Ik vermoed dat ze Perez en Verstappen opdracht geven om niet te hard met elkaar te knokken en voor de rest veel succes.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ze zullen Perez wel vol in de aanval laten gaan tegen Leclerc. Dan gaan die samen hun banden oproken en komt Max er na 3/4 race er fluitend voorbij.
quote:Op zondag 12 juni 2022 11:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij dat wel. Perez rijdt in dienst van Verstappen.
Ditquote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ze zullen Perez wel vol in de aanval laten gaan tegen Leclerc. Dan gaan die samen hun banden oproken en komt Max er na 3/4 race er fluitend voorbij.
Ik denk dat zowel Perez als Verstappen fluitend Leclerc voorbij knallen op het rechte stuk en we daarna een gevecht tussen de Bulls krijgen a la 2018.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:41 schreef Fer het volgende:
Ligt aan jouquote:Op zondag 12 juni 2022 12:04 schreef nils7 het volgende:
Heeft er iemand geluid bij ViaPlay of ligt dit aan mij?
Tralala verstaat er ook niks vanquote:
Jaquote:Op zondag 12 juni 2022 12:04 schreef nils7 het volgende:
Heeft er iemand geluid bij ViaPlay of ligt dit aan mij?
Jellyquote:
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijkquote:
Hij stelde geen vragenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijk
Jack liep altijd een beetje rond als een lulletje.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vond Jack beter dan stephaan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |