SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bos!quote:
Ja. ik vergeet het steeds. Hoewel ik wel gewoon de topics in MyAt zie verschijnen. Spotify speelt ook gewoon lekkere muziek af...quote:
maar dan mis je wel de gezelligheid hierquote:Op zondag 12 juni 2022 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik vergeet het steeds. Hoewel ik wel gewoon de topics in MyAt zie verschijnen. Spotify speelt ook gewoon lekkere muziek af...
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan mis je wel de gezelligheid hier
Yep. Op andere plekken op FOK! vermaak ik me ook wel.....quote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan mis je wel de gezelligheid hier
Oh heeft fok ook nog andere plekkenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yep. Op andere plekken op FOK! vermaak ik me ook wel.....
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:04 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen
dank voor de muziekjes en de gezelligheid
Welterusten just mequote:Op zondag 12 juni 2022 00:04 schreef just me het volgende:
tijd voor mij om te gaan slapen
dank voor de muziekjes en de gezelligheid
Nou zijn De Makkers zich naderhand 5 PK gaan noemen, en werden ze de begeleidingsband van Vader Abraham.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar bij Melting weet je het nooit
Neuh, denk het neitquote:Op zondag 12 juni 2022 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou zijn De Makkers zich naderhand 5 PK gaan noemen, en werden ze de begeleidingsband van Vader Abraham.
Toevallig?
Een oude geest met een bolhoed en baardquote:Op zondag 12 juni 2022 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Vader Abraham is al oud zo lang ik me kan herinneren...
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..quote:Op zondag 12 juni 2022 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Vader Abraham is al oud zo lang ik me kan herinneren...
Ik zou ook jankend in de zaal zitten als ik naar een optreden van Vader Abraham moest. En dat zijn dan geen tranen van blijdschap of ontroering...quote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..
Tenminste zo is mij ooit verteld, ik heb daar geen actieve (godzijdank) herinnering aan..
Ik zou als volwassene ook gaan janken als ik een optreden van hem zou moeten bijwonen.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schijn ooit als peuter aanwezig te zijn bij een optreden van hem. Schijn jankend voor in de zaal te hebben gezeten. En niemand die mijn ouders er bij haalde..
Tenminste zo is mij ooit verteld, ik heb daar geen actieve (godzijdank) herinnering aan..
Peutermishandelingquote:Op zondag 12 juni 2022 00:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat je dit een leuk nummer vind?quote:
eigenlijk vond. Toen dit nummer uit kwam wel, uit mijn hoofd 1992quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |