Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.quote:
Nee, maar er mist een groot aantal seizoenenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ben je al helemaal bij met de Kardashians?
Let iemand hier nog op?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
Ik las eerst hier heel wat andersquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jajajaaaa druk met de extrovert uithangen, dit dat, hier daar, hoeren sloeren, STD season ‘22, vreten totdat je een ons weegt, je kent het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroatenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:51 schreef Ygritte het volgende:
Hoe teh fuck ik nog steeeeds geen corona heb weet ik overigens ook niet….
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst hier heel wat anders![]()
![]()
![]()
Ook ook…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoeren, sloeren, zuipen, vreten, wiebelen en dansen danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh… ik in ieder geval niet, daarom ook verbaasd
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel na drie uur in een niet geventileerde treincoupé met een horde uitgelaten Kroaten
Die MOET ik hebben gek!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:57 schreef LTVDK het volgende:
Heb US zijn nieuwe tuinslang gevonden om de Maybachs mee te wassen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen paar week 3x in een volgepakte ziggo dome staan schreeuwen dansen en zingen. Ik weet het ook niet
Ja man, het leven is mooiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Levensgenieter ben je ook he?
Beetje doods in zo'n glazen pot droevig naar buiten staren naar feestende, lol trappende en vrijende mensen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja man, het leven is mooiVoor je het weet ben je of een oud lijk met rollator of lig je tussen zes plankjes/zit je in een pot
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt latelyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Genieten zit voor iedereen in iets anders (gelukkig)!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik geniet maar van mijn hikes en andere budadingetjes
As we speak ticketswap af te speuren want ik wil eigenlijk nog ergens heen wat we gisteren pas bedachtenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbiedingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zeker weten, al wordt ik wat jaloers nu, concertjes wat weinig gepakt lately
Men is er stil vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog kaarten voor Bruce Springsteen in de aanbieding
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sorry man die trek ik niet die Amerikaanse volkszanger.
Zo doe jij dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ruiten bloesje aan, koeienstront aan je voeten en een beetje je nichtje bekken tijdens het concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |