SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bos!quote:
Ja. ik vergeet het steeds. Hoewel ik wel gewoon de topics in MyAt zie verschijnen. Spotify speelt ook gewoon lekkere muziek af...quote:
maar dan mis je wel de gezelligheid hierquote:Op zondag 12 juni 2022 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik vergeet het steeds. Hoewel ik wel gewoon de topics in MyAt zie verschijnen. Spotify speelt ook gewoon lekkere muziek af...
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan mis je wel de gezelligheid hier
Yep. Op andere plekken op FOK! vermaak ik me ook wel.....quote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan mis je wel de gezelligheid hier
Oh heeft fok ook nog andere plekkenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep. Op andere plekken op FOK! vermaak ik me ook wel.....
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:04 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen
dank voor de muziekjes en de gezelligheid
Welterusten just mequote:Op zondag 12 juni 2022 00:04 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen
dank voor de muziekjes en de gezelligheid
Nou zijn De Makkers zich naderhand 5 PK gaan noemen, en werden ze de begeleidingsband van Vader Abraham.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar bij Melting weet je het nooit
Neuh, denk het neitquote:Op zondag 12 juni 2022 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou zijn De Makkers zich naderhand 5 PK gaan noemen, en werden ze de begeleidingsband van Vader Abraham.
Toevallig?
Een oude geest met een bolhoed en baardquote:Op zondag 12 juni 2022 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Vader Abraham is al oud zo lang ik me kan herinneren...
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..quote:Op zondag 12 juni 2022 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Vader Abraham is al oud zo lang ik me kan herinneren...
Ik zou ook jankend in de zaal zitten als ik naar een optreden van Vader Abraham moest. En dat zijn dan geen tranen van blijdschap of ontroering...quote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..
Tenminste zo is mij ooit verteld, ik heb daar geen actieve (godzijdank) herinnering aan..
Ik zou als volwassene ook gaan janken als ik een optreden van hem zou moeten bijwonen.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..
Tenminste zo is mij ooit verteld, ik heb daar geen actieve (godzijdank) herinnering aan..
Peutermishandelingquote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat je dit een leuk nummer vind?quote:
eigenlijk vond. Toen dit nummer uit kwam wel, uit mijn hoofd 1992quote:
Was even afgeleid, sorry. Ja, daar dat nummer. Dat werd bij dansles (quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was even afgeleid, sorry. Ja, daar dat nummer. Dat werd bij dansles () altijd gebruikt voor de quick step.
Is dat een goed teken, of juist niet?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een goed teken, of juist niet?
[ afbeelding ]
Voor Jezus is het niet positief, vrees ik. Vrij saai.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat een goed teken, of juist niet?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Voor Jezus is het niet positief, vrees ik. Vrij saai.
Tot over een paar maandenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:33 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op voor nu.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed op zoeken.
Wellicht tot morgen, of tot donderdagavond.
Welterusten.
[ afbeelding ]
Eens, maar de tekst maakt veel goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt gemengde gevoelens bij deze plaat. Aan de andere kant is het een prachtig nummer die lekker kritisch over de TV-predikanten is, Maar aan de andere kant heb ik dit nummer TE vaak gehoord.
Ik hoop eerder hoor, Maar ik heb vaker beloofd vaker te komen en dan me er niet aan gehouden...quote:
Goedemorgen.quote:
Ja, ik had mijn man gevraagd of hij vanochtend de kat wilde doen en heb dus wat door kunnen slapen.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Helemaal uitgerust van gisteren?
Heel verstandig!quote:Op zondag 12 juni 2022 07:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik had mijn man gevraagd of hij vanochtend de kat wilde doen en heb dus wat door kunnen slapen.
Dochter helpen met een presentatie die ze morgenochtend moet doen en met haar laatste project wat op 20 juni af moet zijn. Ik kijk uit naar de zomervakantie hoor. De stress is op het moment wel heel erg groot. En ze werkt hard, maar het is gewoon heel erg veel wat ze allemaal moet doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel verstandig!
Nog wat op het programma staan vandaag?
Ik mag vanmiddag naar een feestje.
En dan heeft ze nog eens een moeder die haar veel meehelpt.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dochter helpen met een presentatie die ze morgenochtend moet doen en met haar laatste project wat op 20 juni af moet zijn. Ik kijk uit naar de zomervakantie hoor. De stress is op het moment wel heel erg groot. En ze werkt hard, maar het is gewoon heel erg veel wat ze allemaal moet doen.
Dat laatste hoop ik ook, ja. En ik realiseer me dat er ook veel kinderen zijn die het zonder enige hulp moeten doen. Maar mijn hulp beperkt zich tot het tekstuele gedeelte van haar presentatie. Kijken of het een verhaal is met een kop en een staart, zeg maar. Het knutselgedeelte en hoe ze dat mooi presenteert kan ik niet bij helpen. Hoewel mijn man gisterenochtend nog wel 4 winkels af is gegaan om foamboards voor haar te kopen voor haar presentatie. Echt, het is ook behoorlijk duur qua materialen en zo. Onze 3d-printer draait op het moment dag en nacht voor zowel projecten van haar als van mijn zoon. En onze laserprinter is nu ook bezig met plexiglas voor een maquette van een pop-up store die ze volgende week maandag af moet hebben. Ziet er overigens erg mooi uit tot nog toe.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:40 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan heeft ze nog eens een moeder die haar veel meehelpt.
Kun je nagaan als ze het helemaal alleen moest doen.
Wat zul jij blij zijn als het vakantie is.
Dan hoop ik dat je ook echt gaat ontspannen.
Goedemorgen Mad.quote:
Goedemorgen MadMaster. Jij hebt veel koffie nodig zo te zien.quote:
Nee, nog niet helemaal.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Beetje bijkomen van de tasting gisteren?
Helaas, op de valreep met 7-6 verloren…quote:En had je club nog gewonnen?
Even de keel smeren…quote:Op zondag 12 juni 2022 08:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Jij hebt veel koffie nodig zo te zien.
dat ziet er strak uitquote:
Wel super fijn dat jullie kunnen helpen!quote:Op zondag 12 juni 2022 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik ook, ja. En ik realiseer me dat er ook veel kinderen zijn die het zonder enige hulp moeten doen. Maar mijn hulp beperkt zich tot het tekstuele gedeelte van haar presentatie. Kijken of het een verhaal is met een kop en een staart, zeg maar. Het knutselgedeelte en hoe ze dat mooi presenteert kan ik niet bij helpen. Hoewel mijn man gisterenochtend nog wel 4 winkels af is gegaan om foamboards voor haar te kopen voor haar presentatie. Echt, het is ook behoorlijk duur qua materialen en zo. Onze 3d-printer draait op het moment dag en nacht voor zowel projecten van haar als van mijn zoon. En onze laserprinter is nu ook bezig met plexiglas voor een maquette van een pop-up store die ze volgende week maandag af moet hebben. Ziet er overigens erg mooi uit tot nog toe.
Die kinderen moeten gaan lenen bij DUO en eindigen dan met een hoge studieschuld. Dat willen wij liever niet zolang het niet nodig is.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:34 schreef just me het volgende:
[..]
Wel super fijn dat jullie kunnen helpen!
Er zullen toch ook oook genoeg ouders zijn die de financiële middelen niet hebben, hoe gaat dat dan? Krijgen die leerlingen dan een mindere beoordeling?
Dat begrijp ikquote:Op zondag 12 juni 2022 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kinderen moeten gaan lenen bij DUO en eindigen dan met een hoge studieschuld. Dat willen wij liever niet zolang het niet nodig is.
De scholen hebben ook 3d-printers en laserprinters. Dus dat zou daar ook kunnen (materialen moet je natuurlijk wel zelf kopen). Zijn altijd wel lange wachtrijen voor, dus dat is gewoon een luxe die wij de kinderen nu bieden. Helpt natuurlijk dat mijn man dat ook leuk vindt. Dus alles is mogelijk zonder onze hulp. We maken het onze kinderen makkelijker op dat punt en ik denk dat dat inderdaad ook ongelijkheid in de hand helpt ten opzichte van kinderen die dat niet hebben. Maar dat is voor ons op dit moment geen reden om het dan ook maar niet te doen. De achterstandsongelijkheid zie ik wel als een steeds groter probleem, ja.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar vooral: hoe doen andere studenten het zonder al die ouderlijke fysieke hulp?
Je komt er wel, echt welquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef DJ11 het volgende:
Nou, ik heb de lamp dan toch in elkaar weten te zetten.![]()
Ooit komt er een dag dat ik handig word.
Maar helaas heb ik de verkeerde led-lampen gekocht. Die stonden - heel handig - pal naast de lamp in de winkel, maar het ze passen niet. Morgen maar kijken voor de juiste lampen.
Kleine stapjes...quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef DJ11 het volgende:
Nou, ik heb de lamp dan toch in elkaar weten te zetten.![]()
Ooit komt er een dag dat ik handig word.
Maar helaas heb ik de verkeerde led-lampen gekocht. Die stonden - heel handig - pal naast de lamp in de winkel, maar het ze passen niet. Morgen maar kijken voor de juiste lampen.
Kennelijk ben je een rare vogelquote:Op zondag 12 juni 2022 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje zat me net met hele kralige oogjes aan te staren
Oké ik staarde Draakje ook aan, dus enig excuus
Maar echt zo met die kop gedraaid van wat kijk jij nou!![]()
![]()
Zit in z'n naam...quote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Verder meestal wel lief. Maar toen ik in het ziekenhuis lag en mijn zusje hem voer gaf, probeerde hij haar te bijten, de draak!
Ach ja de kat van mijn zusje heet Doerak. Handige namen zit in de familie denk ikquote:
Dombo is ook een leuke naamquote:Op zondag 12 juni 2022 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja de kat van mijn zusje heet Doerak. Handige namen zit in de familie denk ik
Duveltje heb ik ook al gehad
Golfoma is lekker bezigquote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef just me het volgende:
Heerlijk gegolfd vanmorgen
dan morgen weer, en woensdag en vrijdag en misschien zondag maar dat ligt eraan hoe ik vrijdag speel.
Dit is een weekje * just me
Lekker tochquote:
Doet je knie weer goed mee?quote:Op maandag 13 juni 2022 15:14 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker toch
morgen eind van de middag even op en neer naar Hilversum want kabouter 2 gaat op voor zijn b-zwemdiploma
Dat doe je heel goed!quote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef just me het volgende:
dan morgen weer, en woensdag en vrijdag en misschien zondag maar dat ligt eraan hoe ik vrijdag speel.
quote:Op maandag 13 juni 2022 13:31 schreef just me het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2022 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou moet je niet ineens gaan overdrijven hè, met je just me-time!![]()
Maar doe je goed hoor.... even jezelf op de eerste plaats zetten.
En als je jezelf nou vrijdag ook op de eerste plaats zet, mag je zondag ook weer een balletje gaan slaan.quote:
Trance klinkt goed.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
De zon gaat langzaam onder en ik draai door.
Via de stream welteverstaan, met Trance klanken van de Spaanse eilanden...
Uitgeblust met de kinderen, ja.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goedenavond!
Uitgeklust met de kinderen?
quote:Op maandag 13 juni 2022 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Uitgeblust met de kinderen, ja.
Maar ze heeft een 'goed' gekregen voor de presentatie van vandaag, dus het was het werken waard.
Kunst is niet uit te leggen, dat is beleving.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Niet dat ik er zelf iets van snapte wat ze gedaan had. Het was artwork en ze moest een land uitkiezen en daar 10 patronen bij maken volgens empowered identity of beyond identity.
Ik snap nog steeds niet helemaal wat het was en zag geen enkel verband tussen de patronen die ze had gemaakt en het land, maar we hebben er een lulverhaal omheen gebreid waar ze van onder de indruk waren.
Alleen daarom is inderdaad wel zonde. Kun je ze niet oplappen op een of andere manier? Condoompje eromheen wikkelen of zoquote:Op maandag 13 juni 2022 21:33 schreef MadMaster het volgende:
De rubberen omhulsels van de knoppen van mijn mengpaneel/mixconsole slijten door het vele draaien er aan, maar zijn niet los verkrijgbaar. Ik heb al enkele knoppen, die ik minder gebruik, verwisseld met half versleten versies, maar dat trucje houd binnenkort ook op.
En ik heb geen zin om een nieuwe console te kopen...
Goedenavond Symph. Heb je nog getrakteerd op je werk?quote:
Van die vingercondooms, die ook gebruikt als je een wondje aan je vinger hebt...quote:Op maandag 13 juni 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Alleen daarom is inderdaad wel zonde. Kun je ze niet oplappen op een of andere manier? Condoompje eromheen wikkelen of zo
Iets zegt me dat je wel creatief genoeg bent om toch nog iets te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van die vingercondooms, die ook gebruikt als je een wondje aan je vinger hebt...![]()
Heb al gezocht naar oplossingen, maar nog niet gevonden.
Een tweedehandsje voor weinig misschien, maar die zijn schaars of te duur voor alleen de knoppen...quote:Op maandag 13 juni 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je wel creatief genoeg bent om toch nog iets te vinden.
Ik kan alleen maar iets los vinden voor een Pioneer, maar dat zul je wel niet hebben.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tweedehandsje voor weinig misschien, maar die zijn schaars of te duur voor alleen de knoppen...
Nee, ik heb een Denon MC6000MK2 en het gaat om de ronde, smalle, zwarte knoppen zoals je die o.a ziet voor hoog-, midden- en lage tonen:quote:Op maandag 13 juni 2022 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar iets los vinden voor een Pioneer, maar dat zul je wel niet hebben.
En dat is niet hetzelfde als deze?quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Denon MC6000MK2 en het gaat om de ronde, smalle, zwarte knoppen zoals je die o.a ziet voor hoog-, midden- en lage tonen:
[ afbeelding ]
Die link brengt me naar een leeg winkelmandje, maar ik zal zo even verder kijken daar...quote:Op maandag 13 juni 2022 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
En dat is niet hetzelfde als deze?
https://instrumentalparts(...)9a-ae3d-5235d19828a7
Ik kan het niet goed zien, maar ga ervanuit dat jij dit al wel hebt bekeken.
Oh sorry. Het is een volumeknop, dus waarschijnlijk niet hetzelfdequote:Op maandag 13 juni 2022 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die link brengt me naar een leeg winkelmandje, maar ik zal zo even verder kijken daar...
Ik heb thuis getrakteerdquote:Op maandag 13 juni 2022 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Symph. Heb je nog getrakteerd op je werk?
Ah.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh sorry. Het is een volumeknop, dus waarschijnlijk niet hetzelfde
https://instrumentalparts(...)ler-denon-mc6000mk2/
Zie je dmquote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Denon MC6000MK2 en het gaat om de ronde, smalle, zwarte knoppen zoals je die o.a ziet voor hoog-, midden- en lage tonen:
[ afbeelding ]
Livelink heeft een 3d-printer. Just sayingquote:Op maandag 13 juni 2022 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah.
Nee, die is het niet, die website ken ik inderdaad wel van tijdens mijn zoektochten.
En er staan daar wel andere knoppen benoemd, maar zonder afbeelding...
Creatief, maar ik heb geen printsjabloon van die knoppen...quote:Op maandag 13 juni 2022 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Livelink heeft een 3d-printer. Just saying
Straks nog een bijzondere maan erbij, die goed zichtbaar schijnt te zijn, en je kan weer een nachtje wegdromen...quote:
Ja, ik hoorde inderdaad iets over die maan.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks nog een bijzondere maan erbij, die goed zichtbaar schijnt te zijn, en je kan weer een nachtje wegdromen...
quote:Op maandag 13 juni 2022 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde inderdaad iets over die maan.
Toch niet heel bijzonder...quote:di 14 juni
Volle Maan. De maan is de hele korte juni-nacht boven de horizon.
Weet je of die knoppen ook op een mc4000 en/of mc7000 passen? Dan zou je hier eens kunnen kijken.quote:Op maandag 13 juni 2022 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan eens moeten uitzoeken.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet je of die knoppen ook op een mc4000 en/of mc7000 passen? Dan zou je hier eens kunnen kijken.
https://store.djtechtools(...)aps-knobs-and-faders
Of anders even opmeten, de maten staan er bij op die site.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou ik dan eens moeten uitzoeken.
Mogelijk wel, want die zaten dezelfde reeks..
Zag het, kan ik weer eens mijn laser metertje gebruiken voor de binnenkant...quote:Op maandag 13 juni 2022 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Of anders even opmeten, de maten staan er bij op die site.
quote:21:15 : Lolo - Trampoline (Original Mix)
21:22 : Blu Magoo - Migrate (Original Mix)
21:30 : Rayhan Kadar - S.A.W (Iris Dee Jay Remix)
21:35 : Alex Shire - Eternity (Para X Uplifting Mix)
21:41 : Sied van Riel - Fearless (Syna Remix)
21:47 : John Gibbons - Yesterdays Children (Corbossy Remix)
21:55 : Rubin vs Strobe - Pure Perfection (Neo Kekkonen Remix)
22:01 : K Blank - Tremble (Raphael Ocaso Remix)
22:06 : Erik K - Wisdom
22:12 : Faruk Sapan - Ten Days (B.E.N. & Nurettin Colak Remix)
22:18 : Yves Deruyter - Infinity (Neo Kekkonen Remix)
22:26 : Underworld - Born Slippy (Paul Oakenfold Mix)
22:33 : Soulside - Sun's Rising (Indecent Noise 'Aero' Remix)
22:39 : John Gibbons - Yesterday's Children (Original Mix)
22:45 : Ferry Tayle - Roma Airport (Manuel Le Saux At The End Remix)
22:51 : Rank 1 - Airwave (Rank1 VS Dutchforce Remix)
Ik kwam helemaal tot rust aan het eind.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:53 schreef MadMaster het volgende:
En met deze Sensation White tune komt er een einde aan deze draaibeurt:
[..]
Tonecontrol verkoopt ze ook en hebben een fysieke winkel in Haarlem.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag het, kan ik weer eens mijn laser metertje gebruiken voor de binnenkant...
Serieus?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tonecontrol verkoopt ze ook en hebben een fysieke winkel in Haarlem.
https://www.tonecontrol.nl/
Het lijkt mij dat dit dezelfde knoppen zijn. (ben er even van uit gegaan dat de je super knobs moet hebben)quote:Op maandag 13 juni 2022 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Daar komt mijn controller vandaan...
Yep, moet alleen even kijken welke graden-variant ik moet hebben.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dit dezelfde knoppen zijn. (ben er even van uit gegaan dat de je super knobs moet hebben)
https://www.tonecontrol.nl/#sqr:(q%5BChroma%20caps%20super%5D)
Deze had ik ook nog gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, moet alleen even kijken welke graden-variant ik moet hebben.
Ik heb kennelijk te moeilijk gezocht.
Dank!!
Check en meet wel op voor de zekerheid…quote:Op maandag 13 juni 2022 23:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Deze had ik ook nog gevonden.
https://coolorcaps.com/compatibility-guide/
Zouden dus compatibel moeten zijn en volgens die lijst moet je de 90-graden variant hebben.
Alleen raar dat de Chroma caps een diameter van 6,5mm hebben en de coolorcaps 6mm.
Goedemorgen deze morgen.quote:
Of het gezond is weet ik niet. Maar fris wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 06:56 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen peeps![]()
Gezonde, frisse lucht is dat![]()
In de Botlek wss niet neequote:Op dinsdag 14 juni 2022 06:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Of het gezond is weet ik niet. Maar fris wel.![]()
Goedemorgen Tjoent.
Dat wel. Maar jij bent wel een beetje vroeg vandaag.quote:
Ik was al rond 5 uur wakkerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar jij bent wel een beetje vroeg vandaag.
Goedemorgen.
quote:
Leuk setje, ik ga er over denken om dit aan te schaffenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer golfen vandaag, las ik gisteren?
[ afbeelding ]
Heb eventueel nog wel wat andere gevisualiseerde suggesties…quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:49 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk setje, ik ga er over denken om dit aan te schaffen
Ik richt me eerst even op dezequote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb eventueel nog wel wat andere gevisualiseerde suggesties…
Wel met hoge hakken, hoop ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 07:49 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk setje, ik ga er over denken om dit aan te schaffen
Ik en hoge hakkenquote:
Ja zo zonde als ik die zou weggooienquote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:01 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Hou je club maar wel vast just me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Leuk dat jullie dat zo uitgezocht hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:27 schreef brother52 het volgende:
Donderdag een dagje naar Amsterdam, portret wegbrengen
Die credits gaan vooral naar een collega van me. Zij heeft daar het meeste in gedaan. Ik ga ook samen met haar die kant op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leuk dat jullie dat zo uitgezocht hebben
Je zou iets minder leuks kunnen doen op donderdag.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:27 schreef brother52 het volgende:
Donderdag een dagje naar Amsterdam, portret wegbrengen
Geen stress..quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:53 schreef DJ11 het volgende:
Helaas red ik het niet om vanavond een uitzending te doen. De komende dagen wordt dat ook lastig. Wellicht in het weekend, anders begin volgende week.
Gedaan, voicemail…quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:30 schreef Rafeiro het volgende:
Kan iemand me erven bellen, telefoorn weer verstopt.
Succes weer, een beetje aandacht en rustig aan doen is altijd goed…quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik had Just Me gevraagd om het stil te houden, maar dat vind ik niet lief.
Details geef ik niet, maar ik mag weer een ruime week opgenomen worden binnenkort.
keek er tegenop maar kijk er meer en meer naar uit. Laat ze me nu maar helpen.
Details blijven buiten het midden. Mocht er echt wat zijn horen just me of Melting het wel en dan via via.
ga daar niet van uit hoor, maar even "op adem komen"
Ik vind het zo lullig voor mijn zusje. Laatste keer belde mijn ambulante hulp haar want die had privé dingen. Zusje bracht me naar de huisarts, daarna naar de SEH, maar een paar uur haar maar weggestuurd. 5 uus SEH zonder updatesquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes weer, een beetje aandacht en rustig aan doen is altijd goed…
Fijn dat je er zo tegenaan kijkt, Raf. En verder wat MadMaster zegt en hopelijk ben je daarna ook in staat om beter je zelf te helpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Details geef ik niet, maar ik mag weer een ruime week opgenomen worden binnenkort.
Details blijven buiten het midden. Mocht er echt wat zijn horen just me of Melting het wel en dan via via.
Heel verstandig, denk ik. Goed dat je die keuze hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, mijn dochter gaat vandaag op 'schoolreisje' naar Kopenhagen. En mijn man moest haar naar school brengen, want de bussen rijden nog niet zo vroeg. Dus toen ben ik ook maar opgestaan.quote:
Leuk voor haar. Hoe lang gaat ze?quote:Op woensdag 15 juni 2022 05:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn dochter gaat vandaag op 'schoolreisje' naar Kopenhagen. En mijn man moest haar naar school brengen, want de bussen rijden nog niet zo vroeg. Dus toen ben ik ook maar opgestaan.
Ze komt zaterdagochtend weer terug. Maar heen en terug 12 uur met de bus, dus effectief is ze 2 dagen daar.quote:
Ze moet het er maar voor over hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze komt zaterdag weer terug. Maar heen en terug 12 uur met de bus, dus effectief is ze 2 dagen daar.
Ja, het is achteraf erg ongelukkig, want maandag is de deadline voor haar laatste project. Reden dat een hoop leerlingen toch niet meegaan (maar wel al dik 200 euro betaald hebben). Ze twijfelde zelf ook heel erg, maar toch maar wel gegaan. School is ook niet handig op dit punt hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze moet het er maar voor over hebben.
Hoop dat ze een leuke tijd heeft.
Dat vind ik dan ook niet logisch inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2022 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is achteraf erg ongelukkig, want maandag is de deadline voor haar laatste project. Reden dat een hoop leerlingen toch niet meegaan (maar wel al dik 200 euro betaald hebben). Ze twijfelde zelf ook heel erg, maar toch maar wel gegaan. School is ook niet handig op dit punt hoor
Ja, het is al bijna af. Ze moest een pop-up store ontwerpen voor een boekwinkel. Zie hier het 3d-printresultaat tot nog toe (moet nog ingericht worden). Let op het detail; ze heeft het dak als boek ontworpen (valt misschien niet zo op). En voor het beeld; het resultaat staat op de laserprinter en daarnaast staat de 3d-printer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 05:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook niet logisch inderdaad.
Maar ze heeft dus wel goede hoop dat ze het maandag toch af heeft?
Dat ze er dan maar wel van geniet!
quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is al bijna af. Ze moest een pop-up store ontwerpen voor een boekwinkel. Zie hier het 3d-printresultaat tot nog toe (moet nog ingericht worden). Let op het detail; ze heeft het dak als boek ontworpen (valt misschien niet zo op). En voor het beeld; het resultaat staat op de laserprinter en daarnaast staat de 3d-printer.
[ afbeelding ]
Stoer dat je het hier toch gezegd hebt !!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
Goedemorgen, mja zijn toch een soort "vriendjes en vriendinnetjes" hier voelde ergens niet goed om het stil te houden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:00 schreef just me het volgende:
[..]
Stoer dat je het hier toch gezegd hebt !!
goedemorgen
Heb je goed aangevoeldquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goedemorgen, mja zijn toch een soort "vriendjes en vriendinnetjes" hier voelde ergens niet goed om het stil te houden.
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:07 schreef just me het volgende:
kabouter heeft zijn B-diploma
![]()
hij vond het afzwemmen zo spannend dat hij misselijk werd, even naar de wc is gegaan en daarna is doorgezwommen![]()
en heel slim... als je met je zwemdiploma naar een bepaalde ijszaak ging kreeg je een gratis ijsjequote:
Win - win - winquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:11 schreef just me het volgende:
[..]
en heel slim... als je met je zwemdiploma naar een bepaalde ijszaak ging kreeg je een gratis ijsje
een kind gaat nooit alleen en de mama's en oma's houden natuurlijk ook van ijs
En dat ga ik vandaag ook proberen te doen, ik ga met een aantal golfmeiden op 'n "vreemde"baan golfenquote:
Hou je taai!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ze zal dat toch wel met liefde voor je over hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:47 schreef Rafeiro het volgende:
Arme Draakje
Zit ie weer een tijd alleen en mijn zus vond hem eerst heel lief, maar toen begon hij te happen, de draak.
Maar ze zal hem toch voer en water moeten geven....
Voor en nadeel dat ze op 500 meter van mij woont.![]()
dus binnenkort gaat nog lang duren ?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
ch ja we zien het wel, veel beroerder kan het niet worden.
Maar ja zetten ze je op een spoedlijst, wachttijd ca. 3 maanden lekkere spoed![]()
Wat een minder leuk vooruitzicht zo'n buurmanquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Buurman wordt steeds eikeliger, wat een verrassing
IT's ALIVE!!!!!quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels sluipt op een extreem voorzichtige manier het topique binnen
tis een vreemdeling zeker, die verdwaald is zekerquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef knokkels het volgende:
Woohoooooquote:
Maak je Knokkie nu uit voor zwart?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
tis een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker
Je bent zelluf vreemdquote:Op woensdag 15 juni 2022 18:41 schreef just me het volgende:
[..]
tis een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker
Ja, iemand anders mag parkeerbeheermenerenquote:
Ik zat na een evenement op de scooter even te babbelen, tot mijn scooter zelf besloot weg te rijden. Ik probeerde hem nog te houden maar daarmee reed ie dus met 2 wielen over mijn knie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm knie/scheenbreuk sus?
Awie.
Aangetikt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Goedenavond meneer…quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:36 schreef knokkels het volgende:
Onze eigen Roelvink…quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat na een evenement op de scooter even te babbelen, tot mijn scooter zelf besloot weg te rijden. Ik probeerde hem nog te houden maar daarmee reed ie dus met 2 wielen over mijn knie.
En dat opstaan viel tegen. Dus ziekenhuis, en toen mocht ik een weekje daarna daar voor 2 weken blijven.
wat 7 maanden terug is
bruh! Ik was laatst nog even bij jou in de buurt. Nou ja ruim zien, Hoofddorp, MBO Airport College om info te krijgen over theorie beveiliger mbo 2. Tofheid!quote:
Donnie? Hoe vaak we die al op zijn rijstijl hebben moeten aanspreken? Ik kan het niet tellen op mijn linkerhand. MIsschien mijn rechterhand welquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Zorrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:43 schreef Rafeiro het volgende:
7 maanden kut, dat is lanl whatever dat ene ook is
Wat een enthousiasmequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zorroooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
En in die 7 maanden bankhangen lukte het niet om het forum te vinden?quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Woohooooo
Na een laterale tibiaplateaufractuur, ZEVEN MAANDEN revalidatie bankhangen en daaropvolgend ontslag bij mijn vorige werkgever ga ik binnenkort bij Trigion aan de slag. deze 1.5 week nog online les, daarna praktijk en examens en dat soort dingen.
De enorme tofheid van dit alles is zeg maar onbestaanbaar episch
DDMquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En in die 7 maanden bankhangen lukte het niet om het forum te vinden?
Ik wil niet lopen van mijn huis naar Hoofddorp, maar het zit enigzins in de buurt…quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
bruh! Ik was laatst nog even bij jou in de buurt. Nou ja ruim zien, Hoofddorp, MBO Airport College om info te krijgen over theorie beveiliger mbo 2. Tofheid!
Die pipo is afgelopen week overreden door een Hummer en ligt nu zwaar gehavend in het ziekenhuis…quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Donnie? Hoe vaak we die al op zijn rijstijl hebben moeten aanspreken? Ik kan het niet tellen op mijn linkerhand. MIsschien mijn rechterhand wel
Je wilde me hier echt niet hebben. Ik was niet die poeslieve, ietwat gekke knokkels, maar een cynische, sarcastische lulquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
En in die 7 maanden bankhangen lukte het niet om het forum te vinden?
Ik moest er om 5:45 uit. 6:15 scooter, 6:34 trein en rond 19 uur terug. Ik was gaarquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil niet lopen van mijn huis naar Hoofddorp, maar het zit enigzins in de buurt…
[..]
*giechel*quote:Die pipo is afgelopen week overreden door een Hummer en ligt nu zwaar gehavend in het ziekenhuis…
We zijn Japans gaan eten op de verjaardag, Symph vond het erg lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
DDM![]()
oi oi
leuke verjaardag gehad van Henk?
ik had wat Oekraieners uitgenodigd die ik had gehost, maar die had een baan gekregen en moest gaan varen, en iemand anders had andere dingen dus het viel wat in het water .... Dus maar gaan verkeer regelen bij Tour de Lasalle
Jij ook?quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We zijn Japans gaan eten op de verjaardag, Symph vond het erg lekker
Gefeliciteerd met diploma en ijsje. Toen was hij hopelijk niet meer misselijk?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:07 schreef just me het volgende:
kabouter heeft zijn B-diploma
![]()
hij vond het afzwemmen zo spannend dat hij misselijk werd, even naar de wc is gegaan en daarna is doorgezwommen![]()
Ik vond het ok, maar niet bijzonder, ik had het vismenu, Symph het vlees en dan is hij al snel gelukkigquote:
Ik heb nog nooit in een Japans restaurant gegeten. Ik zou ook voor het vismenu gaan, denk ik. Dat vind ik toch meer bij Japans passen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vond het ok, maar niet bijzonder, ik had het vismenu, Symph het vlees en dan is hij al snel gelukkig
Kipsashimi!quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Japans restaurant gegeten. Ik zou ook voor het vismenu gaan, denk ik. Dat vind ik toch meer bij Japans passen.
Ossehaaspuntjes, kip yakatori en weet ik wat allemaal, de kip was wel lekker trouwens, 1 stukje geprobeerdquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in een Japans restaurant gegeten. Ik zou ook voor het vismenu gaan, denk ik. Dat vind ik toch meer bij Japans passen.
De meeste Japanse restaurants hier worden gerund door Chinezen en hebben weinig met Japans eten te maken.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
heb het erger gezien. Kraft heeft iets van hotdogsushi.quote:
in Alkmaar heb ik ergens in 2004 een volledig menu besteld voor 2 personen in het Japans. Eerst bij de serveerster, daarna bij haar collega, haar collega's collega, de souschef EN de chefkok.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste Japanse restaurants hier worden gerund door Chinezen en hebben weinig met Japans eten te maken.
Die slaan we dus over…
shabu shabu?quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ossehaaspuntjes, kip yakatori en weet ik wat allemaal, de kip was wel lekker trouwens, 1 stukje geprobeerd
schik niet. Ik eet nu een vegetarische maaltijd gemaakt door mijn gast uit Oekraïnequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vond het ok, maar niet bijzonder, ik had het vismenu, Symph het vlees en dan is hij al snel gelukkig
quote:
Oishii deshou nequote:
De wattus?quote:
was lekker, toch?quote:
Als ik het goed heb, ligt er hier nog een boekje met japanse recepten. Ik weet het, je verwacht dat niet bij mijquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Okinodinges ben ik wel benieuwd naar, misschien maar eens zelf maken. Onlangs in een opwelling een bakje misopasta meegenomen, ik moet maar eens recepten zoeken om er ook wat mee te maken
Okonomiyakiquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Okinodinges ben ik wel benieuwd naar, misschien maar eens zelf maken. Onlangs in een opwelling een bakje misopasta meegenomen, ik moet maar eens recepten zoeken om er ook wat mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Makkelijk te maken in de koekepan, mw. MM maakt ze regelmatig…quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Zekers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
GVD straks op mijn nieuwe fiets pal voor de deur gevallen.
Neus kapot, tanden gebroken![]()
Mocht van de buren niet eens meer opstaan, daarna nog 2 uur inclusief wachten met de abulance broeders bezig geweest. Gaat weer duur geintje worden bij de tandarts.
Damn, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 16 juni 2022 00:29 schreef Rafeiro het volgende:
GVD straks op mijn nieuwe fiets pal voor de deur gevallen.
Neus kapot, tanden gebroken![]()
Mocht van de buren niet eens meer opstaan, daarna nog 2 uur inclusief wachten met de abulance broeders bezig geweest. Gaat weer duur geintje worden bij de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |