Nog even en ze zetten je bij de toiletten neer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Er staat nu een kruk achter de bar voor mij
@bitterbal triggerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze echt wanhopig worden zullen ze er nog wel sushi bijzetten.
met een bordje sushi?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:00 schreef bitterbal het volgende:
Sushidiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ze nu wel subsidie voor je kunnen krijgen.
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even koken en vanavond helemaal niets meer doen. Boodschappen voor morgen even uitzoeken en op de bank hangen.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Gezin met vier kinderen in het appartement boven me![]()
Dat had niet gehoeven.
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
gelukkig geen 4x twintigersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat had niet gehoeven.
Fietsenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef mschol het volgende:
zo nog even fietsen of nog even wandelen?
Soms, heel soms zou ik dat best leuk vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien mag je mee eten en kunnen jullie daarna een bordspelletje doen?
Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:48 schreef Ama het volgende:
Eten was lekker. Nu zitten we te wachten tot Jurassic World begint. 😁👌🏻
takkenwijf goed genoeg?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:06 schreef LTVDK het volgende:
Pfff, 4 uur lang onkruid staan wieden en snoeien, ik wil een tuinman/vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |