Achter de coulissen vernomen dat hij telkens geweigerd wordt in het Berlijnse nachtleven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee.
NEE!
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef fetX het volgende:
Echt, heb je stront in je ogen dat je bij dit soort troep uitkomt. Ik word hier woest van.
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Qua type snap ik het nog wel want hij is vergelijkbaar met Til, alleen dan minder goed. Echt een vreselijke voetballer ook om naar te kijken.
Iedereen bij Ajax werd woest als hij minuten maakte.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ken die hele speler eigenlijk niet zo, stond men in Amsterdam niet weken op de banken omdat hij een overtreding op de grote Ronaldo durfde te maken?
ANNOUNCE Lex Immers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:00 schreef fetX het volgende:
[..]
En Til kon al niet voetballen. Alleen scoren en drukzetten. Nee, ik vind dit he-le-maal niks.
En @:zka werd nog wel zo enthousiast van de namen die hij wist.
Ik heb er nog alle vertrouwen in dat de nieuwe Trauner nog wel komt. Kwam toen ook uit de lucht vallen .quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Slot was ook fan van Mats Seuntjes geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele andere lijn qua namen dan de vorige (succesvolle) transferzomer. Maar goed, het is nog niet heel concreet dus. Slot maar niet teveel inspraak geven als hij met dit soort namen komt. (lol)
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die matige Jong Ajax spelers.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
NEE!
Zijn Engels loopt anders niet op steenkolen vergeleken met andere trainers in de Eredivisie, zal wel meevallen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Labyad is ook transfervrij.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje duidelijk dat Slot graag meerwil. Misschien is ie het zat om z'n tactische bespreking in het Engels te doen
Ja dat maakt het zo opvallend. Ben benieuwd wat er dan wel achter zit. Meer chemie tussen de spelers? Coaching in het veld makkelijker maken?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn Engels loopt anders niet op steenkolen vergeleken met andere trainers in de Eredivisie, zal wel meevallen denk ik.
Arne speelt FUT.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat maakt het zo opvallend. Ben benieuwd wat er dan wel achter zit. Meer chemie tussen de spelers? Coaching in het veld makkelijker maken?
dat was ook het hoogtepunt van z'n carrierequote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen daar heel erg balbezitsvoetbal, nog erger dan het gemiddelde Frank de Boer-voetbal.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me een uitstekende club voor hem. Wat jij @:el-stinho
Dit overtreft de vriendin van Danilo niet, dus laat maar dan.quote:
Ekkelenkamp zelf heeft ook een prachtige kont, dus wat mij betreft helemaal prima.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik ben overtuigd. Laat maar komen die Ekkelenkamp
Ik heb toen er ooit geruchten waren dat Patrick Kluivert zou komen gezegd dat ik mijn seizoenskaart zou verscheuren als dat echt zo zou zijn, mocht er ook maar 1 Joel Veltman-gerucht komen ga ik dat ook weer overwegenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
NEE!
ANNOUNCE Michiel Kramer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:22 schreef fetX het volgende:
Wat zijn dit allemaal voor van Geel namen joh?
Ipv oud Feyenoorders, is nu de hype op oud Ajacieden gericht.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:47 schreef fetX het volgende:
Beter halen ze die Maatsen gewoon. Gaat dat nog wat worden @:zka ?
Ja of @ZKA is iedereen die op EEN LIJSTJE staat aan het posten omdat hij denkt dat hij wordt afgetroefd door Krabbenlul.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:57 schreef Pistolero het volgende:
Blijkbaar denkt Arne na één gigantische fluke in de UCL dat hij Pep is en dat alles wat hij aanraakt in goud veranderd.
Wat een zelfoverschatting.
Hij post het juist nu omdat Krabbenlul het vlak daarvoor had gepost. Schijnbaar kan dit de deal met Maatsen in gevaar brengen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of @:zka is iedereen die op EEN LIJSTJE staat aan het posten omdat hij denkt dat hij wordt afgetroefd door Krabbenlul.
Het lijkt me eigenlijk wel logisch dat op een lijstje met pakweg 5-10 vervangers voor Malacia ook ergens een Sinkgraven staat.
Die logica mis ik een beetjequote:Op woensdag 15 juni 2022 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij post het juist nu omdat Krabbenlul het vlak daarvoor had gepost. Schijnbaar kan dit de deal met Maatsen in gevaar brengen.
Maakt niet zoveel uit toch? De transferperiode gaat over wanneer spelers kunnen worden ingeschreven bij een club, je kan gewoon deals sluiten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Is de transferperiode nou eigenlijk open? Ik dacht pas eind van de maand maar las net vanaf 9 juni al?
Tussen Hendriks, Burger, Wehrmann, Azarkan, Conteh, Balde, Bozenik, Bannis, El Bouchataoui en Antonucci zat echt niemand die op korte termijn een basisspeler had kunnen worden bij Feyenoord. Sterker zelfs alleen Hendriks, Burger en in mindere mate Bozenik en Wehrmann kunnen mee op Eredivisie niveau. Of ze nou met Jong Feyenoord hadden meegetraind of bij Excelsior, Dordrecht of Volendam maakt allemaal ook niet zo veel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinkgraven![]()
Eigenlijk he dat er nu aan zulke gasten wordt gedacht is indirect nog steeds de schuld van Martin van Geel.
Ik had Hendriks Burger, Azarkan die gozer met die moeilijke naam die ook naar Zwitersland ging maar ook gasten als Bozenick Conte Balde en die belg bij Volendam wel willen zien hoe ze er nu voorstonden als we wel met jong in de eerste divisie hadden gespeeld.
Had je voor Malacia nu wel Hendriks kunnen invoeren en had je op het middenveld nog een Burger gehad die er wel klaar voor was bijvoorbeeld.
Nu vis je in oud jeugdspelers van hunnie die het net niet gered hebben.
Nee klopt, maar ik vroeg het me wel af. Omdat over iets meer dan een week de trainingen alweer starten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit toch? De transferperiode gaat over wanneer spelers kunnen worden ingeschreven bij een club, je kan gewoon deals sluiten.
Bijna al deze spelers hebben wel een deel van hun periode bij ons een tekort aan speeltijd (op gepast niveau) gehad. Een positie in een team met veel speeltijd in een serieuze competitie binnen de Feyenoord structuur lijkt me wel bevordelijk voor de ontwikkeling.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tussen Hendriks, Burger, Wehrmann, Azarkan, Conteh, Balde, Bozenik, Bannis, El Bouchataoui en Antonucci zat echt niemand die op korte termijn een basisspeler had kunnen worden bij Feyenoord. Sterker zelfs alleen Hendriks, Burger en in mindere mate Bozenik en Wehrmann kunnen mee op Eredivisie niveau. Of ze nou met Jong Feyenoord hadden meegetraind of bij Excelsior, Dordrecht of Volendam maakt allemaal ook niet zo veel uit.
Je moet het nut van een elftal in de KKD niet overschatten.
Duimen Europees voetbal te halen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
FC Utrecht - Feyenoord Zo 8 januari 12:15
FC Groningen - Feyenoord Za 14 januari 16:30
Feyenoord - Ajax Zo 22 januari 14:30
Feyenoord - NEC Wo 25 januari 21:00
FC Twente - Feyenoord Zo 29 januari 12:15
Feyenoord - PSV Zo 5 februari 14:30
sc Heerenveen - Feyenoord
Feyenoord - AZ
Lekker rijtje zo na de winterstop
Moet veel inleveren om hier te kunnen voetballen, maar het is het hem allemaal waard.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat zal zo'n Maatsen verdienen? Dat zal toch een flinke salarispost zijn.
Het schijnt dat Nouri een contract is aangeboden, ligt zo lekker in de groep.quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:03 schreef Cupfighter het volgende:
Zijn we nu op jacht naar mislukte Ajaxcieden?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Wat een ellende.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Die moet lekker naar emmen of go ahead gaan ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:00 schreef Scrummie het volgende:
Als pinchhitter tja. Maar Danilo en Dost als spitsen komend seizoen? Jeetje.
Hier heb je in elk geval geen 7 scouts voor nodig.
Nee. Nee. Nee. Dit kan niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:51 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[ twitter ]
Slaap lekker allemaal.
Hij is waanzinnig lelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 07:44 schreef Makamba_ het volgende:
Wat is er dusdanig erg aan Dost als spits. Los van zijn slappe houding omtrent het Nederlands elftal is hij toch nergens echt door het ijs gezakt?
Geen oplossing voor de toekomst natuurlijk dat snap ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |