ze maken het de populisten wel weer makkelijk, teringdomquote:Op dinsdag 14 juni 2022 11:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De NOS/AD-correspondent maakt er ook al gehakt van.
[ twitter ]
Ik zie daar op de achtergrond dat je een discount krijgt met een black loyalty card. Lijkt mij racistisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die kale mongool niet even werd meegenomen, stoere jongen tegen die kleine beveiligers en na die klap opeens poeslief
Want 's ochtend hep je geen korona en 's avonds wel?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Genieten.
[ twitter ]
Die kortpittige was ontzettend ziedend in shownieuws.
Ik word woedend van die kale ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat die kale mongool niet even werd meegenomen, stoere jongen tegen die kleine beveiligers en na die klap opeens poeslief
Erg mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Donny Roelvink zijn gezicht kapot.
Erg mooi nieuws @:rambodirk
Biefstuk, rijst, erwtenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witte bonen in tomatensaus, met gehaktballetjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker door een open riool varen terwijl je naar junks en toeristen kijktquote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:51 schreef Coco het volgende:
Tripadvisor: rondvaart door de grachten is beste ervaring ter wereld
Dit kan echt niet.
@:zipportal
@:Caland
Op een kleinere open boot, dus niet zo'n lang ding met dak, is het echt wel een leuk tripje als je van architectuur houdt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:51 schreef Coco het volgende:
Tripadvisor: rondvaart door de grachten is beste ervaring ter wereld
Dit kan echt niet.
@:zipportal
@:Caland
Wat heeft de vorm van de boot ermee te maken, met wat voor gebouwen er langs de kant staan?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op een kleinere open boot, dus niet zo'n lang ding met dak, is het echt wel een leuk tripje als je van architectuur houdt.
Ik kijk nooit op de bon.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:29 schreef 3rr0r het volgende:
Overigens, Festini perenijsjes gekocht @:Coco 30% korting bij AH
Afgezet bij de Lidl, grapefruits stond 1,89 maar op bon thuis stond 1,99Ga nog eens jou nadoen en de Lidl in...
Mensen die de bon ook maar vragen hebben doorgaans een micropenis.quote:
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die de bon ook maar vragen hebben doorgaans een micropenis.
Boodschappen nooit een bon, andere aankopen over het algemeen wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.
Pietlutje galore.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt niet. Maar vanaf welk bedrag wil jij wel een bon? Als er iets mis is met je product dan gooi je het gewoon weg? Ik ben van rechtvaardigheidsgevoel en wens ook niet opgelicht te worden ook al is het een klein bedrag.
Best vaak dat dingen niet kloppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Boodschappen nooit een bon, andere aankopen over het algemeen wel.
De hele supermarkt beflikkert je met al die nepproducten.quote:
Ik kijk meestal wel mee, al gebruik ik ook vaak de ZELFSCANquote:
Zo dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Iemand gespot, die er nog niet goed mee om weet te gaan, dat zijn vrouwelijke kant aan naar voren is gebracht.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen-bonnetjes-meenemers zijn latente homo's die genieten van anaal genomen worden.
Hans Teeuwen weet wel raad met dat soort luiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
Er zit nu voor mijn huis een hippielul gitaar te spelen. @:3rr0r zou hiervan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |