Dit werkte echt uitstekend voor de vorige generaties. Waarom zouden wij niet hetzelfde mogen doen inderdaad? Deze motie nemen we ook aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Waarom voeren niet gewoon het beleid dat we lekker doorgaan waar we mee bezig zijn en het doorschuiven naar 2 generaties later, als we zelf allemaal al dood zijn? Ik zie geen probleem.
En nogmaals een welgemeende Fuck Henk Bleker voor zijn kutaanpak van tien jaar terug.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We mogen ook weer 130 gaan rijden.
De VVD is een legoblokje waar we keer op keer op keer op keer weer op zullen blijven trappen.
Henk Bleker is een wandelende middelvinger.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En nogmaals een welgemeende Fuck Henk Bleker voor zijn kutaanpak van tien jaar terug.
Nog meer geld in staatskas met huidige benzineprijzenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:16 schreef eentwee het volgende:
Gelukkig hebben de VVD'ers tussen het bitterballen schransen door ook nog even bedacht dat we overdag weer 130 km/u moeten rijden.
Over tien jaar maar eens kijken of het gewerkt heeftquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Innovatieve technieken, het liefst van die technieken waarmee je lekker kunt sjoemelen zodat het probleem op papier is opgelost maar in de praktijk nog bestaat.
Wat dacht je van alle drie die dingen tegelijkertijd?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je vraagt je af of het domheid, incompetentie of kwaadaardigheid is.
Vermogen en multinationals fatsoenlijk belastenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog meer geld in staatskas met huidige benzineprijzen
Koeienstront opslaan in de blockchain!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Innovatieve technieken, het liefst van die technieken waarmee je lekker kunt sjoemelen zodat het probleem op papier is opgelost maar in de praktijk nog bestaat.
Er zal wel beloofd worden dat er een evaluatie komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Over tien jaar maar eens kijken of het gewerkt heeft
Uit wiens hand men eet diens woord men spreekt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je vraagt je af of het domheid, incompetentie of kwaadaardigheid is.
Wat zou zijn man nou denken als hij al die honderden negatieve reacties onder zijn tweet leest?quote:
Liever 130 over asfalt heen scheuren naar je appartement waar je 1300 euro per maand voor neertelt dan een betaalbare koopwoning.quote:
Vroem Vroem Debielen.quote:
Waarschijnlijk dat het allemaal Halsema trollen zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou zijn man nou denken als hij al die honderden negatieve reacties onder zijn tweet leest?
Dat het allemaal razende debielen zijn en hij de enige is die er verstand van heeft ofzo?
De gebruikelijke drogreden, zoiets als:quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat zou zijn man nou denken als hij al die honderden negatieve reacties onder zijn tweet leest?
Dat het allemaal razende debielen zijn en hij de enige is die er verstand van heeft ofzo?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat het allemaal Halsema trollen zijn.
Tijd voor een putsch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Verder gaan we als land van dieptepunt naar dieptepunt.
Als de VVD ooit afgestraft gaat worden, dan zullen we wel opgescheept komen te zitten met FVD en BBB, hopeloos.quote:
In Frankrijk doen nu alle linkse partijen als één blok mee aan de parlementsverkiezingen, benieuwd wat dat uithaalt. De fusie van Groenlinks en PvdA is er niks bijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de VVD ooit afgestraft gaat worden, dan zullen we wel opgescheept komen te zitten met FVD en BBB, hopeloos.
Nu in de peilingen van De Hond BBB al derde partij met 13 zetels zie ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als de VVD ooit afgestraft gaat worden, dan zullen we wel opgescheept komen te zitten met FVD en BBB, hopeloos.
Die nieuwe partij van van Haga ook 2 zetels in die peilingen, jawel!quote:Op zondag 12 juni 2022 11:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu in de peilingen van De Hond BBB al derde partij met 13 zetels zie ik.
De recensie over The Strokes klonk interessantquote:Op zondag 12 juni 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij dan ook 'een verhaal van de avond' voor ons?
Beach House en Jamie xx gezien?
Dit was een verwijzing naar Sophie Hermans voor jullie denken dat ik gek geworden ben.quote:
Slobeend in FES / Best Kept Secret 2022 // 10-11-21 juni Hilvarenbeekquote:Op zondag 12 juni 2022 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb jij dan ook 'een verhaal van de avond' voor ons?
Beach House en Jamie xx gezien?
Gewoon knap dat ze compleet niet reageert op wat Frans zegt.quote:
Dat is zijn rol.quote:Op maandag 13 juni 2022 11:43 schreef Koffieplanter het volgende:
De altijd vervelende Gijs Groenteman die weer schaapachtig door Sophie Hermans zit te hinniken.
Klopt, meer zijn dan een naarstige lachzak is hem niet gegund. Een lege huls die lacht om een andere lege huls.quote:
Waarom ging je maar 1 dag?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit was een verwijzing naar Sophie Hermans voor jullie denken dat ik gek geworden ben.
[..]
Slobeend in FES / Best Kept Secret 2022 // 10-11-21 juni Hilvarenbeek
Ik was er alleen gisteren. The Strokes vielen tegen, Julian Casablancas was stoned en dronken. Beach House ging wel.
Waarom luister je dan nog?quote:Op maandag 13 juni 2022 12:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Klopt, meer zijn dan een naarstige lachzak is hem niet gegund. Een lege huls die lacht om een andere lege huls.
Ik ook, prima line upquote:Op maandag 13 juni 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer?
Ik ga over 3 weken naar DTRH, ben benieuwd hoe me dat vergaat
zekerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Neem aan dat @:rubbereend zich er wel van distantieert
Idioot goede line-up, als ze daar dagkaarten hadden, had ik het wel geweten. Ja dagjesmens.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Al 3 jaar niet meer?
Ik ga over 3 weken naar DTRH, ben benieuwd hoe me dat vergaat
Ik heb al 3 edities op rij kaartenquote:Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Idioot goede line-up, als ze daar dagkaarten hadden, had ik het wel geweten. Ja dagjesmens.
Ik ga ook eindelijk de kaarten die ik in 2019 gekocht heb gebruiken bij DTRH.quote:Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb al 3 edities op rij kaarten
2019 was ook echt fantastisch
Kan dit kabinet niet gewoon onmiddelijk aftreden? Ik ben niet perse zo tegen koningshuis als anderen hier maar dit is compleet van de zotte. Onbeschaamd gewoon.quote:Opnieuw ruim 4 miljoen Kroondomein-subsidie voor koning, ondanks striktere regels
Koning Willem-Alexander krijgt de komende vijf jaar 4,5 miljoen euro subsidie voor het beheer van het Kroondomein Het Loo op de Veluwe. Dat geld is toegekend voor het deel van het natuurgebied dat het hele jaar open is voor het publiek, schrijft minister Van der Wal (Natuur en Stikstof) aan de Tweede Kamer.
Volgens de subsidieregels is het voortaan niet meer mogelijk om financiële steun aan te vragen voor het beheer van natuurgebieden die niet het hele jaar toegankelijk zijn voor het publiek. Meer dan de helft van het Kroondomein (3400 hectare) wordt in het najaar afgesloten.
Dat hij nu voor een veel kleiner gebied bijna net zo veel subsidie krijgt, komt doordat de vergoedingen enorm zijn gestegen, schrijft Van der Wal. Ook is er rekening gehouden met de inflatie.
Kunnen we hem gewoon niet verkopen aan de hoogste bieder?quote:Op maandag 13 juni 2022 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan dit kabinet niet gewoon onmiddelijk aftreden? Ik ben niet perse zo tegen koningshuis als anderen hier maar dit is compleet van de zotte. Onbeschaamd gewoon.
Ik vind het dus walgelijk om nog zoveel knaken voor een kaartje te vragen,terwijl je al tering rijk bent en het toch nooit meer op krijgt. Laat je fans toch voor normale prijzen genieten van je concert,ipv die idioot dure tickets.quote:
Er zal vast, pas op, ook een beetje productiekosten bij die kaartjes verwerkt zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het dus walgelijk om nog zoveel knaken voor een kaartje te vragen,terwijl je al tering rijk bent en het toch nooit meer op krijgt. Laat je fans toch voor normale prijzen genieten van je concert,ipv die idioot dure tickets.
Maar dat zal mijn naïeve linkse wereldbeeld wel zijn
Als iemand die zelf wel eens voor een last-minute afgelast concert helemaal naar Amsterdam is gegaan kan ik me wel voorstellen dat dit totaal niet leuk is. Ook niet echt leedvermaak over, vind dit gewoon heel pijnlijk.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iemand die zelf wel eens voor een last-minute afgelast concert helemaal naar Amsterdam is gegaan kan ik me wel voorstellen dat dit totaal niet leuk is. Ook niet echt leedvermaak over, vind dit gewoon heel pijnlijk.
Jouw probleem.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iemand die zelf wel eens voor een last-minute afgelast concert helemaal naar Amsterdam is gegaan kan ik me wel voorstellen dat dit totaal niet leuk is. Ook niet echt leedvermaak over, vind dit gewoon heel pijnlijk.
Zou het wat uitmaken?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Shownieuws is echt genieten. Ontzettend ziedende mensen.
Ik ga GODVERDOMME volgende keer naar Frans Bauer, die is nooit ziek.
Frans Bauer is er ooit een tijdlang uit geweest met een poliepquote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Hij had niet mogen rondfietsen van die vrouw.
Tsja, de domheid die de gefrustreerde mens soms uitkraamt..quote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Hij had niet mogen rondfietsen van die vrouw.
Dit was ook geen hele intelligente vrouw. Wel een bindende terugkijktip, al zal dit clipje wel op de sosjals komen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Frans Bauer is er ooit een tijdlang uit geweest met een poliep
Nog anderen die je per se wil zien daar?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Courtney zaterdag maar heel blijft.
Maar dat zal vast niet (veel) meer zijn dan bij andere grote artiesten,waar kaartjes lang niet zo achterlijk duur zijn.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zal vast, pas op, ook een beetje productiekosten bij die kaartjes verwerkt zijn.
Geen idee hoeveel dat is, verder.
Phoebe en HAIM neem ik aanquote:Op maandag 13 juni 2022 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog anderen die je per se wil zien daar?
Crowded House, Eefje, Froukje, en vooruit, Metallicaquote:Op maandag 13 juni 2022 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nog anderen die je per se wil zien daar?
Leuk, ben wel benieuwd of Froukje ook een wat ouder publiek zal trekken.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crowded House, Eefje, Froukje, en vooruit, Metallica
Die spelen bijna niks van hun goede materiaal helaas. Wel oke om te zien op een verder vrij dooie zondag.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leuk, ben wel benieuwd of Froukje ook een wat ouder publiek zal trekken.
Interpol ook iets voor jou?
Zonde, paar jaar geleden speelden ze Turn on the Bright Lights integraal + nog enkele andere nummers.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spelen bijna niks van hun goede materiaal helaas. Wel oke om te zien op een verder vrij dooie zondag.
Froukje was erg populair op BKS, ook gezien trouwens.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leuk, ben wel benieuwd of Froukje ook een wat ouder publiek zal trekken.
Interpol ook iets voor jou?
goed?quote:Op maandag 13 juni 2022 22:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Froukje was erg populair op BKS, ook gezien trouwens.
Ja, doen ze nu niet. Toen heb ik ze ook gezien, in 013. Uitstekende levenskeuze.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zonde, paar jaar geleden speelden ze Turn on the Bright Lights integraal + nog enkele andere nummers.
Nou ja, dan kan Eefje de boel nog redden als het nodig is.
Ik kan me echt niks ergers dan dat vervelende Australiaantje van net herinneren. Al was er ook ooit 1 die een hoek open liet en dan ging wijzen, weet even niet meer wie.quote:Op maandag 13 juni 2022 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is de meest vervelend bewegende keeper die jullie ooit tijdens een penalty gezien hebben?
Hee Nicky, je moet die hoek hebben! Die hoek daar, die laat ik vrij!quote:Op maandag 13 juni 2022 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me echt niks ergers dan dat vervelende Australiaantje van net herinneren. Al was er ook ooit 1 die een hoek open liet en dan ging wijzen, weet even niet meer wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |