Heel logisch besluit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:49 schreef Marcoss het volgende:
Bij Jumbo blijkbaar 4 renners positief getest
De snotneus die je ook niet wil hebben vlak voor de tour. Daarnaast zijn er ook genoeg die wel echt ziek worden.quote:
Bas Moonen invliegen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Mani89 het volgende:
Deze koers heeft nu alle allure van een 1.1 koers, een zegen voor Remco.
Even naar de cijfers gekeken, maar Delta was eigenlijk al bijna volledig weg eind januari. Dus je hebt gelijk, moet haast wel Omicron zijn geweest of 1 van zijn variantenquote:Op donderdag 16 juni 2022 12:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Begin 2022 was omikron toch al dominant? RVV was in april.
PatLef bonus versie 2.0quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren niets en opeens vandaag een hoop gevallen? Superspreader in peloton die 2 a 3 dagen geleden iedereen besmet heeft
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @Mani89 nog even weg.quote:
Dat hoeft niet, dit forum is een grote open inrichting. Het staat jou niet om jezelf hierboven te verheffen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @:Mani89 nog even weg.
Haha.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, dit forum is een grote open inrichting. Het staat jou niet om jezelf hierboven te verheffen.
Fijn dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zipportal, Wereldgozer, Nober. Dit forum telt een hoop mafketels, dat wil jij niet weten. En dan laat ik @:Mani89 nog even weg.
Of juist welquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:24 schreef Momo het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dennis, Gesink en Kuss gaan samen met de auto naar huis. Zijn die de 3 die dan niet positief getest zijn?
Aan de woorden van Plugge te horen is het ook vooral voorzorg met het oog op de Tour (buiten degenen die daadwerkelijk positief zijn).quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:14 schreef Marcoss het volgende:
DSM dus overleg gehad met de organisatie en die gaan door met de 3 overgebleven renners, Jumbo ook overleg gehad en daar stappen de 3 overgebleven renners wel uit? Dat klinkt alsof er wel overleg is geweest met de organisatie, maar die de beslissing alsnog bij de ploeg neerleggen
Colbrelli heeft in Parijs-Nice zo een hoop voorjaren om zeep geholpenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren niets en opeens vandaag een hoop gevallen? Superspreader in peloton die 2 a 3 dagen geleden iedereen besmet heeft
Met fenomeen Hugo Hoel die tempo aan het rijden is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen met sprinters Aranburu en Matthews gelost.
Gelost door Hugo Houle.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Angst voor een pandoering van Remco, ik begrijp het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |