Kruisbesmetting ligt wel op de loerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoort ook niet, heeft wat viezigs als slagers aan kippetjes zitten
De salmonellacarrousel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ene in de molenstraat waar die grill met warme kippetjes altijd buiten stond
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714quote:
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Warm als in dat ze aan een grill hingen, niet dat die in een vitrine in de volle zon stondenquote:
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was kip ook een luxevlees, tegenwoordig is het zo'n beetje het goedkoopste
Net als oesters en dergelijke zeevruchtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
@bitterbalquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zalm was vroeger vis voor de huishoudster.
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu is het een manier om antibiotica binnen te krijgen, en grotere tieten.
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slecht management, morgen maar snel naar de jumbo https://nl.pepper.com/aan(...)s-voor-eur159-239714
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Tweemaal daags een kippetje voor het eten en uw been is zo weer gezond.”
@:bitterbal
Morgen weer een leuk uitstapje dusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja Jezus daar was ik gister in de buurt.
Las het alsnog verkeerdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ze straks weer normaal lopen valt ze steeds voorover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Okquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zomaar, beetje interesse in de medemens
Stonesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Ik ben ooit naar hun laatste tour geweest, 15 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou wel goed dus. Morgen yoga, maandag naar de Rolling Stones
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stones
Zal zo onderhand wel de laatste tour worden, gok ik.
Ongelooflijk hoe lang ze het volhouden. Nou ja, de overgebleven drie danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 1998 ook al op het Malieveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |