Twee letters verschil maar.quote:
Misschien helpt het wel in de bochten. Mits de goede kant stuk is.quote:
Erg jammer, kampioenschap is nu wel beslist.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WE gaan weer naar ONS Wilhelmus luisteren.
Dat dachten we vorig jaar ook...quote:Op zondag 12 juni 2022 14:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WE gaan weer naar ONS Wilhelmus luisteren.
Tot de RB weer 2x stuk gaatquote:Op zondag 12 juni 2022 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, kampioenschap is nu wel beslist.
Ik snap niet dat ze Gasly niet binnengehaald hebben, dan kon je nog proberen om met Tsunoda Hamilton wat op te houden.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis al 2s ingelopen op Pierre LETS GOOO
omdat hij een crassh verleden heeft.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:15 schreef Evenstar het volgende:
Er zijn auto's die gevaarlijker waren in de race gehouden, waarom Yuki eruit halen?
JP? Zit die bij Lingoquote:
Ik noem een Silverstone 2020 Mercedes.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:15 schreef Evenstar het volgende:
Er zijn auto's die gevaarlijker waren in de race gehouden, waarom Yuki eruit halen?
Hij gaat straks Pierre opvreten dus daar kijk ik naar uitquote:
Lijkt onze TD wel, die doen ook alles met duct tape.quote:
Dit is wel ouderwets F1 genot, zo ging het ook altijd in de kinderboeken die ik las, met Michel Vaillant etc .quote:
Juist wel.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
JP ook niet echt wakker als race engineer
Geweldige serie ja, heb ze allemaal digitaal.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit is wel ouderwets F1 genot, zo ging het ook altijd in de kinderboeken die ik las, met Michel Vaillant etc .
Ik denk dat je GP bedoelt.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
GP was het toch?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Duhquote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt onze TD wel, die doen ook alles met duct tape.
Ja, iedereen is gelijk, maar sommigen zijn wat gelijkerquote:
Engineer: Lets target 47.0quote:
Trauma van vorig jaar nog niet vergetenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Act incomingquote:Op zondag 12 juni 2022 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij gaat straks Pierre opvreten dus daar kijk ik naar uit
Wss om motor te sparen, scheelt toeren en slijtage.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen mag geen DRS meer gebruiken nu
Om het uitdagender te maken. Straks mag hij ook niet meer in een hogere versnelling dan 4.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen mag geen DRS meer gebruiken nu
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Om het uitdagender te maken. Straks mag hij ook niet meer in een hogere versnelling dan 4.
Red Bull fastest carquote:
Sjesis, dat is echt eeuwen geledenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit is wel ouderwets F1 genot, zo ging het ook altijd in de kinderboeken die ik las, met Michel Vaillant etc .
Putin?quote:
Weinigquote:
Als Ferrari zo door blijft gaan wel jaquote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Wat deneken we: Is Merc al voor de zomerstop het tweede team in het constructeurskampioenschap?
Op deze manier wel jaquote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Wat deneken we: Is Merc al voor de zomerstop het tweede team in het constructeurskampioenschap?
Voor de zomerstop is Hami 10 cm kleiner ivm bouncenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we: Is Merc al voor de zomerstop het tweede team in het constructeurskampioenschap?
Zou onterecht zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we: Is Merc al voor de zomerstop het tweede team in het constructeurskampioenschap?
Ze zijn in elk geval een stuk betrouwbaarder dan de Ferrari rommel.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Mwoah, 22 seconden achter zijn teamgenoot.quote:
Natuurlijk maar FER verneukt het zelf.quote:
Ze hadden Gasly nieuwe banden moeten geven.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Gasly had dat gat dicht moeten gooien ...
Natuurlijk niet, domme vraagquote:Op zondag 12 juni 2022 14:24 schreef Faraday01 het volgende:
Mirena?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:26 schreef PzKpfw het volgende:
Neerwaartse spiraal bij Ferrari is ingezet.
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, daar gaan Latifi's kansen op het podium.
Kampioenschap verspeeldquote:Op zondag 12 juni 2022 14:27 schreef heywoodu het volgende:
Oei, daar gaan Latifi's kansen op het podium.
Op p4 door cadeautjes van pliffende ferrari motoren is niet echt een prestatie, hij moet zich schamenquote:
Ik plif ook graagquote:Op zondag 12 juni 2022 14:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Op p4 door cadeautjes van pliffende ferrari motoren is niet echt een prestatie, hij moet zich schamen
De kleur van de camera is alvast aangepastquote:
Norris dringt ook niet echt aan ofzoquote:Op zondag 12 juni 2022 14:28 schreef MoreDakka het volgende:
Dom van McLaren, Ricciardo zit daar alleen maar voor door puur geluk
Denk het wel, 1-2 en geen punten voor beide coureurs van je directe rivaal is doorgaans niet iets om over klagen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het altijd arrogante Red Bull zal weer tevreden zijn.
Dauphinéquote:
1-2 met FL, prima reden om tevreden te zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het altijd arrogante Red Bull zal weer tevreden zijn.
Zeker. Maar goed, dat zijn alle topteams wel.quote:
Puur geluk ja?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:28 schreef MoreDakka het volgende:
Dom van McLaren, Ricciardo zit daar alleen maar voor door puur geluk
25 seconden achter zijn teammaat met dezelfde auto, banden en pitstops.quote:
Verstappen gaat echt geen risico nemen nu hij 25 punten kan uitlopen op Leclerc. Auto's worden lichter dus misschien per toeval maar hij gaat echt niet bewust aanzetten.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
Max gaat er vast nog wel een snel rondje uitpersen
Nee dat doet Toto en die biedt de geit excuses aan.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:28 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Op p4 door cadeautjes van pliffende ferrari motoren is niet echt een prestatie, hij moet zich schamen
Ik vind een optocht met Max vooraan niet zo ergquote:Op zondag 12 juni 2022 14:29 schreef Monolith het volgende:
Blijft wel jammer dat je door het uitvallen van de Ferrari's weer naar een optocht zit te kijken vooraan.
Mazepin rijdt al lang niet meer meequote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Zou Maz zo nog even naar binnen mogen voor verse bandjes voor de FL?
Nou ja, optocht.. Ze kunnen elkaar geen moment zien met die intervalsquote:Op zondag 12 juni 2022 14:29 schreef Monolith het volgende:
Blijft wel jammer dat je door het uitvallen van de Ferrari's weer naar een optocht zit te kijken vooraan.
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mazepin rijdt al lang niet meer mee
Watquote:Op zondag 12 juni 2022 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Puur geluk ja?
Het is pas puur geluk als er geen VSC/SC geweest zou zijn
Vast welquote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen gaat echt geen risico nemen nu hij 25 punten kan uitlopen op Leclerc. Auto's worden lichter dus misschien per toeval maar hij gaat echt niet bewust aanzetten.
Die mogen via Tasjkent, Alma Ata en Kaap Dezjnev een mooie voetreis afleggen. Bushpiloten zullen ze daarna oppikkenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:26 schreef Fleischmeister het volgende:
Ferrari lui zitten al in het vliegtuig
Te krap denk ik.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
hij heeft geen verse bandjes meer , zou gebruikte softs kunnen doen, maar ik weet niet of dat senller isquote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Hij heeft zijn kampioenschap, statement gemaakt. Nu gewoon weer mooie races zien.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind een optocht met Max vooraan niet zo erg
True het is vrij laatquote:
Ik ben er bang voor.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kampioenschap, statement gemaakt. Nu gewoon weer mooie races zien.
Tja, dan moet Ferrari een auto bouwen die 51 rondjes kan rijden.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kampioenschap, statement gemaakt. Nu gewoon weer mooie races zien.
Het zou zomaar kunnen dat we dit nog veel vaker gaan zien dit seizoen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:29 schreef Monolith het volgende:
Zo voel ik het ook. Uiteraard hoop ik dat hij weer kampioen wordt maar Hamilton en Mercedes op z'n plek zetten maakt 2021 zo veel lekkerder.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hehequote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef Drekkoning het volgende:
Stoelverwarming HAM kapot, diva zal zo de pits wel ingaan dan.
Hij is dan ook bejaard, die hebben het meestal koud, tijd voor hem om achter de geraniums te gaan zitten.quote:
Lucht lekkage wordt vrij koud op die snelhedenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Evenstar het volgende:
Lewis heeft normaal gesproken een verwarmde stoel?
Kunnen ook tranen zijn natuurlijk, die arme man heeft zo'n last van z'n rug..quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton heeft gepist en dat wordt nu koud. Vervelend.
2020quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een seizoen is afgesloten met plaats 1 en 2 voor hetzelfde team??kan me niet herrineren.
2020?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een seizoen is afgesloten met plaats 1 en 2 voor hetzelfde team??kan me niet herrineren.
Ja, ik vrees er ook voor hoor. En ik zie Leclerc als enige concurrent voor Verstappen. Perez is gewoon Bottas x.0. Altijd weer roepen dat het nu gaat lukken na een paar aardige races en aan het eind van het seizoen gewoon weer gedeclasseerd zijn door je teamgenoot.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dan moet Ferrari een auto bouwen die 51 rondjes kan rijden.
tig keer door mercedes? daarvoor hoef je niet veel jaren terug te zoekenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
quote:
Dat zal ook de reden wel zijn waarom Max de klepel flink naar beneden houdt.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Perez die Max even ging verslaan bijna op 20s
Zoals 2010 t/m 2013.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de Ferrari's zijn uitgevallen, RBR loopt nu zo hard uit dat ze straks die Mercedes dominantie trekjes gaan krijgen
Bijna WKquote:Op zondag 12 juni 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Perez die Max even ging verslaan bijna op 20s
ULTRA lange racesquote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay biedt 3 extra rondes tov de concurrentie.
Ook niet luisteren naar viaplayquote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ViaPlaidsquote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2012 was de RB wel matig en 2010 onbetrouwbaar, 2011 en 2013 wel zeer dominant jaquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij ook nog wanneer dit was?
[ afbeelding ]
Turkije '08?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet jij ook nog wanneer dit was?
[ afbeelding ]
Waarom zou zijn snelheid leiden onder een los schroefje?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max klagen en wel de snelste sector. Gaap.
Unlucky numberquote:
Johquote:Op zondag 12 juni 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lewis lijkt me sowieso een hypochonder.
ik ook iddquote:
Voor de fans was dit waardeloos.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matige race, gefeliciteerd voor de fans. Als de concurrentie kapot gaat is de winst binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |