Alles om Kokkaar van een WT zege te houdenquote:
Is dat het enige dat Sagan tegenwoordig nog kan motiveren?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Alles om Kokkaar van een WT zege te houden
Op een gegeven moment zelfs voor Kelderman finishenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat het enige dat Sagan tegenwoordig nog kan motiveren?
Al die jaren doorbetalen voor sponsoring loont uiteindelijke dan toch een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
Die idiote bril is er dus ook nog steeds...
Karsten gelooft er niet zo in.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:43 schreef wimderon het volgende:
Cofidis denkt dat Kokkaar 3 kilometer aan 8,5% gaat overleven?
Hoezo demarreert Reichenbach in zo'n ritquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
We genieten van de kunsten van meesterdaler Reichenbach
Is hem niet echt op het lijf geschreven iddquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:51 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Hoezo demarreert Reichenbach in zo'n rit
Hij finishte in ieder geval in dezelfde tijd als de winnaar!quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:43 schreef wimderon het volgende:
Cofidis denkt dat Kokkaar 3 kilometer aan 8,5% gaat overleven?
Dat had ik niet aan zien komen, überhaupt niet dat er 60 man zouden overleven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij finishte in ieder geval in dezelfde tijd als de winnaar!
Ja stel Roglic rijdt in het geel in de derde week dan gaan ze echt niet uitstappen als een andere renner positief zou testen. Vraag mij af of ze bij andere teams nog wel echt zo testen. Maar aan de andere kant wil je ook niet covid hebben rond gaan in de teambus tijdens een ronde. Genoeg jonge fitte mensen die ook wel echt goed ziek ervan worden.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan wordt nog wat als we de komende periode een (kleine) zomergolf gaan krijgen. Ze zullen in de Tour toch niet gaan uitstappen bij een coronageval lijkt mij.
Zal me niet verbazen als Jumbo momenteel meer test dan alle andere ploegen bij elkaar ja..quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:29 schreef Marcoss het volgende:
Jumbo is weer overdreven voorzichtig, geloof ik
Het adequate handelen van Team Jumbo-Visma komt voort uit het dagelijkse testen van zowel renners als staf, zodat een eventueel coronageval zo snel mogelijk geïsoleerd kan worden. Ook het gebruik van mondkapjes, luchtreinigingszuilen en eenpersoonskamers zijn bij het team nog steeds gemeengoed.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als Jumbo momenteel meer test dan alle andere ploegen bij elkaar ja..
Dit is bijna net zo eng als de sekte van DSM.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het adequate handelen van Team Jumbo-Visma komt voort uit het dagelijkse testen van zowel renners als staf, zodat een eventueel coronageval zo snel mogelijk geïsoleerd kan worden. Ook het gebruik van mondkapjes, luchtreinigingszuilen en eenpersoonskamers zijn bij het team nog steeds gemeengoed.
Nog verbazend dat ze nog niet allemaal een cokeneus hebben
Of een melding van een Covid-geval is een eufemisme om voortijdig uit de Ronde van Zwitserland te kunnen stappen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 10:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Bij ons was het eigenlijk ook COVID, groetjes PDM.
Wat zou daar precies het nut van zijn? Kuss oogde prima en had nog mee kunnen doen voor top-5 in het klassement en voor Dennis kwam zondag ook nog een prima kans op een ritzegequote:Op donderdag 16 juni 2022 11:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Of een melding van een Covid-geval is een eufemisme om voortijdig uit de Ronde van Zwitserland te kunnen stappen.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:41 schreef wimderon het volgende:
Dat Jumbo veel test om renners niet met corona te laten koersen snap ik wel, maar om er dan nog met de hele ploeg uit te stappen dan weer niet.
Er zijn inderdaad genoeg verhalen van duursporters die over een langere tijd hinder ondervinden doordat ze op hoge intensiteit zijn gaan door sporten met milde klachten. Dat je daar scherp op bent snap ik wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:41 schreef wimderon het volgende:
Dat Jumbo veel test om renners niet met corona te laten koersen snap ik wel, maar om er dan nog met de hele ploeg uit te stappen dan weer niet.
Jumbo heeft met Wout natuurlijk wel iemand gehad die er flink ziek van is geweest. In ieder geval ziek genoeg om 2 belangrijke koersen te missen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:26 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt waanzin, corona stelt echt werkelijk niks voor op dit moment, liggen 28 mensen op de IC met corona. En dat betekent niet perse dat ze er liggen dóór corona. Kan ook iemand zijn die een verkeersongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis positief getest is.
Het is niet dat Jumbo bang is dat er renners op de IC terecht komen, maar wel dat er renners vlak voor de Tour besmet raken. Want het kan wel zijn dat je door een coronabesmetting de Tour mist. Ook met milde klachten is het niet zo verstandig om een grote ronde te gaan fietsen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:26 schreef Blik het volgende:
Ik vind het echt waanzin, corona stelt echt werkelijk niks voor op dit moment, liggen 28 mensen op de IC met corona. En dat betekent niet perse dat ze er liggen dóór corona. Kan ook iemand zijn die een verkeersongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis positief getest is.
Was dat niet de delta-variant?quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jumbo heeft met Wout natuurlijk wel iemand gehad die er flink ziek van is geweest. In ieder geval ziek genoeg om 2 belangrijke koersen te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |