Oranje zorgt voor oogaids.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
Dat oranje is omdat hij anders last van z'n ogen heeft.
Echt he.quote:
Omdat die zo retegoed speelde?quote:
Blind mag toch ook meedoen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar Teze kan helemaal niet voetballen
Kan nog steeds.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer, geen rood voor Berghuis vandaag
En dan zo'n voorzet geven.quote:
Best een goede linksback wanneer hij niet tegen rechtsbuitens hoeft te voetballen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tevens kan Blind prima voetballen, alleen kan hij niet rennen.
De Vrij, De Ligt, van Dijk, Timber, Aké, Botman, stJuste, Geertruidaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Knap dat we met potentieel zoveel topverdedigers deze achterhoede hebben staan
Pascal Struijk, Sven Botman en Jerry Saint Juste draaien zich om in hun graf.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Knap dat we met potentieel zoveel topverdedigers deze achterhoede hebben staan
Dat klopt wel, maar de meeste clubs counteren dat door met een rechtsbuiten te spelen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Best een goede linksback wanneer hij niet tegen rechtsbuitens hoeft te voetballen.
Ake vind ik zwaar overschat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Vrij, De Ligt, van Dijk, Timber, Aké
en dan spelen met Blind en Teze.
Kingflopland.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:16 schreef Sked het volgende:
Ik vind de polls van @:RamboDirk niet zo leuk.
Je mag maximaal 1 poll per topic.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:16 schreef Sked het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:16 schreef Sked het volgende:
Maak een poll.quote:
Nieuwe testament zeker?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je mag maximaal 1 poll per topic.
Graag note geven.
Hij kan beter wat vrouwen posten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:16 schreef Sked het volgende:
Ik snap ook niet dat Klaassen in de basis stond inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Koopmeiners inbrengen voor Klaassen.
Waarom.
Hoeveel mensen hier in dit topic kunnen niet alle namen en rugnummers opnoemen?quote:
Alleen @tong80 kan datquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier in dit topic kunnen niet alle namen en rugnummers opnoemen?
Til was inderdaad een betere keuze geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Klaassen in de basis stond inderdaad.
Voor of tegenpolen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop toch zo op een doelpunt. Eentje maar
Ze hebben zich zo goed teruggevochten maar daarna speelden we tegen 12 manquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ome Louis zal straks wel ranten over de scheidsrechter om waardeloze prestatie van Nederland te verbergen
Ken er zeker 4 of 5 nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op @:Caland en @:3rr0r voor foutloze namen.
Ik let dus goed op.quote:
Logisch als helemaal niemand iets toevoegt vandaagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk voegt geen enkele PSV'er iets toe aan dit team.
Bij PSV voegt ook geen enkele PSV’er iets toe aan het team.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk voegt geen enkele PSV'er iets toe aan dit team.
Dat is niet logisch.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch als helemaal niemand iets toevoegt vandaag
Je wil het EK toch niet winnen? Nog meer wedstrijden. Gewoon de groepsfase halen is voldoende.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:25 schreef Montagui het volgende:
Je wil die poule toch niet winnen? Nog meer wedstrijden. Gewoon niet degraderen is voldoende.
Dat is Bergkampquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Die links voor Hiddink zegt me niks
De penningmeester van de KNVB denkt daar anders over.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:25 schreef Montagui het volgende:
Je wil die poule toch niet winnen? Nog meer wedstrijden. Gewoon niet degraderen is voldoende.
Jij hebt de bench cam feed?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Louis heeft nog geen enkele interactie gehad met Edgar deze wedstrijd.
Links van Hiddink, Johan de Kok.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsonder voor De Goey
Gozer links naast Stam
En die neger uiterst links
Wie zijn het?
Het EK is het EK, die Nations League is een surrogaat voor de vriendschappelijk wedstrijden. Try outs.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je wil het EK toch niet winnen? Nog meer wedstrijden. Gewoon de groepsfase halen is voldoende.
Gozer naast Jaap is Numanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsonder voor De Goey
Gozer links naast Stam
Wie zijn het?
Heb jij een cam op de dugout staan dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:27 schreef RamboDirk het volgende:
Louis heeft nog geen enkele interactie gehad met Edgar deze wedstrijd.
Die linksvoor is dat Johan de Kock?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsonder voor De Goey
Gozer links naast Stam
Wie zijn het?
Dat komt omdat het de Kock moet zijnquote:
Nog 180 gegooid?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:jojoortje @:fosive @:coco @:oriente @:yvonne @:caland @:onlogisch
Of gewoon zuivere speeltijd invoerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:29 schreef Modus het volgende:
"Tijdrekken hoort erbij"
Ophoeren, rood geven en voor 5 jaar schorsen. Doen ze het nooit meer.
Dat is Youri Mulder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsonder voor De Goey
Gozer links naast Stam
Wie zijn het?
Naast Edje, Ruud Hesp.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:26 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsonder voor De Goey
Gozer links naast Stam
Wie zijn het?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Niet Memphis laten nemen... totaal niet zijn wedstrijd.
Speelde slecht, niet zuiver genoeg. RIP.quote:
Ja, dus niet goed binnen geschoten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:33 schreef franklop het volgende:
Prima binnen geschoten, alleen iets teveel naar rechts
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Depay is de @:saline van het Nederlands elftal
Al besproken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:35 schreef trein2000 het volgende:
Er zit iemand met een fluitje op de tribune, heel irritant.
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
Depay is de @:saline van het Nederlands elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |