Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De kou in de Tirreno brak hem toch ook op?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De topfavorieten in de Tour starten ook in de Vueltaquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig gaat ie nog niet naar de Tour. Dat zou anders genant zijn geweest
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij is een parodie op een wonderkind.
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.
Gewoon niet goed genoeg, in het rondjeswerk kan hij het alleen in 2.1 rondes tegen B-garnituur kunnen we nu toch wel concluderen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.
Eens, nu ook weer met 4 man bij de eerste 9. Op basis van het hele jaar is podium in de Tour zeer realistisch.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. Higuita zouden ze wel kunnen wijzigen, in de Vuelta heb je ook Hindley en Wilco al.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Haller lijkt me ook wel een prima keuze voor op het vlakke/golvende terrein. Je zou zelfs Palzer kunnen overwegen mocht Higuita/Kämna geen optie zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. En misschien is Higuita ook nog een optie?
Met Higuita, Schachmann, Grosschartner, Politt, Buchmann, Kämna en Konrad zou het wel een hele goede ploeg zijn, misschien nog Mullen ofzo voor het vlakke ipv Buch
quote:Evenepoel had last van de warmte: “Twee minuten is veel, maar ik ga blijven vechten”
“Er werd echt heel rap gereden vandaag, en dan met die warmte...”, sprak Evenepoel meteen na de aankomst. “Als je efkes oververhit raakt, dan betaal je dat cash. En dat was voor mij het geval vandaag. Ik verlies twee minuten. Ik zal zeker niet zeggen dat dat positief is, maar er komen nog twee heel andere ritten aan en er is ook nog de tijdrit. Dus ik denk dat het nog niet verloren is voor het klassement. Dit was gewoon een halve offday en hopelijk zal het morgen en overmorgen beter gaan.”
Evenepoel kon nog terugkeren nadat hij een eerste keer had moeten lossen, maar kraakte dan finaal op de laatste beklimming van de dag. “Een hard tempo kon ik wel aan, maar ze begonnen op die snedige knikjes telkens vol te klimmen. En dat lukte vandaag gewoon niet. Van Wilder en Masnada hebben me nog teruggebracht, maar die laatste beklimming was ik nog vergeten. Dat was wel echt een domper. Ik dacht dat we naar de finish zouden rijden en op dat klimmetje had ik misschien nog kunnen doorbijten. Maar toen ik doorhad dat we die Pedrinate nog eens moesten beklimmen, kreeg ik het wel even moeilijk. Twee minuten is veel, maar ik ga blijven vechten om nog tijd terug te pakken. Er is nog niks verloren, ook al zijn bepaalde mannen zeer sterk.”
Acht, ik acht de kans héél groot dat er behoorlijk wat renners hebben rondgefietst met corona de afgelopen 2 jaar zonder dat ze het doorhadden. En ik zie bepaalde ploegen er ook wel voor aan positieve tests simpelweg niet te melden en vrolijk door te gaan.quote:
Of niet testen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Acht, ik acht de kans héél groot dat er behoorlijk wat renners hebben rondgefietst met corona de afgelopen 2 jaar zonder dat ze het doorhadden. En ik zie bepaalde ploegen er ook wel voor aan positieve tests simpelweg niet te melden en vrolijk door te gaan.
@Zipportalquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.
Precies, juist vanwege hun extreem strenge testbeleid is Jumbo relatief vaak de klos en schieten ze zichzelf ergens ook wel in de voet. Ook al is het medisch gezien misschien wel het juiste om te doen.quote:
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat dan niet de juiste beslissing.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Precies, juist vanwege hun extreem strenge testbeleid is Jumbo relatief vaak de klos en schieten ze zichzelf ergens ook wel in de voet. Ook al is het medisch gezien misschien wel het juiste om te doen.
Als er iemand diep zit ben jij het haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zit dit zo diep? I'm asking.
Leuk dat dit wordt overgenomen, die houden we erin.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Remco 1.1nepoel confirmed.
Dat klopt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als er iemand diep zit ben jij het haha.
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat wel de juiste beslissing.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je prestaties eronder lijden lijkt me dat dan niet de juiste beslissing.
Je zou bijna denken dat het een Belg is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon een hele klim vergeten.
Nee, nee dit kan niet.
Je hebt jezelf weer overtroffen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk dat dit wordt overgenomen, die houden we erin.
Pff, lekker zo vlak voor de Tour.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:04 schreef TheArt het volgende:
Jezus, wat een shitshow.
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |