Niks mis meequote:
Jawelquote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:r-woud93 je haalt die van mij weg maar van zip niet?
Is al weg.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Wereldgozer het volgende:
@:r-woud93 je haalt die van mij weg maar van zip niet?
nee, hij was in de war met de bochten op het circuit en dacht dat het nog even rechtdoor ging. Daarom verremde hij zich toen hij zich de fout realiseerdequote:
quote:
Geloof je nog steeds in dat sprookje van Totoquote:Op zondag 12 juni 2022 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, hij was in de war met de bochten op het circuit en dacht dat het nog even rechtdoor ging. Daarom verremde hij zich toen hij zich de fout realiseerde
Die kut Igor zat vanmorgen in WNL en had het over een vaccinatiegraad van 96%quote:
Het enige dat ik weet is dat Toto iedere avond een sprookje voorgelezen wordtquote:Op zondag 12 juni 2022 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds in dat sprookje van Toto
Stukje slijmbeurs.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef de_boswachter het volgende:
Checo met een icepack op z’n borst. Dat wijf zal ‘m daar wel beurs hebben gereden.
Ook al te kleine databundel?quote:
Hoi R-Woud93, je krijgt dit bericht omdat je 80% van je MB's hebt verbruikt. Meer MB's nodig?quote:
Het is irritant en voegt niets toe.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook al te kleine databundel?
Blijkbaar levert mod op FOK! zijn te weinig op
Blijven doneren.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook al te kleine databundel?
Blijkbaar levert mod op FOK! zijn te weinig op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |