Met fenomeen Hugo Hoel die tempo aan het rijden is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Samen met sprinters Aranburu en Matthews gelost.
Gelost door Hugo Houle.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Angst voor een pandoering van Remco, ik begrijp het wel.
Wat kan hij eigenlijk wel?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De kou in de Tirreno brak hem toch ook op?quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Slobeend het volgende:
Is warmte dan de zwakke plek van Remco?
De topfavorieten in de Tour starten ook in de Vueltaquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig gaat ie nog niet naar de Tour. Dat zou anders genant zijn geweest
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Hij is een parodie op een wonderkind.
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
LeBron James (de GOAT) speelt ook wel eens een slechte wedstrijd.
Gewoon niet goed genoeg, in het rondjeswerk kan hij het alleen in 2.1 rondes tegen B-garnituur kunnen we nu toch wel concluderen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vooral een parodie op een ronderenner op dit moment. Zo wisselvallig.
Eens, nu ook weer met 4 man bij de eerste 9. Op basis van het hele jaar is podium in de Tour zeer realistisch.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. Higuita zouden ze wel kunnen wijzigen, in de Vuelta heb je ook Hindley en Wilco al.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Aangezien Bennett er niets van bakt, stel ik voor een hele ploeg rond Vlasov te bouwen voor de Tour.
Haller lijkt me ook wel een prima keuze voor op het vlakke/golvende terrein. Je zou zelfs Palzer kunnen overwegen mocht Higuita/Kämna geen optie zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou hij na dit voorjaar wel verdienen, maar met Kämna, Kelderman, Buchmann en Hindley hebben ze eigenlijk de klimmers al naar de Giro gestuurd, terwijl Higuita de Vuelta rijdt. Kelderman reed daarna nog Dauphiné, dus die zal sowieso niet gaan en Hindley vast ook niet. En misschien is Higuita ook nog een optie?
Met Higuita, Schachmann, Grosschartner, Politt, Buchmann, Kämna en Konrad zou het wel een hele goede ploeg zijn, misschien nog Mullen ofzo voor het vlakke ipv Buch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |