Het vervelende aan Alpine is dat het Le Mans "on the cheap" is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Snap ik, ze hebben het merk opnieuw gelanceerd dus moet weer bekendheid krijgen maar uitgaven vs aantal verkochte auto's is volgens mij wel erg scheef. Maar goed ik ben geen marketingman dus misschien zie ik het helemaal verkeerd.
Faal.quote:
Het goede nieuws is dat dat precies de bedoeling was. Men vond het niet zo leuk dat alleen Toyota in de LMP1 reed.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende aan Alpine is dat het Le Mans "on the cheap" is.
- Auto is van Oreca en een 2e hands LMP2 die is geconverteerd
- motor heeft een Alpine label, maar is eigenlijk een Gibson blok, en Gibson was ook al badge engineering want dat was eigenlijk Zytek
Dat is een Signatech, wat voorheen ook onder de naam Signatech meedeed.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, WEC komt wel echt uit de koker van Alpine zelf.
Mwah...Hypercar, de topklasse dus, is volgend jaar toch fors groter? Dan is het prima natuurlijk, ik vind die langzame klasses nu vooral leuk omdat dat de enige mogelijke plek is om spanning te zien (normaliter), maar als de topklasse eindelijk ook weer spanning gaat kennen is dat helemaal mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis toch wel matig als je het zo naast elkaar ziet staan.
Dat is zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah...Hypercar, de topklasse dus, is volgend jaar toch fors groter? Dan is het prima natuurlijk, ik vind die langzame klasses nu vooral leuk omdat dat de enige mogelijke plek is om spanning te zien (normaliter), maar als de topklasse eindelijk ook weer spanning gaat kennen is dat helemaal mooi
Maar dat vind ik geen probleem, Audi was ook grotendeels Joest Racing.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is een Signatech, wat voorheen ook onder de naam Signatech meedeed.
quote:
Ik vind het ook geen probleem, maar Nattekat zei dat dit uit de koker van Alpine kwam, terwijl het gewoon de Rebellion van een paar jaar terug is, dat ze runnen met het Signatech team.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat vind ik geen probleem, Audi was ook grotendeels Joest Racing.
Volgens mij volgend jaar extra op Le Mans: BMW, Caddy en Porsche.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah...Hypercar, de topklasse dus, is volgend jaar toch fors groter? Dan is het prima natuurlijk, ik vind die langzame klasses nu vooral leuk omdat dat de enige mogelijke plek is om spanning te zien (normaliter), maar als de topklasse eindelijk ook weer spanning gaat kennen is dat helemaal mooi
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het vervelende aan Alpine is dat het Le Mans "on the cheap" is.
- Auto is van Oreca en een 2e hands LMP2 die is geconverteerd
- motor heeft een Alpine label, maar is eigenlijk een Gibson blok, en Gibson was ook al badge engineering want dat was eigenlijk Zytek
Oreca --> Rebellion --> Alpinequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Het is toch een geverfde bejaarde Rebellion LMP1?
BMW niet (als fabrieksteam)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij volgend jaar extra op Le Mans: BMW, Caddy en Porsche.
En Peugeot en Ferrari, dacht ikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij volgend jaar extra op Le Mans: BMW, Caddy en Porsche.
RLL komt toch ook met BMW naar Le Mans?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef M90 het volgende:
[..]
BMW niet (als fabrieksteam)
Peugeot en Ferrari ook in elk geval
Ik had alleen LMDh klasse in gedachten.quote:
Dacht alleen IMSA confirmed?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
RLL komt toch ook met BMW naar Le Mans?
Op Monza inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had alleen LMDh klasse in gedachten.
Als ik me niet vergis maakt Peugeot later dit seizoen al haar debuut.
Le Mans is nog niet bevestigd inderdaad.quote:
Dat zijn de geruchten maar eerste zien dan geloven.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:42 schreef Starflyer het volgende:
Maar WRT wil in Europa met de BMW rijden nu de Audi LMDh niet doorgaat. Dus misschien hebben we volgend jaar Frijns in de Hypercar klasse
Truequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zijn de geruchten maar eerste zien dan geloven.
Ferrari heeft ook al vaak gedreigd F1 te verlaten....
Maar Lambo is volgens mij geen echt fabrieksproject maar meer voor klanten, dus dan moet WRT financieel meer bijleggen. Blijven ze wel binnen de VAG familie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:44 schreef Sabata het volgende:
Er gaan geruchten dat WRT zelfs de keus heeft: BMW of toch Lamborghini dat blijkbaar het Audi programma over kan nemen
op de een of andere manier kan ik nu geen goede livetiming vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:48 schreef M90 het volgende:
In de 3:48 inmiddels in GTE Pro(top 3 sneller dan de pole tijd)
Lijkt op de #1quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:55 schreef Sabata het volgende:
Ai, LMP2 eraf in de Porsche curves (kan even niet zien welke)
Mijn marker of doom is voorlopig nog werkloos.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Vijf uur voorbij en het valt nog wel mee wat er gebeurd is tot nu toe, toch? De 36 die definitief af is gehaakt wat kansen betreft, maar verder?
Ik denk het. De #1 rijdt nog gewoon volgens de live timingquote:
idd eerste kwartier was van alles gaande sindsdien niet super veel bijzonders. wel leuke gevechten overalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Vijf uur voorbij en het valt nog wel mee wat er gebeurd is tot nu toe, toch? De 36 die definitief af is gehaakt wat kansen betreft, maar verder?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn marker of doom is voorlopig nog werkloos.
Als die maar niet uitdroogt zoals de printer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn marker of doom is voorlopig nog werkloos.
Kostenbesparingen horen we al jaren, ach en nu verplichten we gewoon een upgrade van 50k tot 100k euro.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef Sabata het volgende:
Getver, de opvolger van GTE zou de GT3 Premiejum moeten heten
Definitief einde verhaal inderdaad!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Nou, de strijd om P3 in de LMP2 wordt ook even mooi kapot gemaakt zo. De één heeft een straf, de ander reparatiewerkzaamheden. Spijtig
De directe gevechten dan, het zit nog stees prachtig dicht op elkaar.
Hey, op dit moment was het meest interessante wat op de baan gebeurde dat treintje in de LMP2. Die is er nu niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Definitief einde verhaal inderdaad!
Maak jij je daar niet schuldig aan? Ik wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Ook de RTL 7-commentator denkt dat het nog steeds 'V8 Supercars' heet in Australiė.
Jij noemt het zeker ook nog GP2.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maak jij je daar niet schuldig aan? Ik wel.
Neuhquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maak jij je daar niet schuldig aan? Ik wel.
Dat noem ik gewoon Formula Two. Nieuwerwets gedoe, die F3000.quote:
Dit was echt goud geweest als het lettertype niet zo afschuwelijk was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:14 schreef THEFXR het volgende:
live timing?
https://www.lemans.org/en/page/live-timing/2380
Liuzzi was daar de laatste kampioen. Ene Bobby D. eindigde dat jaar als derdequote:
Mooie posttijdquote:
Ik heb nog ooit een nieuws website over F3000 gemaakt/beheerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liuzzi was daar de laatste kampioen. Ene Bobby D. eindigde dat jaar als derde
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit een nieuws website over F3000 gemaakt/beheerd.
En bij Viaplay bij de F1quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooie posttijd
Volgens mij zat Bleekemolen ook bij Eurosport vanmiddag? Lekker bijbeunen als hij even niet rijdt
Oh dat sowieso ja natuurlijk! Eurosport ook, of beeld ik me dat in?quote:
Die staat nog steeds in mijn RSS feedsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.
Nee zelf iets gemaakt, stelde niet veel voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.
Daar was hij ook, jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja natuurlijk! Eurosport ook, of beeld ik me dat in?
Hoe bedoel "in het niet verdwijnen"?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Maar die GT3-bakjes zijn dus dingen die in het niet verdwijnen bij bijvoorbeeld dit soort Corvettes?
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoe bedoel "in het niet verdwijnen"?
Maakt volgens mij niet veel uit. Ferrari GTE kun je ombouwen naar GT3 (en omgekeerd). Corvette GT3 in IMSA is ook een omgebouwde GTE.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?
Niet perse kleiner. wel langzamer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?
Dat klinkt als makkelijker, of niet? Wellicht dat DTM daardoor tegenwoordig zo....willekeurig aanvoelt. Nou ja, die enkele keer dat ik nog de moeite doe om even in te schakelen sinds het DTM om is gegooid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
Niet perse kleiner. wel langzamer.
en ABS & traction control toegestaan bijv.
De gentlemen drivers JUICHEN!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
en ABS & traction control toegestaan bijv.
haha iddquote:
denk het ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt als makkelijker, of niet? Wellicht dat DTM daardoor tegenwoordig zo....willekeurig aanvoelt. Nou ja, die enkele keer dat ik nog de moeite doe om even in te schakelen sinds het DTM om is gegooid.
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant is alles wat met GT3 te maken heeft gelijk een stuk minder bijzonder, want er is zo'n overdaad aan. Als je wereldwijd twintig F1-raceklasses hebt is F1 ook niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef M90 het volgende:
[..]
haha idd
[..]
denk het ook.
nurburgring 24 uur bijv is ook GT3
Eensquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant is alles wat met GT3 te maken heeft gelijk een stuk minder bijzonder, want er is zo'n overdaad aan. Als je wereldwijd twintig F1-raceklasses hebt is F1 ook niet zo bijzonder meer.
20% van het veld in de Hypercars heeft met technische problemen heel veel tijd verlorenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
Ik schakel net in, wat zijn de highlights tot nu toe?
De Alpine had koppelingproblemen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
Ik schakel net in, wat zijn de highlights tot nu toe?
Toyota niet zo te zienquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
20% van het veld in de Hypercars heeft met technische problemen heel veel tijd verloren
De 12 uren van Bathurst heeft niks met Supercars te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:59 schreef heywoodu het volgende:
"Van Gisbergen rijdt meer dan Supercars, hij heeft ook Bathurst gereden."
Zucht.
Dat zijn GT3's toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:59 schreef heywoodu het volgende:
"Van Gisbergen rijdt meer dan Supercars, hij heeft ook Bathurst gereden."
Zucht.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga naast LM op een tweede scherm nog even wielrennen kijken.
Tot morgen, al zal ik waarschijnlijk weinig online zijn.
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga naast LM op een tweede scherm nog even wielrennen kijken.
Tot morgen, al zal ik waarschijnlijk weinig online zijn.
Deze ga ik alvast even onder de Ctrl+V zetten voor als je straks om kwart over twaalf weer afhaakt omdat de klok over een paar maanden achteruit gaat ofzo.quote:
Ik heb een uurtje geleden een sterke koffie genuttigd. Mijn ervaring met sterke koffie in de avonduren leert dat ik nu tot minimaal 1:00 aanwezig ben.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze ga ik alvast even onder de Ctrl+V zetten voor als je straks om kwart over twaalf weer afhaakt omdat de klok over een paar maanden achteruit gaat ofzo.
lief dagboekquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje geleden een sterke koffie genuttigd. Mijn ervaring met sterke koffie in de avonduren leert dat ik nu tot minimaal 1:00 aanwezig ben.
Dat klinkt al wat beter.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een uurtje geleden een sterke koffie genuttigd. Mijn ervaring met sterke koffie in de avonduren leert dat ik nu tot minimaal 1:00 aanwezig ben.
Om vervolgens de dip om 1:01 te krijgen en dan wordt tot 8.56 niets meer van je vernomen...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi moment voor de volgende koffiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Om vervolgens de dip om 1:01 te krijgen en dan wordt tot 8.56 niets meer van je vernomen...
halve liter monsters, dat is Lemans vocht.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi moment voor de volgende koffie
Ik geef je op een briefje dat je na 1.15 niks meer verneemt tot een uur of 8quote:
Makowiecki is de traagste van de Porscherijders. Viel mij bij de 24 uur van de Nürburgring ook al opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:31 schreef THEFXR het volgende:
even bij de Porsche in de versnellingsbak
Wat is de connectie van het nummer van Brad Binder met Nederlandquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Nederlandse marshalls bij post 33. Dat kan geen toeval zijn
Zijn geboorteplaats is gesticht door Nederlanders.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat is de connectie van het nummer van Brad Binder met Nederland
Nou ja, dat doen ze toch echt zelf. De #22 was lullig, maar dit is stom.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:45 schreef M90 het volgende:
Stop&go voor de #23, unsafe release
lekkere dag voor United autosports
Komt wel erg kortbij zo hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn geboorteplaats is gesticht door Nederlanders.
zeker waar!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat doen ze toch echt zelf. De #22 was lullig, maar dit is stom.
had jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon echt zweren dat de #38 een comfortabele voorsprong had...
Zowel RTL7 als Eurosportquote:
kloptquote:
Hij heeft ook wel erg lang voor Ferrari geredenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:53 schreef M90 het volgende:
ik ben dit jaar eindelijk gewend dat Bruni in een Porsche zit
Nu officieel retired volgens de live timingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:57 schreef M90 het volgende:
#46 lijkt de eerste retirement te worden
RLM: "garage door is now going down"
"In the end the car is so damaged that safety can no longer be guaranteed therefore the car has to stop"
jepquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:21 schreef Starflyer het volgende:
De #63 staat ook al veel te lang in de pits
☠️ ☠️ ☠️quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[ twitter ]
Marker des doods mag gebruikt worden.
Kan dat ook op Android?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:23 schreef Nattekat het volgende:
https://chrome.google.com(...)pilmeliklfddboeoogpd
Deze moet ik even delen met jullie, echt geweldig
Gewoon installeren, naar de officiele live timing gaan, en dan rechtsboven op launch klikken.
[ afbeelding ]
Heeft wel even nodig om op gang te komen, maar daarna werkt het echt helemaal prima.
Niet in Chrome, wel in de Kiwi Browser. Dat us een van de weinige browsers die op Android met Chrome extensies werkt.quote:
die is officieel retiredquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
#46. Of Allard vergiste zich even. Of ik vergis me nu.
Even geprobeerd maar krijg alleen oude races te zien helaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:32 schreef Starflyer het volgende:
De #63 staat ook al veel te lang in de pits
[..]
Niet in Chrome, wel in de Kiwi Browser. Dat us een van de weinige browsers die op Android met Chrome extensies werkt.
Waar haal je al die info vandaan? RLM?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:38 schreef Starflyer het volgende:
De #61 krijgt een 1 minuut s&g voor de aanrijding met Fassbender.
Stond boven in beeldquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar haal je al die info vandaan? RLM?
Soms zit ik even op het scherm met de LT te kijken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moet je maar meer koffie drinken
Ben wel benieuwd wat daar gebeurd is. Hij is sowieso van de baan geraakt, maar hoe en wat is niet op tv geweest.quote:
Dat heb ik ook ff gemistquote:Op zondag 12 juni 2022 00:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat daar gebeurd is. Hij is sowieso van de baan geraakt, maar hoe en wat is niet op tv geweest.
je had al kunnen stoppen na de eerste 2 woorden...quote:Op zondag 12 juni 2022 00:11 schreef Starflyer het volgende:
Buemi klaagt dat Conway teveel aan het pushen is
Hij rijdt nog geen halve seconde langzamer dan de Toyota's op het moment.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:21 schreef Nattekat het volgende:
Frijns rijdt de overall beste rondetijd van de LMP2, rond de 3 seconden per ronde sneller dan iedereen voor hem.
Ja. Iron Dames heeft 3 vrouwen en er doen nog een paar losse meequote:
Ik heb een appel TV en een Videoland abonnementje.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijgen zowel RTL7 als Eurosport het toch voor elkaar om iedere keer vlak voor actie naar een reclame te gaan?
Sommigen hebben die gavequote:Op zondag 12 juni 2022 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Hoe krijgen zowel RTL7 als Eurosport het toch voor elkaar om iedere keer vlak voor actie naar een reclame te gaan?
Beide bagger, gefeliciteerdquote:Op zondag 12 juni 2022 00:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb een appel TV en een Videoland abonnementje.
Tussendoor nog even het fenomenale nieuwe Prehistoric Planet kijken, dat is pas geweldigquote:Op zondag 12 juni 2022 00:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb een appel TV en een Videoland abonnementje.
Ik spreek hier toch niet met een android-gebruiker he? Dan snap ik wel dat je constant storing hebt.quote:
Ik gebruik het werkelijk nooit, maar nu komt het wel prima uit.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
ik vind Videoland (naast Mocro Mafia) behoorlijke bagger
F1TV, Netflix (ook wat minder tegenwoordig) en videoland (pure bagger (behalve mocromafia, wat afgelopen is)).quote:Op zondag 12 juni 2022 00:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik spreek hier toch niet met een android-gebruiker he? Dan snap ik wel dat je constant storing hebt.
Owja... En een Iphone 12 Proquote:
Wat zei je? Ik was even op zoek naar mijn sleutels, die vond ik via mijn AirTag die ik aanzette met mijn Apple Watch . Toen kwam ik ook nog mijn tweede setje AirPods tegen, die moest ik even bij mijn iPhone leggen. En dan lag mijn MacBook ook nog in de weg. Maar nu ben ik er weer.quote:
Qua stabiliteit kan er niets aan Apple tippen. Nog nooit een vastloper gehad op een Iphone. Op een Android daarentegen...quote:
is het ook, al is Mocro maffia wel zeer realistischquote:Op zondag 12 juni 2022 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
ik vind Videoland (naast Mocro Mafia) behoorlijke bagger
Ik was vanmiddag serieus aan het kijken voor Apple tags voor mijn kinderenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik was even op zoek naar mijn sleutels, die vond ik via mijn AirTag die ik aanzette met mijn Apple Watch . Toen kwam ik ook nog mijn tweede setje AirPods tegen, die moest ik even bij mijn iPhone leggen. En dan lag mijn MacBook ook nog in de weg. Maar nu ben ik er weer.
Groeten vanaf mijn Ipad.
Super goede serie, kudo's aan Robert de Hoog en collega'squote:Op zondag 12 juni 2022 00:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is het ook, al is Mocro maffia wel zeer realistisch
elektrisch testen voor weg auto's?quote:Op zondag 12 juni 2022 00:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom doet Toyota eigenlijk nog mee? Geen concurrent toch?
01:01 is mooierquote:
Eens kijken of de Pacific Punch ofzo van Monster Energy wat is, nooit van gehoord dus ik was nieuwsgierigquote:
guiltyquote:Op zondag 12 juni 2022 00:58 schreef THEFXR het volgende:
we gaan hier ook zien dat de posters langzaam wegvallen
ik heb nog wat gratis speciaal biertjes in de koelkast staan.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eens kijken of de Pacific Punch ofzo van Monster Energy wat is, nooit van gehoord dus ik was nieuwsgierig
Zou kunnen, maar daar is Audi ook mee bezig. En andere merken ook.quote:
Wacht maar. Uurtje of 6 's ochtends begint vermoeidheid een rol te spelen.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:11 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is allemaal te klinisch geworden... Koplampen die de hele weg verlichten, lantaarnpalen, auto's die vrij makkelijk 24uur op topvermogen werken, topcoureurs, etc.
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dan lig te pittenquote:Op zondag 12 juni 2022 01:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar. Uurtje of 6 's ochtends begint vermoeidheid een rol te spelen.
Ik ga zo even 3 uurtjes pitten, en dan ben ik er weer gewoon als het begint te schemeren om 4:30quote:Op zondag 12 juni 2022 01:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ik dan lig te pitten
Die hardquote:Op zondag 12 juni 2022 01:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zo even 3 uurtjes pitten, en dan ben ik er weer gewoon als het begint te schemeren om 4:30
En morgen om 13.00uur weer paraat voor de F1?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga zo even 3 uurtjes pitten, en dan ben ik er weer gewoon als het begint te schemeren om 4:30
dat alarm gaat af en je slaapt gewoon doorquote:Op zondag 12 juni 2022 01:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het stukje wel gelezen waar hij zei dat hij af gaat haken?quote:
Ik slaap echt nooit door alarmen heen. Het enige wat mij kan overkomen is dat ik gewoon geen zin heb om wakker te worden en weer in slaap val, maar die wilskracht is er wel.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat alarm gaat af en je slaapt gewoon door
Jij staat ook om 4.30uur op?quote:Op zondag 12 juni 2022 01:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb je het stukje wel gelezen waar hij zei dat hij af gaat haken?
quote:Op zondag 12 juni 2022 01:20 schreef Nattekat het volgende:
heywoodu is het type dat nu het langst door gaat en iedereen laat zien wie nou de echte die hard is, om vervolgens halverwege de ochtend plots te verdwijnen als niemand het door heeft.
quote:
quote:
Dat lijkt me niet meer dan logisch als je ook maar even de kans hebtquote:Op zondag 12 juni 2022 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
Iedereen in de pits ligt ook te pittenWat een interesse...
Half.quote:Op zondag 12 juni 2022 01:35 schreef heywoodu het volgende:
De #92 Porsche, leider in de GTE Pro, in de rondte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |