Nou ja, dan heb je als vrouw na kanker je kippenhok laten weghalen en ineens moet je overal M aanvinken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vertel dat de huidige samenleving, hoe dan ook trap je altijd op tere zieltjes
Bij geboorte, of wil je zeggen dat mensen die hun benen af hebben moeten laten zetten ineens geen man of vrouw meer zijn?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je als vrouw na kanker je kippenhok laten weghalen en ineens moet je overal M aanvinken.
Ik heb geen benen nodig voor m'n gender.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij geboorte, of wil je zeggen dat mensen die hun benen af hebben moeten laten zetten ineens geen man of vrouw meer zijn?
Dan ben je een beenloze hen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen benen nodig voor m'n gender.
Ze is toch geen kipquote:
Waarom ben je altijd de lul maar nooit de kut?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer de lul in de maatschappij.
Je kunt wel een kut zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd de lul maar nooit de kut?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Slovenië bevalt dus Buda??
wist ik stiekem wel
Ja. het is volgens mij een nog redelijk onbekende parel in Europa..quote:
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:17 schreef UitStraling het volgende:
"Schiphol lokt sollicitanten met brownies, koffie en taart"
Ik wilde net zo iets typen..quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |