Enige vraag die telt vandaag: komt er een Ferrari op pole of een zwaar illegale wagen?quote:
Wij hebben een warmte wisselaar, dat is wellicht aangenamer schoonmakenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
Tempratuur wel hoor dit. Poetsen is niet heel aangenaam
Zo
Nu gaat het nog wel, maar als het straks weer een paar dagen boven de 30 is ppfffquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef Senn88 het volgende:
Tempratuur wel hoor dit. Poetsen is niet heel aangenaam
Zo
Denk het niet. Ben ook bijna klaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben een warmte wisselaar, dat is wellicht aangenamer schoonmaken
Dan is mijn huis nog netjes want no way dat ik dan ga poetsen. Wel ga ik mijn zwembad maar eens zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu gaat het nog wel, maar als het straks weer een paar dagen boven de 30 is ppfff
Max op 1 nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige vraag die telt vandaag: komt er een Ferrari op pole of een zwaar illegale wagen?
Meh. Ik kan dat nummer niet meer aanhoren. Nee, een zwembad in Amsterdam.quote:
Heb je een grote, dan heb je hem vast zo gevondenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan is mijn huis nog netjes want no way dat ik dan ga poetsen. Wel ga ik mijn zwembad maar eens zoeken
Heb er nooit wat aan gevonden, die zanger ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik kan dat nummer niet meer aanhoren. Nee, een zwembad in Amsterdam.
Nee zo een voor max 3 volwassenen hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een grote, dan heb je hem vast zo gevonden
In Q1 op 1 staan is net zoiets al op een voetbal training 400 goals scoren, het gaat erom als de wedstrijd gespeeld word!quote:
Ik zou best een zwembad willen in de tuin, maar dan een grote waar je echt in kan zwemmen, heerlijk lijkt mij datquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee zo een voor max 3 volwassenen haha
Jep.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Q1 op 1 staan is net zoiets al op een voetbal training 400 goals scoren, het gaat erom als de wedstrijd gespeeld word!
We gaan het morgen zien wie er 3e word achter de Ferrari'squote:
Wordt spannend, het zit dicht bijelkaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We gaan het morgen zien wie er 3e word achter de Ferrari's
Dat kan we bij mij aan de zijkant van het huis alleen ze heg daar is nog te laag. Over 10 jaar misschien.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou best een zwembad willen in de tuin, maar dan een grote waar je echt in kan zwemmen, heerlijk lijkt mij dat
O dat duurt nog ffkes 🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat kan we bij mij aan de zijkant van het huis alleen ze heg daar is nog te laag. Over 10 jaar misschien.
Ferrari 1 en 2 als het erom gaatquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Wordt spannend, het zit dicht bijelkaar.
Is niks netjes aan, het is zoals het heurt!quote:
De beste wint.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is niks netjes aan, het is zoals het heurt!
Dat is niet altijd waar helaas. Als dat zo was zou altijd een Ferrari winnen.quote:
Bij de was op het wasrekje 🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Zoektocht 2, waar zijn mijn fancy oorbellen gebleven
In de koelkast, achter het brood.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
Zoektocht 2, waar zijn mijn fancy oorbellen gebleven
Is toch niet logisch? Net zo min als je portemonnee bij de was stoppenquote:
@Senn88 wilde gewon geld wit wassen 🤣🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is toch niet logisch? Net zo min als je portemonnee bij de was stoppen
RedBull bedoel jequote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is niet altijd waar helaas. Als dat zo was zou altijd een Ferrari winnen.
Of je afstandsbediening 2 weken op t balkon hebben liggen..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is toch niet logisch? Net zo min als je portemonnee bij de was stoppen
Gaat goed met je 🤣🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee intussen gevonden in de sokkenla..
Neen, Scuderia Ferrari is, zoals ieder wel denkend mens weet, de beste bouwer der automobielen!quote:
Dit is wel precies hoe ik ben :’) maar alles is nu weer terug gevonden. Huis is weer opgeruimd en schoon. Straks plamuur dr afkrabben en dan even beetje pamperenquote:
Hop naar het volgende wat je kwijt bent 😉quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit is wel precies hoe ik ben :’) maar alles is nu weer terug gevonden. Huis is weer opgeruimd en schoon. Straks plamuur dr afkrabben en dan even beetje pamperen
Eerst weer wat kwijt raken maar nu ff niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hop naar het volgende wat je kwijt bent 😉
Heb net de plamuur er af gewassen.
Morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:09 schreef Dotteke het volgende:
@:mrsloveable vier je je verjaardag vandaag?
Hier kijk ik ook naar uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo lekker koud douchen even de hitte van vandaag uit het lijf.
Heerlijk he net gedoucht nu met natte haren op het dakterras.quote:
O zag je de hele dag niet. Dacht die is aan het feesten 🤣quote:
Mijn haren laat ik droog maar kijk wel uit na een goede douche. Eerst nog ff masker laten intrekken beentjes scheren enzquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heerlijk he net gedoucht nu met natte haren op het dakterras.
Nou nee johquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog even in de zon gezeten vandaag... misschien de laatste kans nog dit jaar![]()
Neejj maar vanwege de Global Cooling die verwacht wordt...
Hey 5thquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog even in de zon gezeten vandaag... misschien de laatste kans nog dit jaar![]()
Neejj maar vanwege de Global Cooling die verwacht wordt...
Jahh joh, echt waar...quote:
Hmmm. Ik twijfel tussenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh joh, echt waar...![]()
[ afbeelding ]
hoofdstuk 1
Nu de zon aan het einde van cyclus 24 is gekomen en cyclus 25 begint zal de activiteit van de zon gaan afnemen.
Dit betekent dat het aantal zonnevlekken afneemt en temp. van de zon ook daalt.
Dit heeft tot gevolg dat de temperatuur op aarde ook zal zakken en dat we in een kleine ijstijd geraken.
Deze periode zal ongeveer van 2020 tot 2070 duren.
Wat hier de gevolgen van zijn is niet te overzien. Maar de geschiedenis leert ons dat er hongersnood, oorlogen en ziektes heersten, elke keer als dit fenomeen voorkwam.
Het is onjuist om te stellen dat de aarde opwarmt. Deze periode is voorbij
Ik geloof dit niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh joh, echt waar...![]()
[ afbeelding ]
hoofdstuk 1
Nu de zon aan het einde van cyclus 24 is gekomen en cyclus 25 begint zal de activiteit van de zon gaan afnemen.
Dit betekent dat het aantal zonnevlekken afneemt en temp. van de zon ook daalt.
Dit heeft tot gevolg dat de temperatuur op aarde ook zal zakken en dat we in een kleine ijstijd geraken.
Deze periode zal ongeveer van 2020 tot 2070 duren.
Wat hier de gevolgen van zijn is niet te overzien. Maar de geschiedenis leert ons dat er hongersnood, oorlogen en ziektes heersten, elke keer als dit fenomeen voorkwam.
Het is onjuist om te stellen dat de aarde opwarmt. Deze periode is voorbij
Lang niet gezien. Wachten op een nieuwe rls 😉quote:
Jup, afzien hé? Al dat wachten op iets nieuws..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lang niet gezien. Wachten op een nieuwe rls 😉
En het valt altijd tegen 🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, afzien hé? Al dat wachten op iets nieuws..
Hopelijk kan je je zelf terug vinden als je wakker wordtquote:
Ja gisteren ook al. Mooi weer hequote:
quote:
Ik moet geen vis. Tenzij kibbeling, gerookte zalm of vissticks.quote:
Ik ben het met DJ eens.quote:
Dit is dan wel weer een goed idee.quote:
Ik was vrijdag in de rechtbank. Vraagt die griffier: uw voorletter is de m? Ik wilde bijna antwoorden, nee zeg maar DJ.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was vrijdag in de rechtbank. Vraagt die griffier: uw voorletter is de m? Ik wilde bijna antwoorden, nee zeg maar DJ.
Het drong nog net tot me door dat ik mijn echte naam moest gebruikenquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 12 juni 2022 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het drong nog net tot me door dat ik mijn echte naam moest gebruiken
Haring met uitjes vind ik onsmakelijk.quote:
Zeg maar DJ yo moquote:Op zondag 12 juni 2022 08:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was vrijdag in de rechtbank. Vraagt die griffier: uw voorletter is de m? Ik wilde bijna antwoorden, nee zeg maar DJ.
Dat kan.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Haring met uitjes vind ik onsmakelijk.
Dat kan.quote:
Zo maar ff één halenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kan.Smaak kun je niet over twisten.
[ afbeelding ]
Als ik dat zie heb ik gelijk gegeten en gedronken. Heb ik het nog niet over de geur en de 'after lucht' uit de mond.
Bolletje cokequote:Op zondag 12 juni 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb net een bolletje in de pot gedeponeerd.
Is coke bruin?quote:
Mijn ouders pleurden die dingen in de koelkast week later rook je die lucht nogquote:Op zondag 12 juni 2022 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kan.Smaak kun je niet over twisten.
[ afbeelding ]
Als ik dat zie heb ik gelijk gegeten en gedronken. Heb ik het nog niet over de geur en de 'after lucht' uit de mond.
Of gewoon niks opsmerenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:04 schreef Senn88 het volgende:
Mijn smoelwerk is bruiner geworden nu lijk ik een gothic met mijn plamuur omdat de tint te licht is… morgen maar de bruinere pakken
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik heb net een bolletje in de pot gedeponeerd.
🤮quote:Op zondag 12 juni 2022 09:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn ouders pleurden die dingen in de koelkast week later rook je die lucht nogwas wel goed tegen mijn eetlust
Gothquote:Op zondag 12 juni 2022 09:04 schreef Senn88 het volgende:
Mijn smoelwerk is bruiner geworden nu lijk ik een gothic met mijn plamuur omdat de tint te licht is… morgen maar de bruinere pakken
Dit ja.quote:
Je zegt dat je een kleurtje hebt door de zonquote:Op zondag 12 juni 2022 09:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal wel moeten anders ben ik een bleek spook met mega wallen
Ik ga van very light naar lightquote:Op zondag 12 juni 2022 09:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zegt dat je een kleurtje hebt door de zon
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zal wel moeten anders ben ik een bleek spook met mega wallen
Dat kan niet, kaas is levenquote:Op zondag 12 juni 2022 09:35 schreef aloa het volgende:
Zo nog even naar de supermarkt.
De kaas is op
Ik ben zoveel buiten te vinden dat mijn in ieder geval mijn gezicht een gezonde kleur heeft. Voor de rest ben ik, op mijn handen na, ook melkfeswit hoorquote:Op zondag 12 juni 2022 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga van very light naar lightvoor mij is dit getint voor de rest van nl nog steeds wit
Melkflesjea unitedquote:Op zondag 12 juni 2022 09:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben zoveel buiten te vinden dat mijn in ieder geval mijn gezicht een gezonde kleur heeft. Voor de rest ben ik, op mijn handen na, ook melkfeswit hoor
Toevallig gisteren een wandeling van wel 3,5 km gemaakt zonder jas aan. Vond het toch wel erg warm lol.quote:
Gewoon corpse paint op doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga van very light naar lightvoor mij is dit getint voor de rest van nl nog steeds wit
Toen was ik mijn huis fanatiek aan het poetsen vond ik het ook warm voor. Ga vanmiddag met een van de hondjes het bos in.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Toevallig gisteren een wandeling van wel 3,5 km gemaakt zonder jas aan. Vond het toch wel erg warm lol.
Ik las kaashoertjequote:Op zondag 12 juni 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal
Het altijd bij het kaasboertje
Knal geelquote:Op zondag 12 juni 2022 09:38 schreef DJMO het volgende:
Vanmiddag zwemmen. Gisteren een nieuw badpak gekocht
Dat is een mooikequote:Op zondag 12 juni 2022 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zwart met rose
https://www.decathlon.nl//p/_/R-p-x3930?mc=8579338
Ben jij dat?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, zwart met rose
https://www.decathlon.nl//p/_/R-p-x3930?mc=8579338
Passende bij de jas van DJquote:
Ach gossie. Hoe oud is je opa?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:21 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga zo naar de action en naar mijn opa heb de indruk dat hij levensmoe begint te raken. Had spijsperentaartjes gemaakt die neem ik mee
94 is hij. 6 jaar geleden is mijn oma heel plots overleden en zij was altijd de gene die veel zorg moest hebben. Hij heeft het best moeilijk gehad met alle tijd die hij ineens had. Inmiddels is dat opgelost maar hij vind het nu moeilijk dat hij max 5 min in de tuin kan werken en dan 45 minuten moet uitpuffen.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie. Hoe oud is je opa?
IK heb bij mijn vader het zelfde gevoel. Voelt zich eenzaam ondanks dat hij best veel bezoek krijgt.
Maar hij mist een partner om alles mee te kunnen delen.
Ja dan vallen ze echt in een heel diep gat. Fijn dat dat opgelost is,. Lastig oud worden als je lijf niet meer wil.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
94 is hij. 6 jaar geleden is mijn oma heel plots overleden en zij was altijd de gene die veel zorg moest hebben. Hij heeft het best moeilijk gehad met alle tijd die hij ineens had. Inmiddels is dat opgelost maar hij vind het nu moeilijk dat hij max 5 min in de tuin kan werken en dan 45 minuten moet uitpuffen.
quote:
Dan is het wel een grote?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
Meloen gekocht. Als die niet lekker is breng ik hem terug.
5.49¤
Is het ook een kleintje kost al 3 euro bij de appiequote:
Tering dat is wel prijzig!quote:Op zondag 12 juni 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
5.49¤
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het ook een kleintje kost al 3 euro bij de appie
Ja, ik schrok er ook vanquote:
Maar was hij lekker?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:37 schreef aloa het volgende:
5.49¤
Nooit gehad. Wilde de vega worst testen maar kon hem hier niet kopenquote:Op zondag 12 juni 2022 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja moeten wel een beetje bite hebben he
Worst is vlees. vega is geen vleesquote:Op zondag 12 juni 2022 16:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nooit gehad. Wilde de vega worst testen maar kon hem hier niet kopen
Bah niet echt tochquote:
"Gaat helemaal fout!!!11"quote:
Je hebt een geluk, het blijft wel liggen loopt niet wegquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
kut m'n was vergeten in de wasmachine
Gelukkig niet je wasmachine in je kutquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef hemarookworst het volgende:
kut m'n was vergeten in de wasmachine
Als je heel lang laat liggen kan hij gaan schimmelen en als je dan nog langer wacht loopt het misschien wel wegquote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een geluk, het blijft wel liggen loopt niet weg
Lijkt mij dat Hema dat ook niet heeftquote:
Dan moet het wel heel lang liggen denk ikquote:Op zondag 12 juni 2022 17:13 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als je heel lang laat liggen kan hij gaan schimmelen en als je dan nog langer wacht loopt het misschien wel weg
Misschien wil aloha het voor ons testen?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet het wel heel lang liggen denk ik
Leuk! Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm ik ga maar eens een sollicitatie schrijven. Een functie binnen mijn team staat vrij, zelfde als ik wat ik nu doe maar dan met meer verantwoordelijkheden en hogere schaal
Kan ook nog idd.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee denken aan de maandagse drukte en ellende die ik altijd mis
Net een hazelnootijsje op van de ijssalon 😛quote:
Ook lekker. Ik lust bijna al het ijs welquote:Op zondag 12 juni 2022 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net een hazelnootijsje op van de ijssalon 😛
Ik ben niet zo van het vruchtenijs eerlijk gezegd. Maar mokka en hazelnoot des te meer.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik lust bijna al het ijs wel
Ik wissel graag af. Koffie ijs vind ik ook lekker. Alleen rumrozijnen pistache en snoepsmaak ijs blief ik nietquote:Op zondag 12 juni 2022 20:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het vruchtenijs eerlijk gezegd. Maar mokka en hazelnoot des te meer.
Koffieijs is ook wel lekker. Ze hebben ook al energieijs dat ruikt zoet bah bahquote:Op zondag 12 juni 2022 20:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wissel graag af. Koffie ijs vind ik ook lekker. Alleen rumrozijnen pistache en snoepsmaak ijs blief ik niet
Proost dat het u mogen smakenquote:Op zondag 12 juni 2022 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
eins zwei drei vier
ich trink Warsteiner bier
Vind energiedrank al goor dus dat sla ik ook liever overquote:Op zondag 12 juni 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Koffieijs is ook wel lekker. Ze hebben ook al energieijs dat ruikt zoet bah bah
Ja ik moet dat spul ook niet. Alleen de lucht al bah bahquote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vind energiedrank al goor dus dat sla ik ook liever over
Oh dat zou mooi zijn als je kan doorstromen binnen je team. Veel succes!quote:Op zondag 12 juni 2022 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm ik ga maar eens een sollicitatie schrijven. Een functie binnen mijn team staat vrij, zelfde als ik wat ik nu doe maar dan met meer verantwoordelijkheden en hogere schaal
Ronde langwerpige vleesvervanger klinkt ook wel heel raar ja. Ik zeg ook gewoon vega worst.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Als ik zeg de vleesvervanger dan weet ook niemand wat ik bedoel.
das lang geleden doet me aan de FOK soap denken die ik ooit opgestart hadquote:Op maandag 13 juni 2022 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
SHO / SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
Wat is dit?quote:Op maandag 13 juni 2022 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
SHO / SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
een oud topique met een verzonnen RLSquote:
Is dat voor je werk?quote:Op maandag 13 juni 2022 08:10 schreef Senn88 het volgende:
Straks komt de gedragsdeskundige en ik heb er zo’n zin in om te leren hoe ik moos kan bijsturen
Nee ik heb maandags altijd vrij. Mijn jongste hond is nogal hyper als ik bezoek krijg en hij is echt totaal verliefd op mijn nichtje van 2. Wanneer zij er is is hij spontaan doof en loopt hij mijn nichtje continu achterna. Ik wil dat bijsturen maar weet niet goed hoe ik dat het beste kan aanpakken. Zowel om mijn nichtje te beschermen maar ook mijn jongste hond te leren dat hij rustig moet zijn bij kleine kinderen/bezoek.quote:
O dat i wel verstandig, ben benieuwd? Succes.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik heb maandags altijd vrij. Mijn jongste hond is nogal hyper als ik bezoek krijg en hij is echt totaal verliefd op mijn nichtje van 2. Wanneer zij er is is hij spontaan doof en loopt hij mijn nichtje continu achterna. Ik wil dat bijsturen maar weet niet goed hoe ik dat het beste kan aanpakken. Zowel om mijn nichtje te beschermen maar ook mijn jongste hond te leren dat hij rustig moet zijn bij kleine kinderen/bezoek.
Pics van je zusjequote:Op maandag 13 juni 2022 08:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik heb maandags altijd vrij. Mijn jongste hond is nogal hyper als ik bezoek krijg en hij is echt totaal verliefd op mijn nichtje van 2. Wanneer zij er is is hij spontaan doof en loopt hij mijn nichtje continu achterna. Ik wil dat bijsturen maar weet niet goed hoe ik dat het beste kan aanpakken. Zowel om mijn nichtje te beschermen maar ook mijn jongste hond te leren dat hij rustig moet zijn bij kleine kinderen/bezoek.
pics van je hontquote:
Schoonbroer danquote:
Ik had hier al vroeg alles openstaan om 3.45 heerlijk moest er zelf een vestje voor aan doen. Maar het is wel lekker weer koel in huis nuquote:Op maandag 13 juni 2022 07:45 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen, heerlijk dat het afgekoeld is vandaag maar ff extreeeem goed mijn huis luchten voor al die warmte we weer is
Nostalgiequote:Op maandag 13 juni 2022 07:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
een oud topique met een verzonnen RLS
Raam van de slaapkamer had ik wel al open de rest nu al even openstaan. Maar merk dat het warmer begint te wordenquote:Op maandag 13 juni 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hier al vroeg alles openstaan om 3.45 heerlijk moest er zelf een vestje voor aan doen. Maar het is wel lekker weer koel in huis nu
Ja als de zon er een keer is gaat het snel helaasquote:Op maandag 13 juni 2022 09:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Raam van de slaapkamer had ik wel al open de rest nu al even openstaan. Maar merk dat het warmer begint te worden
Die video met die schildpad heb ik hier vaker gedeeld overigens.quote:Op maandag 13 juni 2022 10:40 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)matige-intelligentie
doet me denken aan
Moet je op dat moment in de winkel zijn, das lachenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo, nou weet ik ook wat een NL alert is.![]()
Kan iemand me even van het plafond trekken?
Wat een kabaal zeg.
Haha dat is wel apart ja.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op dat moment in de winkel zijn, das lachen
Heb ik een keer gehad. Had zelf geen tel bij mij en had geen idee waarom bij iedereen de tel zo herrie maakte
Ja was een hele rare gewaarwording en al die oude mensjes zaten tegen het plafond daarquote:
Ah, okay.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is twee keer per jaar, in juni en december
O dat is minderquote:Op maandag 13 juni 2022 12:28 schreef Papabear het volgende:
In Oisterwijk kregen ze er vandaag twee kort achter elkaar vanwege brand![]()
https://crisis.nl/nl-aler(...)fa-8170-23b24e4215cb
Ik krijg beeld.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een hele rare gewaarwording en al die oude mensjes zaten tegen het plafond daar
Oeps.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:28 schreef Papabear het volgende:
Ja dat snap ik.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik krijg beeld.
Het lullige is dat de brandweer al meerdere keren uitrukte vanmorgen, was om de haverklap sirenes.
Ik schok me kapot.
Ow ik wist van niks.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Ik had gelezen in de krant dat het kwam en ook een berichtje gehad dus ben niet geschrokken gelukkig
Ja, dan schrik je helemaalquote:
Hey Murpquote:
Ik dacht dat dat om het luchtalarm ging.quote:Op maandag 13 juni 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan schrik je helemaal
Ze hadden het ook in de krant gezet voor de Oekraïense mensen
Je slaapt er niet doorheenquote:Op maandag 13 juni 2022 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat om het luchtalarm ging.
Ik wist ook niet dat dat ding zo ontzettend veel kabaal maakt.
Latersquote:
quote:Op maandag 13 juni 2022 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo, nou weet ik ook wat een NL alert is.![]()
Kan iemand me even van het plafond trekken?
Wat een kabaal zeg.
Schrok me ook de tering en heb beide telefoons op tril staan. Maar ze trillen anders bij een NL-alertquote:Op maandag 13 juni 2022 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je op dat moment in de winkel zijn, das lachen
Heb ik een keer gehad. Had zelf geen tel bij mij en had geen idee waarom bij iedereen de tel zo herrie maakte
Aanmaakblokjesfabriek in de hensquote:Op maandag 13 juni 2022 12:28 schreef Papabear het volgende:
Een fabriek met extra groot risico op brand hequote:Op maandag 13 juni 2022 13:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Aanmaakblokjesfabriek in de hens
https://nos.nl/artikel/24(...)abriek-in-oisterwijk
O echtquote:Op maandag 13 juni 2022 13:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Schrok me ook de tering en heb beide telefoons op tril staan. Maar ze trillen anders bij een NL-alert
Dat wil wel fikkenquote:Op maandag 13 juni 2022 13:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, schijnt al de vijfde keer te zijn. Het zijn wel volhouders. De verzekering zal blij met ze zijnquote:Op maandag 13 juni 2022 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een fabriek met extra groot risico op brand he
Je weet in ieder geval dat de aanmaakblokjes doen wat ze moeten doenquote:Op maandag 13 juni 2022 13:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, schijnt al de vijfde keer te zijn. Het zijn wel volhouders. De verzekering zal blij met ze zijn
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de aanmaakblokjes doen wat ze moeten doen
Is goei spulquote:Op maandag 13 juni 2022 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat de aanmaakblokjes doen wat ze moeten doen
Zal wel lekker stinken ook.quote:Op maandag 13 juni 2022 13:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
De juf of de hond?quote:Op maandag 13 juni 2022 13:55 schreef Senn88 het volgende:
Zow de hondenjuf is weer weg. Die draak bleek vasthoudender dan ik verwacht hadnu huiswerk kan ik mooi mee aan de slag.
De hond haha. Had niet door dat hij zulke sneaky acties had. Goed dat ik daar op gewezen ben. Nu weet ik waar ik aan moet werkenquote:
Hey Zucht. dat is lang geledenquote:
Ja, omdat het altijd weer even duurt voor je mee komt kletsenquote:Op maandag 13 juni 2022 15:41 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd
Ben gewoon elke dag thuis hoor
Ik vergeef het jequote:Op maandag 13 juni 2022 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, omdat het altijd weer even duurt voor je mee komt kletsen![]()
Thuis is niet hier![]()
Maar zal het niet meer zeggen![]()
O gelukkigquote:
De fok soap van vroegerquote:
Nou nee, gisteren meteen alles weer opgeruimd en zoveel rommel was er nietquote:
Die feestjes hadden we vroegerquote:Op maandag 13 juni 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee, gisteren meteen alles weer opgeruimd en zoveel rommel was er niet
Hele mooie tijdquote:
In verglijking met mijn binnentemp is het buiten koud mutsquote:Op maandag 13 juni 2022 19:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is helemaal niet koud buiten, de zon schijnt hier nog vond t best warm
Ja daar zit wel een verschil inquote:Op maandag 13 juni 2022 19:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
In verglijking met mijn binnentemp is het buiten koud muts
Ja dat bedoel ik, dat is gewoon ronduit koud als je uit zo'n warme kamer komt.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja daar zit wel een verschil in
Hier buiten nu 16
Andersom ook niet fijn..quote:Op maandag 13 juni 2022 20:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat is gewoon ronduit koud als je uit zo'n warme kamer komt.
Van buiten naar binnen kan ik beter hebben dan andersom. Maar het went. Zodra de thermostaat binnen 27 graden aantikt vraag ik wel toestemming om een goede airco aan te schaffen, de kat kan het slechter hebben dan ik.quote:
Is wel fijn om het in huis te hebben zeker als een paar dagen gewoon echt warm weer is/wordt.. wil misschien nog wel een kleine airco op de slaapkamer hebbenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Van buiten naar binnen kan ik beter hebben dan andersom. Maar het went. Zodra de thermostaat binnen 27 graden aantikt vraag ik wel toestemming om een goede airco aan te schaffen, de kat kan het slechter hebben dan ik.
Met die hoge prijzen bedenk ik mij wel drie keer om zo ding aan te schaffen. O hoeft niet heb er wel een staan. Maar gebruik hem nooit 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 13 juni 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is wel fijn om het in huis te hebben zeker als een paar dagen gewoon echt warm weer is/wordt.. wil misschien nog wel een kleine airco op de slaapkamer hebben
Nja gewoon niet de hele dag aan zetten.. heb ook een die staat in de berghokquote:Op maandag 13 juni 2022 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met die hoge prijzen bedenk ik mij wel drie keer om zo ding aan te schaffen. O hoeft niet heb er wel een staan. Maar gebruik hem nooit 🤣🤣🤣🤣
Zo goed. Hor er uit halrn. Zo speciaal ding in het raam zetten. En dan smorgens er weer uit. Hor er in r aam weer open.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja gewoon niet de hele dag aan zetten.. heb ook een die staat in de berghok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |