SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder andere Geraint Thomas, Tom Pidcock, Adam Yates, Thymen Arensman, Daniel Felipe Martínez, Remco Evenepoel, Peter Sagan, Jakob Fuglsang, Aleksandr Vlasov doen mee deze ronde.
De Tour de Suisse wordt uitgezonden op Eurosport 1 en Eurosport player. De player lijkt elke dag sowieso live te zijn vanaf 15:35. Voor etappe 1 t/m 5 wordt de finish tussen 17:00 en 17:30 verwacht. Voor etappe 6, 7 en 8 rond 16:30 uur.
Ach er hebben wel eens minder toppers aan de start gestaanquote:
Dat probleem is nu opgelostquote:Op zondag 12 juni 2022 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Bahrain zit met een behoorlijk probleem voor de Tour.
De kopman dan weer wel gelostquote:Op zondag 12 juni 2022 17:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zelfs met zo'n bananenopstelling wint Bahrain nog
Tot een paar dagen geleden was zijn beste klassering van dit jaar een prachtige 77e plek.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Williams is echt een enigma.
Kan nooit lang duren voor ie weer last krijgt van z'n knie.
Ook amper koersdagen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tot een paar dagen geleden was zijn beste klassering van dit jaar een prachtige 77e plek.
Die was leeg na de Giro en zou hier eigenlijk helemaal niet starten, maar DSM kon de plekjes niet opvullen vanwege blessures en dergelijke dus lieten ze slaaf Thymen maar weer opdraven.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Arensman al het kruit verschoten in de Giro? Nu al twee minuten aan z'n broek
Meteen weer koersen vlak na een grote ronde kan heel goed gaan, maar meestal is dat geen groot succesquote:Op zondag 12 juni 2022 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Arensman al het kruit verschoten in de Giro? Nu al twee minuten aan z'n broek
Ze kunnen toch een willekeurige Duitse kneus opstellen?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die was leeg na de Giro en zou hier eigenlijk helemaal niet starten, maar DSM kon de plekjes niet opvullen vanwege blessures en dergelijke dus lieten ze slaaf Thymen maar weer opdraven.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die was leeg na de Giro en zou hier eigenlijk helemaal niet starten, maar DSM kon de plekjes niet opvullen vanwege blessures en dergelijke dus lieten ze slaaf Thymen maar weer opdraven.
Wel druk programma nu met veel koersen tegelijk en je mag geen belofte opstellenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze kunnen toch een willekeurige Duitse kneus opstellen?
Powless was de laatste in de uitslag van dat eerste groepjequote:Op zondag 12 juni 2022 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Zie ik daar Remco 1.1nepoel in een World Tour koers als laatste van het groepje eindigen?
Dat lijkt me wel iemand die er met de pet naar gaat gooien nu hij te horen heet gekregen dat hij flink in moet leveren bij een nieuw contract daar. En laatst ook al dat gehannes met Groves in Brussel.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:26 schreef Marcoss het volgende:
BEX op kop gereden vandaag en Bling eindigt op 8 minuten.. gaat wel lekker met ze na ook al de Dauphine
Ben benieuwd hoe Remco dit keer het ravijn in gaat.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Zie ik daar Remco 1.1nepoel in een World Tour koers als laatste van het groepje eindigen?
Snap niet zo goed dat Bol niet wat meer 1.1 werk doet.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:57 schreef Marcoss het volgende:
Bol laatste, die zal hier vast ook niet vrijwillig zijn gestart
Het fenomeen Copeland heeft in een interview uitgelegd dat ze in Brussel bewust niet reden, omdat ze bang waren dat de andere ploegen meer punten zouden pakken als het een sprint werd. (lol)quote:Op zondag 12 juni 2022 17:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iemand die er met de pet naar gaat gooien nu hij te horen heet gekregen dat hij flink in moet leveren bij een nieuw contract daar. En laatst ook al dat gehannes met Groves in Brussel.
Dit is erover. Van mij mogen ze degraderen.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het fenomeen Copeland heeft in een interview uitgelegd dat ze in Brussel bewust niet reden, omdat ze bang waren dat de andere ploegen meer punten zouden pakken als het een sprint werd. (lol)
Dan moet je meer punten geven voor een overwinning en minder voor een verre ereplaats.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Er wordt nu te veel gekoerst voor de verre ereplaatsen…een alles of niks poging is voor de wielervolger veel attractiever.
ZLM Tour, idem voor Groenewegen.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snap niet zo goed dat Bol niet wat meer 1.1 werk doet.
Groenewegen rijdt Dauphine en Slovenië met amper kansen, terwijl hij ook ZLM of anders al die koersen in België mee had kunnen pakken inderdaadquote:
Eens. De organisatoren krijgen dankzij dit een veel mooier deelnemersveld aan de start dan in het verleden het geval was. Valverde mag bijvoorbeeld komende week voor de punten rijden in Mont Ventoux Challenge en Route d'Occitaniequote:Op zondag 12 juni 2022 18:10 schreef Beregd het volgende:
Ik vind net van wel. Er wordt veel meer gekoerst om ereplaatsen en in kleinere wedstrijden.
Een stagiair van de NOS ziet Evenepoel nog aanvallen in de sprint, nota bene in een samenvattinkje.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Van Wilder, die kent u nietquote:Op zondag 12 juni 2022 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een stagiair van de NOS ziet Evenepoel nog aanvallen in de sprint, nota bene in een samenvattinkje.
https://nos.nl/artikel/24(...)ekende-williams-wint
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mader had volgens zijn ploeg in ieder geval last van de warmte.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Watskeburt dat mannen als Mäder en DFM ineens op een minuut zijn gereden.
Klinkt niet heel goed bij Dennis Rohanquote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef wimderon het volgende:
Dennis Rohan 112e, kopman Soler in de mongolenbus.
DNS voor Ben King, die er aan het einde van het seizoen helemaal mee gaat stoppen. Klap in het gezicht van zijn grootste fan @:Rellende_Rotscholier
Voorin zijn ze nu ook gas aan het geven.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Doni Palzer maakt er alsnog een wedstrijd van.
Als ze elkaar normaal goed liggen prima.quote:
Oldani tiende!quote:Op maandag 13 juni 2022 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bettiol
Schitterende werken ook wel van Alpecin, voor, ja, niemand.
Hij dreef het wat ver door om ook nog extra zijn arm in de lucht te steken. Bettiol leek het ook niet meer te kunnen waarderen.quote:
Dat kon je uit die beelden echt niet opmerken.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij dreef het wat ver door om ook nog extra zijn arm in de lucht te steken. Bettiol leek het ook niet meer te kunnen waarderen.
Hij juicht omdat de kok eigenlijk ook heeft gewonnenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:11 schreef wimderon het volgende:
Een juichende Thymen, een extra bakje vla bij het avondeten.
Inb4 Bettiol wordt de volgende Italiaan die de Europese titel pakt.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Overigens wel het eerste teken van leven van Bettiol sinds Besseges.
Bahrain zal ook wel achtervolgen met Gilbert op 2 minuten, maar die gaan hulp nodig hebben jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:08 schreef wimderon het volgende:
Simmons
Bissegger
Gilbert
Boaro
Rosskopf
Reutimann
De sprintersploegen hebben een probleem.
Voor zover Thomas nog favoriet is...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:10 schreef The_Undertone het volgende:
Zou er iemand van de 'favorieten' voor de seconden gaan?
Wou ik net ook zeggen. Die ligt en ligt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Schach ligt er ook vaak bij voor mijn gevoel.
Alles om Kokkaar van een WT zege te houdenquote:
Is dat het enige dat Sagan tegenwoordig nog kan motiveren?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles om Kokkaar van een WT zege te houden
Op een gegeven moment zelfs voor Kelderman finishenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat het enige dat Sagan tegenwoordig nog kan motiveren?
Al die jaren doorbetalen voor sponsoring loont uiteindelijke dan toch een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Die idiote bril is er dus ook nog steeds...
Karsten gelooft er niet zo in.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:43 schreef wimderon het volgende:
Cofidis denkt dat Kokkaar 3 kilometer aan 8,5% gaat overleven?
Hoezo demarreert Reichenbach in zo'n ritquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
We genieten van de kunsten van meesterdaler Reichenbach
Is hem niet echt op het lijf geschreven iddquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hoezo demarreert Reichenbach in zo'n rit
Hij finishte in ieder geval in dezelfde tijd als de winnaar!quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:43 schreef wimderon het volgende:
Cofidis denkt dat Kokkaar 3 kilometer aan 8,5% gaat overleven?
Dat had ik niet aan zien komen, überhaupt niet dat er 60 man zouden overleven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij finishte in ieder geval in dezelfde tijd als de winnaar!
Ja stel Roglic rijdt in het geel in de derde week dan gaan ze echt niet uitstappen als een andere renner positief zou testen. Vraag mij af of ze bij andere teams nog wel echt zo testen. Maar aan de andere kant wil je ook niet covid hebben rond gaan in de teambus tijdens een ronde. Genoeg jonge fitte mensen die ook wel echt goed ziek ervan worden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan wordt nog wat als we de komende periode een (kleine) zomergolf gaan krijgen. Ze zullen in de Tour toch niet gaan uitstappen bij een coronageval lijkt mij.
Zal me niet verbazen als Jumbo momenteel meer test dan alle andere ploegen bij elkaar ja..quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:29 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo is weer overdreven voorzichtig, geloof ik
Het adequate handelen van Team Jumbo-Visma komt voort uit het dagelijkse testen van zowel renners als staf, zodat een eventueel coronageval zo snel mogelijk geïsoleerd kan worden. Ook het gebruik van mondkapjes, luchtreinigingszuilen en eenpersoonskamers zijn bij het team nog steeds gemeengoed.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als Jumbo momenteel meer test dan alle andere ploegen bij elkaar ja..
Dit is bijna net zo eng als de sekte van DSM.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het adequate handelen van Team Jumbo-Visma komt voort uit het dagelijkse testen van zowel renners als staf, zodat een eventueel coronageval zo snel mogelijk geïsoleerd kan worden. Ook het gebruik van mondkapjes, luchtreinigingszuilen en eenpersoonskamers zijn bij het team nog steeds gemeengoed.
Nog verbazend dat ze nog niet allemaal een cokeneus hebben
Of een melding van een Covid-geval is een eufemisme om voortijdig uit de Ronde van Zwitserland te kunnen stappen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij ons was het eigenlijk ook COVID, groetjes PDM.
Wat zou daar precies het nut van zijn? Kuss oogde prima en had nog mee kunnen doen voor top-5 in het klassement en voor Dennis kwam zondag ook nog een prima kans op een ritzegequote:Op donderdag 16 juni 2022 11:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Of een melding van een Covid-geval is een eufemisme om voortijdig uit de Ronde van Zwitserland te kunnen stappen.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:41 schreef wimderon het volgende:
Dat Jumbo veel test om renners niet met corona te laten koersen snap ik wel, maar om er dan nog met de hele ploeg uit te stappen dan weer niet.
Er zijn inderdaad genoeg verhalen van duursporters die over een langere tijd hinder ondervinden doordat ze op hoge intensiteit zijn gaan door sporten met milde klachten. Dat je daar scherp op bent snap ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:41 schreef wimderon het volgende:
Dat Jumbo veel test om renners niet met corona te laten koersen snap ik wel, maar om er dan nog met de hele ploeg uit te stappen dan weer niet.
Jumbo heeft met Wout natuurlijk wel iemand gehad die er flink ziek van is geweest. In ieder geval ziek genoeg om 2 belangrijke koersen te missen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:26 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt waanzin, corona stelt echt werkelijk niks voor op dit moment, liggen 28 mensen op de IC met corona. En dat betekent niet perse dat ze er liggen dóór corona. Kan ook iemand zijn die een verkeersongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis positief getest is.
Het is niet dat Jumbo bang is dat er renners op de IC terecht komen, maar wel dat er renners vlak voor de Tour besmet raken. Want het kan wel zijn dat je door een coronabesmetting de Tour mist. Ook met milde klachten is het niet zo verstandig om een grote ronde te gaan fietsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:26 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt waanzin, corona stelt echt werkelijk niks voor op dit moment, liggen 28 mensen op de IC met corona. En dat betekent niet perse dat ze er liggen dóór corona. Kan ook iemand zijn die een verkeersongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis positief getest is.
Was dat niet de delta-variant?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo heeft met Wout natuurlijk wel iemand gehad die er flink ziek van is geweest. In ieder geval ziek genoeg om 2 belangrijke koersen te missen.
Heel logisch besluit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:49 schreef Marcoss het volgende:
Bij Jumbo blijkbaar 4 renners positief getest
De snotneus die je ook niet wil hebben vlak voor de tour. Daarnaast zijn er ook genoeg die wel echt ziek worden.quote:
Bas Moonen invliegen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Mani89 het volgende:
Deze koers heeft nu alle allure van een 1.1 koers, een zegen voor Remco.
Even naar de cijfers gekeken, maar Delta was eigenlijk al bijna volledig weg eind januari. Dus je hebt gelijk, moet haast wel Omicron zijn geweest of 1 van zijn variantenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Begin 2022 was omikron toch al dominant? RVV was in april.
PatLef bonus versie 2.0quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren niets en opeens vandaag een hoop gevallen? Superspreader in peloton die 2 a 3 dagen geleden iedereen besmet heeft
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @Mani89 nog even weg.quote:
Dat hoeft niet, dit forum is een grote open inrichting. Het staat jou niet om jezelf hierboven te verheffen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @:Mani89 nog even weg.
Haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, dit forum is een grote open inrichting. Het staat jou niet om jezelf hierboven te verheffen.
Fijn dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @:Mani89 nog even weg.
Of juist welquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:24 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dennis, Gesink en Kuss gaan samen met de auto naar huis. Zijn die de 3 die dan niet positief getest zijn?
Aan de woorden van Plugge te horen is het ook vooral voorzorg met het oog op de Tour (buiten degenen die daadwerkelijk positief zijn).quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef Marcoss het volgende:
DSM dus overleg gehad met de organisatie en die gaan door met de 3 overgebleven renners, Jumbo ook overleg gehad en daar stappen de 3 overgebleven renners wel uit? Dat klinkt alsof er wel overleg is geweest met de organisatie, maar die de beslissing alsnog bij de ploeg neerleggen
Colbrelli heeft in Parijs-Nice zo een hoop voorjaren om zeep geholpenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren niets en opeens vandaag een hoop gevallen? Superspreader in peloton die 2 a 3 dagen geleden iedereen besmet heeft
Met fenomeen Hugo Hoel die tempo aan het rijden is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen met sprinters Aranburu en Matthews gelost.
Gelost door Hugo Houle.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Angst voor een pandoering van Remco, ik begrijp het wel.
Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De kou in de Tirreno brak hem toch ook op?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De topfavorieten in de Tour starten ook in de Vueltaquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig gaat ie nog niet naar de Tour. Dat zou anders genant zijn geweest
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij is een parodie op een wonderkind.
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.
Gewoon niet goed genoeg, in het rondjeswerk kan hij het alleen in 2.1 rondes tegen B-garnituur kunnen we nu toch wel concluderen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.
Eens, nu ook weer met 4 man bij de eerste 9. Op basis van het hele jaar is podium in de Tour zeer realistisch.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. Higuita zouden ze wel kunnen wijzigen, in de Vuelta heb je ook Hindley en Wilco al.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Haller lijkt me ook wel een prima keuze voor op het vlakke/golvende terrein. Je zou zelfs Palzer kunnen overwegen mocht Higuita/Kämna geen optie zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. En misschien is Higuita ook nog een optie?
Met Higuita, Schachmann, Grosschartner, Politt, Buchmann, Kämna en Konrad zou het wel een hele goede ploeg zijn, misschien nog Mullen ofzo voor het vlakke ipv Buch
quote:Evenepoel had last van de warmte: “Twee minuten is veel, maar ik ga blijven vechten”
“Er werd echt heel rap gereden vandaag, en dan met die warmte...”, sprak Evenepoel meteen na de aankomst. “Als je efkes oververhit raakt, dan betaal je dat cash. En dat was voor mij het geval vandaag. Ik verlies twee minuten. Ik zal zeker niet zeggen dat dat positief is, maar er komen nog twee heel andere ritten aan en er is ook nog de tijdrit. Dus ik denk dat het nog niet verloren is voor het klassement. Dit was gewoon een halve offday en hopelijk zal het morgen en overmorgen beter gaan.”
Evenepoel kon nog terugkeren nadat hij een eerste keer had moeten lossen, maar kraakte dan finaal op de laatste beklimming van de dag. “Een hard tempo kon ik wel aan, maar ze begonnen op die snedige knikjes telkens vol te klimmen. En dat lukte vandaag gewoon niet. Van Wilder en Masnada hebben me nog teruggebracht, maar die laatste beklimming was ik nog vergeten. Dat was wel echt een domper. Ik dacht dat we naar de finish zouden rijden en op dat klimmetje had ik misschien nog kunnen doorbijten. Maar toen ik doorhad dat we die Pedrinate nog eens moesten beklimmen, kreeg ik het wel even moeilijk. Twee minuten is veel, maar ik ga blijven vechten om nog tijd terug te pakken. Er is nog niks verloren, ook al zijn bepaalde mannen zeer sterk.”
Acht, ik acht de kans héél groot dat er behoorlijk wat renners hebben rondgefietst met corona de afgelopen 2 jaar zonder dat ze het doorhadden. En ik zie bepaalde ploegen er ook wel voor aan positieve tests simpelweg niet te melden en vrolijk door te gaan.quote:
Of niet testen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Acht, ik acht de kans héél groot dat er behoorlijk wat renners hebben rondgefietst met corona de afgelopen 2 jaar zonder dat ze het doorhadden. En ik zie bepaalde ploegen er ook wel voor aan positieve tests simpelweg niet te melden en vrolijk door te gaan.
@Zipportalquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.
Precies, juist vanwege hun extreem strenge testbeleid is Jumbo relatief vaak de klos en schieten ze zichzelf ergens ook wel in de voet. Ook al is het medisch gezien misschien wel het juiste om te doen.quote:
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat dan niet de juiste beslissing.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Precies, juist vanwege hun extreem strenge testbeleid is Jumbo relatief vaak de klos en schieten ze zichzelf ergens ook wel in de voet. Ook al is het medisch gezien misschien wel het juiste om te doen.
Als er iemand diep zit ben jij het haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zit dit zo diep? I'm asking.
Leuk dat dit wordt overgenomen, die houden we erin.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco 1.1nepoel confirmed.
Dat klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er iemand diep zit ben jij het haha.
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat wel de juiste beslissing.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat dan niet de juiste beslissing.
Je zou bijna denken dat het een Belg is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon een hele klim vergeten.
Nee, nee dit kan niet.
Je hebt jezelf weer overtroffen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk dat dit wordt overgenomen, die houden we erin.
Pff, lekker zo vlak voor de Tour.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:04 schreef TheArt het volgende:
Jezus, wat een shitshow.
[ twitter ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |