SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
De kerst sets zijn wel behoorlijk gewilde verzamel setjes. Vormen samen eeen soort van dorpquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja koffie zetten en maar gaan bouwen
[..]
Er stond bij: Erg gewild onder de echte fans... Weet niet of dat waar is, maar is wel een slimme trigger om mensen over te halen, waaronder ik...
Nee, nog niet!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heeft die het aan jou ook gevraagd?
Laatst plaatste hij toch ook al een foto van een bips? Misschien is het het paarseizoen voor Buda's.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst plaatste hij toch ook al een foto van een bips? Misschien is het het paarseizoen voor Buda's.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
man als je daar zo je tanden in zet dat die zo uit elkaar knapt.
wat een lekkere sappige dikke worst![]()
geinigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Het moet nog kerst worden, maar ik vond hem mooi en hij was extra afgeprijsd op de afprijzing, omdat de doos beschadigd is...
@:LTVDK @:Mschol
Leuke set. Heb 'm staan hierquote:
Frikandellenquote:
mja, ik heb voor de rest al die kerst sets.. maar laatste kerst was niet bepaald een kerst waar ik allerlei kerst decoratie uit hadquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
man als je daar zo je tanden in zet dat die zo uit elkaar knapt.
wat een lekkere sappige dikke worst![]()
Nou hup, schoenen aan en gaanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nig helemaal niet weggeweest vandaag
Ik ga over een uurtje. Ik moet wel even een andere kant op lopen dan normaal. Op de universiteitscampus is er één of ander feest met dreunmuziek.quote:
heb je die worst van buda gezien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:10 schreef LTVDK het volgende:
Low-budget stokbroodje meatball marinara gemaakt voor de lunch
Je kunt hetquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo energie gaan verzamelen voor vanaaf
Waarom zou ik de worst van buda willen zienquote:
quote:De Special Olympics Nationale Spelen 2022 in Twente is het grootste multi-sportevenement voor mensen met een verstandelijke beperking in Nederland. Met maar liefst 25 sporttoernooien in 14 Twentse gemeenten gaan meer dan 3.000 atleten en begeleiders afreizen naar Twente. In elk van de veertien Twentse gemeenten vindt straks minimaal één sportevenement plaats.
duwt wat energietabletten in ballies keeltjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
k moet zo energie gaan verzamelen voor vanaaf
het is echt een lekkere worstquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou ik de worst van buda willen zien
Hier kun je zoveel ongepaste grapjes over makenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
Oh, dat feest is kennelijk de Special Olympics. Het Special Olympics dorp is op de campus.
[..]
Het zijn er zelfs 2quote:
Ik had 6 ballenquote:
gewoon een open en sluitdienst draaien op dezelfde dagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
das wel kut aan sluidtiensten. hele dag wachten
Krijgen we het eindresultaat ook te zien?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
BIjna klaar met de eerste fase (dus het eerste zakje)...![]()
![]()
Ja, vreselijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kun je zoveel ongepaste grapjes over maken
Ja we kunnen dit beter downplayen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |