Hehequote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef Drekkoning het volgende:
Stoelverwarming HAM kapot, diva zal zo de pits wel ingaan dan.
Hij is dan ook bejaard, die hebben het meestal koud, tijd voor hem om achter de geraniums te gaan zitten.quote:
Lucht lekkage wordt vrij koud op die snelhedenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Evenstar het volgende:
Lewis heeft normaal gesproken een verwarmde stoel?
Kunnen ook tranen zijn natuurlijk, die arme man heeft zo'n last van z'n rug..quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef heywoodu het volgende:
Hamilton heeft gepist en dat wordt nu koud. Vervelend.
2020quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een seizoen is afgesloten met plaats 1 en 2 voor hetzelfde team??kan me niet herrineren.
2020?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat een seizoen is afgesloten met plaats 1 en 2 voor hetzelfde team??kan me niet herrineren.
Ja, ik vrees er ook voor hoor. En ik zie Leclerc als enige concurrent voor Verstappen. Perez is gewoon Bottas x.0. Altijd weer roepen dat het nu gaat lukken na een paar aardige races en aan het eind van het seizoen gewoon weer gedeclasseerd zijn door je teamgenoot.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dan moet Ferrari een auto bouwen die 51 rondjes kan rijden.
tig keer door mercedes? daarvoor hoef je niet veel jaren terug te zoekenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:32 schreef TjjWester het volgende:
quote:
Dat zal ook de reden wel zijn waarom Max de klepel flink naar beneden houdt.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Perez die Max even ging verslaan bijna op 20s
Zoals 2010 t/m 2013.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:34 schreef LTVDK het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de Ferrari's zijn uitgevallen, RBR loopt nu zo hard uit dat ze straks die Mercedes dominantie trekjes gaan krijgen
Bijna WKquote:Op zondag 12 juni 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Perez die Max even ging verslaan bijna op 20s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |