Ik had alleen LMDh klasse in gedachten.quote:
Dacht alleen IMSA confirmed?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
RLL komt toch ook met BMW naar Le Mans?
Op Monza inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had alleen LMDh klasse in gedachten.
Als ik me niet vergis maakt Peugeot later dit seizoen al haar debuut.
Le Mans is nog niet bevestigd inderdaad.quote:
Dat zijn de geruchten maar eerste zien dan geloven.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:42 schreef Starflyer het volgende:
Maar WRT wil in Europa met de BMW rijden nu de Audi LMDh niet doorgaat. Dus misschien hebben we volgend jaar Frijns in de Hypercar klasse
Truequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zijn de geruchten maar eerste zien dan geloven.
Ferrari heeft ook al vaak gedreigd F1 te verlaten....
Maar Lambo is volgens mij geen echt fabrieksproject maar meer voor klanten, dus dan moet WRT financieel meer bijleggen. Blijven ze wel binnen de VAG familie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:44 schreef Sabata het volgende:
Er gaan geruchten dat WRT zelfs de keus heeft: BMW of toch Lamborghini dat blijkbaar het Audi programma over kan nemen
op de een of andere manier kan ik nu geen goede livetiming vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:48 schreef M90 het volgende:
In de 3:48 inmiddels in GTE Pro(top 3 sneller dan de pole tijd)
Lijkt op de #1quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:55 schreef Sabata het volgende:
Ai, LMP2 eraf in de Porsche curves (kan even niet zien welke)
Mijn marker of doom is voorlopig nog werkloos.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Vijf uur voorbij en het valt nog wel mee wat er gebeurd is tot nu toe, toch? De 36 die definitief af is gehaakt wat kansen betreft, maar verder?
Ik denk het. De #1 rijdt nog gewoon volgens de live timingquote:
idd eerste kwartier was van alles gaande sindsdien niet super veel bijzonders. wel leuke gevechten overalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Vijf uur voorbij en het valt nog wel mee wat er gebeurd is tot nu toe, toch? De 36 die definitief af is gehaakt wat kansen betreft, maar verder?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn marker of doom is voorlopig nog werkloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |