-geruchten ook wel leuk zou zijn
In dat geval:
Bazoer
Bellamy
Dost
Elia
Guidetti
Janssen
Kramer
Love
Pelle
Tymoschuck
Het feit dat de enige andere club met interesse in Dost FC fucking Emmen is lijkt me wel een overtuigend genoeg argument voor hem persoonlijk toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:51 schreef aTypisch het volgende:
met wat voor verhaal zou je zo'n Dost dan moeten paaien?
lijkt mij ook geen gozer die even 10 wedstrijdjes achter Danilo plaats gaat nemen op de bank als die braziliaan ineens direct een paar keer scoort
Heerenveen had volgens mij ook interesse.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het feit dat de enige andere club met interesse in Dost FC fucking Emmen is lijkt me wel een overtuigend genoeg argument voor hem persoonlijk toch?
Voor mij is het meer een erg overtuigend argument om hem niet te nemen, maar dat terzijde.
Dus als Feyenoord een poging doet om Wijnaldem terug te halen moet de rest van de Europese subtop het ook maar laten zitten omdat een clubje als Feyenoord het probeert? Ik kan deze logica niet echt volgen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het feit dat de enige andere club met interesse in Dost FC fucking Emmen is lijkt me wel een overtuigend genoeg argument voor hem persoonlijk toch?
Voor mij is het meer een erg overtuigend argument om hem niet te nemen, maar dat terzijde.
Het moet niet doorslaggevend zijn maar je mag toch wel twee keer nadenken als je in dezelfde vijver als FC Emmen blijkt te vissen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als Feyenoord een poging doet om Wijnaldem terug te halen moet de rest van de Europese subtop het ook maar laten zitten omdat een clubje als Feyenoord het probeert? Ik kan deze logica niet echt volgen eerlijk gezegd
Emmen doet gewoon een wat kansloze poging om een jongen uit de regio aan zich te binden. Dat is niet meteen in dezelfde vijver vissen imoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet niet doorslaggevend zijn maar je mag toch wel twee keer nadenken als je in dezelfde vijver als FC Emmen blijkt te vissen.
Alhoewel wat voor Emmen een goede basisspits is voor ons een prima pinchhitter kan zijn.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Bandalovski,
Basto,
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Jochemsen,
Johnston,
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Teixeira,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Wilkshire
Afgehandeld.
Zo'n teringlange lijst en dan niet het gerucht der geruchten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Acuna,
Aerts,
Amrabat,
Antonucci,
Armenteros,
Aros,
Auassar,
Ayoub,
Babos,
Babovic,
Bandalovski,
Basto,
Bastos,
vd Berg,
v Beukering,
Bilal,
Bombarda,
Bosschaart,
Boulahrouz,
Boussabon,
Bozenik,
Brown,
Bruins,
Buijs,
de Ceulaer,
Charisteas,
Cissé,
Cojocaru,
Collen,
Connolly,
Conteh,
Darley,
Derijck,
Diemers,
Diks,
Dondé,
Ekramy,
Elabdellaoui,
Erasmus,
D. Fernandez,
G. Fernandez,
Ghaly,
Gibbs,
Goossens,
de Graaf,
Gustafson,
v Haaren,
Hahn,
Hofland,
Hofs,
Huysegems,
Ié,
Ignatovic,
Jochemsen,
Johnston,
Kazim,
Kelly,
Kolkka,
L’ami,
Larsen,
Laybutt,
Lazovic,
Lee,
Lensky,
Léonard,
Lucius,
Lumb,
Lurling,
Magrao,
Malkowski,
Manteiga,
Martina,
Meeuwis,
Mokotjo,
Mtiliga,
Mubarak,
Narsingh,
de Nooijer,
Ostlund,
Owoeri,
Paciorek,
Pratto,
Sandler,
Schreuder,
Simon,
Singh,
Slory,
Smolov,
Spajic,
Swerts,
Teixeira,
Tiendalli,
Vejinovic,
Verhoek,
te Vrede,
Wilkshire
Afgehandeld.
Lees eens een paar posts verder.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo'n teringlange lijst en dan niet het gerucht der geruchten?
Vagner
Dat zegt veel over de rest van de genoemde namen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Brenet zegt nu zelf ook dat we concreet voor hem zijn, maar PSV ook. Van alle genoemde namen vind hem nog wel de minst slechtste overigens.
Ik weet het niet, ook toen had hij al een lelijk inteelthoofd, en ik ben sowieso meer van de vrouwen dan de mannen.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost had je vier jaar geleden moeten doen.
Cheyenne speelt al even voor onze prachtige club hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de vrouwen heeft Feyenoord haar scouting beter op orde overigens. Prima aanwinst.
Brenet is een prima voetballer voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:22 schreef Scrummie het volgende:
Brenet zegt nu zelf ook dat we concreet voor hem zijn, maar PSV ook. Van alle genoemde namen vind hem nog wel de minst slechtste overigens.
Iemand die niet meegaat met de walgelijke vlaggetjeshype en het debiele oranjelegioen. Dat lijkt me eerder een pluspunt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:05 schreef ISVV het volgende:
Brenet is toch die jongen die op Twitter riep (ok, lang geleden) dat ie hoopte dat NL eruit zou vliegen tegen Brazilië. En die speelde dan later zelf in Oranje, wat zijn we toch ook een laf volkje zonder trots.
Deventer hequote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ook toen had hij al een lelijk inteelthoofd, en ik ben sowieso meer van de vrouwen dan de mannen.
Het is triest gesteld als we de voormalige kneuzen uit Amsterdam en Eindhoven hierna toe halenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brenet is een prima voetballer voor Feyenoord.
Hij zei in z'n PSV tijd ook dat ie een paar jaar later bij Barcelona wilde voetballenquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:05 schreef ISVV het volgende:
Brenet is toch die jongen die op Twitter riep (ok, lang geleden) dat ie hoopte dat NL eruit zou vliegen tegen Brazilië. En die speelde dan later zelf in Oranje, wat zijn we toch ook een laf volkje zonder trots.
Hoe weet je dat dit FRFC1908 lieden zijn?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:00 schreef Slobeend het volgende:
FRFC1908 lieden zijn echt debiel (verrassend inderdaad) bezig vanwege een onwelgevallig columnpje in de NRC over oa de Roze Kameraden en FRFC.
[ twitter ]
[ twitter ]
Op Twitter in ieder geval wel, daarbuiten weet ik dat natuurlijk niet nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit FRFC1908 lieden zijn?
Ah oke, ik dacht dat je de namen uit die screenshots kon linken aan FRFC1908 ofzoiets.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op Twitter in ieder geval wel, daarbuiten weet ik dat natuurlijk niet nee.
Hij riep een stuk meer.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:05 schreef ISVV het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kom je voor Feyenoord niet om je eigen zielige groepje te promoten. Niemand was met homo's bezig voor dit gejank. Jullie kunnen lekker de grafkanker krijgen.
@:de_kraam
Het is gewoon een niet aan te slimme jongen maar ik vind het een prima back. Ik bedoel, Rick Karsdorp heeft het buskruit ook bepaald niet uitgevonden maar dat was ook geen bezwaar als linksback toch?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zei in z'n PSV tijd ook dat ie een paar jaar later bij Barcelona wilde voetballen
Maar volgens mij is het best een aardige back hoor
En ook dan krijgen ze Malacia niet. We zijn niet de Lidl budgetbakquote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als het eerste bod daadwerkelijk 10 mil was zal dit wel niet boven de 13 zijn.
Dan blijft Sini lekker in Rotterdamquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Marseille zou interesse hebben in Sinisterra maar zijn niet bereid de ¤25m te betalen die Feyenoord vraagt.
Die Franse clubjes moeten eens niet zo goedkoop doen
om de prijs op te krikken heb je PL interesse nodigquote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Marseille zou interesse hebben in Sinisterra maar zijn niet bereid de ¤25m te betalen die Feyenoord vraagt.
Die Franse clubjes moeten eens niet zo goedkoop doen
Klopt. In Engeland kan elke gemiddelde club 20-30 miljoen uitgeven aan een speler.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
om de prijs op te krikken heb je PL interesse nodig
Lijkt mij een prima aankoop slim een keerquote:
Brenet is een rechtsback toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:56 schreef Qarrad het volgende:
Het wordt denk ik echt niet Brenet én Maatsen.
Volgens mij wordt Brenet dan als back-up gehaald voor beide posities (en betekent het indirect dat Pedersen bij een goed bod mag gaan)quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 08:39 schreef Scrummie het volgende:
He-he, eindelijk een naam waar ik wel wat in zie. Speler met potentie.
Van wat ik zo hoor en lees is dat een jongen die je nu moet halen voor ze er zeven miljoen voor gaan vragen als psv en ajax ook door hebben dat het een goeie speler is zie Veerman deze winter bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Hilgers zal Twente behoorlijk wat voor vragen lijkt mij, die hebben ze net verlengd. Wel een hele interessante speler.
CV en volgens mij wel rechtsbenigquote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh is Maatsen links?
Stomme opmerking van me dan, dacht dat hij ook rechts was
Ik denk dar hij het over Hilgers heeft.quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dar hij het over Hilgers heeft.
Maatsen is zo links als de pest en kan alleen op de linkerflank uit de voeten
Chrisquote:Arnesen: ''Ik hoop begin juli voldoende mobiel te zijn''
Technisch directeur Frank Arnesen verwacht snel weer volledig mee te kunnen draaien met Feyenoord. De Deen zat vanwege een bacteriële infectie voornamelijk thuis om zo goed mogelijk te kunnen herstellen.
"Ik revalideer met de fysiotherapeuten van Feyenoord”, zegt Arnesen in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Maar ik kan gewoon mijn werk doen hoor. Ik las ook verhalen dat het niet zo zou zijn, maar dat is totale onzin. Ik hoop begin juli alweer voldoende mobiel te zijn om mee te gaan op het trainingskamp naar Oostenrijk.’’
Arnesen verwacht een drukke periode met Feyenoord. ''Het komt nu internationaal pas op gang en dan is het de vraag: is die club die informeerde er echt alles aan gelegen dat de speler komt of raakt er tijdens de voorbereiding iemand geblesseerd en willen ze gewoon een extra buitenspeler of verdediger halen?''
Als hij altijd gelijk zou hebben hadden we nu inmiddels een miljard euro aan investeerders en 3 nieuwe stadions.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 18:57 schreef Kerftminister het volgende:
Die Chris Woerts zit er ook echt altijd naast he
Oh nee, ik ben in de war met die jongen van Twente.quote:
Had hij maar wat vaker gelijk dam.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als hij altijd gelijk zou hebben hadden we nu inmiddels een miljard euro aan investeerders en 3 nieuwe stadions.
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 12:56 schreef Qarrad het volgende:
Het wordt denk ik echt niet Brenet én Maatsen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 13:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh is Maatsen links?
Stomme opmerking van me dan, dacht dat hij ook rechts was
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben in de war met die jongen van Twente.
Die gast van studio1908 ben je toch ook zelf?quote:
Live vanuit de Zolderkamer hebben we als speciale gast Zolderkamerautistquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Die gast van studio1908 ben je toch ook zelf?
Mees Hilgers is nu het belangrijkste en de slimste transfer.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dost al binnen? Hoop nog steeds dat het gerucht totale onzin is.
Belangrijkste ja? Die gaat zich komend seizoen toch niet in de basis spelenquote:Op zondag 19 juni 2022 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mees Hilgers is nu het belangrijkste en de slimste transfer.
quote:Op zondag 29 mei 2022 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was Padt nog even vergeten als reservekeeper. Een gezellige zuipschuit moet je er ook bijhebben
#ikbenmartinquote:Feyenoord heeft geïnformeerd naar Sergio Padt, zo weet Feyenoord Transfermarkt van Twitter te melden in Studio1908 op het YouTube kanaal van FRFC1908. Het informeren naar Jeroen Zoet en Sergio Padt doet erop duiden dat de club een doelman voor volgend seizoen zoekt.
Feyenoord wordt zo 'n beetje de Roompot-Oranje Peloton van de Eredivisie.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wil Slot toch met al die Nederlanders.
Ik wil een nieuwe Trauner of Aursnes verdomme.
1999 en 2002 team bestond voornamelijk uit spelers elders uit de eredivisie opgepikt gemengd met een paar spelers uit het buitenland en 1 of 2 eigen talenten.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Feyenoord wordt zo 'n beetje de Roompot-Oranje Peloton van de Eredivisie.
*Userquote:Op zondag 19 juni 2022 23:28 schreef ZKA het volgende:
Geen enkele reaguurder op dit FOK! Forum gaat het nieuwe uitshirt kopen, zo kinderlijk zijn de kleuren..
Zoetebierquote:Op zondag 19 juni 2022 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*User
Op welk uitshirt uit voorgaande jaren lijkt het het meest?
Alleen het hele idee van het uitshirt is dat ze elk jaar wisselen voor commerciële doeleinden. Dus nee, ze gaan nooit 'altijd' in hetzelfde shirtje spelen.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Feyenoord zou natuurlijk altijd in dit uitshirt moeten spelen. Door de supporters ook unaniem verkozen als mooiste shirt. Prachtige verwijzing naar het thuisshirt en dan ook nog de kleuren van Rotterdam. Belachelijk dat daar al 20 jaar niet meer in gespeeld is.
[ afbeelding ]
Die eerste reden snap ik maar Feyenoord heeft bijvoorbeeld de laatste jaren al 3 keer in het Europacup uitshirt van 1970 gespeeld. (O.a. in 2008-2009 en 2013-2014) Dus sommige patronen komen wel degelijk vaker terug.quote:Op maandag 20 juni 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen het hele idee van het uitshirt is dat ze elk jaar wisselen voor commerciële doeleinden. Dus nee, ze gaan nooit 'altijd' in hetzelfde shirtje spelen.
Daarom boeit dat uitshirt ook verder weinig. Als het mooi is; mooi. Als het lelijk is; ook prima want een paar jaar terug had je zo'n shirt met van die felle randjes. Verschrikkelijk lelijk, maar het best verkochte ooit geloof ik. Tja.
Haha, wat een reactie. Geen idee waar je dat 'zelfgeilerij' vandaan haalt, aangezien ik echt al rond de 100x heb aangegeven het allemaal niet voor mezelf, maar voor alle Feyenoorsupporters te doen. Puur uit hobby en clubliefde. Het gaat niet om mij, het gaat om Feyenoord. Maar blijf lekker zo denken, ik snap de jaloezie niet.quote:Op zondag 19 juni 2022 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Weer 30 minuten heerlijke zelfgeilerij van @:zka
'Geertruida is mijn stokpaardje'
2007-2008 was met die rood-witte baan in het midden toch?quote:Op maandag 20 juni 2022 09:00 schreef fetX het volgende:
Dat wit groene uitshirt uit 2005-2006 was denk ik het mooiste uitshirt ooit voor mij. En die uit 2007-2008 vond ik ook prachtig.
Die groen-witte uit 2013/14 was ook goedquote:Op maandag 20 juni 2022 09:00 schreef fetX het volgende:
Dat wit groene uitshirt uit 2005-2006 was denk ik het mooiste uitshirt ooit voor mij. En die uit 2007-2008 vond ik ook prachtig.
Je komt over als een prima kerel, ga gewoon zo door.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:01 schreef ZKA het volgende:
[..]
Haha, wat een reactie. Geen idee waar je dat 'zelfgeilerij' vandaan haalt, aangezien ik echt al rond de 100x heb aangegeven het allemaal niet voor mezelf, maar voor alle Feyenoorsupporters te doen. Puur uit hobby en clubliefde. Het gaat niet om mij, het gaat om Feyenoord. Maar blijf lekker zo denken, ik snap de jaloezie niet.
Blijft altijd een beetje subjectief maar de laatste 10 jaar zijn het wel teveel rare kleurenpatroontjes. Uitshirt in het kampioensjaar vond ik echt vreselijk. Met die blauwe shirts zijn ze echt een paar keer de mist in gegaan.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die groen-witte uit 2013/14 was ook goed
Die van 18/19 vond ik prima.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft altijd een beetje subjectief maar de laatste 10 jaar zijn het wel teveel rare kleurenpatroontjes. Uitshirt in het kampioensjaar vond ik echt vreselijk. Met die blauwe shirts zijn ze echt een paar keer de mist in gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze maken bij Adidas evenveel designs als ze clubs voorzien van shirts en dan krijgt Feyenoord het lelijkste.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft altijd een beetje subjectief maar de laatste 10 jaar zijn het wel teveel rare kleurenpatroontjes. Uitshirt in het kampioensjaar vond ik echt vreselijk. Met die blauwe shirts zijn ze echt een paar keer de mist in gegaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je wel een punt helaas.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze maken bij Adidas evenveel designs als ze clubs voorzien van shirts en dan krijgt Feyenoord het lelijkste.
Adidas
Adidas spant zich maar voor een paar clubs echt in. De rest krijgt generieke flutdesigns zonder echt oog voor legacy. Alleen qua thuisshirts kijken ze een beetje naar de club.quote:Op maandag 20 juni 2022 09:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je wel een punt helaas.Hoewel ik deze wel vet vond. Maar blijft smaak.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |