JP? Zit die bij Lingoquote:
Ik noem een Silverstone 2020 Mercedes.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:15 schreef Evenstar het volgende:
Er zijn auto's die gevaarlijker waren in de race gehouden, waarom Yuki eruit halen?
Hij gaat straks Pierre opvreten dus daar kijk ik naar uitquote:
Hij wil geen koude banden krijgenquote:
Lijkt onze TD wel, die doen ook alles met duct tape.quote:
Dit is wel ouderwets F1 genot, zo ging het ook altijd in de kinderboeken die ik las, met Michel Vaillant etc .quote:
Juist wel.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
JP ook niet echt wakker als race engineer
Geweldige serie ja, heb ze allemaal digitaal.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit is wel ouderwets F1 genot, zo ging het ook altijd in de kinderboeken die ik las, met Michel Vaillant etc .
Ik denk dat je GP bedoelt.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
GP was het toch?quote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Duhquote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lijkt onze TD wel, die doen ook alles met duct tape.
Ja, iedereen is gelijk, maar sommigen zijn wat gelijkerquote:
Engineer: Lets target 47.0quote:
Trauma van vorig jaar nog niet vergetenquote:Op zondag 12 juni 2022 14:19 schreef VacaLoca het volgende:
Act incomingquote:Op zondag 12 juni 2022 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij gaat straks Pierre opvreten dus daar kijk ik naar uit
Wss om motor te sparen, scheelt toeren en slijtage.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen mag geen DRS meer gebruiken nu
Om het uitdagender te maken. Straks mag hij ook niet meer in een hogere versnelling dan 4.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verstappen mag geen DRS meer gebruiken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |