Ik vermoed dat ze Perez en Verstappen opdracht geven om niet te hard met elkaar te knokken en voor de rest veel succes.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ze zullen Perez wel vol in de aanval laten gaan tegen Leclerc. Dan gaan die samen hun banden oproken en komt Max er na 3/4 race er fluitend voorbij.
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat wel. Perez rijdt in dienst van Verstappen.
Ditquote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ze zullen Perez wel vol in de aanval laten gaan tegen Leclerc. Dan gaan die samen hun banden oproken en komt Max er na 3/4 race er fluitend voorbij.
Ik denk dat zowel Perez als Verstappen fluitend Leclerc voorbij knallen op het rechte stuk en we daarna een gevecht tussen de Bulls krijgen a la 2018.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 12 juni 2022 12:04 schreef nils7 het volgende:
Heeft er iemand geluid bij ViaPlay of ligt dit aan mij?
Tralala verstaat er ook niks vanquote:
Jaquote:Op zondag 12 juni 2022 12:04 schreef nils7 het volgende:
Heeft er iemand geluid bij ViaPlay of ligt dit aan mij?
Jellyquote:
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijkquote:
Hij stelde geen vragenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijk
Jack liep altijd een beetje rond als een lulletje.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijk
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Jack liep altijd een beetje rond als een lulletje.
Plooij was mensonterend tokkievermaak.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Le Mens tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2022 12:30 schreef Kreator het volgende:
Mensen die niet tot 12:59 le mans kijken zijn ook geen echte fans.
En zij als een kutje?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Nieuwe Instagram-post van Rob bespreken?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:35 schreef 3rr0r het volgende:
Bij Ziggo gaan ze gisteren nog even herhalen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:38 schreef Perox het volgende:
Bij F1TV zijn ze alweer mega enthousiast over wat HAM zou kunnen.![]()
Zij hopen natuurlijk op een kNoTsGeKke! race!
Zegt hij dat in het filmpje?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zal ik je kontje lekker volspuiten?
Dat lag aan het knopjequote:Op zondag 12 juni 2022 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ook fout van Hamilton bij de herstart van vorig jaar niet laten zien
Is dit toch sjieker !quote:Op zondag 12 juni 2022 12:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stephane vangt bot bij Franz Tost. Chanant.
Zo had Jack zich niet laten afschepen
Maar die drukte hij zelf inquote:
Hamilton maakt geen fouten, dat weet je toch. Het ligt altijd aan de auto of het team.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ook fout van Hamilton bij de herstart van vorig jaar niet laten zien
Niks mis meequote:
Jawelquote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:r-woud93 je haalt die van mij weg maar van zip niet?
Is al weg.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:r-woud93 je haalt die van mij weg maar van zip niet?
nee, hij was in de war met de bochten op het circuit en dacht dat het nog even rechtdoor ging. Daarom verremde hij zich toen hij zich de fout realiseerdequote:
quote:
Geloof je nog steeds in dat sprookje van Totoquote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, hij was in de war met de bochten op het circuit en dacht dat het nog even rechtdoor ging. Daarom verremde hij zich toen hij zich de fout realiseerde
Die kut Igor zat vanmorgen in WNL en had het over een vaccinatiegraad van 96%quote:
Het enige dat ik weet is dat Toto iedere avond een sprookje voorgelezen wordtquote:Op zondag 12 juni 2022 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds in dat sprookje van Toto
Stukje slijmbeurs.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Checo met een icepack op z’n borst. Dat wijf zal ‘m daar wel beurs hebben gereden.
Ook al te kleine databundel?quote:
Hoi R-Woud93, je krijgt dit bericht omdat je 80% van je MB's hebt verbruikt. Meer MB's nodig?quote:
Het is irritant en voegt niets toe.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook al te kleine databundel?
Blijkbaar levert mod op FOK! zijn te weinig op
Blijven doneren.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook al te kleine databundel?
Blijkbaar levert mod op FOK! zijn te weinig op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |