Mooie posttijdquote:
Ik heb nog ooit een nieuws website over F3000 gemaakt/beheerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Liuzzi was daar de laatste kampioen. Ene Bobby D. eindigde dat jaar als derde
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb nog ooit een nieuws website over F3000 gemaakt/beheerd.
En bij Viaplay bij de F1quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mooie posttijd
Volgens mij zat Bleekemolen ook bij Eurosport vanmiddag? Lekker bijbeunen als hij even niet rijdt
Die staat nog steeds in mijn RSS feedsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.
Nee zelf iets gemaakt, stelde niet veel voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het oude RaceXpress? Daar heb ik ooit ook nog eens wat voor geschreven, zeker 15-16 jaar geleden denk ik.
Daar was hij ook, jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat sowieso ja natuurlijk! Eurosport ook, of beeld ik me dat in?
Hoe bedoel "in het niet verdwijnen"?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Maar die GT3-bakjes zijn dus dingen die in het niet verdwijnen bij bijvoorbeeld dit soort Corvettes?
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoe bedoel "in het niet verdwijnen"?
Maakt volgens mij niet veel uit. Ferrari GTE kun je ombouwen naar GT3 (en omgekeerd). Corvette GT3 in IMSA is ook een omgebouwde GTE.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?
Niet perse kleiner. wel langzamer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kleiner en vooral langzamer, of valt dat mee? Of zijn ze wellicht zelfs sneller?
Dat klinkt als makkelijker, of niet? Wellicht dat DTM daardoor tegenwoordig zo....willekeurig aanvoelt. Nou ja, die enkele keer dat ik nog de moeite doe om even in te schakelen sinds het DTM om is gegooid.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
Niet perse kleiner. wel langzamer.
en ABS & traction control toegestaan bijv.
De gentlemen drivers JUICHEN!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef M90 het volgende:
[..]
en ABS & traction control toegestaan bijv.
haha iddquote:
denk het ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt als makkelijker, of niet? Wellicht dat DTM daardoor tegenwoordig zo....willekeurig aanvoelt. Nou ja, die enkele keer dat ik nog de moeite doe om even in te schakelen sinds het DTM om is gegooid.
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant is alles wat met GT3 te maken heeft gelijk een stuk minder bijzonder, want er is zo'n overdaad aan. Als je wereldwijd twintig F1-raceklasses hebt is F1 ook niet zo bijzonder meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef M90 het volgende:
[..]
haha idd
[..]
denk het ook.
nurburgring 24 uur bijv is ook GT3
Eensquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant is alles wat met GT3 te maken heeft gelijk een stuk minder bijzonder, want er is zo'n overdaad aan. Als je wereldwijd twintig F1-raceklasses hebt is F1 ook niet zo bijzonder meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |