SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
De kerst sets zijn wel behoorlijk gewilde verzamel setjes. Vormen samen eeen soort van dorpquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja koffie zetten en maar gaan bouwen
[..]
Er stond bij: Erg gewild onder de echte fans... Weet niet of dat waar is, maar is wel een slimme trigger om mensen over te halen, waaronder ik...
Nee, nog niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die het aan jou ook gevraagd?
Laatst plaatste hij toch ook al een foto van een bips? Misschien is het het paarseizoen voor Buda's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst plaatste hij toch ook al een foto van een bips? Misschien is het het paarseizoen voor Buda's.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
man als je daar zo je tanden in zet dat die zo uit elkaar knapt.
wat een lekkere sappige dikke worst![]()
geinigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet nog kerst worden, maar ik vond hem mooi en hij was extra afgeprijsd op de afprijzing, omdat de doos beschadigd is...
@:LTVDK @:Mschol
Leuke set. Heb 'm staan hierquote:
Frikandellenquote:
mja, ik heb voor de rest al die kerst sets.. maar laatste kerst was niet bepaald een kerst waar ik allerlei kerst decoratie uit hadquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
man als je daar zo je tanden in zet dat die zo uit elkaar knapt.
wat een lekkere sappige dikke worst![]()
Nou hup, schoenen aan en gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nig helemaal niet weggeweest vandaag
Ik ga over een uurtje. Ik moet wel even een andere kant op lopen dan normaal. Op de universiteitscampus is er één of ander feest met dreunmuziek.quote:
heb je die worst van buda gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Low-budget stokbroodje meatball marinara gemaakt voor de lunch
Je kunt hetquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo energie gaan verzamelen voor vanaaf
Waarom zou ik de worst van buda willen zienquote:
quote:De Special Olympics Nationale Spelen 2022 in Twente is het grootste multi-sportevenement voor mensen met een verstandelijke beperking in Nederland. Met maar liefst 25 sporttoernooien in 14 Twentse gemeenten gaan meer dan 3.000 atleten en begeleiders afreizen naar Twente. In elk van de veertien Twentse gemeenten vindt straks minimaal één sportevenement plaats.
duwt wat energietabletten in ballies keeltjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo energie gaan verzamelen voor vanaaf
het is echt een lekkere worstquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik de worst van buda willen zien
Hier kun je zoveel ongepaste grapjes over makenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
Oh, dat feest is kennelijk de Special Olympics. Het Special Olympics dorp is op de campus.
[..]
Het zijn er zelfs 2quote:
Ik had 6 ballenquote:
gewoon een open en sluitdienst draaien op dezelfde dagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
das wel kut aan sluidtiensten. hele dag wachten
Krijgen we het eindresultaat ook te zien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
BIjna klaar met de eerste fase (dus het eerste zakje)...![]()
![]()
Ja, vreselijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kun je zoveel ongepaste grapjes over maken
Ja we kunnen dit beter downplayen ...quote:
dat overlapt dus dat gaat nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een open en sluitdienst draaien op dezelfde dag
quote:
Waarschijnlijk wel..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijgen we het eindresultaat ook te zien?
Beetje raar om een worst op een stokbroodje met ballen te stoppenquote:
nee dan kom je dus een mannetje tekortquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
tuurlijk gaat dat wel joh
beetje flexibel denken hoor
all the meatquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om een worst op een stokbroodje met ballen te stoppen
k zie het probleem nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om een worst op een stokbroodje met ballen te stoppen
die komen jullie continue te kort dus dat maakt ook niet meer uitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dan kom je dus een mannetje tekort
hmm ja okequote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die komen jullie continue te kort dus dat maakt ook niet meer uit
Dan kan het stokbroodje niet meer dichtquote:
Dan stokbroodje weglatenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan het stokbroodje niet meer dicht
alssie dat wel kan, is hij sowieso niet goed gevuldquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kan het stokbroodje niet meer dicht
Ja maar dat stokbroodje moest ook opquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik de worst van buda willen zien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik een vreemde en rare zin.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
5 min gedoucht. morgen kijken wat dat oplevert
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tering wat een knoeperts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U was alweer aan het kwijlen begrijp ik?
Gewoon aan de kant butsen met je Panzer IV.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Die wegen hier zijn gemaakt voor Zastava’s, niet voor grote, bonkige Germaanse überauto’s
0,0001 centquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:49 schreef bitterbal het volgende:
5 min gedoucht. morgen kijken wat dat oplevert
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Herinner me opeens een rare droom van afgelopen nacht, had een ander huis gekocht, met 4 baden, kan me nu nog elk detail herinneren, glijbaan van het ene naar het andere bad in een enorme hoge ruimte met een glazen vogel boven het zwarte langste bad van 8 meter lang en net buiten die enorme badkamer was een soort open ronde douchewand, toen ik daar stond te douchen keek ik naar links en daar stonden allerlei mensen in een soort restaurant naar me te zwaaien, volgens mij ook wat exen en toen mompelde ik tegen mijn ex-vrouw "nou ik weet niet of dit huis wel zo'n beste keuze is geweest hoor"
het zou mij minder opleveren, want dan ga je lopen stressen dat je in 5 minuten moet douchen..quote:
ja maar ik kan er gerust 20 minuten onder staanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou mij minder opleveren, want dan ga je lopen stressen dat je in 5 minuten moet douchen..
douchen is juist even relaxt zijn.. dan kan die 5 min extra ook wel
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:32 schreef UitStraling het volgende:
Straks hoef je maar aan iemand te ruiken voor een salarisindicatie.
zet dan een timer op 10 minuten.. scheelt al de helft..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik kan er gerust 20 minuten onder staan
kan wel kloppen, mijn verjaardag komt in de buurt(niet volgende week al) , en dan konden we altijd in de tuin zittenquote:
We zijn klaar met verhuizen dus we hebben het verdiend.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt op de enorme steampunk klok of het al kan.
Geef je groot gelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We zijn klaar met verhuizen dus we hebben het verdiend.
Slàintequote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit een 4 in de klok dus dat kan welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt op de enorme steampunk klok of het al kan.
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat minder op FOK! te vinden. Ook weekje in buitenland nu voor haar werk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:55 schreef Koen66 het volgende:
Heb je vriendin al lang niet meer online gezien @:citizen.erased
Sushiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Zin om iets duurs te bestellen maar ik weet niet wat.
Bestel een Bugattiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
Zin om iets duurs te bestellen maar ik weet niet wat.
Oepsiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor het eerst dit jaar m'n Teva's aan en laat een winkelmandje op mn tenen donderen.
Teva’s?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Heb voor het eerst dit jaar m'n Teva's aan en laat een winkelmandje op mn tenen donderen.
Genderloos bestaat niet, je hebt mensen met of zonder baarmoeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:42 schreef Koen66 het volgende:
Teva's klinkt altijd zo als Tena (lady)
Heet dat überhaupt nog Tena lady in deze genderloze tijd
Vertel dat de huidige samenleving, hoe dan ook trap je altijd op tere zieltjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genderloos bestaat niet, je hebt mensen met of zonder baarmoeder.
Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:48 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten kreeg een nieuwe fiets vandaag. Kind is dolgelukkig
Nou ja, dan heb je als vrouw na kanker je kippenhok laten weghalen en ineens moet je overal M aanvinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vertel dat de huidige samenleving, hoe dan ook trap je altijd op tere zieltjes
Bij geboorte, of wil je zeggen dat mensen die hun benen af hebben moeten laten zetten ineens geen man of vrouw meer zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je als vrouw na kanker je kippenhok laten weghalen en ineens moet je overal M aanvinken.
Ik heb geen benen nodig voor m'n gender.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij geboorte, of wil je zeggen dat mensen die hun benen af hebben moeten laten zetten ineens geen man of vrouw meer zijn?
Dan ben je een beenloze hen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen benen nodig voor m'n gender.
Ze is toch geen kipquote:
Waarom ben je altijd de lul maar nooit de kut?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer de lul in de maatschappij.
Je kunt wel een kut zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd de lul maar nooit de kut?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slovenië bevalt dus Buda??
wist ik stiekem wel
Ja. het is volgens mij een nog redelijk onbekende parel in Europa..quote:
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
"Schiphol lokt sollicitanten met brownies, koffie en taart"
Ik wilde net zo iets typen..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.
Nog even en ze zetten je bij de toiletten neer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Er staat nu een kruk achter de bar voor mij
@bitterbal triggerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.
met een bordje sushi?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Sushidiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even koken en vanavond helemaal niets meer doen. Boodschappen voor morgen even uitzoeken en op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezin met vier kinderen in het appartement boven me![]()
Dat had niet gehoeven.
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
gelukkig geen 4x twintigersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
Fietsenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef mschol het volgende:
zo nog even fietsen of nog even wandelen?
Soms, heel soms zou ik dat best leuk vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
Eten was lekker. Nu zitten we te wachten tot Jurassic World begint. 😁👌🏻
takkenwijf goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Pfff, 4 uur lang onkruid staan wieden en snoeien, ik wil een tuinman/vrouw
Allemaal primaquote:
Blijf kip van een slager iets raars vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Wel lekkere kippetjes van de slager op en als toetje een magnum
Welke van de 2quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje met de buren gepraat. Aardig stel uit Essen.
Waarom, omdat die zoveel malser er voller qua smaak is dan die van de supermarkt dat het haast ander vlees lijkt?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blijf kip van een slager iets raars vinden
De Duitse variantquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Welke van de 2
Die in Be of in DLD ??
Vreten dusquote:
Nee fijnproevert, omdat je vroeger voor kip naar een poelier ging. En voor ander vlees naar een slagerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom, omdat die zoveel malser er voller qua smaak is dan die van de supermarkt dat het haast ander vlees lijkt?
Ja maar ik kom niet uit de prehistorie wijze Buda der oudhedenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee fijnproevert, omdat je vroeger voor kip naar een poelier ging. En voor ander vlees naar een slager
In mijn jeugd had de slager, die in mijn dorp, geen kip.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik kom niet uit de prehistorie wijze Buda der oudheden
Ik had een slager die heeft gehakt in zijn jeugd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In mijn jeugd had de slager, die in mijn dorp, geen kip.
Mijn slager heeft varkenspootjes.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had een slager die heeft gehakt in zijn jeugd.
Hoort ook niet, heeft wat viezigs als slagers aan kippetjes zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor kip moest je naar de poelier? neem ik aanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ene in de molenstraat waar die grill met warme kippetjes altijd buiten stondquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor kip moest je naar de poelier? neem ik aan
Kruisbesmetting ligt wel op de loerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook niet, heeft wat viezigs als slagers aan kippetjes zitten
De salmonellacarrousel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene in de molenstraat waar die grill met warme kippetjes altijd buiten stond
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714quote:
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Warm als in dat ze aan een grill hingen, niet dat die in een vitrine in de volle zon stondenquote:
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Net als oesters en dergelijke zeevruchtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
@bitterbalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”
@:bitterbal
Morgen weer een leuk uitstapje dusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.
Las het alsnog verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Okquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zomaar, beetje interesse in de medemens
Stonesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Ik ben ooit naar hun laatste tour geweest, 15 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stones
Zal zo onderhand wel de laatste tour worden, gok ik.
Ongelooflijk hoe lang ze het volhouden. Nou ja, de overgebleven drie danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.
Hun laatste tour was niet 15 jaar geledenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar hun laatste tour geweest, 15 jaar geleden ofzo
Niet echt nee;quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hun laatste tour was niet 15 jaar geleden![]()
![]()
Lekker, toch bijzonder om een band te zien en horen spelen die iemand in 1963 ook al speelde.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe lang ze het volhouden. Nou ja, de overgebleven drie dan
Mick heeft zoveel alcohol gedronken dat hij gebalsemd isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker, toch bijzonder om een band te zien en horen spelen die iemand in 1963 ook al speelde.
Dit is ook wel een onheilspellend en lekker introotje.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind dat eerste stukje van Painted Black altijd zo mooi
Gewoon FOK! kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
3 streaming abo's en niks meer om te kijken
Heb je ze allemaal uitgekekenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja daarom wilde ik ook nog.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stones
Zal zo onderhand wel de laatste tour worden, gok ik.
Er is helaas ook geen livestream van mij en mij legobouwavontuur...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
ben je al helemaal bij met de Kardashians?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Wie hebben ze eigenlijk als drummer tegenwoordig??quote:
Urenlang kindjes maken en dan maar hopen dat er snel nieuwe content komt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.quote:
Nee, maar er mist een groot aantal seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je al helemaal bij met de Kardashians?
Let iemand hier nog op?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
Ik las eerst hier heel wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroatenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst hier heel wat anders![]()
![]()
![]()
Ook ook…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoeren, sloeren, zuipen, vreten, wiebelen en dansen danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh… ik in ieder geval niet, daarom ook verbaasd
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroaten
Die MOET ik hebben gek!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb US zijn nieuwe tuinslang gevonden om de Maybachs mee te wassen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook niet
Ja man, het leven is mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Levensgenieter ben je ook he?
Beetje doods in zo'n glazen pot droevig naar buiten staren naar feestende, lol trappende en vrijende mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt latelyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Genieten zit voor iedereen in iets anders (gelukkig)!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjes
As we speak ticketswap af te speuren want ik wil eigenlijk nog ergens heen wat we gisteren pas bedachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbiedingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Men is er stil vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.
Zo doe jij dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.
Beetje misselijk nuquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee joh, dan pak je gewoon je zus of je moeder
Slokje dure whisky om het weer weg te spoelenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zachtjes overgegeven in je mond en weer doorgeslikt?
Lekker man! Voel je dat zo lekker weer naar beneden branden door je slokdarmquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slokje dure whisky om het weer weg te spoelen
Het zakt warm en prettig naar beneden als een traag orgasme boven de navel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lekker man! Voel je dat zo lekker weer naar beneden branden door je slokdarm
thats the spirit!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja, het weer kan altijd mooier, het gras altijd groener en de lucht altijd blauwer.
Jw2 was echt wel slechter dan 3quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel leuk maar wel de minste uit de hele reeks.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan 1 steentje niet vinden..
In principe kan het makkelijk zonder, maar mijn autistisch brein kan het niet velen, dat ik het niet kan vinden...
kan zijn dattie als reservestukje in ander zakje zit..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
en morgen zie ik hem natuurlijk meteen liggen...
Of zit ie in een ander zakje.. Lijkt me sterk overigens...
van alle beestjes die je hebt opgegeten?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:59 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeitjes van eigen balkon
Morgen ziek.
Ik had jou op dit tijdstip niet verwacht...quote:
kom net thuis van werkquote:Op zondag 12 juni 2022 00:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had jou op dit tijdstip niet verwacht...
Okee. nog last van voetbalsupporters gehad??quote:
nopes niks van gemerkt :pquote:Op zondag 12 juni 2022 00:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee. nog last van voetbalsupporters gehad??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |